Raskaaksi 2019

Hyvin onnistu taas aktiivisuuden vähennys mulla :hilarious:
Mulla iski taas migreeni, oiskos tää nyt jotain ennakko-oiretta oviksesta :shy:
Toinen mitä piti kysyy et onko teillä itkuherkkyyttä ovulaation tienoilla? Kun ite nyt ainakin huomasin, että itken ihan ihme jutuista, jopa omista ajatuksistani :grin
Ja nyt riitti vaan se, et katoin fb yhen harrastustoiminnan loppumista ja siitä tuli niin haikee fiilis, kun tuli harrastettua monta vuotta siellä ja niin paljon muistoja. :oops: oikeesti en enää tunne itteeni, musta tullu aivan huima itkuiikka :stop:

Toinen mitä piti kysyy et onko teillä itkuherkkyyttä ovulaation tienoilla? Kun ite nyt ainakin huomasin, että itken ihan ihme jutuista, jopa omista ajatuksistani :grin
Ja nyt riitti vaan se, et katoin fb yhen harrastustoiminnan loppumista ja siitä tuli niin haikee fiilis, kun tuli harrastettua monta vuotta siellä ja niin paljon muistoja. :oops: oikeesti en enää tunne itteeni, musta tullu aivan huima itkuiikka :stop:
Mulla on itsellä lääkitys joka on vahva mut ei estä raskautumista. Uskon että keho tasoittuu mut vie kyl aikaa, mulla vei ja kyllä kuulostaa et ovis olis tuloillaan jos luin oikeen..

Voin täysin samaistua. Just ennen ovista ja oviksen aikoihin oon kauhee itkupilli. Äskön jopa tuli tippa linssiin kun mietin etten saanut mieheltä synttärilahjaa ja mites nyt äitienpäivä menee :laughing001

Äiti kyselee voinko syödä korvasienikeittoa äitienpäivänä, onko tää joku verhottu yritys udella oonko raskaana... :rolleyes: Ja nyt rupesin sit miettimään että voiko siinä oikeesti olla riskiä jos sellainen epätodennäköinen onni kävis et olisinkin raskaana (sunnuntaina olis vasta dpo8).

Tuskinpa siitä mitään haittaa on. Ne ruokasuosituksetkin jaetaan vasta ekalla neuvolakäynnillä tyyliin vklla 7-8, että Dpo8 voi varmasti hyvällä omallatunnolla syödä:happy: koko alkiohan ei ole välttämättä edes kiinnittynyt silloin:grin

Noniin tulihan se kp1 ajallaan. Vielä vain tuhrua ja vatsakipuja mutta eiköhän se siitä.

Eilen alkoi vuoto, nyt siis kp2, soitin klinikalle ja asiat jäi vielä auki :confused004 Sanoivat että periaatteessa ollaan auki, että OI-hoitoja ainakin tekevät, solubiologi on käytännössä vain yhden viikon vk23 paikalla ja lääkärikin aloittaa lomansa jo heti kesäkuun alusta.
Jos haluttaisiin inseminaatio, ovulaatioplussan pitäisi tulla kp9 tai 10. Onhan se Menopurin kanssa jonkin kerran jäänytkin siihen kp9, mutta myös paljon myöhemmin ollut ja pistopäiviä on ollut myös paljon tähän tilanteeseen sopivaksi.
Kysyi minulta ensin, kun tuli ilmi että ainakin induktiohoitoja antavat, että olenko Letrozolia käyttänyt, minä että en, mutta se nyt jäi mietintään. Tein kuitenkin selväksi että ilman mitään hoitoa ei nyt mielellään näin kesää vasten jäätäisi.
Lääkärille laittoivat konsultaatiopyynnön ja ovat toivottavasti vielä tämän päivän aikana yhteydessä. Mites muuten tuossa Letro-kierrossa, onko ultrat välttämättömiä?

Muokattu viimeksi:
Eilen alkoi vuoto, nyt siis kp2, soitin klinikalle ja asiat jäi vielä auki :confused004 Sanoivat että periaatteessa ollaan auki, että OI-hoitoja ainakin tekevät, solubiologi on käytännössä vain yhden viikon vk23 paikalla ja lääkärikin aloittaa lomansa jo heti kesäkuun alusta.
Jos haluttaisiin inseminaatio, ovulaatioplussan pitäisi tulla kp9 tai 10. Onhan se Menopurin kanssa jonkin kerran jäänytkin siihen kp9, mutta myös paljon myöhemmin ollut ja pistopäiviä on ollut myös paljon tähän tilanteeseen sopivaksi.
Kysyi minulta ensin, kun tuli ilmi että ainakin induktiohoitoja antavat, että olenko Letrozolia käyttänyt, minä että en, mutta se nyt jäi mietintään. Tein kuitenkin selväksi että ilman mitään hoitoa ei nyt mielellään näin kesää vasten jäätäisi.
Lääkärille laittoivat konsultaatiopyynnön ja ovat toivottavasti vielä tämän päivän aikana yhteydessä. Mites muuten tuossa Letro-kierrossa, onko ultrat välttämättömiä?

Ei ole pakko, yleensä ensimmäisessä kierrossa suositellaan, mutta en tiedä onko pakko.

Riippuu kai lääkäristä pitävätkö välttämättömänä, mutta kyllä mun mielestä olis hyvä vähintään kerran ultrata, niin näkee toimivatko ne oikeasti tarkoitetulla tavalla. Saavatko ylipäätään vastetta aikaan, vai kasvattavatko liian monta follia.

Riippuu kai lääkäristä pitävätkö välttämättömänä, mutta kyllä mun mielestä olis hyvä vähintään kerran ultrata, niin näkee toimivatko ne oikeasti tarkoitetulla tavalla. Saavatko ylipäätään vastetta aikaan, vai kasvattavatko liian monta follia.
Niin, kyllähän se ultra tuon puoleen olisi hyvä, kun ei oo ollu ennen käytössä, niin tietää vasteen. Mutta saa nyt nähä mihin ratkaisuun se lääkäri päätyy, kunhan ei nyt jäätäisi ilman hoitoja :smiley-angelic001

Jassss! Kilpparitulokset tuli, kannatti mennä sinne koronaluolaan eilen :hilarious:

Kesäkuussa 2019 TSH 5,38 ja T4V 15,07
Elokuussa 2019 (kun lääkkeitä prukattu) 1,76 ja 16,83
Nyt 07/2020 0,82 ja 13.

Ei pitäis ainakaan tästä nyt johtua tiputtelut sitten ja muutenkaan pitäisi siitä jäädä kiinni. VIHDOIN (10 vuoden jälkeen) alkaa oleen arvot kohdallaan :gen014

Niin, kyllähän se ultra tuon puoleen olisi hyvä, kun ei oo ollu ennen käytössä, niin tietää vasteen. Mutta saa nyt nähä mihin ratkaisuun se lääkäri päätyy, kunhan ei nyt jäätäisi ilman hoitoja :smiley-angelic001

Miten pitkään he sitten aikovat lomailla että milloin avaa ovet taas normaalisti? Luulis kyllä että vähintään letrot irtoaa..

Miten pitkään he sitten aikovat lomailla että milloin avaa ovet taas normaalisti? Luulis kyllä että vähintään letrot irtoaa..
Kuulemma ehkä elokuun alussa, jos hyvin käy. Voi kun laittaisivat edes sille Letro-kuurille :smiley-angelic001

Toivottavasti ihmiset ehtis saada yhden kierron hoitoja ennen kesätaukoja!

Omaa napaa:
tänään testiin tuli näkyviin vaan viivan paikka. Edeltävässä oli enempi haamu. Ota tästä nyt selvää - aina pitäisi testata samoilla testeillä niin ei tarvis sitäkin miettiä. Nojoo, menkat ei oo ees vielä myöhässä ja luulen et nyt ehkä max dpo 12.. että ei nyt ihan heti kirvestä kaivoon kaiketi :cool: oireita ei oo sen oudon migreenin lisäksi, paitsi et illalla maha turposi palloksi ja tänään nippailua vasemmalla - voipi toki enteillä menkkoja tai sit ibs taas asialla.

Huomenna soittoaika lapsettomuus polin lääkärille labroista. Papa tulosta ei ollut laittanut näkyviin vaikka tulos valmis ja se vähän jännittää - ollut aijemmin solumuutoksia. Sehän tästä vielä puuttuiskin et siinä jotain häikkä..

Letrot sain, huomenna kp3 alkaa 2 tablettia yht. 5mg/päivä. Tiistaihin kp7 asti syön, to kp9 aamulla teen ovulaatiotestin ja silloin on myös ultra, katsotaan tilanne että jos perjantaina kp10 päästään inseminaatioon. Mistä tulee ovulaatiotestit(ClearBlue kaksoihormoni tai se yhtä hormonia mittaava) nopeiten?

MUOKS tähän alkuperäiseen
En siis syö noita letroja suinkaan seitsemän vaan neljä päivää.

Muokattu viimeksi:
Letrot sain, huomenna alkaa 2 tablettia yht. 5mg/päivä. Torstaihin asti syön, aamulla teen ovulaatiotestin ja silloin on myös ultra, katsotaan tilanne että jos perjantaina päästään inseminaatioon. Mistä tulee ovulaatiotestit(ClearBlue kaksoihormoni tai se yhtä hormonia mittaava) nopeiten?

Onpa ihanaa et etenee noin nopeasti! Mä tilasin Raskauskeijulta ja tuli ainakin sillon (kolmisen viikkoo sit) tosi nopeasti.

Onpa ihanaa et etenee noin nopeasti! Mä tilasin Raskauskeijulta ja tuli ainakin sillon (kolmisen viikkoo sit) tosi nopeasti.
Joo, sieltä oon minäkin tilannu OneSteppejä ja kaksoishormonitestit. Joskus tulee nopeasti, toisinaan taas ei. Kun tilaan heti, jospa ehtisi viimeistään tuohon keskiviikkoon :angelic:

Letrot sain, huomenna alkaa 2 tablettia yht. 5mg/päivä. Torstaihin asti syön, aamulla teen ovulaatiotestin ja silloin on myös ultra, katsotaan tilanne että jos perjantaina päästään inseminaatioon. Mistä tulee ovulaatiotestit(ClearBlue kaksoihormoni tai se yhtä hormonia mittaava) nopeiten?

Siis syöt 7 päivää letroja? Wow aika kuuri. Ymmärtääkseni vasta kun lopettaa letrot niin estrogeeni pääsee nousemaan :scratch mut hyvä että sait!

Siis syöt 7 päivää letroja? Wow aika kuuri. Ymmärtääkseni vasta kun lopettaa letrot niin estrogeeni pääsee nousemaan :scratch mut hyvä että sait!
MUOKS
Siis syön kierron päivinä 3. - 7. Ei suinkaan ole seitsemän vaan neljän päivän kuuri. Sori, sekoilu

Muokattu viimeksi:

Hyvä, hyvä:Heartred nyt peukut pystyyn, että pääsette inssiin:Heartred oliko tää nyt vika ja syksyllä sit ivf? Toivottavasti siis tietty tärppäisi nyt:happy:

Hyvä, hyvä:Heartred nyt peukut pystyyn, että pääsette inssiin:Heartred oliko tää nyt vika ja syksyllä sit ivf? Toivottavasti siis tietty tärppäisi nyt:happy:
:Heartred:Heartred
Voi kunpa päästäisiin ja kunpa tärppäisikin :smiley-angelic001
Tämä olisi nyt 4. inseminaatio, mikä piti tehdä jo siihen edelliseen lääkkeelliseen(Menopur) kiertoon, mutta kierto oli silloin niin outo että jäi tekemättä. Vielä yksi olisi varalle syksyyn ennen IVF:ää.

Takaisin