Raskaaksi 2019

En oo tehnyt. Tarkotus oli et joskus illemmasta 6 - 7 pintaan teen, ku saan iltasin yleensä parempaa viivaa, mut nyt oon ollukki vaan sänky potilaana.
Olo on ihan kaamea. Varmaan oksennustauti iski, päätä särkee ja oksettaa. Ei pysty kun sängys olla pimees huoneessa ja välillä käydä halaa pönttöö. Outoa ku yleensä lapsi sairastaa Ensin ja mistä tää ees tuli ku ollaan oltu melkei vaan kotona koronan takiam

Edelleen nippailee alamahalla välillä, ei onneksi painotu toiseen puoleen mitenkään vaan tasaista hentoa kipua/nippailua

Voisko kuitenki olla raskausoireita, mitä mieltä oot? :angelic: monet sanoo et raskaudet oireiltaan voi olla hyvinkin erilaisia.

Onneks mul on teijät :Heartred

Tiinu Mäki mietin et jospa raskausoire :rolleyes: vai eikai ruokamyrkytys?

Joo ei tää kyllä raskausoire oo ja ruokamyrkytys on mahdoton, ja vielä kaikki syöty samaa ruokaakin jonka itse tänään tein ihan tuoreista tarvikkeista.
Epäilen että migreeniä pitkästä aikaa. Nyt on alkanut helpottaa jo. Vieläkään ei paras olo, mut helpotti paljon kun sain nukahdettua.
Nyt yöunille ja huomenna uus päivä

Mä en saa nukuttua. On ihan outo olo. Mul kuivahtaa oviksen jälkeen paikat, nyt ei ku alko ihan älytön vv lorina ja just loppukierron kaltaista. Ja sitä tulee paljon.

Yritän nyt pitää taukoa foorumilta mut en mä Malta ku pitää seurata plussia <3

Täällä kans yks uneton. Hirvee väsy oli kyl illalla mut heräsin pissalle (pissattaa vaik sitä ei tuu paljoa) ja nyt en saa unta enää. Ihme paineen tunne ylävatsassa/koko vatsassa ja ällöttää, röyhtäytyttää ja sydän pamppailee. :woot: vatsatauti? Pitäs mennä ekana töihin mut mietin kysynkö et meneeks joku muu ja jään saikulle?! Täytyy aamun testit tehdä kahden tunnin pidätyksestä..

Täällä kans yks uneton. Hirvee väsy oli kyl illalla mut heräsin pissalle (pissattaa vaik sitä ei tuu paljoa) ja nyt en saa unta enää. Ihme paineen tunne ylävatsassa/koko vatsassa ja ällöttää, röyhtäytyttää ja sydän pamppailee. :woot: vatsatauti? Pitäs mennä ekana töihin mut mietin kysynkö et meneeks joku muu ja jään saikulle?! Täytyy aamun testit tehdä kahden tunnin pidätyksestä..

Testikuvia? :love7

Testikuvia? :love7

Ei näy mitään..ovis pamahti heti tummaks mut one step herkkä jossa eilen näky ni nyt ei mitään. Se olikin one step eikä sofi, tai samaa kai ne on periaattees.. Mut rfsu herkkään tuli just just silmällä nähden viivanpaikka?
Ehkä näkyy joissaki mun puh kuvissa mut ei ainakaa enää tääl näkyis. Ja se tuli vasta vähän yli testiajan jälkeen ni ei lasketa..
nyt loppu herkät testit :wacky: jos en käy kaupas ni jatkan ovistesteillä ja epäherkillä huomenna/ylihuomenna.. näkeehän sen siitäki et jos oli ovis ku alkaa ne hälvenee.

Oisko jollain muulla kahta viivaa testissä?:rolleyes::p

Nyt tuli semmoset ovislimat et eiköhän tää oo ovulaatio:hilarious: no pääsee taas jännäämään reilun viikon päästä:hilarious:

Nyt tuli semmoset ovislimat et eiköhän tää oo ovulaatio:hilarious: no pääsee taas jännäämään reilun viikon päästä:hilarious:

Ohoh, no sit tänään kultamunaa siementämään:Heartred aika jännä silti toi et digi hymyili 2 kertaa:pompus:

Äh pakko tulla tänne vähän narisemaan. Viikonloppuna tosiaan menkat alkoi ja eka inseminaatio ei tuonut plussaa meille. Eilen käytiin kattomassa yhtä asuntoa ja se kolahti molempiin, jätettiin tarjous ja nyt aamulla saatiin tieto että tarjous ei mennyt läpi, eivätkä halua tehdä vastatarjousta ollenkaan. Harmittaa, kun tosiaan ollaan aika montaa käyty katsomassa ja tämä oli ensimmäinen mistä tuli tunne että tämä se on.

Tuntuu että mikään ei oikeasti etene tässä elämässä ja olen sellaisessa odotus huoneessa vaan, mistä muut kyllä pääsevät eteenpäin mutta itse olen jumissa. Tänään pitäis niitä letrojakin alkaa popsimaan, "jee"

Täys omanapa jurina. Kp14 ja voisin ampua jonkun. Menkkojen jälkeen täydet 9 päivää tiputtelua. Saaliina myös pienen pieni hyytymä! Kiitos. Loistavaa. Tämän piti olla "se" kierto, mistä aloittaminen lähtee :mad: Kyllä nyt vaikuttaa melkein niin lupaavalta, että jos henkeä pidättelis, niin taju lähtis ennenkö tulosta tulis.

Positiivista sentään on se, että mies on alkanut lateleen juttuja tyyliin "Sit kun meillä on lapsi, niin pitää tuolta Pleikka stroresta poistaa toi luottokortti ettei se saa tehtyä päikseen ostoksia" (tähän oli pakko todeta, että siitä ei ole pelkoa noin 10 vuoteen...) ja "En nyt sitten tiedäkään onko lapsen kanssa viisasta lähteä ulkomaille töihin. Tai siis tänä maailman aikana se lapsi sitten on varmaan joku 5 ennenkö edes päästään Suomen rajojen yli." Olin silleen :woot: Herra on ilmeisesti alkanut innostumaan aiheesta just kun mun roppa päättää toisin. Tarttee vissiin taas varata kilppariaika labraan. Viimeksi kun kierto oli näin paska oli taas arvot noussut ja lääkitystä piti prukata.

Täys omanapa jurina. Kp14 ja voisin ampua jonkun. Menkkojen jälkeen täydet 9 päivää tiputtelua. Saaliina myös pienen pieni hyytymä! Kiitos. Loistavaa. Tämän piti olla "se" kierto, mistä aloittaminen lähtee :mad: Kyllä nyt vaikuttaa melkein niin lupaavalta, että jos henkeä pidättelis, niin taju lähtis ennenkö tulosta tulis.

Positiivista sentään on se, että mies on alkanut lateleen juttuja tyyliin "Sit kun meillä on lapsi, niin pitää tuolta Pleikka stroresta poistaa toi luottokortti ettei se saa tehtyä päikseen ostoksia" (tähän oli pakko todeta, että siitä ei ole pelkoa noin 10 vuoteen...) ja "En nyt sitten tiedäkään onko lapsen kanssa viisasta lähteä ulkomaille töihin. Tai siis tänä maailman aikana se lapsi sitten on varmaan joku 5 ennenkö edes päästään Suomen rajojen yli." Olin silleen :woot: Herra on ilmeisesti alkanut innostumaan aiheesta just kun mun roppa päättää toisin. Tarttee vissiin taas varata kilppariaika labraan. Viimeksi kun kierto oli näin paska oli taas arvot noussut ja lääkitystä piti prukata.

Ootko ovista tikutellut? No jospa sä kumminkin näyttäisit meille tiputtelijoille, että ei tämä nyt olekaan niin hankalaa:happy:

Huomenna ultra:nailbiting: fiilikset vähän vaihtelee. Toisaalta odotan et taas näkee oman värkkisä sisällön :hilarious:kai tähänkin jää koukkuun:hilarious: toisaalta oon ihan silleen et kuin tyhmää taas mennä, kun ei sieltä kumminkaan kostu kun lämmintä kättä (sitäkin etänä näinä päivinä)

Jukkis:Heartred

Muokattu viimeksi:
Ootko ovista tikutellut? No jospa sä kumminkin näyttäisit meille tiputtelijoille, että ei tämä nyt olekaan niin hankalaa:happy:

Huomenna ultra:nailbiting: fiilikset vähän vaihtelee. Toisaalta odotan et taas näkee oman värkkisä sisällön :hilarious:kai tähänkin jää koukkuun:hilarious: toisaalta oon ihan silleen et kuin tyhmää taas mennä, kun ei sieltä kumminkaan koski kun lämmintä kättä (sitäkin etänä näinä päivinä)

Toivotaan että saat reissusta jotain irti, mikä Kp sulla nyt menossa? :bookworm: oispa rahaa käydä joka kuu ultrassa, ei tunnu enää värkin esittely missään :angelic:

Omanapa: tänään dpo10. Eilen menkka kivut jatku illalla, otin panadolin ja nyt aamulla ei mitään, ei ainakaan menkat vielä. Plus mun naaman iho on kun vauvan pylly :bookworm:

Seuraako joku muu ihon muuttumista kierron aikana?

Omanapa: tänään dpo10. Eilen menkka kivut jatku illalla, otin panadolin ja nyt aamulla ei mitään, ei ainakaan menkat vielä. Plus mun naaman iho on kun vauvan pylly :bookworm:

Seuraako joku muu ihon muuttumista kierron aikana?

Lupaavaa!

Usein tulee yks kaks finniä naamaan kun menkat lähestyy mutta ei ihan aina :think005

Äh pakko tulla tänne vähän narisemaan. Viikonloppuna tosiaan menkat alkoi ja eka inseminaatio ei tuonut plussaa meille. Eilen käytiin kattomassa yhtä asuntoa ja se kolahti molempiin, jätettiin tarjous ja nyt aamulla saatiin tieto että tarjous ei mennyt läpi, eivätkä halua tehdä vastatarjousta ollenkaan. Harmittaa, kun tosiaan ollaan aika montaa käyty katsomassa ja tämä oli ensimmäinen mistä tuli tunne että tämä se on.

Tuntuu että mikään ei oikeasti etene tässä elämässä ja olen sellaisessa odotus huoneessa vaan, mistä muut kyllä pääsevät eteenpäin mutta itse olen jumissa. Tänään pitäis niitä letrojakin alkaa popsimaan, "jee"
:banghead:

Tiedän tunteen.. Me ollaan tällähetkellä vuokralla mut haluttaisi ostaa tää omakotitalo, noh mun kämppä meni just myyntiin mutta mun tuurilla sitten se ei varmaan edes mee kaupaksi koska korona. Olis niin ihana alkaa tekeen yläkertaa ja laittaa pihaa kunnolla. Mutta meillä kaikki menee ihan vaikeimman kautta :banghead: nyt on tullu niin paljon rahallistakin menoo ettei mitään järkeä :blackeye:

Huomenna ultra:nailbiting: fiilikset vähän vaihtelee. Toisaalta odotan et taas näkee oman värkkisä sisällön :hilarious:kai tähänkin jää koukkuun:hilarious: toisaalta oon ihan silleen et kuin tyhmää taas mennä, kun ei sieltä kumminkaan kostu kun lämmintä kättä (sitäkin etänä näinä päivinä)

Huomenna alan tikutteleen, kattoo mitä löytyy :angelic: Flo laskee ovulaation osumaan 28.4, eli kp22. Siellä ne yleensä on, kp20-29 välille osunut, silloin kun on bongattu.

Tsemppiä "leffailtaan" toivottavasti ruutu näyttää innostavalta! :thumleft

Takaisin