Raskaaksi 2019

Huomenna alan tikutteleen, kattoo mitä löytyy :angelic: Flo laskee ovulaation osumaan 28.4, eli kp22. Siellä ne yleensä on, kp20-29 välille osunut, silloin kun on bongattu.

Tsemppiä "leffailtaan" toivottavasti ruutu näyttää innostavalta! :thumleft

Vähän epäilen:hilarious: pitää ottaa popparit mukaan:hilarious:

Äh pakko tulla tänne vähän narisemaan. Viikonloppuna tosiaan menkat alkoi ja eka inseminaatio ei tuonut plussaa meille. Eilen käytiin kattomassa yhtä asuntoa ja se kolahti molempiin, jätettiin tarjous ja nyt aamulla saatiin tieto että tarjous ei mennyt läpi, eivätkä halua tehdä vastatarjousta ollenkaan. Harmittaa, kun tosiaan ollaan aika montaa käyty katsomassa ja tämä oli ensimmäinen mistä tuli tunne että tämä se on.

Tuntuu että mikään ei oikeasti etene tässä elämässä ja olen sellaisessa odotus huoneessa vaan, mistä muut kyllä pääsevät eteenpäin mutta itse olen jumissa. Tänään pitäis niitä letrojakin alkaa popsimaan, "jee"

Huoh, niin tutulta kuulostaa odotushuone. Ite oon ajatellu itseni bussipusäkille odottamaan ja muiden bussit tulee ja mä vaan ootan omaani. Toki kk sit asiat meni meilläkin eteenpäin kun löydettiin tämä ensimmäinen oma koti lopulta. Viime syksyltä asti etittiin mut aktiivisemmin tammikuun alusta ja maaliskuun alussa käytiin tässä näytössä. Meilläkin oli samanlainen tilanne just ennen ku löydettiin tämä että tarjottiin ja välittäjä pyysi nostamaan vielä summaa ja nostettiinkin mut silti myyjä ei tehnyt vastatarjousta.
Mietin että jos asunto tuntui oikealta niin voisitteko tehdä vaan uuden tarjouksen jos se menisikin läpi tai myyjä suostuisi siihen tekemään vastatarjouksen? Teillä ei ainakaan ole siinä ns menetettävää.

Edit. Sen sanon vielä että vaikka tarjous aiemmasta asunnosta ei mennyt läpi niin se oli meille itseasiassa hyvä asia sillä koetaan että tämä mikä saatiin oli vielä parempi meille! Kyllä tekin sen vielä siis löydätte vaikka menisikin joku ohi! :)

Huoh, niin tutulta kuulostaa odotushuone. Ite oon ajatellu itseni bussipusäkille odottamaan ja muiden bussit tulee ja mä vaan ootan omaani. Toki kk sit asiat meni meilläkin eteenpäin kun löydettiin tämä ensimmäinen oma koti lopulta. Viime syksyltä asti etittiin mut aktiivisemmin tammikuun alusta ja maaliskuun alussa käytiin tässä näytössä. Meilläkin oli samanlainen tilanne just ennen ku löydettiin tämä että tarjottiin ja välittäjä pyysi nostamaan vielä summaa ja nostettiinkin mut silti myyjä ei tehnyt vastatarjousta.
Mietin että jos asunto tuntui oikealta niin voisitteko tehdä vaan uuden tarjouksen jos se menisikin läpi tai myyjä suostuisi siihen tekemään vastatarjouksen? Teillä ei ainakaan ole siinä ns menetettävää.

Ei oikein voida tosta ylöspäin enään tarjota. Oli jo yläkanttiin meidän budjetista pyyntihinta, mutta haluttiin silti mennä katsomaan ja kepillä kokeilla jäätä. Ei voi mitään, jospa sitä joskus bussi pysähtyy meidänkin pysäkillä:shy:

Ei oikein voida tosta ylöspäin enään tarjota. Oli jo yläkanttiin meidän budjetista pyyntihinta, mutta haluttiin silti mennä katsomaan ja kepillä kokeilla jäätä. Ei voi mitään, jospa sitä joskus bussi pysähtyy meidänkin pysäkillä:shy:

Pysähtyy varmasti:Heartred

Ootko ovista tikutellut? No jospa sä kumminkin näyttäisit meille tiputtelijoille, että ei tämä nyt olekaan niin hankalaa:happy:

Huomenna ultra:nailbiting: fiilikset vähän vaihtelee. Toisaalta odotan et taas näkee oman värkkisä sisällön :hilarious:kai tähänkin jää koukkuun:hilarious: toisaalta oon ihan silleen et kuin tyhmää taas mennä, kun ei sieltä kumminkaan kostu kun lämmintä kättä (sitäkin etänä näinä päivinä)

Jukkis:Heartred

Huomiselle siis paljon jännättävää kun mäkin "pääsen" ultrattavaksi :rolleyes: menitkös sä nyt omakustanteisesti? Ja onko lapsettomuuteen erikoistunut gyne?

Mä viime yönä valvoin kun mietin taas tätä keissiä. Oikeasti ihan pelottaa mennä huomenna, varmaan pökerryn sinne odotusaulaan :eek: :hilarious:

Onneksi asunnon etsintä on erilainen keissi ku tää lapsenteko. Voi oikeasti itsekin vaikuttaa ja voi olla satavarma et kyllä se asunto jossain vaiheessa löytyy.

Huomiselle siis paljon jännättävää kun mäkin "pääsen" ultrattavaksi :rolleyes: menitkös sä nyt omakustanteisesti? Ja onko lapsettomuuteen erikoistunut gyne?

Mä viime yönä valvoin kun mietin taas tätä keissiä. Oikeasti ihan pelottaa mennä huomenna, varmaan pökerryn sinne odotusaulaan :eek: :hilarious:

Joo, omakustanne. Sama gyne kun on hoitanut näitä mun vuoto juttuja. On myös tyksissä ja tuolla lapsettomuuslääkärinä:happy:

Tsemppiä huomiselle sinnekin:happy:

Joo, omakustanne. Sama gyne kun on hoitanut näitä mun vuoto juttuja. On myös tyksissä ja tuolla lapsettomuuslääkärinä:happy:

Tsemppiä huomiselle sinnekin:happy:

Kiitos samoin! :cat: monen aikoihin sun aika on? Mulla vasta iltapäivällä mikä on ärsyttävää sillä tiiän etten saa huomenna täällä kotona mitään aikaseksi kun jännittää. :nailbiting:

Äh pakko tulla tänne vähän narisemaan. Viikonloppuna tosiaan menkat alkoi ja eka inseminaatio ei tuonut plussaa meille. Eilen käytiin kattomassa yhtä asuntoa ja se kolahti molempiin, jätettiin tarjous ja nyt aamulla saatiin tieto että tarjous ei mennyt läpi, eivätkä halua tehdä vastatarjousta ollenkaan. Harmittaa, kun tosiaan ollaan aika montaa käyty katsomassa ja tämä oli ensimmäinen mistä tuli tunne että tämä se on.

Tuntuu että mikään ei oikeasti etene tässä elämässä ja olen sellaisessa odotus huoneessa vaan, mistä muut kyllä pääsevät eteenpäin mutta itse olen jumissa. Tänään pitäis niitä letrojakin alkaa popsimaan, "jee"

Tuo asunnon etsiminen on kyllä välillä aika rankkaa puuhaa, vaikka toisaalta tosi kivaa onkin. Me metsästettiin sopivaa taloa rempattavaksi yli vuosi ja pari kertaa kävi niin, että ns. täydellinen talo myytiin nenän edestä tai sitten ei päästy hinnasta sopuun. Jossain vaiheessa tuli jo sellainen olo, että sitä meille sopivaa taloa ei ole olemassakaan. Mutta sitten kun löytyi tämä meidän talo, niin olin lopulta tosi kiitollinen, että ne muut kohteet meni sivu suun, koska tämä oli lopulta parempi kuin yksikään, mitä aiemmin käytiin katsomassa.

Oon varma, että se teidän the asunto odottelee jossain nurkan takana ja löytyy kyllä vielä :happy:

Kiitos samoin! :cat: monen aikoihin sun aika on? Mulla vasta iltapäivällä mikä on ärsyttävää sillä tiiän etten saa huomenna täällä kotona mitään aikaseksi kun jännittää. :nailbiting:

Kans vast iltapäivällä. Ite oon töissä, niin siinä se aika menee ennen sitä:hilarious:

En tiedä voiko mulla olla nyt se helvetin korona. Tai sit joku muu influenssa. Kuumetta 38.9 joka on itselle todella paljon, (max ollu 37.5 kuumetta oli ku oli keuhkokuume, ja rintatulehduksen aikaa ku cprs oli 150) Eilinen huono olo - mahakipu ja päänsärky sopis oirekuvaan. Vloppuna ollu aamuisin herätessä nilkat ja pohkeet tosi kipeät ja vähän kädet, mutta luulin et lenkkeily tehnyt tehtävän. Ja kipu helpottanut päivän myötä vähän.
Tänää on joka helkutin lihas kipeä. Keuhkoissa ahdistaa ja painaa, ei vielä ainakaa erityisesti mitää kuivaa yskää, kuiva kurkku kylläkin ollu jo viikon, ja syyttänyt pölyallergiaa ja tiepölyä.
Ja väsyttää sairaasti, niinku väsyttänyt jo viikon. En oo käyny siis ku max pari kertaa kaupassa kera käsidesin ja käsienpesun. Täälä päin todettuja tartuntoja on aika vähä ollu suhteutettuna väkilukuun.
Testeihin ei pääse jos ei olo pahene nii et joutuus osastolle. Tai jos ei oo varmaa altistusta. Ja sittenkään ei pääse. Surkeeta. Näin siivotaan suomen korona tilastoja ku ei testata vaikka kapasiteettia ois enempi ku testettaja..

Miehellä kyllä oli viime viikolla pientä mahakipua ja lihassärkyä, sanoki että mistä sitäkään tietää jos ois koronaa lievin oirein. Hänen työpaikalla oli pari altistunutta ja kun iso toimipiste nii myös pari jääny koronan takia pois töistä mutta ihan eri puolta ja eri osastolta.

Olipa pitkä teksti. Oon kirjoittanut tätä kohta pari tuntia pätkissä jote voi olla vähä sekava.

En tiedä voiko mulla olla nyt se helvetin korona. Tai sit joku muu influenssa. Kuumetta 38.9 joka on itselle todella paljon, (max ollu 37.5 kuumetta oli ku oli keuhkokuume, ja rintatulehduksen aikaa ku cprs oli 150) Eilinen huono olo - mahakipu ja päänsärky sopis oirekuvaan. Vloppuna ollu aamuisin herätessä nilkat ja pohkeet tosi kipeät ja vähän kädet, mutta luulin et lenkkeily tehnyt tehtävän. Ja kipu helpottanut päivän myötä vähän.
Tänää on joka helkutin lihas kipeä. Keuhkoissa ahdistaa ja painaa, ei vielä ainakaa erityisesti mitää kuivaa yskää, kuiva kurkku kylläkin ollu jo viikon, ja syyttänyt pölyallergiaa ja tiepölyä.
Ja väsyttää sairaasti, niinku väsyttänyt jo viikon. En oo käyny siis ku max pari kertaa kaupassa kera käsidesin ja käsienpesun. Täälä päin todettuja tartuntoja on aika vähä ollu suhteutettuna väkilukuun.
Testeihin ei pääse jos ei olo pahene nii et joutuus osastolle. Tai jos ei oo varmaa altistusta. Ja sittenkään ei pääse. Surkeeta. Näin siivotaan suomen korona tilastoja ku ei testata vaikka kapasiteettia ois enempi ku testettaja..

Miehellä kyllä oli viime viikolla pientä mahakipua ja lihassärkyä, sanoki että mistä sitäkään tietää jos ois koronaa lievin oirein. Hänen työpaikalla oli pari altistunutta ja kun iso toimipiste nii myös pari jääny koronan takia pois töistä mutta ihan eri puolta ja eri osastolta.

Olipa pitkä teksti. Oon kirjoittanut tätä kohta pari tuntia pätkissä jote voi olla vähä sekava.

Voihan se koronakin olla jos kuitenkin joku tartuntareitti olemassa miehen työpaikan kautta ja jos miehellä just ollu oireita. Tylsää kyllä ettei testata mut oon kuullu et se koronatesti on tosi inhottava ku mennään sierainten kautta aika pitkälle tikulla kaivamaan :inpain: mutta oli tai ei niin toivottavasti oireet jää tähän ja helpottaa pian.

No mutta jann nyt äkkiä tavaraa sisään :woot: nyt hyvä kultamuna! Mikä kp sulla on nyt? Jos on pidempi kierto nyt :woot:

Nyt kp25 eikä ikinä näin pitkää kiertoa, paitsi muutama kierto ennen raskautta ku olin ehkäisyn lopettanu.. :woot: jatkan viel ovistestejä ja ehkä rtesti joku päivä..
Ainii onneks laitoin löysät vaatteet, turvottaa.. enkä sit enää 4 jälkee saanu unta :wtf:

Nauratti toi ultra ja popparit, voin samaistua :hilarious: ois kiva nytki nähä speksit?!

Tiinu toivotaan ettei olo pahene!

Muokattu viimeksi:
Voihan se koronakin olla jos kuitenkin joku tartuntareitti olemassa miehen työpaikan kautta ja jos miehellä just ollu oireita. Tylsää kyllä ettei testata mut oon kuullu et se koronatesti on tosi inhottava ku mennään sierainten kautta aika pitkälle tikulla kaivamaan :inpain: mutta oli tai ei niin toivottavasti oireet jää tähän ja helpottaa pian.

Miehellä ei siis oo mitää selvää oiretta oo ollut. Pientä lihasjuilintaa, lähinnä selkäsärkyä (mit ny voi olla vähän väliä muutenki johtuen työnkuvasta) ja vähän mahakipua, sen vaan muistin yöllä et mies mietti viime viikolla että jos onkin koronaa hyvin lievänä.
Kuitattiin kuitenkin ne vaan ihan normaaliksi, kun hänellä alkoi uus kipulääke suht samaan aikaan, jos se lievä mahakipu johtuiki siitä.

Mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Mulla on otettu joskus nenänielusta influenssa näyte ja jos yhtään on sama nii ei se itselle nii paha ollu, tosin täs vissii kaivetaan verelle asti. :/

Omanapa: tänään dpo10. Eilen menkka kivut jatku illalla, otin panadolin ja nyt aamulla ei mitään, ei ainakaan menkat vielä. Plus mun naaman iho on kun vauvan pylly :bookworm:

Seuraako joku muu ihon muuttumista kierron aikana?
Mä kyllä tutkailen ja merkkaan kyllä ylöskin, oviksen jälkeen tulee parkn päivän viiveellä leukaan ja niitä voi olla montakin jotka menee eri vaihrissa. Mutta koska ei oo aikasempia raskauksia ei oo tietoo miten kasvot reagoi

Tiinu toivosti ei oo korona mut jos on niin testiin!! Täällä nähnyt liikaa kuolemia perusterveitäkin..

Jannn nyt se kultamuna tulee, mulla kemiallinen tai tuulimuna ku Digi hymyillyt pari kertaa eli harjoitusovis ja oikea ovis.. nyt jännää <3

Viime viikolla puhuttiin just että miehellä on verityyppi O ja itsellä A. Ja ku on uutisoitu et A tyypilllä korona ois riski saada pahempana versiona nii sanoinki sillo et nii tietysti mä saisin sit taas sairastaa senki pahiten, ku muut selviis pelkällä lihassäryllä. Toivottavasti tää ny ei ois sitä.!
Mut testeihin ei pääse ky ei oo virallisesti suoraa kontaktia, ei riitä et miehen työpaikalla on 2 altistunutta jääny 3 viikoks töistä pois, koska sielä oltu tosi nopeita reakoimaan. Ja sitä toista osastoa eo lasketa sinällään samaksi työpaikaksi koska ne on lajiteltu eripuoliksi ja kaukana toisistaan, eikä ne ollu palanneen lomalta töihin ne joilla oli virallisesti varmistettu tartunta joten ei oo niiden tkia altistuneita.

Mut nyt jatkan lepoa. Ei oo jaksanu testailla tällä ololla. Mut eo oo menkkoja kaa näkyny

Tiinu toivosti ei oo korona mut jos on niin testiin!! Täällä nähnyt liikaa kuolemia perusterveitäkin..

Jannn nyt se kultamuna tulee, mulla kemiallinen tai tuulimuna ku Digi hymyillyt pari kertaa eli harjoitusovis ja oikea ovis.. nyt jännää :Heartred

Outoa, kuinkakohan yleistä et kroppa yrittää irrottaa munaa ja sit viikon päästä kovemmin, ja miksi, mikä mättää :woot: mielummin oisin ollu raskaana, ei tää ovis välttämättä mitään ratkaise :arghh:

Outoa, kuinkakohan yleistä et kroppa yrittää irrottaa munaa ja sit viikon päästä kovemmin, ja miksi, mikä mättää :woot: mielummin oisin ollu raskaana, ei tää ovis välttämättä mitään ratkaise :arghh:
Voithan sä olla mut testi ei näytä vielä... Ja on melko yleistä että irtoo toisin puolin.. mulla tulee noita tuolia ja sit ku se irtoo niin aina ku on hymyillyt noin niin on ollu testiki plus. Valan nyt täällä uskoa siihen et mun mielestä toi on hyvä merkki

Jannn nyt se kultamuna tulee, mulla kemiallinen tai tuulimuna ku Digi hymyillyt pari kertaa eli harjoitusovis ja oikea ovis.. nyt jännää :Heartred

Ei täälä pääse testiin jos ei oo riskiryhmää ja selvää altistusta tai sit joudu oireiden takia sairaalahoitoon. Nää ei täyty mun kohdalla

Takaisin