Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
22 follikkelia tyhjennettiin ja 20 munasolua
mutta kypsyydet ja kuin moni hedelmöittyi tietää vasta huomenna. Punktio meni hyvin mutta heti kun nousin ylös tuli pahoinvointi ja oksettava olo ja sain pahoinvoinninestolääkettä ja nestetiputus laitettiin ja neste tippuu edelleem ja odottelen. Kai myös ehkäisee sitä hyperiä.. Nyt jo melko normaali olo :) Mutta tuoresiirto on vielä mahdollinen!
saan tänään täällä vielä hcg-hormonipistoksen ilman sitä ei voi siirtoa tehdä mutta se myös lisää hyperin riskiä. Mutta katsotaan mun vointi nyt päivien kuluessa ja siirtopäivänä ja jos vointi maanantaina ok niin tehdään siirto 
Vatsan päältä ultrasessa virtsarakko toimii myös ikään kuin kaikukoppana, parempi näkyvyys. Alkionsiirrossa pitää nimenomaan ultrata vatsan päältä, koska se siirtotyökalu ns. tukkii reitin jos haluaisi alakautta ultrata, mutta pitää silti nähdä että alkion jättää sopivaan kohtaan. Inssissä en ole koskaan ollut, tarviiko siinä samalla ultrata kun työskentelee?
Pieni välipäivitys täältä "sairasvuoteelta"22 follikkelia tyhjennettiin ja 20 munasolua
mutta kypsyydet ja kuin moni hedelmöittyi tietää vasta huomenna. Punktio meni hyvin mutta heti kun nousin ylös tuli pahoinvointi ja oksettava olo ja sain pahoinvoinninestolääkettä ja nestetiputus laitettiin ja neste tippuu edelleem ja odottelen. Kai myös ehkäisee sitä hyperiä.. Nyt jo melko normaali olo :) Mutta tuoresiirto on vielä mahdollinen!
saan tänään täällä vielä hcg-hormonipistoksen ilman sitä ei voi siirtoa tehdä mutta se myös lisää hyperin riskiä. Mutta katsotaan mun vointi nyt päivien kuluessa ja siirtopäivänä ja jos vointi maanantaina ok niin tehdään siirto
![]()
mites sitä sun limakalvojuttua nyt lähdetään hoitamaankaan? Kun ei taas muisti pelaa, sori:bag: nyt toivotaan että mahdollisimman moni sieltä hedelmöittyy ja lähtee jakautumaan
Mahtava määrä munasoluja! Toivotaan nyt monta kypsää ja hedelmöittynyttä! Ja hienoa että tuoresiirto on mahdollinen! Olisiko se sit ensi viikolla?

Perustelivatko miksi?Täällä inssin ohjeena on että pitää olla rakko täynnä. Aikaistivat vielä aikaa 11 - > 10.30 ja täällä mä nyt istun ja odotan kupla ottassa
Aa okei, helposti on tuntunut sujahtavan minun kohdalla.Täysi rakko vaikuttaa kohdun asentoon, helpottaa sen ruiskun/mikälie työkalun pääsyä kohtuun. Kun joillakin voi olla vähän hankala pääsy.
Vatsan päältä ultrasessa virtsarakko toimii myös ikään kuin kaikukoppana, parempi näkyvyys. Alkionsiirrossa pitää nimenomaan ultrata vatsan päältä, koska se siirtotyökalu ns. tukkii reitin jos haluaisi alakautta ultrata, mutta pitää silti nähdä että alkion jättää sopivaan kohtaan. Inssissä en ole koskaan ollut, tarviiko siinä samalla ultrata kun työskentelee?

VAU! Siellähän on tullut hyviä uutisiamites sitä sun limakalvojuttua nyt lähdetään hoitamaankaan? Kun ei taas muisti pelaa, sori:bag: nyt toivotaan että mahdollisimman moni sieltä hedelmöittyy ja lähtee jakautumaan
![]()
Ihanat hiukset sulla Jesbe!![]()

On . Vain ruskea hoitoaine jossa punasävyä eli joo. Mulla on outo väri joka on enemmän oranssi niin että käytän ruskeaa hoitoainetta niin tulee kivempi. Mutta joo oon ihan oikea aito redhead ja tosi tumma punainen myös ilman ruskeaa sävyä.. ja kiitos, pidän tästä väristä nykyään ja nyt kun on pitkät niin tulee eri sävyt kivasti esiin :)Vielä jäin ihmettelemään, että onko toi siis sun luonnollinen hiusten väri?![]()
On . Vain ruskea hoitoaine jossa punasävyä eli joo. Mulla on outo väri joka on enemmän oranssi niin että käytän ruskeaa hoitoainetta niin tulee kivempi. Mutta joo oon ihan oikea aito redhead ja tosi tumma punainen myös ilman ruskeaa sävyä.. ja kiitos, pidän tästä väristä nykyään ja nyt kun on pitkät niin tulee eri sävyt kivasti esiin :)