Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ihan mahtavaa
Meinasin jo jättää testaamatta, kun eilen illalla alko menkkajomo ja sen jälkeen tullu muutaman kerran pyyhkiessä hennon vaaleanpunertavaa/beigeä. Joten ajattelin et menkat alkaa sit vaan tänään ja jostain syystä kierto venyy.
Kävin neljän jälkeen pissalla ja otin vaan pissaa
kippoon kun en jaksanu asiaa sillon pohtia ja painelin takas nukkumaan, tovi sit heräsin ja aloin taas jahkaamaan. Sen verta tää pitkä luteaali (tänään dpo15) ihmetytti, et päätin kokeilla ainoaa testiäni (apteekin oma) ja yllätys oli kyllä menlkoinen, kun kaks viivaa tuli. Oikeesti vtf?![]()

Paljon onnea
Meinasin jo jättää testaamatta, kun eilen illalla alko menkkajomo ja sen jälkeen tullu muutaman kerran pyyhkiessä hennon vaaleanpunertavaa/beigeä. Joten ajattelin et menkat alkaa sit vaan tänään ja jostain syystä kierto venyy.
Kävin neljän jälkeen pissalla ja otin vaan pissaa kippoon kun en jaksanu asiaa sillon pohtia ja painelin takas nukkumaan, tovi sit heräsin ja aloin taas jahkaamaan. Sen verta tää pitkä luteaali (tänään dpo15) ihmetytti, et päätin kokeilla ainoaa testiäni (apteekin oma) ja yllätys oli kyllä menlkoinen, kun kaks viivaa tuli. Oikeesti vtf?![]()

Kävin neljän jälkeen pissalla ja otin vaan pissaa kippoon kun en jaksanu asiaa sillon pohtia ja painelin takas nukkumaan, tovi sit heräsin ja aloin taas jahkaamaan. Sen verta tää pitkä luteaali (tänään dpo15) ihmetytti, et päätin kokeilla ainoaa testiäni (apteekin oma) ja yllätys oli kyllä menlkoinen, kun kaks viivaa tuli. Oikeesti vtf?![]()

Mun kaverilla tyttö ja sykkeet oli alle 150 reilusti ja tyttö vaikka se viittaa poikaan.. kehtaa hänel ei kyl ollut mut ihan tyttömasu kyllä semmonen leveämpiJoo, ei se kai ihan tieteellinen menetelmä ooPienellä sykkeet lähes aina reilusti alle 150, mikä viittaisi poikaan, mutta sitten taas mun hcg-bv arvot kuulemma tyttöön
Vielä saa jännittää
![]()
Mulla eilen oli ihan sama. Aivan kummallista ku viilsi ihan niinku jo alapäähän ja tuikki mut mulla on kkm ja noiden jälkeen ollut jotenkin intensiivinen ovis ja kaikki juilinnat mutta tää alko vasta ku niitä kemiallisia (?) Oli ollut useampiNo kyllä keskiviikkona pitää testata jos menkat myöhässä!
Nyytti vois huomenna plussatavai nyt illalla teitkö?
Pistääkö kellään koskaan alapäähän? Ei alavatsa vaan jossain alempana. Samaan kohtaan tänään pitkin päivää pistellyt viiltäviä nopeita pistojasamantyylistä ollut kyllä ennenkin luteaalissa, että tuskin mitään hyvää meinaa :/ ja toisen nännin taakse pisti hetken, mutta sitäkin ollut joskus. Mutta voin hetken kuvitella että kiinnittyminen:bag: vaikka kai se olisi enemmän menkkamaista kipua, jota myös oli kerran dpo8 aikaan, mut pyh mitään meinannut. Nyt siis dpo6.
jos kaikki vaikuttaa kypsältä, niin yritän ruinata irroituspiikkiä, ettei vaan ovulaatio osuisi viikonlopulle. En vaan yhtään tiedä miten se onnistuu huutoitkemättä. Musertaa pelkkä ajatuskin siitä, että ensin takana on pari kuukautta koronataukoa ja edessä pari kuukautta kesäsulkuja, jos tää homma menee nyt vihkoon

Iiiks, mun kontrolliultraa siirrettiin täks päiväksijos kaikki vaikuttaa kypsältä, niin yritän ruinata irroituspiikkiä, ettei vaan ovulaatio osuisi viikonlopulle. En vaan yhtään tiedä miten se onnistuu huutoitkemättä. Musertaa pelkkä ajatuskin siitä, että ensin takana on pari kuukautta koronataukoa ja edessä pari kuukautta kesäsulkuja, jos tää homma menee nyt vihkoon
![]()

Mulla oli kontrolli ultra äsken, ovulaatio on ihan käsillä, folli oli 19mm. Mies lähtee kesken päivän töistä antamaan näytteensä ja tänään iltapäivällä onkin jo inssi! Eilen oli vielä ovis testi nega ja nyt vasta kp11. Hirvee stressi tuli että pääseekö mies lähtemään kesken päivän kun on tosi kiirettä heillä töissä![]()
Tsemppiä inssiin. Kävispä meilläkin niin et päästään pian inssiin
muuten, ne varmaan viel luulee et oon oikeesti ottanut ne tuplaletrot, kun kysyin sitä:bag: enkä ees oikeesti oo:angelic: apua, hirvee stressiVau mahtavaaTsemppiä inssiin. Kävispä meilläkin niin et päästään pian inssiin
Eimuuten, ne varmaan viel luulee et oon oikeesti ottanut ne tuplaletrot, kun kysyin sitä:bag: enkä ees oikeesti oo:angelic: apua, hirvee stressi

Joo, siinä ekan kolmanneksen seulassa :) Tällaisen oli joku löytänyt, ja ilmeisesti edellisten lasten kanssa pitänyt paikkansakinView attachment 89593