Raskaaksi 2019

Joo tännehän sitä on just hyvä kaikki turhautuminen ja muu kakka purkaa:wtf: toki myös hyvätkin jutut! Jännä kyllä että letrot teki sulla näin, olisko sit tarvinnu suuremman annostuksen :bored: no mutta kokeilet vielä ja toivottavasti sit onnistuu! :cat:
Niin, alkaa kuitenkin hieman epäilyttää, ehkä pelottaakin, että mihin suuntaan tämä lääkkeiden vaikutus on menossa, kun Menopurilla oli myös se yksi epämääräinen kierto :eek: Ja minkälaiseksi nuo annokset voi kasvaa, jos vaste jää jatkossa näin huonoksi :confused005 Apua, toivottavasti panikoin turhaan. :anyone

Lääkäri rauhoitteli kyllä, että tällaiset "ovuloimattomat" kierrot on tavallisia, pitäisi nyt vaan rauhoittua.

Ai niin ja tuo Letroannostus oli sen 5mg kuitenkin..

Muokattu viimeksi:
Niin, alkaa kuitenkin hieman epäilyttää, ehkä pelottaakin, että mihin suuntaan tämä lääkkeiden vaikutus on menossa, kun Menopurilla oli myös se yksi epämääräinen kierto :eek: Ja minkälaiseksi nuo annokset voi kasvaa, jos vaste jää jatkossa näin huonoksi :confused005 Apua, toivottavasti panikoin turhaan. :anyone

Lääkäri rauhoitteli kyllä, että tällaiset ovuloimattomat kierrot on tavallisia, pitäisi nyt vaan rauhoittua.

Ai niin ja tuo Letroannostus oli sen 5mg kuitenkin..

Onko mitään mahdollisuutta että ovis oiski ollu tosi tosi aikasin?

Jospa Tepsu plussais seuraavaksi?:rolleyes: mulla taitaa olla pms-pääkipu :( teen testin kuitenki tässä illalla jos saan pidätettyä pari tuntia:hilarious: huome aamulla ainakin teen..

Onko mitään mahdollisuutta että ovis oiski ollu tosi tosi aikasin?
Sekin tässä on ollut spekuloinnin kohteena, kun lääkäri on sanonut näkevänsä kp9 sen keltarauhasta muistuttavan, soikean, suonikkaan muodostelman näissä kummassakin omituisessa hoitokierrossa :confused004

Vaikka vähän hirvittääkin välillä :nailbiting:
Pakko keventää välillä :grin Tuli tämmönen meemi vastaan lärväkirjaa selatessa :wacky:

Liitteet

• FB_IMG_1590680380563.jpg
    FB_IMG_1590680380563.jpg
    26.5 KB · Katsottu: 183
Mäkin olen itkuherkkä ollut ja oudon onnellinen vaikka muutossa kaikki tökkii, stressaa työt ja nyt pitää muka viedä tavarat jne ja putkarit rampanneet koko päivän ettei töitä voinut tehdä ku piti kuunnella niitä ja vastata ja kääntää kieltä (puhun täyden Espanjan ku mies puhuu vaan espanjaa, oppinut hyvin lyhyessä ajassa loput ku aiemmin alkeet) ja sit semmonen uutinen et puolet rahoista uupuu mut mitäpä tässä. Ei tähän jaksa enää suuttua tai rasittua ja tulipa sitten se tunnettu hormonifinni leukaan oikealla puolella ja oikealla puolella nippailee munista ja jotenkin myös vasen. Outo. Ja ku oksensin vielä mitä en tykkää tehdä ja viimeiseen asti pidätän ja nyt pää oli pytyssä asti yök. Varmasti PMS tai oot raskaana?

Eilen vielä olin ihan agstana raivoomassa ikkuna miehelle kun hän ei ota mua naisena tosissaan ja jos mä sanon että se naksuttaa ja hän ei tee asialle mitään kun en ole tuotteen ensisijainen ostaja, meni tunteisiin!! Just nyt tuntuu housuissa siltä että menee pyhkkiin, voi kun olisinkin raskaana :smiley-angry007

Eilen vielä olin ihan agstana raivoomassa ikkuna miehelle kun hän ei ota mua naisena tosissaan ja jos mä sanon että se naksuttaa ja hän ei tee asialle mitään kun en ole tuotteen ensisijainen ostaja, meni tunteisiin!! Just nyt tuntuu housuissa siltä että menee pyhkkiin, voi kun olisinkin raskaana :smiley-angry007
Ei menny housut pyykkiin eikä kyllä tullu testiin plussaakaan, jatkan siis itkemistä ja hain karkkia okei myös grillillä :greet015

Voi kuulkaa kyllä mua nyt vauvauutisilla runnellaan. Kamala sanoa, mut ei oo yhtään fiilistä mennä koko inssiin enään:sad010saleen se kuitenkin epäonnistuu:sad010v*tuttaa jo valmiiksi. Kiitos ja anteeksi:Heartred vedän lenkkikamat niskaan ja lähen purkaa fiiliksiä ennen ku rupeen itkee itteeni uneen. No okei, ehkä tempparit ensin:hilarious: mulla kun on se ruutu+ ni näkee sen vikan ja jännimmän iltanuotion tänään:grin

Voi kuulkaa kyllä mua nyt vauvauutisilla runnellaan. Kamala sanoa, mut ei oo yhtään fiilistä mennä koko inssiin enään:sad010saleen se kuitenkin epäonnistuu:sad010v*tuttaa jo valmiiksi. Kiitos ja anteeksi:Heartred vedän lenkkikamat niskaan ja lähen purkaa fiiliksiä ennen ku rupeen itkee itteeni uneen. No okei, ehkä tempparit ensin:hilarious: mulla kun on se ruutu+ ni näkee sen vikan ja jännimmän iltanuotion tänään:grin

Tiedän tunteen :Heartred jos ei tärppää niin on ainakin askeleen lähempänä ivf

Mä näin tänää aiemmin yhtä kaveria joka on raskaana.. Voi että kun pääsin kotiin niin alko ahdistamaan ja masentamaan että oonko ite ikinä raskaana ja hehkuttamassa body ostoksista. En kuitenkaan loputtomiin voinut keksiä tekosyitä miksen voi tavata, harmittaa kun on tällänen fiilis mutta eipä voi mitään :sad001

Mä kannoin vauvanvaatteet uuteen asuntoon. En osannut luopua. Miksi alkujaan otin ne niin aikaisessa vaiheessa itselleni??

Nyt on toi vv jo jotaki älytöntä, pursuaa vaan ja oon hiton mustis joka asiasta. Taitaa menkat hiipiä kylään mut oon vaan onnellinen että pääsen eroon tästä läävästä johon omistaja ei suostunut lähettää putkaria ja nyt koko alakerta on täynnä hometta. Tosi jees. No mutta, olipa tekemistä eikä enää muuta kuin pientä nipistelyy oikealla eli welcome menkat. Tää on shittii vaikkei oo kunnon yritys mut enivei ja sori kiitos kaikille

Kivasti on ollut keskustelua täällä :happy:

Mulla oli mielessä selaillessa monta juttua, mitä piti kommentoida, mut unohdan varmaan suurimman osan niistä nyt kun vihdoin pääsen koneen ääreen kirjottelemaan :grin

Ensinäkin Dimoulle suuret onnittelut, toivotaan et pieni on tiukasti matkassa mukana! :Heartred Aavistinkin jotenkin, että sieltä se plussa tulee :hug013 Toivottavasti muut perässä :thumright

Osallistun minäkin tähän itseni kuvailuun, oli niin metka lukea teidän kuvauksia itsestänne :)
Eli oon 163,5 cm pitkä, tällä hetkellä päässä oma väri (ollut pitkään mustat hiukset, mut allergisoiduin väriaineille, niin lopetin jokunen vuosi sitten värjäilyt vähän vastentahtoa), joka on vaaleanruskea. Aurinko tekee semmosia blondeja raitoja kivasti hiuksiin.:grin Oon huono laittamaan hiuksia, sutasen usein nutturan, letitän tai pidän auki, hiukset on pitkät ja suorat. Painan n. 60 kg. Ei tatuointeja, irtoripsiä, hienoja kynsiä, eikä lävistyksiä, ainoastaan 3 korvareikää :grin Silmät merensiniset, joissa on vihertävä vivahde.
Urheilullinen oon, joskus liikaakin ja mies joutuu mua toisinaan oikasemaan vaatetuksen kanssa, kun en voi kaupungissa kulkea joka paikkaan lenkkareissa tai tuulipuvussa :hilarious: (tiedän, noloa, mut oon niin mukavuudenhaluinen ja välillä maalainen) :laughing002
Tykkään kyllä pukeutua naisellisesti, myötäileviin vaatteisiin, mut vaatteet on aika normit (oon nyt opetellut käyttämään muutakin, kun mustaa eli pinkkiä, sinistä, vihreää ja mitä nyt näitä basic-värejä on) Polvimittaisista mekoista pidän, etenkin kotelomekoista ja laitan kyllä naamaani nätiksi, mut sit pitää olla joku syy siihen, kuten johonkin lähteminen, juhlat tai muuten ihmisten ilmoilla oleminen, töissä tai koulussa. Näin kesäisin ja kotona oon superlaiska naaman kanssa eli kuljen meikittä paljon. Hiuksissa sama juttu eli laitan yleensä vaan sillon kun on jotain tärkeämpää.
Urheilu on vaihtuvissa määrin mun juttu. Luonteeltani oon sellainen hölöttäjä, puhun liikaa :hilarious: Oon avoin ja sanon asiat aika usein just niin kun ne on eli suoraan, mutta kohteliaasti. En kyllä oo mitenkään kovin persoonallinen, sellainen tavis. :grin Toisinaan tarviin paljon omaa tilaa ajatuksineni, viihdyn hyvin kotosalla ja nään itteni niin pullantuoksuisena kotiäitinä :smiley-chores004
Armottoman herkkä oon myös, sellainen pilvilinnojen piirtelijä ja kaiken luovan rakastaja sekä tekijä. Hiukan adhd- ja tee se itse- tyyppiä sekä sähläri :grin

Hurjasti onnea plussista Nyytille ja Dimoulle! Täällähän on kohta jo ihan plussa-aalto meneillään:happy:

Tsempit myös Nipalle ja Vausalle insseihin. Toivottavasti aikataulut natsaa:smiley-angelic001

täällä alkoi myös koronataon jälkeen kolmas oi-hoito. Huomenna alkais pistelyt ja ensi viikolla seurantaultra. Jos sinne saakka päästään.

Kuullut tässä muutaman päivän sisään jotain viisi vauvauutista. Ei yleensä ota näin koville, mutta nyt olo on kyllä ollut viime päivät tosi :BangHead

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin:Heartred

Kivasti on ollut keskustelua täällä :happy:

Mulla oli mielessä selaillessa monta juttua, mitä piti kommentoida, mut unohdan varmaan suurimman osan niistä nyt kun vihdoin pääsen koneen ääreen kirjottelemaan :grin

Ensinäkin Dimoulle suuret onnittelut, toivotaan et pieni on tiukasti matkassa mukana! :Heartred Aavistinkin jotenkin, että sieltä se plussa tulee :hug013 Toivottavasti muut perässä :thumright

Osallistun minäkin tähän itseni kuvailuun, oli niin metka lukea teidän kuvauksia itsestänne :)
Eli oon 163,5 cm pitkä, tällä hetkellä päässä oma väri (ollut pitkään mustat hiukset, mut allergisoiduin väriaineille, niin lopetin jokunen vuosi sitten värjäilyt vähän vastentahtoa), joka on vaaleanruskea. Aurinko tekee semmosia blondeja raitoja kivasti hiuksiin.:grin Oon huono laittamaan hiuksia, sutasen usein nutturan, letitän tai pidän auki, hiukset on pitkät ja suorat. Painan n. 60 kg. Ei tatuointeja, irtoripsiä, hienoja kynsiä, eikä lävistyksiä, ainoastaan 3 korvareikää :grin Silmät merensiniset, joissa on vihertävä vivahde.
Urheilullinen oon, joskus liikaakin ja mies joutuu mua toisinaan oikasemaan vaatetuksen kanssa, kun en voi kaupungissa kulkea joka paikkaan lenkkareissa tai tuulipuvussa :hilarious: (tiedän, noloa, mut oon niin mukavuudenhaluinen ja välillä maalainen) :laughing002
Tykkään kyllä pukeutua naisellisesti, myötäileviin vaatteisiin, mut vaatteet on aika normit (oon nyt opetellut käyttämään muutakin, kun mustaa eli pinkkiä, sinistä, vihreää ja mitä nyt näitä basic-värejä on) Polvimittaisista mekoista pidän, etenkin kotelomekoista ja laitan kyllä naamaani nätiksi, mut sit pitää olla joku syy siihen, kuten johonkin lähteminen, juhlat tai muuten ihmisten ilmoilla oleminen, töissä tai koulussa. Näin kesäisin ja kotona oon superlaiska naaman kanssa eli kuljen meikittä paljon. Hiuksissa sama juttu eli laitan yleensä vaan sillon kun on jotain tärkeämpää.
Urheilu on vaihtuvissa määrin mun juttu. Luonteeltani oon sellainen hölöttäjä, puhun liikaa :hilarious: Oon avoin ja sanon asiat aika usein just niin kun ne on eli suoraan, mutta kohteliaasti. En kyllä oo mitenkään kovin persoonallinen, sellainen tavis. :grin Toisinaan tarviin paljon omaa tilaa ajatuksineni, viihdyn hyvin kotosalla ja nään itteni niin pullantuoksuisena kotiäitinä :smiley-chores004
Armottoman herkkä oon myös, sellainen pilvilinnojen piirtelijä ja kaiken luovan rakastaja sekä tekijä. Hiukan adhd- ja tee se itse- tyyppiä sekä sähläri :grin
Olin just oikeassa!! :)

Mulla on kunnon oudot kivut rinnoissa ja on ihmeellisesti kipeät. Ihan ku olis laittanut ice poweria tms tai sitten ne viiltelee kummasti. Ja kun istuin ruokailun jälkeen oli ahdas tunne vasemmassa kyljessä jotenkin säteili lonkkaa ja tuntu et on ahdas ja piti ihan venyttää joka sekin oli typerän tuntuista.

Outo kierto. Kuten muutkin mutta tämä ihmeen oireeton mielialan suhteen tosin

Takaisin