Raskaaksi 2019

Letrot vähän ku clomit mut tehokkaammat ilmeisesti eli aiheuttaa ovulaation monella. Itsellä ei hyvä vaste ollut clomeille joten seukit on sut letrot ja luget ku hoidot alkaa vihdoinkin ku saadaan kehon tulehdus pois

Mulle lääkäri sanoi et clomit vaihdettu letroihin koska clomit ohensi limakalvoa. Mulla oli letroilla aika ohut limakalvo, mutta ehkä ois luomunakin..pari letrokiertoa aion vielä vetästä, vaikka ovuloin ainakin testien mukaan muutenkin. Toivotaan ettei ihottuma iske tällä kertaa..

Ubikinolihan on ubikononin pelkistetty muoto, mutta ihan yhtä hyvin keho tekee ubikinonista ubikinolia elimistössä. Eli periaatteessa samaa mut kalliimmassa muodossa. Helpompi myydä ihmisille. Ollaan koulussa käyty läpi uusimpia tutkimustietoa ja kun näitä keskenään on vertailtu ryhmissä, nii tulos on ollut sama. Eli toki kaikki saa käyttää mitä haluaa :) tietty jos maksassa on jotain vikaa, nii sit ehkä käyttää ennemmin ubikinolia :)

Pakko sanoa että miksi kukaan olisi täälä negatiivinen tai hyökkäävä toisia kohtaan? Tai mitenkään ilkeä, paitsi osan vastaukset uusille.
Kaikki jollain tapaa samassa veneessä, kun yritystä ollut pidempään, itselläkin kohta 1,5v.
Kuten sanoin, nii yritin vaan auttaa ajattelemaan jos aika ja mietintä auttais, koska toinen sanoi että tuli yllätetyksi. Yleensä kummiksi pyydetään vain sellasia ihmisiä jotka tosiaan haluaa olla mukana lapsen elämässä ym. Ajattelin asian positiiviselta kantilta. Ilmeisesti väärin tässä ryhmässä, pitääkö täs siis itsekin olla yhtä negatiivinen kuin loppukierron raskaustesti?
Ei kaikkea kannata ylianalysoida ja tunnustella mikä ilmapiiri on. Love and peace, ja mä siirryn takaisin 2020 yrittäjiin, sielä ei oo tullu känttyä niskaan, vaikka neuvoa/auttaa on yrittäny,uudet otettu ilolla vastaan.

Ja ubikinonin ostajat, tokmannilla ollut juuri tarjouksessa netissä ubikinoni Q10 150 mg 13€ (norm. N. 17€) 60kpl paketti. Että löytyy edullisempaakin ja ihan hyvä vahvuus.

Ja ubikinonia kannattaa syödä pitkään, koska sen vaikutuksen esim.munasoluihin tulee 2-3 kk sykleissä. Toivottavasti jollekin olis apua. Plussatuulia :)

Juu, Peace and love, eihän tässä mitään hyökkäämistä ollut, ainoastaan ajatusten vaihtoa, koska harvoin mikään tilanne on täysin musta tai valkoinen, ei tämäkään:) jokaisella meillä on varmasti omat mielipiteemme monista asioista ja lähestymme niitä omistä lähtökohdistamme ja se on ihan ok:happy: hyvä vaan että tulee aina välillä keskusteltua vähän muistakin aiheista, kun tästä ainaisesta yrittämisestä:hilarious:

Mun ystävä kieltäytyi tulemasta mulle kaasoksi, koska häät on niin kaukana hänen maailmasta ja häntä harmittaa, että hän ei ole yrityksistä huolimatta onnistunut löytämään itselleen miestä. Jotain mitä en ite olisi voinut kenellekään sanoa vastaavassa tilanteessa, mutta kuitenkin täysin hyväksyttävä asia ja toisella on siitä oikeus kieltäytyä ja minun se hyväksyttävä.

Mitä muuten opiskelet? Kiinnostavan kuuloista:happy:

Ravitsemus ja kansanterveyden opinnot, linjauksena ois ravintoterapeutti ja seksuaaliterapeutiksi ois kans tarkoitus ohessa myös opiskella, oon siitä suorittanit jo seksuaalineuvojan opinnot, mut jahka tää korona tästä helpottas ja tietty jos raskaaksi tuun, nii viivästyy, mut tulevaisuudessa olisin sit seksuaali-ja ravitsemusterapeutti. Ja monella toki tulee heti seksuaalineuvojasta se kuva et vierestä seuraa ku toiset sekstaa ja neuvoo vieressä :hilarious:niin voin sanoa siihen jo että ei ihan :hilarious: juttelua se on ja kun siihen tuon ravitsenuksen yhdistää, nii tulee kiva kompo. Pystyy tehdä omiin nimiin töitä :)

Osaisko joku antaa valistunutta arvausta missä sivulla noin suunnilleen uusin lista menee? :rolleyes:

KETJUSSA AKTIIVISESTI JA EPÄTOIVOISESTI KUUMEILEVAT

Wusti91 /
29/ esikoinen toiveissa /ya 6/17/ tm 1/18 /kp28-33

Elisa / 26 / toinen haaveissa / ya 2018 / PCO / tammikuussa 2020 eka letrozol-kierto

smoothie. /31/ ensimmäinen haaveissa /ya 3/18 /1. ivf edessä

jannn /33/ esikoinen toiveissa /ya 9/18 /km 3/19

Hillis /29/ ensimmäinen haaveissa /ya 10/18 / OI-hoidot 12/19 alkaen

Aida* /37/ toinen toiveissa /ya11/18 /hoidot aloitettu 1/20

Nipanderi /33/ toka toiveissa /ya 12/18/ vuotohäiriöitä/ 1. Inssi suunnitteilla 3/20

Tepsu19 /35/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ 28-30pv

Crocus / 40+/ ya 2018 /luomu

Helena80/ 39/ neljäs/ ya 1/19/ kierto 28-32

Kosmos 29/hoidoilla toinen haaveissa/ya 3/19/alkuraskauden km 6/19 & 1/20

Alcyone / 43 / toinen toiveissa / ya 4/19, kkm 8/19 / kp 28-32

Jukkapalmu23 / 23/ esikoinen toiveissa /ya 5/19/ kp 28-30pv/ 1.Inssi yksityisellä 04/2020

dimou / 31 / toinen / ya 5/19 / pco? / IVF 3/20 lyhyt kaava --> 6 alkiota, PAS 5/20

Sinpura / 20 / esikoinen haaveena / ya 5/19 /
km 11/19 / kierto ?

Nyytti / 39 / neljäs haaveissa / ya 6/19 / kp 26-29pv

turotus / 21 / toinen toiveissa / tjot 7/19 / kierto 40pv

Jesbe / 29 / esikoinen haaveissa /ya 2014, uudelleen syksyllä 2019 /km,kkm,tm /kierrot 25-35

siska / 29 /toinen toiveissa / ya 5/19 / tu 9/19 / kp 30-38+

Sofia2016m /26/ toinen haaveissa/ ya 6/19/ Kkm 2/20/ Kp 28-34

zarar_/ 23 / esikoinen / ya 7/19 / km 1/20 / kp 27-32, kierrot epäsäännöllisiä

Elevine / 33 / esikoinen toiveissa / ya 5/16 / selittämätön lapsettomuus / 4 inseminaatiota 2018-19, 1. IVF/ICSI maaliskuussa, 7 alkiota odottaa pakastealkiosiirtoa

PLUSSANNEET:

Tiarella
/26 / raskaus 4/3.lapsi / ya 12/19 / la 5.10.2020

Koirankorva /25/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ tm 1/19, km 4/19, tm 10/19 / LA 11.10

Sammie// 32// esikoinen// ya 2/19// km 4/19, kkm 12/19// LA 2.11.

Sporttis / 36 / kolmas toiveissa / ya 10/19 / la 11.11

Turvonnut / 31 / toinen haaveissa / ya 6/19 / kkm 12/19/ kp ennen km 30

MrsCherry(?) / 32 / ensimmäinen kuumeilussa / ya 6/19 / kkm todettu 9/19 (vko 12) / kierto sekaisin kkm jäljiltä

Persimon2/ 30 / Toinen(kolmas) / ya 5/19 / kku 3/19 / kk 10/19 / kierto n. 25 pv ??

Randomisti satuin löytämään
Hei teillä alkaa PAS! Mahtavaa! Tuleeko lääkkeelliseen kiertoon?

Joo, kunhan tää uus kierto tässä nyt suvaitsis alkaa. Edelleen vaan tuhruaa, kp 50 :banghead: Lääkkeelliseen kiertoon tehdään.

KETJUSSA AKTIIVISESTI JA EPÄTOIVOISESTI KUUMEILEVAT

Wusti91 /
29/ esikoinen toiveissa /ya 6/17/ tm 1/18 /kp28-33

Elisa / 26 / toinen haaveissa / ya 2018 / PCO / tammikuussa 2020 eka letrozol-kierto

smoothie. /31/ ensimmäinen haaveissa /ya 3/18 /1. ivf edessä

jannn /33/ esikoinen toiveissa /ya 9/18 /km 3/19

Hillis /29/ ensimmäinen haaveissa /ya 10/18 / OI-hoidot 12/19 alkaen

Aida* /37/ toinen toiveissa /ya11/18 /hoidot aloitettu 1/20

Nipanderi /33/ toka toiveissa /ya 12/18/ vuotohäiriöitä/ 1. Inssi 3/20, Oi-hoidot 4-5/20, 2. Inssi suunnitteilla 6/20

Tepsu19 /35/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ 28-30pv

Crocus / 40+/ ya 2018 /luomu

Helena80/ 39/ neljäs/ ya 1/19/ kierto 28-32

Kosmos 29/hoidoilla toinen haaveissa/ya 3/19/alkuraskauden km 6/19 & 1/20

Alcyone / 43 / toinen toiveissa / ya 4/19, kkm 8/19 / kp 28-32

Jukkapalmu23 / 23/ esikoinen toiveissa /ya 5/19/ kp 28-30pv/ 1.Inssi yksityisellä 04/2020

dimou / 31 / toinen / ya 5/19 / pco? / IVF 3/20 lyhyt kaava --> 6 alkiota, PAS 5/20

Sinpura / 20 / esikoinen haaveena / ya 5/19 /
km 11/19 / kierto ?

Nyytti / 39 / neljäs haaveissa / ya 6/19 / kp 26-29pv

turotus / 21 / toinen toiveissa / tjot 7/19 / kierto 40pv

Jesbe / 29 / esikoinen haaveissa /ya 2014, uudelleen syksyllä 2019 /km,kkm,tm /kierrot 25-35

siska / 29 /toinen toiveissa / ya 5/19 / tu 9/19 / kp 30-38+

Sofia2016m /26/ toinen haaveissa/ ya 6/19/ Kkm 2/20/ Kp 28-34

zarar_/ 23 / esikoinen / ya 7/19 / km 1/20 / kp 27-32, kierrot epäsäännöllisiä

Elevine / 33 / esikoinen toiveissa / ya 5/16 / selittämätön lapsettomuus / 4 inseminaatiota 2018-19, 1. IVF/ICSI maaliskuussa, 7 alkiota odottaa pakastealkiosiirtoa

PLUSSANNEET:

Tiarella
/26 / raskaus 4/3.lapsi / ya 12/19 / la 5.10.2020

Koirankorva /25/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ tm 1/19, km 4/19, tm 10/19 / LA 11.10

Sammie// 32// esikoinen// ya 2/19// km 4/19, kkm 12/19// LA 2.11.

Sporttis / 36 / kolmas toiveissa / ya 10/19 / la 11.11

Turvonnut / 31 / toinen haaveissa / ya 6/19 / kkm 12/19/ kp ennen km 30

MrsCherry(?) / 32 / ensimmäinen kuumeilussa / ya 6/19 / kkm todettu 9/19 (vko 12) / kierto sekaisin kkm jäljiltä

Persimon2/ 30 / Toinen(kolmas) / ya 5/19 / kku 3/19 / kk 10/19 / kierto n. 25 pv ??

Pakko sanoa että miksi kukaan olisi täälä negatiivinen tai hyökkäävä toisia kohtaan? Tai mitenkään ilkeä, paitsi osan vastaukset uusille.
Kaikki jollain tapaa samassa veneessä, kun yritystä ollut pidempään, itselläkin kohta 1,5v.
Kuten sanoin, nii yritin vaan auttaa ajattelemaan jos aika ja mietintä auttais, koska toinen sanoi että tuli yllätetyksi. Yleensä kummiksi pyydetään vain sellasia ihmisiä jotka tosiaan haluaa olla mukana lapsen elämässä ym. Ajattelin asian positiiviselta kantilta. Ilmeisesti väärin tässä ryhmässä, pitääkö täs siis itsekin olla yhtä negatiivinen kuin loppukierron raskaustesti?
Ei kaikkea kannata ylianalysoida ja tunnustella mikä ilmapiiri on. Love and peace, ja mä siirryn takaisin 2020 yrittäjiin, sielä ei oo tullu känttyä niskaan, vaikka neuvoa/auttaa on yrittäny,uudet otettu ilolla vastaan.

Ja ubikinonin ostajat, tokmannilla ollut juuri tarjouksessa netissä ubikinoni Q10 150 mg 13€ (norm. N. 17€) 60kpl paketti. Että löytyy edullisempaakin ja ihan hyvä vahvuus.

Ja ubikinonia kannattaa syödä pitkään, koska sen vaikutuksen esim.munasoluihin tulee 2-3 kk sykleissä. Toivottavasti jollekin olis apua. Plussatuulia :)
En minä ainakaan ole mistään itseeni ottanut, vaikka tuon kummiksi vai ei keskustelun aloitinkin. Sillähän sen juuri laitoin, että saan näkemystä siihen kuinka viestisin asiasta päätettyäni ettei tämän lapsen kummiksi ryhtyminen ole minun osa. Mutta ei suinkaan siksi että minua ei kiinnostaisi olla lapsen elämässä, vaan siksi että minulle ei hyvin todennäköisesti tarjoutuisi siihen tilaisuutta ja olisin tässä tapauksessa vain nimellisesti kummi :sad001

Niin ja jää ihmeessä vaan tännekin juttelemaan ja antamaan neuvoja :)

Kummiasiaan pitäis varmasti pystyä sanomaan ei, jos siltä tuntuu, mut olisihan se itsellenikin vaikeaa.
Kummin pitää kuulua kirkkoon? Siis jos kastetaan. Muuten kai voi kummina olla vailla olisi nimiäiset. En tiedä miten nää menee.. En siis ole kenenkään kummi, mutten myöskään kuulu kirkkoon. Kaverit on pitäneet nimiäisiä ilman kummeja.

Meillä on ollut nimiäiset ja tyttärellä on 4 "kummia" eli tärkeitä aikuisia henkilöitä. Miehellä on 2 kummilasta niiltä ajoilta kun on kuulunut kirkkoon ja mulla on kirkollisesti yksi kummilapsi ja yksi nimiäisten kautta. Millään tavalla tehtävänkuva ei ole erilainen on sitten kyseessä kastejuhlien kautta tullut kummius vs nimiäisten kautta tullut.

Omanapaa
siis en vaa voi uskoa et alkaisko nyt monen kuukauden jälkeen menkat luomusti ilman terolutkia :hilarious:
kp45 ja vaaleenpunasta tuhnua äsken.
Kyllä voi olla raukka iloinen tulevista menkoista, vaikka harmittaa tietty ettei tärpännyt taaskaan.
Jos tää keho lähtis toimimaan pikkuhiljaa itseksekseen. Alkais nyt kunnon vuoto :smiley-angelic001
oon ollut kyl ihan seko nyt paripäivää (viikon vähintään) itkenyt herkästi ja ollu tosi vittuuntunu kaikkeen, kerkesin jo kuvitella että mahdollisesti olis tärpännyt. Kiinnittymisvuodoksi en jaksa uskoa.

Mulla on kaksi kummilasta, molemmat on kastettu. Ensimmäisen aikaan kuuluin vielä kirkkoon, joten olen ihan virallinen kummi, toiselle sitten nimellisesti. Oli kyllä ihme tilaisuus se, pappi ei halunnut ottaa minua mitenkään huomioon, ei antanut minulle kummitodistusta, kirjoittanut nimeäni lapsen kastetodistukseen ja vielä mulkoili alta kulmain kun tulin sinne eteen muiden kummien ja vanhempien kanssa seisomaan. Vaikka lapsen vanhemmat siis vartavasten minut kummiksi halusivat vaikken kirkkoon kuulu. Muissa ristiäisissä joissa olen ollut, myös kirkkoon kuulumattomat kummit ovat saaneet todistukset. Ei sillä että sillä todistuksella jotain tekisin, ihmetytti vain se papin asenne :rolleyes:

Mulla on kaksi kummilasta, molemmat on kastettu. Ensimmäisen aikaan kuuluin vielä kirkkoon, joten olen ihan virallinen kummi, toiselle sitten nimellisesti. Oli kyllä ihme tilaisuus se, pappi ei halunnut ottaa minua mitenkään huomioon, ei antanut minulle kummitodistusta, kirjoittanut nimeäni lapsen kastetodistukseen ja vielä mulkoili alta kulmain kun tulin sinne eteen muiden kummien ja vanhempien kanssa seisomaan. Vaikka lapsen vanhemmat siis vartavasten minut kummiksi halusivat vaikken kirkkoon kuulu. Muissa ristiäisissä joissa olen ollut, myös kirkkoon kuulumattomat kummit ovat saaneet todistukset. Ei sillä että sillä todistuksella jotain tekisin, ihmetytti vain se papin asenne :rolleyes:

Mulla on samanlainen kokemus. Tai mulla on kolme kummilasta, yks ajalta kun vielä kuuluin kirkkoon, yks jota ei kastettu ja sit yks joka kastettiin, mut mä oon kirkkoon kuulumattomana epävirallinen kummi. Se pappi oikein siinä kastetilaisuudessa toi esiin, että on nää kummit ja sitten on tämä "aikuinen ystävä". Musta aika ikävää kaikkien kannalta viedä siinä huomio tuollaiseen asiaan. Mitään todistusta en saanut, en olis kyllä kaivannutkaan mut olisin halunnut et siinä tilaisuudessa saisin olla kummi siinä missä muutkin. Lapsen vanhemmat eivät ole uskonnollsia, mutta halusivat kuitenkin ristiäiset - varmaan perinteiden vuoksi.

Joo nää pappiskat osaa kyllä välillä olla:bag: ja kyllä mekin saatiin vanhemmilta sukulaisilta jotain vähän tulkinnan varaisia, ehkä jopa jotenkin puolihäröjä kommentteja nimiäisistä, mutta ei annettu asian vaivata. Selitettiin vaan että me toimitaan näin ja halutaan antaa lapsen itse valita uskontonsa, että ei sitä sen enempää tarvitse ihmetelläo_O

Omanapaa
siis en vaa voi uskoa et alkaisko nyt monen kuukauden jälkeen menkat luomusti ilman terolutkia :hilarious:
kp45 ja vaaleenpunasta tuhnua äsken.
Kyllä voi olla raukka iloinen tulevista menkoista, vaikka harmittaa tietty ettei tärpännyt taaskaan.
Jos tää keho lähtis toimimaan pikkuhiljaa itseksekseen. Alkais nyt kunnon vuoto :smiley-angelic001
oon ollut kyl ihan seko nyt paripäivää (viikon vähintään) itkenyt herkästi ja ollu tosi vittuuntunu kaikkeen, kerkesin jo kuvitella että mahdollisesti olis tärpännyt. Kiinnittymisvuodoksi en jaksa uskoa.
Hyvä että näyttää sille että lutkille ei tule tarvetta :wink

Täällä käy myös tällä hetkellä melkoinen sisäinen myllerrys :banghead: On niin epämukava olo näiden omien ajatusten kanssa :sad001

Takaisin