Raskaaksi 2019

:nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Meinasin jo jättää testaamatta, kun eilen illalla alko menkkajomo ja sen jälkeen tullu muutaman kerran pyyhkiessä hennon vaaleanpunertavaa/beigeä. Joten ajattelin et menkat alkaa sit vaan tänään ja jostain syystä kierto venyy.
Kävin neljän jälkeen pissalla ja otin vaan pissaa
kippoon kun en jaksanu asiaa sillon pohtia ja painelin takas nukkumaan, tovi sit heräsin ja aloin taas jahkaamaan. Sen verta tää pitkä luteaali (tänään dpo15) ihmetytti, et päätin kokeilla ainoaa testiäni (apteekin oma) ja yllätys oli kyllä menlkoinen, kun kaks viivaa tuli. Oikeesti vtf?:nailbiting::Heartred
Ihan mahtavaa :love017

:nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Meinasin jo jättää testaamatta, kun eilen illalla alko menkkajomo ja sen jälkeen tullu muutaman kerran pyyhkiessä hennon vaaleanpunertavaa/beigeä. Joten ajattelin et menkat alkaa sit vaan tänään ja jostain syystä kierto venyy.
Kävin neljän jälkeen pissalla ja otin vaan pissaa kippoon kun en jaksanu asiaa sillon pohtia ja painelin takas nukkumaan, tovi sit heräsin ja aloin taas jahkaamaan. Sen verta tää pitkä luteaali (tänään dpo15) ihmetytti, et päätin kokeilla ainoaa testiäni (apteekin oma) ja yllätys oli kyllä menlkoinen, kun kaks viivaa tuli. Oikeesti vtf?:nailbiting::Heartred
Paljon onnea :love7:smiley-bounce016

Kävin neljän jälkeen pissalla ja otin vaan pissaa kippoon kun en jaksanu asiaa sillon pohtia ja painelin takas nukkumaan, tovi sit heräsin ja aloin taas jahkaamaan. Sen verta tää pitkä luteaali (tänään dpo15) ihmetytti, et päätin kokeilla ainoaa testiäni (apteekin oma) ja yllätys oli kyllä menlkoinen, kun kaks viivaa tuli. Oikeesti vtf?:nailbiting::Heartred

Jes!!!! :smiley-bounce016
Paljon onnea! :dance011

Onnea nyytti!:Heartpink

Mä.aloitin nyt ne terot. Kp 17. Dpo en osaa laskea.ahdistaa kamalasti silti syödä noita. Toivottavasti niistä olis sit edes jotain apua toiveen toteutumiseen...

Joo, ei se kai ihan tieteellinen menetelmä oo :grin Pienellä sykkeet lähes aina reilusti alle 150, mikä viittaisi poikaan, mutta sitten taas mun hcg-bv arvot kuulemma tyttöön :bored: Vielä saa jännittää :happy:
Mun kaverilla tyttö ja sykkeet oli alle 150 reilusti ja tyttö vaikka se viittaa poikaan.. kehtaa hänel ei kyl ollut mut ihan tyttömasu kyllä semmonen leveämpi

No kyllä keskiviikkona pitää testata jos menkat myöhässä!

Nyytti vois huomenna plussata :smiley-angelic001 vai nyt illalla teitkö?

Pistääkö kellään koskaan alapäähän? Ei alavatsa vaan jossain alempana. Samaan kohtaan tänään pitkin päivää pistellyt viiltäviä nopeita pistoja o_O samantyylistä ollut kyllä ennenkin luteaalissa, että tuskin mitään hyvää meinaa :/ ja toisen nännin taakse pisti hetken, mutta sitäkin ollut joskus. Mutta voin hetken kuvitella että kiinnittyminen:bag: vaikka kai se olisi enemmän menkkamaista kipua, jota myös oli kerran dpo8 aikaan, mut pyh mitään meinannut. Nyt siis dpo6.
Mulla eilen oli ihan sama. Aivan kummallista ku viilsi ihan niinku jo alapäähän ja tuikki mut mulla on kkm ja noiden jälkeen ollut jotenkin intensiivinen ovis ja kaikki juilinnat mutta tää alko vasta ku niitä kemiallisia (?) Oli ollut useampi

Nyytti jee onnea <3 mä arvasin! Kuten kaikki muutkin..

Äh mun lämmöt on edelleen normit taas. Joo luteaali siis onneton jos kohta tulee menkat

Kiitos ihanat <3
Mä koitan vielä sulatella..just tultiin keskimmäisen hammaslääkäristä ja kohta suunnataan viereiseen kaupunkiin esikoisen terapiaan. Jospa sen jälkeen kerkeis vähän pysähtymään!
Laitoin heti aamulla raskauskeijulle tilauksen cb:n viikkonäytöllisistä niin saa sit viikon välein seurata lukuja ja vois cittarissa piipahtaa paketin pc:n testejä hakemassa, yhtään kun ei oo kotona.
Ihan uskomatonta kyllä, ei meinaa pää päästä mukaan ollenkaan kun tätä on kauan oottanu ja tuskaillu.

Iiiks, mun kontrolliultraa siirrettiin täks päiväksi:nailbiting: jos kaikki vaikuttaa kypsältä, niin yritän ruinata irroituspiikkiä, ettei vaan ovulaatio osuisi viikonlopulle. En vaan yhtään tiedä miten se onnistuu huutoitkemättä. Musertaa pelkkä ajatuskin siitä, että ensin takana on pari kuukautta koronataukoa ja edessä pari kuukautta kesäsulkuja, jos tää homma menee nyt vihkoon:sad015:sad010

Mulla oli kontrolli ultra äsken, ovulaatio on ihan käsillä, folli oli 19mm. Mies lähtee kesken päivän töistä antamaan näytteensä ja tänään iltapäivällä onkin jo inssi! Eilen oli vielä ovis testi nega ja nyt vasta kp11. Hirvee stressi tuli että pääseekö mies lähtemään kesken päivän kun on tosi kiirettä heillä töissä:eek:

Iiiks, mun kontrolliultraa siirrettiin täks päiväksi:nailbiting: jos kaikki vaikuttaa kypsältä, niin yritän ruinata irroituspiikkiä, ettei vaan ovulaatio osuisi viikonlopulle. En vaan yhtään tiedä miten se onnistuu huutoitkemättä. Musertaa pelkkä ajatuskin siitä, että ensin takana on pari kuukautta koronataukoa ja edessä pari kuukautta kesäsulkuja, jos tää homma menee nyt vihkoon:sad015:sad010

Toivotaan että saat irrotuspiikin!! :smiley-angelic001

Mulla oli kontrolli ultra äsken, ovulaatio on ihan käsillä, folli oli 19mm. Mies lähtee kesken päivän töistä antamaan näytteensä ja tänään iltapäivällä onkin jo inssi! Eilen oli vielä ovis testi nega ja nyt vasta kp11. Hirvee stressi tuli että pääseekö mies lähtemään kesken päivän kun on tosi kiirettä heillä töissä:eek:

Vau mahtavaa:happy: Tsemppiä inssiin. Kävispä meilläkin niin et päästään pian inssiin:happy:

Ei:smiley-angry019 muuten, ne varmaan viel luulee et oon oikeesti ottanut ne tuplaletrot, kun kysyin sitä:bag: enkä ees oikeesti oo:angelic: apua, hirvee stressi

Vau mahtavaa:happy: Tsemppiä inssiin. Kävispä meilläkin niin et päästään pian inssiin:happy:

Ei:smiley-angry019 muuten, ne varmaan viel luulee et oon oikeesti ottanut ne tuplaletrot, kun kysyin sitä:bag: enkä ees oikeesti oo:angelic: apua, hirvee stressi

Toivotaan että pääsette! Sanot vaan että et oo ottanut jos alkaa kyselemään. Saitko viime inssiin semmosta piikkiä?

Ai kauheeta kun jännittää. Tuli niin puskista että se tehdään jo tänään

Tänään on muuten vasta dpo 12, sanoin eilen väärin koska luulin että on tiistai :grin

Eilen meni naama ihan mahdottomaksi, tuli varmaan kymmenen sellaista tero-finniä. Teroja oon kuitenkin nyt syönyt sen vajaan kaksi viikkoa, oisko se outoa että tulee sivuoireita vasta nyt? Heti terojen alettua niitä finnejä tuli kaksi, mutta kuivuivat aika äkkiä.

Esikoisesta tehtiin silloin tutkimusjaksollaan geenitestit, joista tuli nyt tulokset. Hänellä on joku geenimuutos jota ei ole tavattu kenelläkään muulla. Ei siis pysty myöskään sanomaan, onko tää muutos oireilunsa syy ja mihin muihin asioihin mahdollisesti vaikuttaa. Mitäköhän tästäkin pitäisi sitten ajatella :dead:

Takaisin