Raskaaksi 2019

Meillä mies tietää että haluaisin kihloihin (12v yhessä) jä hällä ei oo niin väliks. Joskus sano että sitten mennään kihloihin kun saadaan vauva :banghead: nykyään ehkä ajattelen että siis jos en koskaan tuu raskaaksi en myöskään siis pääse edes kihloihin vähä sillee kaikki tai ei mitään :wtf ei varmaan ihan ajatellu asiaa niin mä nykyään ajattelen..

Niin ja meilläkin mies on jotenkin sellaisessa ajatuksessa että kosinnan pitää olla suuri yllätys ja tyyliin suihkukoneella piirtää taivaalle marry me? :hilarious: ja että häät on aina isot ja kalliit ja jäätävästi hössötystä ymsyms ja hän ei pidä sellaisesta. Oon kyllä sanonut ettei se nyt noin kaikilla mene tai tarvi mennä ja en odota mitään spektaakkelia jne :hilarious: että noikin oletukset voineet vaikuttaa mielipiteeseensä naimisiinmenosta. Plus muut huonot kokemukset eroista lähipiirissä kun hänellä iso perhe ja kaikki sisarukset ja vanhemmatkin eronneet ainakin kerran.

Kuinka pitkään miehellä sitten meni tuosta siihen kosintaan?

Mä olin kesästä asti jännittänyt, että koska se kosii. Jossain vaiheessa syksyllä sitten aloin enemmän puhua siitä, ja silloin mies sanoi tuon että ei halua että kyselen, koska hänen pitää kosia ja sen pitää olla yllätys. Uutenavuotena se sitten kosi.

Ja niitä vauvantekohommia piti sitten kuitenkin vielä odottaa, koska haluttiin eka naimisiin (mentiin noin vuosi sitten, eli ei kovin kauaa oltu kihloissa) ja sit mies haluskin vielä "vapaan" kesäloman... Ai että sekin odottaminen oli rankkaa. Ja nyt sit on ollut tää tulokseton yrittäminen. Yhtä odotusta ollut tää elämä. Sais jo tärpätä niin pääsis tästä pakkomielteestä eteenpäin. :arghh:

Ai se on yleinen linja nykyisin kysellä :grin Aiemmin kysyivät vain, että oliko ovulaatiotestin mukaan plussa. Millä klinikalla sinä asioit?

Tyksissä. En tiedä mikä ihmeen salaliittoteoria tää kaksoihormoni juttu nyt on:hilarious: ei multa aikaisemmin oo kyselty. Teki kyllä mieli kysyä, et tiedätkö paljon mulla on kaikenlaisiin testeihin tässä mennyt rahaa, että vielä sellaisiakin pitäis vielä hankkia:hilarious: no katotaan, jos tää ei natsaa, niin kesäsulun oon varmaan ilman testejä ja syksyllä sit voi miettiä uudestaan.

Vausa, teidän häät kuulostaa paljon siltä mitä meillä on tulossa. Maistraattiin tulee meidän kummankin yks paras kaveri, vanhemmat ja meidän tytär. Syyskuussa juhlitaan kavereiden kesken ja joskus sitten kun tää korona on ohi, niin kutsutaan lähisuku ravintolaillalliselle.

Just pari päivää sit mietittiin et kauanko ollaan oltu yhdessä, kun katsottiin Fukushimasta dokkaria ja siin oli et siit on 9 vuotta aikaa. Ja musta tuntuu, et siit olis joku ihan max 4 vuotta. Sit mietittiin et kauan ollaan oikeen oltu, ni tänä vuonna tulee 12 vuotta:nailbiting: 6 vuotta kihloissa:nailbiting: naimisiinmeno ei meilläkään oo ollut mitenkään tärkeetä ikinä, se ei silleen tuo suhteeseen mitään lisää, kun vähän niinku naimisissa tässä ollaan muutenkin, kun on yhteiset lainat, lapsi jne. Lähinnä siis juridiikkaa enää, mutta on se kiva päästä juhlimaan ja varsinkin tän kaiken koronan jälkeen:happy: kaikkenlaista mahtuu vuosien varrelle, mutta kyllä mulla on sellainen olo ollut aina, että ollaan kyl oltu aina menttobe:Heartbigred ja kyllä, riitelemme yhä edelleen toisinaan:hilarious:

Meillä mies tietää että haluaisin kihloihin (12v yhessä) jä hällä ei oo niin väliks. Joskus sano että sitten mennään kihloihin kun saadaan vauva :banghead: nykyään ehkä ajattelen että siis jos en koskaan tuu raskaaksi en myöskään siis pääse edes kihloihin vähä sillee kaikki tai ei mitään :wtf ei varmaan ihan ajatellu asiaa niin mä nykyään ajattelen..

Siis miten mä oon koko ajan luullu että ootte naimisissa ton sun kuvan perusteella vaikka joo nytkun ajattelen niin eihän se valkoinen oo että en tiedä mistä tämä ajatus :hilarious: mutta mä oon miettinyt että katsooko mies sitä että onnistutaanko tässä lapsenteossa (kyllä se on tekemällätekemistä jo) ja sen perusteella päättää että jatkoon vai ei jatkoon :blackeye:

Kiitos hyvistä neuvoista! :Heartred Tuota usein puhutaan, että raskausaika ja pikkulapsiaika on vaikeaa... No, toivottavasti kuitenkin pääsisin sen kokemaan. :D

Ei se niin vaikeaa ole, varsinkin jos ollaan suurin piirtein samalla sivulla kaikista asioista. Tottakai välillä väsyttää ja yhä edelleen tasapainotellaan sen välillä, että kaikki saavat tarvitsemansa tilan silti niin, että perheen tarpeet tulee lähtökohtaisesti ensimmäisenä. On myös ollut vähän tekemistä, etten oman koulutuksen puitteista ole päällepäsmärinä, vaan annan toisen toteuttaa omaa tapaansa olla vanhempi. Kun suuret suuntaviivat on samat, niin sävyeroista selviää kyllä:happy:

Meille tuli tammikuussa 11 vuotta täyteen, lokakuussa on neljäs hääpäivä. Naimisiinmenoa sai siis täälläkin odottaa piiiitkään. Mulle se oli aika ehdoton, koin sen sellaiseksi sinetiksi että nyt tässä hommassa ollaan tosissaan eikä vaan pidetä kivaa sillä välin kun odotellaan että "se oikea" kävelee vastaan. Miehellä oli sit vähän eri näkemykset, hän on mua ennen ollut kertaalleen kihloissa ja sekin vaikutti siihen ettei hällä niin ollut kiirettä. Toinen hidastava tekijä miehen kosinnassa oli se, että sanoin aina etten halua olla pitkään kihloissa, vaan kosinta automaattisesti mulle tarkoittaa sitä että aletaan myös suunnitella naimisiinmenoa. Oltiin kuitenkin tosi nuoria kun tavattiin, opiskeltiin pitkään, ei todellakaan mitään rikkaita jne, niin ehkä nämä sai miehen himmailemaan. Kosi sitten lopulta mun syntymäpäivänä 2015. Esikoista oltiin silloin yritetty kymmenen kuukautta ja olin kaksi viikkoa aikaisemmin saanut hedelmättömyysdiagnoosin.

Vauvavuosi oli rankka suhteellekin, varsinkin kun meillä ei ole täällä lähistöllä tukiverkkoja. Mutta kyllä se siitä helpottuu samaa tahtia kun lapsi kasvaa ja alkaa taas itsekin olla jotain muuta kuin väsynyt zombiäiti. Siihen vauvavuoden mahdolliseen rankkuuteen ei ehkä auta mikään muu kuin tehdä periaatepäätös, että nyt ei erota, kattelaan sit myöhemmin miten menee :confused005

Siis miten mä oon koko ajan luullu että ootte naimisissa ton sun kuvan perusteella vaikka joo nytkun ajattelen niin eihän se valkoinen oo että en tiedä mistä tämä ajatus :hilarious: mutta mä oon miettinyt että katsooko mies sitä että onnistutaanko tässä lapsenteossa (kyllä se on tekemällätekemistä jo) ja sen perusteella päättää että jatkoon vai ei jatkoon :blackeye:
Eeeeiiii toi mies on niin hämäläinen kun vaan olla ja voi!! Ja itseasiassa tosta kuvasta :nailbiting: sehän on netistä otettu (mitään kuvaa galleriasta en saannu liitettyy kun aina liian iso ym) se on bs sellasseesta vatsaseppeleestä :grin ajatuksena jos joskus itsekkin...

Ei se niin vaikeaa ole, varsinkin jos ollaan suurin piirtein samalla sivulla kaikista asioista. Tottakai välillä väsyttää ja yhä edelleen tasapainotellaan sen välillä, että kaikki saavat tarvitsemansa tilan silti niin, että perheen tarpeet tulee lähtökohtaisesti ensimmäisenä. On myös ollut vähän tekemistä, etten oman koulutuksen puitteista ole päällepäsmärinä, vaan annan toisen toteuttaa omaa tapaansa olla vanhempi. Kun suuret suuntaviivat on samat, niin sävyeroista selviää kyllä:happy:

Allekirjotan tästä joka sanan (myös tuon ammattiin viittaavan :D)! Oltiin ja ollaan myös ainakin lähes joka hetki äärettömän kiitollisia lapsesta kaiken valvomisen keskelläkin, joten se varmaan vaikuttaa myös siihen miten rankaksi elämän lapsen kanssa kokee. Vaihtoehto olisi myös ollut se, ettei oltaisi saatu meidän lasta. Ja kyllä edelleenkin uhman ja haasteiden edessä tajuan miten hiekanjyvän kokoisia ne murheet on, kun toinen puoli olis se, etten saisi kokea niitä vaiheita! Että on oikeesti maailman suurin etuoikeus siivota leluja lattialta ja pissaa sohvanpäällisiltä :Heartblue

Meidän naimisiin meno puheet on luokkaa et kuule jos ihan konkreettisesti mennään naimisiin niin asia on hyvä ja kun haluaa oikeasti naimisiin niin antaa sormuksen. Yhdessä halutaan olla eikä sitä et yhtäkkiä jos hänellä ei töitä niin joutuu palaamaan omaan maahansa mutta kyllä ihan rakkaudesta eli ei vain tämän takia. Meillä menee hyvin, koronakaranteeni selvitty ja sit puhuttiin et kerta näin hyvin mennyt niin miksei myös jatkossa sitten ja en usko että eroamassa ollaan ku naimisiin meno hänelle oli ehdoton ei ettei siksi että on varmuus olla yhdessä mut nyt on ottanut sen puheeksi et jos ens vuonna ja jos sitte alkaisi se kunnon yritys myös.... Olis kivaa koska oon ihan eri tavalla rakastunut kuin aiemmin mikä sai mut epäröiden et miksi olen aiemmin ollut pitkässä suhteessa jossa en viihtynyt ja sain turpiin. Tosi viisasta mut ei uskalla lähteä niin myrkyllistä suhteesta noin vain. Onneksi soitin lopulta poliisit

Allekirjotan tästä joka sanan (myös tuon ammattiin viittaavan :D)! Oltiin ja ollaan myös ainakin lähes joka hetki äärettömän kiitollisia lapsesta kaiken valvomisen keskelläkin, joten se varmaan vaikuttaa myös siihen miten rankaksi elämän lapsen kanssa kokee. Vaihtoehto olisi myös ollut se, ettei oltaisi saatu meidän lasta. Ja kyllä edelleenkin uhman ja haasteiden edessä tajuan miten hiekanjyvän kokoisia ne murheet on, kun toinen puoli olis se, etten saisi kokea niitä vaiheita! Että on oikeesti maailman suurin etuoikeus siivota leluja lattialta ja pissaa sohvanpäällisiltä :Heartblue

Musta taas tuntuu että osaltaan tää lapsensaannin vaikeus vaikutti myös siihen, miten rankaksi koin vauvavuoden. Kun itsellä oli taipumusta sellaiseen tyhmään ajatteluun, että mikään ei saisi tuntua vaikealta tai pahalta, kun nyt kerran on tämän lapsen onnistunut saamaan, pitää olla vaan niin helkutin kiitollinen kaikesta, vaikka hampaat irvessä. Helpotti vasta kun annoin itselleni vähän armollisuutta. Joo, tietysti olen kiitollinen, mutta ei se tarkoita etteikö saisi välillä vituttaakin.

Olen samaa mieltä kyllä kaikkien kommenteista lapseen liittyen Nipanderi, kosmos ja dimou :) luulen että lapsettomuuden kokemus auttaa lisäämään kiitollisuutta ja jaksamistakin jollain tapaa normaalia enemmän tai vs jos ois tärpänny heti, mutta myös varmasti tulee niitä hetkiä että voi helvetti ja sekin on ok ja sekin tunne pitäis oppia just hyväksymään vaikka on lapsettomuutta takana. :)

Mua harmittaa, kun Onni oli eka nimi josta sekä mä että mies tykättiin. Se oli sillon ku ei vielä yritetty ja mies ei ollut kovin innokas alkamaankaan, yleensä se heitti mun tällaiset ehdotukset vitsiksi, joten tuntui erityisen hyvältä et se sanoi pitävänsä jostain nimestä meidän lapselle. Mut sit katsoin et Onni on tyyliin neljänneksi suosituin kaikista poikavauvojen nimistä, eihän sitä sit voi antaa... :rolleyes:

Yhdestä tytön nimestä pelkäsin et siskoni antaa sen lapselleen, kun menee suvussa... En kehdannut etukäteen kieltää mut luulen että sisko tajus sanomattakin et se "kuuluu" mun lapselle. Toiseksi nimeksi siis.

Ja joo, mun mies on myös "lohduttanut" mua sanomalla, että eihän sentään KAIKKI oo raskaana, ja eihän se meidän yritykseen vaikuta raskautuuko muut... No eipä ei. Mut en voi sille mitään et kyllä oon kateellinen niille jotka jättää pillerit pois ja on tyyliin raskaana ennen yksiäkään menkkoja.

Minun on ihan pakko sivusta huudella että itse päätin aikanaan kun minun pappani kuoli, että haluaisin antaa hänen nimensä jos poikalapsen joskus saan (nimi on siis Onni). No, vuodet meni ja olin ihan hiilenä kun se nousi ja nousi tuolla suosituimmissa nimissä, mutta sitten vaan päätin olla välittämättä asiasta. Ja nyt kun meillä tuo vuoden ikäinen Onni tallustelee niin hetkeäkään en ole asiaa katunut:Heartred matkan varrella on sama nimi joskus töissäkin tullut vastaan ja pelkäsin että aiheuttaisiko se itselle negatiivisia mielleyhtymiä mutta pelko on ollut ihan turha. Kyseisen nimen kohdalla osaan ajatella ainoastaan meidän poitsua (ja tietysti rakasta pappaa, mutta oikeastaan sitäkään ei enää niin muista.)

Toisaalta me nimettiin täysin toisista tietämättä pikkuserkkuni kanssa kk ikäerolla syntyneet esikoistyttäret samalla, kaukana suosituimmista nimistä olevalla etunimellä ja tämä on ollut loppujen lopuksi lähinnä vaan hauskaa niin ehkä se on vähän opettanut rentoutta tässä nimiasiassa :grin

Mutta minä sanon että jos joku nimi tuntuu omalta (varsinkin yhdessä puolison kanssa) niin go for it miettimättä tippaakaan muita, mikäli mahdollisuus tulee. Vaikka on niitäkin kuulemma käynyt, ettei se lapsi syntyessään yhtään näytäkään siltä mitä piti :hilarious:

Tärppionnea kaikille, että pääsisitte niitä rakkaudella miettimiänne nimiä pienille antamaan :Heartbigred

Ai että:Heartred mies läksi just kalalle ja minä korkkasin yhden alkoholittoman happy joen ja kerkeen hetken aikaa lueskella auringon paisteessa ennen kun äitiä taas tarvitaan:hilarious: ei ihan loma minkä olin suunnitellut, mutta oikeestaan on ollut kivaa näinkin:grin

Liitteet

• IMG_20200529_135110.jpg
    IMG_20200529_135110.jpg
    29.8 KB · Katsottu: 160
Minun on ihan pakko sivusta huudella että itse päätin aikanaan kun minun pappani kuoli, että haluaisin antaa hänen nimensä jos poikalapsen joskus saan (nimi on siis Onni). No, vuodet meni ja olin ihan hiilenä kun se nousi ja nousi tuolla suosituimmissa nimissä, mutta sitten vaan päätin olla välittämättä asiasta. Ja nyt kun meillä tuo vuoden ikäinen Onni tallustelee niin hetkeäkään en ole asiaa katunut:Heartred matkan varrella on sama nimi joskus töissäkin tullut vastaan ja pelkäsin että aiheuttaisiko se itselle negatiivisia mielleyhtymiä mutta pelko on ollut ihan turha. Kyseisen nimen kohdalla osaan ajatella ainoastaan meidän poitsua (ja tietysti rakasta pappaa, mutta oikeastaan sitäkään ei enää niin muista.)

Toisaalta me nimettiin täysin toisista tietämättä pikkuserkkuni kanssa kk ikäerolla syntyneet esikoistyttäret samalla, kaukana suosituimmista nimistä olevalla etunimellä ja tämä on ollut loppujen lopuksi lähinnä vaan hauskaa niin ehkä se on vähän opettanut rentoutta tässä nimiasiassa :grin

Mutta minä sanon että jos joku nimi tuntuu omalta (varsinkin yhdessä puolison kanssa) niin go for it miettimättä tippaakaan muita, mikäli mahdollisuus tulee. Vaikka on niitäkin kuulemma käynyt, ettei se lapsi syntyessään yhtään näytäkään siltä mitä piti :hilarious:

Tärppionnea kaikille, että pääsisitte niitä rakkaudella miettimiänne nimiä pienille antamaan :Heartbigred

Kiitos ja kiitos tarinasta! :Heartred

Mun on varmaan pakkokin alkaa ottaa rennommin, tai ei löydy nimeä ollenkaan... Miehellä alkaa mennä jo hermo, kun aina kun se ehdottaa jotain nimeä niin oon sitä mieltä ettei se käy kun tunnen henkilön x joka on samanniminen. :laughing001 Omassa päässä se nimi tietysti nyt yhdistyy aina vain siihen sennimiseen tuttuun, mutta on totta että jos omalle lapselle antaisi sen nimen, niin hyvin pian se varmaan yhdistyisi pelkästään siihen omaan lapseen.

Toiveikas tappiomieli.toivon luja kovaa mutta olen varma että ei se nytkään onnistunut.kaikki oireet teroista ja mielikuvitusta.
Kp 20 ja dpo 6 jos oikeen lasken(ovis plus kp 14)

Mä tiedän jos tyttö nimen mut mies ehdotti tyhmää nimeä niin sanoin että jos poika niin hän päättää ku se oli hyvä nimi mut jos tyttö niin mun miettimä nimi ehkä tulee riippuu onko hän sen näköinen tietty

Me ei olla edes kihloissa, pelkästään pankin kanssa naimisissa. Pian 6v oltu yhdessä. Mä oon taas alkanut odottamaan josko toi mies kosisi joskus. Mulle riittäis "pelkät" kihlatkin muutamaksi vuodeksi hyvin :rolleyes: mutta eipä ole tuo mies avioliiton perään, ei ole koskaan kuulemma kokenut että avioliitto olisi hänelle tärkeä must juttu. Sanonut kyllä että jos haluan niin voi mennä naimisiin mutta en tiedä miten pitkään sitä aloitetta (eli kosintaa) hänen puolelta joutuu sit odottamaan. Itse en haluaisi kosia ja välillä oon heittänyt siitä puolivitsiä niin mies ollut enemmänkin säikähtänyt. Välillä olin itsekin ajatuksella ettei mua haittaa vaikkei naimisiin mentäiskään mut en tiiä miks nyt taas se ajatus on nostanut päätään:rolleyes: viime viikolla tuli koruliikkeen mainoslehti jossa paljon sormuksia ja niitä katseltiin ja kerroin mieltymyksiäni, vinkvink :grin niin ja siitä sain vähän toivoa kun kysyin mieheltä muutama vk sitten että mikä meidän lapsen sukunimeksi sitten tulee ja hän vastasi oman sukunimensä johon sanoin että mä haluan olla samanniminen lapsen kanssa ja sanoi sitten "eli sun sukunimi pitäis sit vaihtaa" :angelic:

Mekään ei olla kihloissa vieläkään, vaikka ollaan oltu nyt 7-vuotta yhdessä :hilarious:
Meillä siihen on vaikuttanut suurimmiten taloudellinen tilanne, etenkin kun me ollaan lähestulkoon yhtäaikaa opiskeltu ja sormuksiin haluaisi kuitenkin panostaa, mutta muutama satanenkin lisämenoa kuukaudessa on tuntunut tähän hetkeen paljolta. Varmaan on vaikuttanut sekin, kun meillä kummallakaan ei ole tuntunut olevan mikään kiire (siitäkään huolimatta, että lähes kaikki ystäväni ovat kihlautuneet nopeasti muutaman ensimmäisen vuoden jälkeen), eikä me olla jotenkin koettu, että se muuttaisi mitään. Toki ajattelemme, että se on lupaus avioliitosta ja avioliittoon kyllä haluamme, mutta koska miehellä suuri suku niin rahaa palaisi, vaikka molemmat meistä on kyllä aika minimalistisia siinä suhteessa, ettei tarkoitus ollut kyllä mitään jumbohäitä pitää, mutta tiedä sitä - tärkeimmät kuitenkin kutsutaan, ja jos niitä tärkeitä on monta niin häät on sitten isot :grin:grin:grin
Niin ja jotenkin sellainen fiilis on ollut meillä molemmilla, että jos raskaaksi tulen, emmekä ehdi sitä ennen naimisiin, niin viimeistään silloin "pitäisi" mennä :grin Mä lähinnä haluaisin häät miehen sukunimen vuoksi, eikä me olla päästy yhteisymmärrykseen, missä häät pidettäisiin, kun mies puhuu maistraatista ja mä haluaisin kirkkohäät :grin
Eli aika auki on kaikki suunnitelmat vielä. Ehkä pitäisi ne kihlat ensin, me ollaan puhuttu paljon sormuksista ja kihloista, mut jotenkin ollaan oltu niin aikaansaamattomia - toisaalta me ollaan myös niin materiaalittomia, että naurettiin miehen kanssa yksi kerta, kun mietittiin näitä kihlausasioita, että tuohisormuksethan ois hyvät (kertois kantajistaan ainakin) :laughing002
No joo, ei ehkä kuitenkaan :grin

Meille nää vauva-asiat, mun sairastuminen ja yhteinen taival on kyllä opettaneet eniten. Jotenkin miehestä on kuoriutunut enemmän sellainen miehisesti tosi välittävä ja herkkä kokemuksiemme myötä (vaikka onkin kovin maskuliininen, eikä näytä itkua edes minun nähden), vaikka olis voinut käydä juuri päinvastoin monessa kohdassa. Eikä meillä oo tosiaankaan ollut aina kahdestaankaan helppoa - itseasiassa mies myönsi minulle viime talvena pitkään hyvin menneen jakson jälkeen, että harkitsi edellisenä keväänä eroa vakavissaan (eikä siinä, kyllä minäkin olen sitä miettinyt meidän suhteen aikana vakavissani, mutta sinnikkyys ja usko siihen, että kaksi aikuista ihmistä pystyy kyllä selviytymään vaikeistakin asioista ja ajoista yhdessä, sai minut luottamaan siihen, ettei eroaminen meidän kohdalla muuttaisi mitään ja oikeassa olin :happy:) - se sai ajattelemaan sitä, että parisuhteeseen tarvitaan aina kaksi ja, että itsellänikin on paljon peiliinkatsomista monen asian suhteen. Yhteisten, pitkien keskustelujen, neuvottelujen ja päätösten jälkeen, molemmat teki muutoksia, jotka auttoi eteenpäin ja nyt meillä menee paremmin kuin ikinä, vaikka mulla on näitä omia pulmia terveyden kanssa. Meillä on aika haastavat luonteet tavallaan ja ulkopuolisen silmissä me varmaan aletaan muistuttamaan enemmän vanhaa pariskuntaa kuin nuortaparia :hilarious: ja oon mä törmännyt tosi usein siihenkin, että multa on kysytty, miten jaksan tuota ukkelia, että mulla on lehmän hermot, mut siihen oon vaan todennut, että jos ei kestä toista huonoimmillaan, ei ansaitse sitä myöskään parhaimmillaan (koskee molempia) ja kai näiden vuosien aikana kehittyy jonkinlainen suodatin tuohon toiseen, että ei ihan kaikkea ota niin tosissaan (huumoriveikkoja kun ollaan) :grin Yksi tärkein oppi täälläkin on ollut se, mistä Helenakin puhui eli yhdessä tekeminen sekä vaikeistakin asioista puhuminen.

Me muisteltiin miehen kanssa menneitä ja sitten mies yksi kerta totesi, että on tosi ylpeä meistä molemmista, kun ollaan näin pitkälle päästy ja jaksettu toinen toisiamme, vaikka on ollut välillä todella vaikeaa. Itkut meinasin siinä täräyttää liikutuksesta :Heartred Mieheltä tulee välillä sellaisia viisaita lausahduksia, et oon aina toisinaan yllättynyt :thumright

Tästä tuli taas romaani, mutta oli pakko kommentoida :hilarious: Kun tää sairaus on selätetty, niin vauva olis enemmän kun tervetullut meille - uskon, että selviydytään yhdessä vaikka mistä :angelic:

Takaisin