Raskaaksi 2019

Kp7. Oon ite käyttänyt ubikinolia kohta varmaan... Mitähän sanois... 9kk? Vähän tässä mietin että miks, on kallistakin, mut ei kehtaa olla syömättäkään enää:hilarious: jos vaikka sattuis oleen se prosentin mahdollisuus siihen, että muka jonkun kultamunan tässä munisi:hilarious:

Vausalle kylvötsempit:thumleft

https://www.sinunapteekki.fi/collections/q10-ubikinoli/products/ubicaps-ubiquinol-ubikinolikapseli

Noni tilasin sit testiin pienen satsin :hilarious: ei varmaan ees auta jos ei syö 3kk vähintään. No ubikinonia on jäljellä vielä jonkin verran.

Mäkin söin 3kk ubikinonia 100mg/vrk mutta en sitten ostanut enää uutta satsia. Katsotaan palaanko joskus syömään niitä taas, ehkä jos lääkäri suosittelee

Pakko sanoa että miksi kukaan olisi täälä negatiivinen tai hyökkäävä toisia kohtaan? Tai mitenkään ilkeä, paitsi osan vastaukset uusille.
Kaikki jollain tapaa samassa veneessä, kun yritystä ollut pidempään, itselläkin kohta 1,5v.
Kuten sanoin, nii yritin vaan auttaa ajattelemaan jos aika ja mietintä auttais, koska toinen sanoi että tuli yllätetyksi. Yleensä kummiksi pyydetään vain sellasia ihmisiä jotka tosiaan haluaa olla mukana lapsen elämässä ym. Ajattelin asian positiiviselta kantilta. Ilmeisesti väärin tässä ryhmässä, pitääkö täs siis itsekin olla yhtä negatiivinen kuin loppukierron raskaustesti?
Ei kaikkea kannata ylianalysoida ja tunnustella mikä ilmapiiri on. Love and peace, ja varmaan pian siirryn takaisin 2020 yrittäjiin, sielä ei oo tullu känttyä niskaan, vaikka neuvoa/auttaa on yrittäny,uudet otettu ilolla vastaan.

Ja ubikinonin ostajat, tokmannilla ollut juuri tarjouksessa netissä ubikinoni Q10 150 mg 13€ (norm. N. 17€) 60kpl paketti. Että löytyy edullisempaakin ja ihan hyvä vahvuus.

Ja ubikinonia kannattaa syödä pitkään, koska sen vaikutuksen esim.munasoluihin tulee 2-3 kk sykleissä. Toivottavasti jollekin olis apua. Plussatuulia :)

Muokattu viimeksi:
Pakko sanoa että miksi kukaan olisi täälä negatiivinen tai hyökkäävä toisia kohtaan? Tai mitenkään ilkeä, paitsi osan vastaukset uusille.
Kaikki jollain tapaa samassa veneessä, kun yritystä ollut pidempään, itselläkin kohta 1,5v.
Kuten sanoin, nii yritin vaan auttaa ajattelemaan jos aika ja mietintä auttais, koska toinen sanoi että tuli yllätetyksi. Yleensä kummiksi pyydetään vain sellasia ihmisiä jotka tosiaan haluaa olla mukana lapsen elämässä ym. Ajattelin asian positiiviselta kantilta. Ilmeisesti väärin tässä ryhmässä, pitääkö täs siis itsekin olla yhtä negatiivinen kuin loppukierron raskaustesti?
Ei kaikkea kannata ylianalysoida ja tunnustella mikä ilmapiiri on. Love and peace, ja mä siirryn takaisin 2020 yrittäjiin, sielä ei oo tullu känttyä niskaan, vaikka neuvoa/auttaa on yrittäny,uudet otettu ilolla vastaan.

Ja ubikinonin ostajat, tokmannilla ollut juuri tarjouksessa netissä ubikinoni Q10 150 mg 13€ (norm. N. 17€) 60kpl paketti. Että löytyy edullisempaakin ja ihan hyvä vahvuus.

Ja ubikinonia kannattaa syödä pitkään, koska sen vaikutuksen esim.munasoluihin tulee 2-3 kk sykleissä. Toivottavasti jollekin olis apua. Plussatuulia :)
Noh täällä yli vuoden kirjoitellut ja välillä tää tiivis ryhmähenki sortuu mut se kasataan nopeaa. Kukaan ei pahalla mut itsekin olen syyllistynyt siihen et oon ollut hyökkäävän oloinen ilman et tarkoitus on

Ei kaikkea kannata ylianalysoida ja tunnustella mikä ilmapiiri on. Love and peace, ja mä siirryn takaisin 2020 yrittäjiin, sielä ei oo tullu känttyä niskaan, vaikka neuvoa/auttaa on yrittäny,uudet otettu ilolla vastaan.

Joo ubikinoni on halvempaa kuin ubikinoli :) kiitos vinkistä! Kyllä musta on kiva kuulla vinkkejä "ulkopuolisiltakin", ja saa tänne kuka vaan kirjotella.

Ootko pohtinut jos kävisit gyneltä kysymässä vaikka vaan letroja käyttöön? Siinä ei oo niin pahat kustannukset, yksityisen ultra ja ite se pakkaus tais maksaa jotain vähän alta 40e?

Tosiaan, sitä yrittää täyttää sen vauvan kaipuun parhaansa mukaan, mutta siellä se seuraa takaraivossa mukana, eikä häviä minnekään:Heartred
Mä en edes tiedä mihin tarkoituksen letroja käytetään? Itellä kun ei koskaan oo ollu mitään apuja, niin luen kyllä sujuvasti näitä kesusteluja, mutta muistiin ei painu mitään noista lääkkeistä kun ei ole itseä koskettanut :bag::)
Mulla ei siis ole mitään ongelmia tai häiriöitä kierrossa. Kierto on tasainen, ovis joka kk aikalailla samaan aikaan, tunnen keltiksenkin toimimisen ym. Oon hoikka ja hyvät elämäntavat.
Meillä varmaan miehestä johtuvaa ja näin hän epäilee itsekkin. Polttaa, juo, syö epäsäännöllisesti ja ei niin terveellisesti ym. Hällä on matalat tsestoarvotkin. Mutta jospa tää tästä, ei olla yksityiselle menossa ainakaan kesän aikan mihinkään testeihin. Katsotaan sitten syksymmällä mikä on tilanne aja ajatukset.

Miten ubikinoni ja ubikinoli erosivatkaan? Itse olen ubikinonia (näitä https://www.sinunapteekki.fi/produc...ltava-ravintolisa?_pos=8&_sid=7f027ee9c&_ss=r) syönyt jo kauan, viime kesästä.

Muokattu viimeksi:
Mä en edes tiedä mihin tarkoituksen letroja käytetään? Itellä kun ei koskaan oo ollu mitään apuja, niin luen kyllä sujuvasti näitä kesusteluja, mutta muistiin ei painu mitään noista lääkkeistä kun ei ole itseä koskettanut :bag::)
Mulla ei siis ole mitään ongelmia tai häiriöitä kierrossa. Kierto on tasainen, ovis joka kk aikalailla samaan aikaan, tunnen keltiksenkin toimimisen ym. Oon hoikka ja hyvät elämäntavat.
Meillä varmaan miehestä johtuvaa ja näin hän epäilee itsekkin. Polttaa, juo, syö epäsäännöllisesti ja ei niin terveellisesti ym. Hällä on matalat tsestoarvotkin. Mutta jospa tää tästä, ei olla yksityiselle menossa ainakaan kesän aikan mihinkään testeihin. Katsotaan sitten syksymmällä mikä on tilanne aja ajatukset.

Miten ubikinoni ja ubikinoli erosivatkaan? Itse olen ubikinonia (näitä https://www.sinunapteekki.fi/produc...ltava-ravintolisa?_pos=8&_sid=7f027ee9c&_ss=r) syönyt jo kauan, viime kesästä.

Lainaus Alcyonelta Pulinaketjusta, sori A :)
"Käytän itse ubikinolia, koska sen pitäisi imeytyä tehokkaammin ja se on sellaisenaan valmis solujen tarvitsema antioksidantti. Ubikinonin täytyy sen sijaan käydä läpi joku prosessi, että elimistö osaa sitä hyödyntää. Iän myötä tuon prosessin toiminta huonontuu, joten siksi ubikinoli on vanhemmalle raskautta toivovalle naiselle parempi valinta. Jotenkin näin mulle lapsettomuuslääkäri asiaa selitti, kun kysyin kumpaa kannattaisi käyttää, vai kannattaako ylipäätään."

Letrot vähän ku clomit mut tehokkaammat ilmeisesti eli aiheuttaa ovulaation monella. Itsellä ei hyvä vaste ollut clomeille joten seukit on sut letrot ja luget ku hoidot alkaa vihdoinkin ku saadaan kehon tulehdus pois

Letrozolia käytetään mm. Munarakkulan kypsyttämishoitona, auttaa usein ovuloimattomuuteen tai muuten buustaa ovulaatiota, vaikuttaa estrogeenin toimintaan. Oikeastihan se on tyyliin joku rintasyöpälääke:bag:

Letrozolia käytetään mm. Munarakkulan kypsyttämishoitona, auttaa usein ovuloimattomuuteen tai muuten buustaa ovulaatiota, vaikuttaa estrogeenin toimintaan. Oikeastihan se on tyyliin joku rintasyöpälääke:bag:
Joo rintasyövän hoitoon mut pcos ja jos ei ovuloi niin tota käytetään paljon ja mulla se on seuraava kokeilu jos ei heti pääse laajempaa hoitoon

Ookke, kiitos vastauksista! :) Oviksen kanssa ei tosiaan koskaan ole ollut ongelmaa, tunnen ja saan testeillä kiinni. kp15-16 säännöllisesti, et en mä varmaan tarvi siihen mitään buustia.
Oman limiksen tilanne ois kyl kiva joskus tsekata, mutta kesä ja korona, joten ehkäpä sitten syksyllä jos ei kesän aikana ole tärppiä tullut. Simppatestikin ois kyllä kiva tsekata, mutta jospa sitten syksyllä.
Toivotaan kovasti kesän ja maalaiselämän taikuuden saavan pienen alulle taas :Heartred
Ikää mulla jo 39, joten ehkä pitäis sit vaihtaa ubikinoliin, kiitos vinkistä!

Tänään käytiin lenkillä ulkona ihan luvan kanssa ja itku herkässä ku sai lenkkeillä. Eli päivä numero 49 dpo9 ja kp30 (vissiin) ja itkin ku olin niin onnellinen ku höllättiin eli saadaan kahdesti päivässä ulkoilla kunhan turvavälin muistaa pitää yms.. onnellinen olo kyllä.

Lugeista tullu nyt paljon oireita, kipua ja muuta oiretta..

Joo rintasyövän hoitoon mut pcos ja jos ei ovuloi niin tota käytetään paljon ja mulla se on seuraava kokeilu jos ei heti pääse laajempaa hoitoon

Mullakin on tämä käytössä vaikka ovuloin ja kaikki normaalia (miinus endo). Käytetään tukilääkkeenä inssissä ja nyt kun hoidot olleet tauolla, niin Oi-hoitona parantamaan ovulaatiota. Mulla sillä on ollut parantava vaikutus myös limakalvoon ja vähentänyt vuotohäiriöt ongelmaa.

Mullakin on tämä käytössä vaikka ovuloin ja kaikki normaalia (miinus endo). Käytetään tukilääkkeenä inssissä ja nyt kun hoidot olleet tauolla, niin Oi-hoitona parantamaan ovulaatiota. Mulla sillä on ollut parantava vaikutus myös limakalvoon ja vähentänyt vuotohäiriöt ongelmaa.
Totta tuokin. Se on niin monipuolisesti käytössä mutta ensisijaisesti tukemaan estrogeenin oikeanlaista toimintaa eli mulla puuskuttaa hormonihikeä mut ei irtoo välillä ja sit välillä irtoo hyvin. Eli aina vähän epävarma olo et oliko ovis vai ei.. tosin myös muutoin ku esim estrogeeni myös auttaa progesteronin kera limistä kaavaan ja se on näin sit paksumpi ja parempi jne ja estrogeeni myös tärkeä komponentti et raskaus alkaa. Liika estrogeeni vaikuttaa taas huonosti

Korjatkaa viisaammat jos oon väärässä mut yksityinen gynekologi näin siis selitti ku kysyin ja mun oma mielipide on et haluun kokeilla jotain joka lisää mun omaa estrogeenin tuotantoa tai säätelee ettei koko ajan puske

Mullakin on tosi tasanen kiero ja ovuloin ongelmitta, mutta inssien tueksi syön letroja. Söin niitä tässäkin kierrossa vaikka inssiä ei ollukaan. Meillä tärppäämättömyys johtuu luultavasti miehen siittiöistä, on laiskureita suurin osa. Jännä muuten nähä seuraavassa inssissä sitten joskus, että onko siittiöiden tilanne muuttunut kun olen alkanut syöttämään miehelle kauhean kasan eri vitamiineja ja ollaan panostettu enemmän syömään terveellisesti. :happy:

Täällä kp15 nyt, ovis testin tein äsken ja oli nega. Kp12 tuli plussa testiin tässä kierrossa. Nyt en kyllä jaksa piinailla vaikka ollaan hyödynnetty hyvin, ootan ja piinailen enemmän että millon päästään jatkaa hoitoja :cat:

Takaisin