Raskaaksi 2019

Niissä ei - raskaana tuloksissa on hirveen suuret vaihtelut kun oon googlettanut kuvia. Siksi kai sanotaan, ettei kannata availla kun niistä kai ei oikein voi mitään päätellä (johon kyllä itse aina syyllistyin myös) .. Tee muutaman päivän päästä uusi jos menkat ei oo alkanut.
Näin mä mietin ja hain herkän testin. Seksiä ollut kuitenki oviksen aikana ja sen jälkeen ja ennen joten mahikset olisi hyvät. Lämmöt koholla ja rinnat kipeet ja vv holvaa. Oireita ei oo mut kuitenkin on... Outoa. Tiedän ettei saisi avaa mut mä tein sen ku oli ovis eikä ollut alin viiva ku harmaa hädin tuskin näki. Nyt se oli ihan sininen ja ihmettelin tuota ja sillä teen herkän jos ei menkat tuu. Oli kyllä ihan menkkarage tänään kyl mut meni ohi. Lähinnä ärsytti mun asiakkaat
 
Omista tilanteista ei oo paljoo kertomista. Joka päivä toivon että postilaatikkoon tipahtais aika suunnittelukäynnille. Vasta kaks kuukautta odotusta takana ja meinaa pälli levitä. Povasivat siis, että syksylle sais ajan, koska korona, jota ei mainittavasti K-P:lla edes ole.
 
Omista tilanteista ei oo paljoo kertomista. Joka päivä toivon että postilaatikkoon tipahtais aika suunnittelukäynnille. Vasta kaks kuukautta odotusta takana ja meinaa pälli levitä. Povasivat siis, että syksylle sais ajan, koska korona, jota ei mainittavasti K-P:lla edes ole.

On tää ihan uskomatonta mikä odottamisen taival tämä on. Ansaittais kaikki kyllä joku mitali tästä:thumleft
 
Tsemppiä Smoothielle huomiseen punktioon ja Nipanderille inssiin! Nyt kaikki raskaaksi kesäkuussa 2020 -kampanja käyntiin!

Mulla lähtee ihan kierrokset nyt käsistä. Missä tässä vauvakuumekoneessa on jarru? Tuntuu et ajatukset pyörii taas vaan raskaudessa, en voi tehdä muuta ku lukea keskusteluja ja tietosivuja ja miettiä jo ihan liian pitkälle kaikkia asioita... :bag: Voisko tän vaan laittaa pois päältä kahdeks viikoks? Ja sen jälkeen sit laittaa pettymysmasiksen pois päältä jos tulos on nega?
 
Tsemppiä Smoothielle huomiseen punktioon ja Nipanderille inssiin! Nyt kaikki raskaaksi kesäkuussa 2020 -kampanja käyntiin!

Mulla lähtee ihan kierrokset nyt käsistä. Missä tässä vauvakuumekoneessa on jarru? Tuntuu et ajatukset pyörii taas vaan raskaudessa, en voi tehdä muuta ku lukea keskusteluja ja tietosivuja ja miettiä jo ihan liian pitkälle kaikkia asioita... :bag: Voisko tän vaan laittaa pois päältä kahdeks viikoks? Ja sen jälkeen sit laittaa pettymysmasiksen pois päältä jos tulos on nega?

Sama, en pysty töissäkään keskittyä:hilarious: jos ei kesäkuussa kaikki raskaaks ni edes tänä vuonna?:rolleyes: en usko et meen viel täs kuussa inssiin, mut eihän se tarkota etten raskautuis:rolleyes::hilarious:
 
Mä meen sunnuntaina tuoksuttelee silloin 9pv vanhaa vauvaa, saiskohan siitä jotain tärppi hormoonia? Mä oon ihan kahen vaihelilla kun tuli autonkorjaus että joudunko peruu sen läkärin :finger: kun kaikki mulle nyt heti, jos kuitenkin kattos miten ne seuraavat menkat alkaa...
 
Äh koko ajan mietin et turha tässä kuussa yrittää inssiin koska ovisplussa tulis ke-la(tai su max) ja vain ke tai to ja ma tehtäis inssit..mut mun tuurilla se tuli just pe tai la kun inssejä ei tehdä juhannusviikolla..:arghh: sit sais ottaa rennosti about heinäkuun puoleen väliin asti jos vasta silloin inssi..:scratch tai no heinäkuun tokavikalla viikolla.. eli mun vika lomaviikko:hilarious: aaargh en osaa pääättääää liikaa mahdollisia muuttujia teki sit mitä tahansa..
 
Muokattu viimeksi:
Huh olipa paljon viestejä ja hyviä uutisia, en oo koko päivänä hirveesti ehtiny lukemaan.

Jannn mähä sanoin et inssit alkaa heti! :woot: :wink tai ainakin pian jos päätät siirtää heinäkuulle, en usko että heitä siellä haittais vaikka siirtyykin kk:lla tai miksi se haittais..

Nipa onnea plussasta sinnekin! Husissa on näköjään tänä vuonna kesätauko vain punktioissa. Tosiaan tänään ei pistetä enää mitään ja huomenna punktio. Jonkin verran on viikon aikana munikset pienesti kipuillu tai sillee tuntunu paineentunnetta ja pari kertaa kakkosella käydessä sattunu sillee ettei uskalla ponnistaa :hilarious: ja limavv tullu sikana. Ah miten ihanat eritekuulumiset taas olkaa hyvä... :rolleyes: :hilarious: ja nännit on kipeet mutta ei muuta. Tänään alkanu jännittää huominen, pelkään et sattuukin ja kanyylinlaitto vähä inhottaa ajatuksena :nailbiting:

Mitähän muuta mun piti kommentoida...jotain mut ei muista!
Tsemppiä tähän päivään! :Heartred
 
Tsemppiä smoothie ja nipanderi myös täältä!

ON: kp31 testi nega nega joten odotellaan menkkoja. Tosin mietin et varmaan on tänään sit menkat jo. Dpo16 mut uskon vakaasti että joko ovis siirtyi hymystä huolimatta ja olikin vasta niin et olis dpo14 tänään jolloin luteaali hyvä mut ihan hyvä ettei nyt tästä kierrosta plussaa tullut näin itselleni.

Tiesin että se on mahdollista ja jotenkin mun mielestä kiva kun mulla on nyt ihan varmasti tiedossa et oon oviksen aikana ollut suojaamattomassa kerta se venyi (tai ei ollut lainkaan) niin kyllä se sitten tulee kun on tullakseen. Koska nyt on kiva ettei sitä saakelin viivanpaikkaa tai haamulaista tuu joka kierrossa. Pienet asiat tekee iloiseksi tässä kaaoksessa..

Tänään katsoin kaikki Instagramin mustat kuvat ja itkin. Musta on tullut kunnon hormonaalinen tyyppi
 
Täällä kp 25/26,nega testattu aamulla. Se siitä sitten taas tällä erää. Eiköhän tästä taas muutaman päivän kuluttua nousta!
Terot aiheutta pahoinvointia mulle ja olin jo kovin toiveikas...
 
Täällä kp 25/26,nega testattu aamulla. Se siitä sitten taas tällä erää. Eiköhän tästä taas muutaman päivän kuluttua nousta!
Terot aiheutta pahoinvointia mulle ja olin jo kovin toiveikas...

Nää Keltarauhasvalmisteet on yksiä perkeleitä, kun tekevät näitä oireita:banghead:

Täällä odotellaan, rakko on niin täynnä että pissaan kohta housuun:hilarious:
 
Mihin toi perustuu että rakon pitää olla täynnä? :confused: Ei mulla ollut tuollaista enkä äkkiseltään keksi mitään yhteyttä virtsarakon täyteysasteella ja hedelmöittämisellä. :hilarious:
 
Takaisin
Top