Raskaaksi 2019

Joo, noi pct on jotenkin superherkkiä. Käytän ite digiä ja rfsuta:happy: jokatapauksessa aktiivista tallettelut nyt heti kun ukko kotiutuun:happy:

Kosmos, mikä pp menossa? Ja entä Jukkis?

Dpo 10 tänään. Ei oikee mitään oloja paitsi tänäänki vähän vihlonut muniksia, outoa. Mut varmaan joku keltarauhas homma. Huh, onneksi enää pari h töitä ja sit vapaa viikonloppu! Kolme edellistä viikonloppua on painettu duunia kun pieni orava:laughing002

Täällä taistellaan edelleen tuulimyllyjä vastaan ja alkaa tuntua, että häviän tän taistelun :hilarious:

View attachment 95024

Muuten en stressais, mutta musta tuntuu, että tässä kropassa se ovis tulee kutakuinkin hitto 10 tunnin sisään positiivisesta testistä, eikä suinkaan 24-48h päästä :shifty: Illalla toi on jo positiivinen ja siinäpä sit ihmetellään kun ukko näköpiirissä vasta huomenna illalla :banghead:

En muuten oo näitä Pregchekin ovistestejä ennen käyttänyt. Kiinnitin huomiota käyttöohjeen "Kysy ja vastaa" osion kysymykseen: "Sain positiivisen tuloksen ja silti en oo paksuna, what?" Ja vastaukseen, tikuta 3-6kk ja mee sit lekuriin jos ei nappaa. 3-6kk?! What, mä olen elänyt vuodessa ja jos on jotain tiedossa olevaa häikkää niin sit 6kk, mutta 3kk??

Mut jos ovis tänään illalla/huomenna niin eiks munasolu oo hedelmöittymiskykynen viel jonkin aikaa irtoomisen jälkeen? Sen puolesta ajotus vois ollaki hyvä!! Uskon kyl jos tänää testi plussa nii huominen hyvä ajoitus :) insseissäkin yleensä toimenpide ovis + seuraavana päivänä

Okei, valuable data on Pregcheck, checked! :smiley-angelic001 Sofin liuskat jäi himaan ja näitä hain sit paikalliselta Tokmannilta. Ihmettelinkin kun kuuluisat limat vielä jossain hyllyllä, mutta se sitten selittää paremmin kuin hyvin, että nää liuskat tummuu helpommin ja aiemmin!

Ei kirvestä kaivoon siis. Ja se mies tänne heti nyt! :smiley-angry007 Asiasta rasiaan, oli tullut niin paljon taimenta ja muuta eväkästä, että tää päivä oli jo ilman kalastusta kun ei jaksanut savustaa ja syödä enempää. Tässä teille tunnelmaan modattu fisu! :hilarious:

IMG-20201021-WA0012.jpg

"Kysy ja vastaa" osion kysymykseen: "Sain positiivisen tuloksen ja silti en oo paksuna, what?" Ja vastaukseen, tikuta 3-6kk ja mee sit lekuriin jos ei nappaa. 3-6kk?! What, mä olen elänyt vuodessa ja jos on jotain tiedossa olevaa häikkää niin sit 6kk, mutta 3kk??

Joo näin jonkun vastaavan jossain toisessakin paketissa ja huvittuneena sille hymähdin. Ja siis kyl se suositeltava on se vuosi tai puolitoistavuotta ja jos on tiedettyä häikkää niin sit sen mukaan eri tilanne toki. Jotain kaaviota mulle felicitaksen lekuri näytti, et jos on pidemmät kierrot kuin se 28pv, niin sit perjaatteessa vuodessa ei ehdi välttämättä olla niin montaa mahdollisuutta joten sit esim 1,5 v yritys on ihan "normaalin rajoissa".

Oliko niin et amh pitäis mitata kierron alussa? Koska teiltä on mitattu, mikä kp?
En ihan vielä varaa kun tätäkin kiertoa vielä yli puolet jäljellä, mut vois vähän kattoa et millon ois aikoja tietty jo etukäteen.
Tänne ei ihmeitä, ovis lähestyy tuntemuksien perusteella ja greippiä oon nyt desin verran päivässä ottanu muutaman päivän ajan, lisää limoja kyllä samoin tein, niin en oo ihan alkukierrosta asti jaksanu sitä ryystää.

Oliko niin et amh pitäis mitata kierron alussa? Koska teiltä on mitattu, mikä kp?
En ihan vielä varaa kun tätäkin kiertoa vielä yli puolet jäljellä, mut vois vähän kattoa et millon ois aikoja tietty jo etukäteen.
Tänne ei ihmeitä, ovis lähestyy tuntemuksien perusteella ja greippiä oon nyt desin verran päivässä ottanu muutaman päivän ajan, lisää limoja kyllä samoin tein, niin en oo ihan alkukierrosta asti jaksanu sitä ryystää.

Ei mulle ainakaan mitään ohjetta annettu, että tarvis olla mikään tietty aika päivästä EDIT: siis kierrosta. Tietty kellonaika annettiin, mut saattoi olla rutiini maininta, koska en ainakaan löytänyt tietoa että olis oikeesti senkään ollut niin väliä.

Muokattu viimeksi:
Lisäyksenä vielä et huslabin ohjekirjan ainoa huomautus on: Biotiiniannos 5mg/vrk tai enemmän voi aiheuttaa todellista matalampia tuloksia. Edellisestä annoksesta tulee olla kulunut vähintään 10 h ennen näytteenottoa (pitempi tauko jos annos yli 10 mg/vrk).

Tossa yleensä sanottais et jos olis väliä millon otetaan.

Oon kyllä kuullut että alkukierrosta kannattaa :scratch mutta en tiedä mitä se tarkoittaa. Itse taisin olla kp9, mutta en silloin tainnut edes tietää että alkukierrosta kannattaisi. Mutta ehkei sillä tosiaan ole väliä. Tulispa täällä pian ovis :smiley-angelic001

Mulle kukaan ei oo kp:sta tai kellonajasta puhunu mitään Dextralla eikä husilla kun heidän kauttaan käyny mittauttamassa viime vuonna. Oletan et vähintään Dextrassa kyl tiedettäis jos pitäs olla tietty ajankohta. Mutta oon iteki nähny et joillekki neuvottu et alkukierrossa :confused005

Kp 3-5 multakin mitattiin. Mulla oli ohjeena varata labra-aika klo 10 mutten muista mistä kokeesta se johtui, kun otettiin niitä kaikkia samalla.

Nykyään kilpparista sanotaan että kunhan ennen klo 14 o_O vai 13. No anyway, jännä ettei muka enää väliä.

Onkohan mun amh nyt virheellinen kun on kp9 otettu:bag: no kai se aina viitteellinen on

Takaisin