Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ootko ollut testaamatta? Plussatuulia![]()
Joo, noi pct on jotenkin superherkkiä. Käytän ite digiä ja rfsutajokatapauksessa aktiivista tallettelut nyt heti kun ukko kotiutuun
Kosmos, mikä pp menossa? Ja entä Jukkis?

Täällä taistellaan edelleen tuulimyllyjä vastaan ja alkaa tuntua, että häviän tän taistelun
View attachment 95024
Muuten en stressais, mutta musta tuntuu, että tässä kropassa se ovis tulee kutakuinkin hitto 10 tunnin sisään positiivisesta testistä, eikä suinkaan 24-48h päästäIllalla toi on jo positiivinen ja siinäpä sit ihmetellään kun ukko näköpiirissä vasta huomenna illalla :banghead:
En muuten oo näitä Pregchekin ovistestejä ennen käyttänyt. Kiinnitin huomiota käyttöohjeen "Kysy ja vastaa" osion kysymykseen: "Sain positiivisen tuloksen ja silti en oo paksuna, what?" Ja vastaukseen, tikuta 3-6kk ja mee sit lekuriin jos ei nappaa. 3-6kk?! What, mä olen elänyt vuodessa ja jos on jotain tiedossa olevaa häikkää niin sit 6kk, mutta 3kk??
Sofin liuskat jäi himaan ja näitä hain sit paikalliselta Tokmannilta. Ihmettelinkin kun kuuluisat limat vielä jossain hyllyllä, mutta se sitten selittää paremmin kuin hyvin, että nää liuskat tummuu helpommin ja aiemmin!
Asiasta rasiaan, oli tullut niin paljon taimenta ja muuta eväkästä, että tää päivä oli jo ilman kalastusta kun ei jaksanut savustaa ja syödä enempää. Tässä teille tunnelmaan modattu fisu! 

"Kysy ja vastaa" osion kysymykseen: "Sain positiivisen tuloksen ja silti en oo paksuna, what?" Ja vastaukseen, tikuta 3-6kk ja mee sit lekuriin jos ei nappaa. 3-6kk?! What, mä olen elänyt vuodessa ja jos on jotain tiedossa olevaa häikkää niin sit 6kk, mutta 3kk??
Oliko niin et amh pitäis mitata kierron alussa? Koska teiltä on mitattu, mikä kp?
En ihan vielä varaa kun tätäkin kiertoa vielä yli puolet jäljellä, mut vois vähän kattoa et millon ois aikoja tietty jo etukäteen.
Tänne ei ihmeitä, ovis lähestyy tuntemuksien perusteella ja greippiä oon nyt desin verran päivässä ottanu muutaman päivän ajan, lisää limoja kyllä samoin tein, niin en oo ihan alkukierrosta asti jaksanu sitä ryystää.

Jes, kiitti Jannn! Muistelinkin jossain lukeneeni et alkukierrosta mieluiten.https://felicitas.mehilainen.fi/hedelmallisyys/hedelmallisyysterveys/amh-mittaus/
"
Miten AMH-mittaus tehdään?
AMH mitataan verestä. Verikoe otetaan luonnollisen kuukautiskierron alkupuolella. Mittausta ei kannata tehdä, mikäli käytössä on yhdistelmäehkäosyvalmiste, kuten e-pillerit, ehkäisyrengas tai ehkäisylaastari tai imettää. "