Raskaaksi 2019

Ihan kauhea päivä ollut, päänsärkyä ja väsymystä niin et oon ollut ihan työkyvytön... Sängynpohjalla vaan koko päivä enkä juuri mitään pystynyt syömään, välillä tuntu et oksennan mut mitään ei tullut. Soitin jopa polille, mutta siellä oltiin sitä mieltä et ei voi tietää johtuuko menopurista ja voin jatkaa pistelyä ainakin toistaiseksi. Joten tänään on taas piikitetty, toivotaan et huomenna olis parempi päivä. Nyt on siis ollut iltaa kohti jo parempi olo, vaikka päätä särkeekin edelleen. :sad010

Onkohan kukaan yhtä seko kun minä
Mulla siis ollut ikuisuuden tiettyjä nimiä mielessä olis sitten poika tai tyttö JA oon ihan helvetin surkeena aina jos joku lähipiirissä, no ei tarvi olla ees lähipiiristä niin nimeää lapsensa näillä nimillä :hilarious: siis oikeesti, joo ihanku omistaisin ne nimet mut kirpasee oudosti aina, en oo kuin yhden nimen näistä kertonut kerran ystävälle, eikä oikeestaan, tee mieli ees sanoa niitä ääneen KOSKA sittenhän ne viedään käsistä tietty, nojoo tiedän..... :hilarious:

Voisko joku samaistua :grin

On muuten nyt monella, joo varmaan kahdella
nyt uus kuva täällä oon ollu ihan sekasin kun lukenu viestejä ja kattonu että kuka?? :bored::hilarious:

Mulla siis ollut ikuisuuden tiettyjä nimiä mielessä olis sitten poika tai tyttö JA oon ihan helvetin surkeena aina jos joku lähipiirissä, no ei tarvi olla ees lähipiiristä niin nimeää lapsensa näillä nimillä :hilarious: siis oikeesti, joo ihanku omistaisin ne nimet mut kirpasee oudosti aina, en oo kuin yhden nimen näistä kertonut kerran ystävälle, eikä oikeestaan, tee mieli ees sanoa niitä ääneen KOSKA sittenhän ne viedään käsistä tietty, nojoo tiedän..... :hilarious:

No todellakin!! Meillä onneks suht harvinaisia nimiä mut en kestä jos joku ottaa jonkun niistä :mad: vaikka mitä pidempään raskauden odotus kestää, niin olen alkanut epäröimään omia ehdotuksiani..mutta aina joku on ykkösenä :) pojalle paaaljon vaikeampi keksiä!!

Ymmärrän kyllä ton nimiasian! Varsinki "pelotti" kun viime vuonna niin moni sai vauvan lähipiiristä että jos nimeävät joillain "omista" nimistä :nailbiting: onneks ei osunu. Kun eihän sitä silleen huvita ainakaan samaa etunimeä antaa jos ystävällä samanniminen vaikka eihän sillä ole oikeasti mitään väliä ja kellään ei oo yksityisoikeutta mihinkään nimeen :hilarious: mullaki on paljo enemmän tyttöjen nimiä mielessä kuin poikien :rolleyes: voih kun pääsis niitä vielä joskus käyttämään:Heartred viime viikollakin keksin yhden uuden tytönnimen lisää ja se on nyt ykkösenä :female

Ymmärrän niiiin ton nimiasian. Pari mun potentiaalista nimilistasta on mennyt, kun kaverit on antaneet lapsilleen. Onneksi kukaan sukulainen ei ole "vienyt", harmittaisi enemmän.

Samaten mua ärsyttää jos jostain mun tykkäämästä nimestä alkaa tulla trendinimi, kun haluaisin antaa harvinaisen nimen. Esim Eemi on sellainen jota en enää voisi omalle lapselle antaa, vaikka ennen oli mun ykkössuosikki pojalle. Pitää olla uniikki lumihiutale :rolleyes:

Nega mikäs muu. Mä en jaksa. Onneks edes ensikäynti ens tiistaina mut miks hoidotkaan auttaisi..ainakaan inssi..

Voi jannn:Heartbigred

Ymmärrän nimi asian, vaikka mulla ei ole mitään ehdottomia nimijuttuja. Itseasiassa esikoisen nimen mulle lobbasi mies ja jos saadaan joskus toinen tyttö, niin hänellä on nimi sillekin:happy:

Eilen tuli tosiaan vieräytettyä sitten pari kyyneltä. Mies siinä lohdutteli, kylläkin aika kömpelösti. Sanoi, että pitää olla onnellinen muiden puolesta. Eli ei siis ymmärtänyt koko jutusta hölkäsenpöläystä. Kyllä mä olen onnellinen muiden puolesta, mutta ei se silti poista sitä asiaa, että olen surullinen omasta puolestani. Eivät nää asiat liity toisiinsa muuten, kun että kun ihan KAIKKI muut onnistuu, niin kyllä siinä oma epäonnistuminen korostuu, vaikka kuinka olis onnellinen muiden puolesta. Ja kyllä musta mulla on oikeus olla surullinen siitä, että epäonnistutaan kuukaudesta ja vuodesta toiseen:sad001

Voi jannn:Heartbigred

Ymmärrän nimi asian, vaikka mulla ei ole mitään ehdottomia nimijuttuja. Itseasiassa esikoisen nimen mulle lobbasi mies ja jos saadaan joskus toinen tyttö, niin hänellä on nimi sillekin:happy:

Eilen tuli tosiaan vieräytettyä sitten pari kyyneltä. Mies siinä lohdutteli, kylläkin aika kömpelösti. Sanoi, että pitää olla onnellinen muiden puolesta. Eli ei siis ymmärtänyt koko jutusta hölkäsenpöläystä. Kyllä mä olen onnellinen muiden puolesta, mutta ei se silti poista sitä asiaa, että olen surullinen omasta puolestani. Eivät nää asiat liity toisiinsa muuten, kun että kun ihan KAIKKI muut onnistuu, niin kyllä siinä oma epäonnistuminen korostuu, vaikka kuinka olis onnellinen muiden puolesta. Ja kyllä musta mulla on oikeus olla surullinen siitä, että epäonnistutaan kuukaudesta ja vuodesta toiseen:sad001

On oikeus eikä miehet niin ymmärrä..ainakaan samalla tavalla

Meillä on ollut täysin samanlaisia keskusteluja monta! Ei ne vaan aina ymmärrä tai koe näitä asioita samalla tavalla. Mä hermostuin aika usein kun tulee sellainen olo, että ei saisi tuntea niinkuin tuntee. Mut eihän se mies sitä tarkoittanut. Yritti vaan omalla tavallaan saada mulle paremman mielen.

Voi Jann :Heartred dpo 10 nyt? Ymmärrän kyllä että inssit varmasti tuntuvat täysin turhilta. Jotenkin ajattelen (tai yritän ajatella), että ei ne turhaan polilla inssejä kokeile, jos on luulo ettei niistä hyötyä olisi.

Niin onhan se mahdollista että niistä tärppää, toivotaan, ja riippuu mikä mussa mättää.. toivotaan et ne menee nopeesti jos ei auta. Juu dpo10 nyt.

Mua harmittaa, kun Onni oli eka nimi josta sekä mä että mies tykättiin. Se oli sillon ku ei vielä yritetty ja mies ei ollut kovin innokas alkamaankaan, yleensä se heitti mun tällaiset ehdotukset vitsiksi, joten tuntui erityisen hyvältä et se sanoi pitävänsä jostain nimestä meidän lapselle. Mut sit katsoin et Onni on tyyliin neljänneksi suosituin kaikista poikavauvojen nimistä, eihän sitä sit voi antaa... :rolleyes:

Yhdestä tytön nimestä pelkäsin et siskoni antaa sen lapselleen, kun menee suvussa... En kehdannut etukäteen kieltää mut luulen että sisko tajus sanomattakin et se "kuuluu" mun lapselle. Toiseksi nimeksi siis.

Ja joo, mun mies on myös "lohduttanut" mua sanomalla, että eihän sentään KAIKKI oo raskaana, ja eihän se meidän yritykseen vaikuta raskautuuko muut... No eipä ei. Mut en voi sille mitään et kyllä oon kateellinen niille jotka jättää pillerit pois ja on tyyliin raskaana ennen yksiäkään menkkoja.

Niin ja vilkkuva hymiö tänään. Huominen tässä eniten jännittää. Kunpa se ovis pysyis nyt poissa! Kerrankin toivon näin päin. :hilarious:

Ja (tää on taas tätä ällövaroitusosastoa) mun pissa oli todella outoa. o_O Se näytti ihan appelsiinimehulta. Syytänkö tästäkin menopuria, vai onko mun kehossa jotain muuta outoa meneillään? Päätä ei sentään nyt särje, JEI!

Niin ja vilkkuva hymiö tänään. Huominen tässä eniten jännittää. Kunpa se ovis pysyis nyt poissa! Kerrankin toivon näin päin. :hilarious:

Ja (tää on taas tätä ällövaroitusosastoa) mun pissa oli todella outoa. o_O Se näytti ihan appelsiinimehulta. Syytänkö tästäkin menopuria, vai onko mun kehossa jotain muuta outoa meneillään? Päätä ei sentään nyt särje, JEI!

Jee, on tää kyl jännää, mullakaan ei vielä tänään ovulaatiota. Monta päivää kyllä särkenyt muniksia, mut yritän jaksaa toivoa, että päästään viikonlopun yli. Kaiketi toi virtsa voi johtua siitä ja sit oon huomannu et jotkut vitamiinit myös tekee pissan eriväriseksi, esim. Mul oli tos jotain b+c-vitamiiniporejuttuja.

Mä olin päättäny esikoisen nimen vuonna 2003. Toivoin tyttöä ja 2008 sain sitten tämän nimen antaa :Heartred Muut nimet mietittiin raskausaikana vasta.

Niin ja meidän lasten nimet ei oo nyt top -listoissa, vaikka ovatkin nykyaikaiset nimet. Sisko tykkää vanhanaikaisista nimistä, joten ei ollu väärää, että annettavia samoja nimiä.

16v <3 Yhteistä taivalta 21v. Ja kp 1 :rolleyes:

Liitteet

• 20200528_134845.jpg
    20200528_134845.jpg
    27.3 KB · Katsottu: 199
Takaisin