Raskaaksi 2019

Mulla on aika yksityiselle ensikäynnille ja mä kans pelkään että ne koittaa kupata ulos kaiken minkä saa - mut yritän nyt jotenkin pitää puoleni koska ihan rehellisesti ei ole vaan varaa mihinkään extraan. Ja sen kyl aijon tehdä ihan selväksi. Ja koska meillä toinen vasta toiveissa niin olen ihan kunnallisen kauttakin oikeutettu näihin, mut korona tilanne sotkee ihan hirveästi ja tk:ssa ei ole paljon aikaa käsitellä nyt sitä ettei vauvaa kuulu. Mut mulla on yksityisistä gyneistä ihan normi asioissakin tosi kaksia jakoiset kokemukset, oon jopa saanut todella todella ala arvoista palvelua kerran. Toisaalta sit taas oon käynyt tk:ssa joskus jonkun gyne vaivan takia ja mun kohdun kaulaa etsittiin kolmen lääkärin voimin, että en mä sinnekään ihan ensimmäisenä toivo meneväni (palvelu oli kyllä oikein hyvää noin muutoin), kun ei oo heidän erikois osaamisalueellaan :rolleyes:

Minä täällä olen taustaillut ja seuraillut keskusteluja noin vuoden verran, en ole uskaltanut tai päässyt kerinnyt mukaan tsi rekata kun sitten tulinkin jo raskaaksi. Ensi kuussa laskettuaika ja ootan kaksosia. mutta jäin koukkuun tän ketjun seuraamiseen. Mutta nyt pakko kommentoida noin pahansuopaa viestiä. Kuinka kukaan voi olla noin kateellinen toiselle kemiallisistaraskauksista? Tai että joku on ollu raskaana ja saa keskenmenon ja sen jälkeen uuden silminnähden selvän punaisen haamun nii siihen pitää kuitata, että sinä et ainakaa enää luota Sofiin ja lisätä vielä tuollanen viesti, että kuinka toisella voi aina tärpätä tai että on aina kemiallisia. Huomaa kuinka nainen on toiselle susi lisääntymisessäkin. Kamalalta tuntui kun luin. Tuntui itsessäkin syvällä pahalta vaikkei minulle viesti ollutkaan osasin samaistua.

Itse sain ennen pysyvää plussaa useita kemiallisia ja keskenmenoja ja kaksi kohdunulkoista ja toivoni meinasin menettää. Oltiin jo lapsettomuus hoitoihin lähdössä mutta viimeisellä yritys kerralla raskauduin ja vielä tuplasti kun erimunaiset kaksoset. Tyttö ja poika. Esikoiset, tai esikoinen ja kuopus, kuinka se nyt kaksosista sit voisi sanoa. Mutta Jos mulle olisi sillon kukaan sanonut noin olisin kyllä murtunut ja loukkaantunut. Mulle kyllä sanottiin muuten typeriä lotkautuksia kuten perus koska vauva ku ootte ollu jo 8 vuotta naimisissa nii pitäskö jo ennen ku oon liian vanha äidiksi ja muuta tällästä perusjuttua.

Mutta tuo sinu kateellinen viesti selvästi vaikka en ymmärrä miksi kukaan kadehtisi kenenkään raskauksia jotka päättynyt keskenmenoon! ?! Hyi kannattaisi vähän miettiä mitä suustaan tai tässä tapauksessa näppäimistöltä suoltaa.
Tiinulle voimia tiedän mitä käyt läpi :Heartred tai tiedän ainakin osittain mitä käyt läpi. Toivottavasti viiva vahvistuu ainakin ovistesti näyttää lupaavalta. Voimia myös muille ja plussaustuulia ja tarratossuja!

Hyvä että otit puheeksi, en pidä kiusaamisesta, en irl enkä netissä:Heartred paljon onnea kaksosista:Heartred
Hauskaa aina kun joku tuntematon ilmoittaa seurailevansa meidän puuhia:grin kuinkahan moni meitä oikein seurailee:pompus:

Onneksi tässä ei tainnut sen kummempaa olla, kuin vähän väärinymmärrystä. Toki meillä kaikilla on huonoja päiviä ja joskus vielä huonompia, kun ei vaan mikään onnistu eikä edes tule raskaaksi. Sitä uiskentelee välillä syvissäkin vesissä, mutta tuskin silti toisillemme pahaa haluamme:Heartred näin ainakin haluan uskoa:happy: ja uskonkin. Kirjoittaessa tosiaan ulkoasu voi välittyä erilaisena kuin mitä se alunperin on tarkoitettu:happy:

Peace and love kanssasisaret, koitetaan pitää lippu korkealla, vaikka kuukaudesta ja vuodesta toiseen hakataan päätä seinään saman asian kanssa.

Vausa, mahtavaa että saat nyt letrot käyttöön. Toivottavasti on apua. Täällä dpo3. Ihan jos hyvää mielikuvitusta kun käyttäisi, ni vois toi oikea tissi olla vähän kipeä. Mut varmaan jo pelkästään siitä, kun oon harhaluulossa puristellut sen kohta mustelmille:hilarious:

voisko olla?
ylempi raskauskeijun ja alampi pc
värjätyyks toi pc aina noin muuten :bored::bookworm:

olot ainakin viittais, mut ylin ei oo "plussa" en oo koskaan kyl saanu noil raskauskeijun one stepeil kirkuvaa plussaa ja silti tilasin niitä kasan :wacky:
pitää tilaa sofin omia lisää varmaan. Toi pc vaan hämmentää, millaisia kokemuksia näistä testeistä?

Liitteet

• B87F89FE-B146-415A-BC94-074977080DC2.jpeg
    B87F89FE-B146-415A-BC94-074977080DC2.jpeg
    14.4 KB · Katsottu: 180
Jos mäkin nyt vähän sohaisen muurahaispesää, niin musta on kyllä aika normaalia, että pitkään raskautta yrittäneet kokee kateutta myös niistä epäonnistuneista raskauksista, jos ei ole itse koskaan onnistunut raskautumaan. Ja on jotkut sen täällä tunnustanutkin. Voin itsekin tässä nostaa käden pystyyn, silloin kun esikoista yritettiin niin kyllä vaan olin ihan tuhottoman kateellinen kemiallisista ja keskenmenoista, koska olivat sentään onnistuneet raskautumaan, mikä ei itsellä sujunut. Vaikka tietysti epäonnistuneet raskaudet on kamalia, eikä niitä kenellekään toivo. Ei vaan nää lapsettomuuden aiheuttamat tunteet oo aina yhteneväisiä järjen kanssa.

voisko olla?

olot ainakin viittais, mut ylin ei oo "plussa" en oo koskaan kyl saanu noil raskauskeijun one stepeil kirkuvaa plussaa ja silti tilasin niitä kasan :wacky:
pitää tilaa sofin omia lisää varmaan. Toi pc vaan hämmentää, millaisia kokemuksia näistä testeistä?

Tarkotatko tota kun kontrolliviiva on tummempi alempana? Itse en oo muistaakseni tuollaista saanut, mutta ärsyttävästi niissä testiviivoissa oli aina vasen laita huomattavasti tummempi kuin oikea. Meni tämmöisellä turhantarkalla nipolla tunteisiin, kun ei tiennyt kumpaa sävyä verrata kontrolliin :hilarious:

Samoja aatoksia.
Mulla ei koko yrityksen aikana yhtään yritystä ollut, ei edes kemiallisia. Se ahdisti, kun ei mitään "näyttöä" että voisi hedelmöittyinen onnistua!

Vähän toivoin että vastaat kun oli hämärästi muistissa et sulla jotenkin samalla tavalla ollut!
joo pitää jatkaa vielä :angelic::happy:

Tarkotatko tota kun kontrolliviiva on tummempi alempana? Itse en oo muistaakseni tuollaista saanut, mutta ärsyttävästi niissä testiviivoissa oli aina vasen laita huomattavasti tummempi kuin oikea. Meni tämmöisellä turhantarkalla nipolla tunteisiin, kun ei tiennyt kumpaa sävyä verrata kontrolliin :hilarious:

Nojoo taisiis kun tossa alemmassa (pc) on toi vasen viiva tosi paljon ohuempi :hilarious:
tää on toka testi kun teen tänään kelasin ekasta että ois ehkä viallinen.
edit: ei kyl näy kuvassa näköjään niin suurena kokoero kuin irl

Hyvä että otit puheeksi, en pidä kiusaamisesta, en irl enkä netissä:Heartred paljon onnea kaksosista:Heartred
Hauskaa aina kun joku tuntematon ilmoittaa seurailevansa meidän puuhia:grin kuinkahan moni meitä oikein seurailee:pompus:

Onneksi tässä ei tainnut sen kummempaa olla, kuin vähän väärinymmärrystä. Toki meillä kaikilla on huonoja päiviä ja joskus vielä huonompia, kun ei vaan mikään onnistu eikä edes tule raskaaksi. Sitä uiskentelee välillä syvissäkin vesissä, mutta tuskin silti toisillemme pahaa haluamme:Heartred näin ainakin haluan uskoa:happy: ja uskonkin. Kirjoittaessa tosiaan ulkoasu voi välittyä erilaisena kuin mitä se alunperin on tarkoitettu:happy:

Peace and love kanssasisaret, koitetaan pitää lippu korkealla, vaikka kuukaudesta ja vuodesta toiseen hakataan päätä seinään saman asian kanssa.

Vausa, mahtavaa että saat nyt letrot käyttöön. Toivottavasti on apua. Täällä dpo3. Ihan jos hyvää mielikuvitusta kun käyttäisi, ni vois toi oikea tissi olla vähän kipeä. Mut varmaan jo pelkästään siitä, kun oon harhaluulossa puristellut sen kohta mustelmille:hilarious:
Myönnän, minä ainakin seurailen. :hello
Piti viime vuonna liittyä kans tähän ryhmään mut en vaan saanu aikaseks. Sit vaan jäin kuitenkin seuraamaan.
Teillä on täällä niin kauhee tahti etten varmaan pysyis perässä. Siks en oo tonne 2020 ryhmäänkään kerenny ilmoittautua.

Tsemppiä kaikille ryhmäläisille ja etenkin sitä perhanan plussaa soisi tähän ryhmään.

T: Stalkkeri, letroilla kolmatta yrittävä, yk8.:bag: :grin

voisko olla?

Huutelem sivusta. Teen samalla ”kombolla” tikkuja. Tänään viimeksi. Digi tyhjä about samoin viivoin. Vinkkinä (mikä pätee mulla) on se et kun teet ton PCn (ei päde raskauskeijuun ku se tummuu vasta ajastaan ”oikeaks”) niin katso tikkua kun se pissa nousee. Jos se testiviiva tulee heti samantummuisena esiin ( tyyliin puol minsaa maks kun pissa levinnyt) se yleensä meinaa plussaa. Jos viiva EI oo just samantien ihan samanvahvuinen ku kontrolli digikään ei hymyile. Kuivuessa noi menee tosi tummiksi herkästi siinä ”nippanappa” vaiheessa. Etenki reunastaam jos ehtii yhtään pidempää olla. En tiedä selitinkö sekavasti. Raskauskeijy ei mullakaan oo koskaan ”yhtävahva kuin kontrolli” kun digi hymyilee.

Nojoo taisiis kun tossa alemmassa (pc) on toi vasen viiva tosi paljon ohuempi :hilarious:
tää on toka testi kun teen tänään kelasin ekasta että ois ehkä viallinen.
edit: ei kyl näy kuvassa näköjään niin suurena kokoero kuin irl

Sitä tarkotin itekin, kun sanoin että vasen laita viivasta on aina paljon tummempi kuin oikea. Silloin siitä jää tuollainen ohut. Mulla siis on ollut samaa, mutta voihan se silti jotenkin viallinen olla?

Mul ärsyttää ku oon onnistunut raskautuun mutta ei ole vielä syliin asti tullut.

Kuinka moni muuten seuraa meitä, aika kiva ku meillä melkoinen ryhmä kyllä kaikella rakkaudella <3

Myönnän, minä ainakin seurailen. :hello
Piti viime vuonna liittyä kans tähän ryhmään mut en vaan saanu aikaseks. Sit vaan jäin kuitenkin seuraamaan.
Teillä on täällä niin kauhee tahti etten varmaan pysyis perässä. Siks en oo tonne 2020 ryhmäänkään kerenny ilmoittautua.

Tsemppiä kaikille ryhmäläisille ja etenkin sitä perhanan plussaa soisi tähän ryhmään.

T: Stalkkeri, letroilla kolmatta yrittävä, yk8.:bag: :grin

Toivottavasti siellä letrot tekis tehtävänsä:happy: onnea yritykseen ja plussatuulia täältäkin :greet025

Voi että. Mä olen ollut pari viikkoa ihan huolissaan kun ei oo näkynyt duunin ikkunasta yhtä mt-miestä, mikä käy tuossa kalliolla pienellä metsäkaistaleella päivittäin taistelemassa omien demoneidensa kanssa. Sitä ei näkynyt pariin viikkoon :sad010 tänään hän palasi. Onneksi on kunnossa:Heartred

Ja joo, kyllä, välillä mulla on vähän tylsää töissä:hilarious: :angelic:varsinkin tämän koronan takia.

Muhun on iskenyt joku hirvee testausvimma, en yhtään ymmärrä kun aiemmin pystyin ihan kiltisti odottelemaan menkkoja. Ei vaan tälleen dpo 7 olis mitään järkeä testata edes :rolleyes:

Voi että. Mä olen ollut pari viikkoa ihan huolissaan kun ei oo näkynyt duunin ikkunasta yhtä mt-miestä, mikä käy tuossa kalliolla pienellä metsäkaistaleella päivittäin taistelemassa omien demoneidensa kanssa. Sitä ei näkynyt pariin viikkoon :sad010 tänään hän palasi. Onneksi on kunnossa:Heartred

Ja joo, kyllä, välillä mulla on vähän tylsää töissä:hilarious: :angelic:varsinkin tämän koronan takia.

Mulla oli tänään samankaltainen huoli meidän naapuritalon alkkis-papasta. Nään melkein päivittäin sen köpöttelevän rollaattorin kanssa lähikauppaan kaljaostoksille, mutta en ollu nähny sitä hetkeen.. Ambulanssi oli käyny monesti sen talon pihassa niin olin huolissani. Tänään näin sen onneks!

Onks kellään oviksen jälkeen ripulia? Vai liittyyköhän se mulla tohon Lugesteroniin? Tai sitten rautaan, sitä oon kyl syönyt jo pitkään..

Muhun on iskenyt joku hirvee testausvimma, en yhtään ymmärrä kun aiemmin pystyin ihan kiltisti odottelemaan menkkoja. Ei vaan tälleen dpo 7 olis mitään järkeä testata edes :rolleyes:

Sama täällä :wacky: tein sit äske dpo6 ovistestin :hilarious:

Kosmos ekaa kertaa täs kierros ollu oviksen jälkeen vähän löysällä maha nyt

Joo kääk tääl monta kymmentä varmaan seuraa meijän höpötyksiä. Ihan ku ois jossain BB-talossa :bag: uskaltaako tässä enää mitään sanoakaan. Ei tulis hyvä julkkis musta :hilarious:

Mä vedin äskön yksinäni kauheet menkka raget vaikkei menkkojen pitäis vielä edes alkaa. Vein esikoista isälleen ja kävin ostaan lohtu hampparin hesestä ja kalaöljykapseleita. Hyh se olikin niin herkullinen lohtu hamppari että Alko oikeen oksettaa kun vetäsin sen kitusiini :grin

voisko olla?

One stepit ei oo mun mieleen yhtään, ei vaan anna kunnon viivaa läheskään aina, vaikka selvät ovisoireet. En osta enää ikuna.
Pc:tä pitää uittaa ihan ajan kanssa ja yhdyn kommenttiin, että jos testiviiva ilmestyy aikalailla yhtäaikaa kontrolliviivan kanssa, niin se on plussa. Jos vasta ajan kanssa, mutta tummahko niin lähellä ollaan. Tosin joskus voi käydä niin, että ei tummu ihan samaan tahtiin, mutta on aikalailla saman vahvuinen kontrollin kanssa kuivuttuaan ja seuraavalla kerralla vähän haaleampi, jollon se ihan huippu jollon ois tummunu samaan aikaan ehti jo mennä ja tietää et se huippu jäi siihen väliin.
Reunat on joo joskus vähän epätasaisen vahvuset, mutta kunnon uittamisella (mä annan olla kusikipossa kunnes väri noussu koko matkan) saa tasasemman tuloksen!

Mulla ihan menkkamaista jomottelua ja tosiaan vasta dpo5. Varsinkin vasemman muniksen kohdalla ihan ilkiän tuntusta välillä.. Onneks tänään on saunapäivä, pääsee rentoutumaan <3

Takaisin