Tsemppiä smoothie punktioon!
Onks muuten hajuukaan nostaako inssi edes mahdollisuuksia pahemmin verrattuna oi + yhdyntä? Prosentin luokkaa vai![]()
Joo ja nyt vasta tajusin tai luin uudelleen että kysyitkin oi:sta

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tsemppiä smoothie punktioon!
Onks muuten hajuukaan nostaako inssi edes mahdollisuuksia pahemmin verrattuna oi + yhdyntä? Prosentin luokkaa vai![]()

Tsemppiä vielä huomiseen. Aamulla heti aika? Tuun sit lukemaan kuulumisia!
Punktio on mielestäni tosi helppo! Ja ei juuri tunnu missään. Sitä ei ainakaan kannatan jännittää. Kanyylikin oli mun mielestä helppo ja kivuton sekin.
mee mihinkää leikkaukseen kun ei tämäkään onnistu:banghead: toinen hoitaja pisti sen sitten kerrasta
Paljon tsemppiä huomiseen, hyvin menee!Joo aika on 9.30 eli katsotaan missä vaiheessa pääsen päivittämään tänneja mäkin oon tähän asti menny ajatuksella et iisi juttu mutta eihän se ihan kaikille oo niin mietin et mistäpä sitä tietää onko mulle. Mutta kyllä siitä selviää!

Kiitos!Mitkä viikot sulla nyt on?
Ja onnea hyvistä ultrakuulumisista.
Tänään ultrassa viikot oli 10+1, mikä pitää aika hyvin paikkansa. Jos oviksesta laskee, niin olisi ihan korkeintaan 9+6.Nt-ultraan enää 15 pvKohta siis nt-ultrakin! En ihmettele jos vielä ei sydänääniä kuulunut neuvolassa!
Mulla ei edelleenkään meinaa saada kuuluviin muuta kuin vaimeana. Istukka vissiin niin pahasti edessä. Aina menee kauan ennenkuin löytyy kunnolla.

Mulla on todella eteen kallistunut kohtu ja pieni on kiilautunut sen perukoille piiloon, minkä lisäksi mulla on ylipainoa, joten ei ihme ettei mitään kuulunut masumakkaran läpi. Äh, mulla meni veritesti ihan vihkoon. Tai itse verikoe meni hyvin, mutta kun yrittivät soittaa tuloksia en päässyt vastaamaan, eivätkä viitsineet näköjään uudestaankaan yrittäähiton aataminaikaiset käytännöt, miksi ei voi vain laittaa nettiin tuloksia?
:banghead:
Mikä siinä tosiaan on, että koko päivän päivystää puhelimen ääressä ja just sit sillä hetkellä kun oot pari minsaa puhelimen ulottumattomissa, niin just silloin yritetään soittaa just jotain labratuloksia yms. mitä oot venannut koko hiton päivän:banghead:
Tsemppiä smoothie huomiselle! Tule sitten kertomaan miten meni:)
Mahtavaa Jannn, että pääsette hetipian tositoimiin. Olitko sä myös hussilla hoidoissa? Ois huippua, jos ei ole mitään kesäsulkua kevyemmissä hoidoissa!
Mulla on huomenna ultra heti aamulla. Tää on nyt kolmas hoitokierros. Ajattelin vähän kysellä, että kuinka monta näitä oi-hoitoja vielä ennen inssejä. Muistaakseni 1-2 inssiä oli jossain hoitosuunnitelmissa ennen ivf
Joo husilla oon, kyllä ne sanoi ettei ole taukoa kevyissä hoidoissa..:) ultraako sut aina? Mulle sanottiin et ainakin ekalla kerralla. Ja kolme inssiä näillä näkymin. Onks sullaki välikierroilla? Ehkä pääsette inssiin heinä-elokuussa? Kertoile mitä ultrassa näkyi! Mulla menny vähän ohi, onko sulla letrot käytössä?

Ihan mahtavaa, ettei ole kesätaukoja:)! Joo joka kierrossa ultrataan, kun mulla on pistosmuotoisena nämä oi-hoidot. Letroja on kokeiltu neljä kiertoa yksityisellä, mutta mulle ei tullut niistä vastetta. Ois kyllä kiva päästä pian insseihin, niin ois jotain ’uutta’
Välikierrot on joo meilläkin. Välillä uuvuttavaa, mutta oman henkisen hyvinvoinnin kannalta ne on kyllä minulle sopinut hyvin. Nyt kun ikää on enemmän, ne välillä kyllä myös ärsyttää
Jannn ja muut nyt teidän vuoro ja jätätte mut yksin tänne...
Mä tein digin ja ei raskaana. Avasin sen ja se alin viiva tummempi kuinbse toinen ylhäällä. Ihan ku sillä olis mitään väliä. Nega ku nega. Ärsyttävää ku ei menkat ala ja olo on et voi vee. Otin lasin viiniä ja kolahti päähän. No joo. Mä en ikinä raskaudu