Mulla on aika yksityiselle ensikäynnille ja mä kans pelkään että ne koittaa kupata ulos kaiken minkä saa - mut yritän nyt jotenkin pitää puoleni koska ihan rehellisesti ei ole vaan varaa mihinkään extraan. Ja sen kyl aijon tehdä ihan selväksi. Ja koska meillä toinen vasta toiveissa niin olen ihan kunnallisen kauttakin oikeutettu näihin, mut korona tilanne sotkee ihan hirveästi ja tk:ssa ei ole paljon aikaa käsitellä nyt sitä ettei vauvaa kuulu. Mut mulla on yksityisistä gyneistä ihan normi asioissakin tosi kaksia jakoiset kokemukset, oon jopa saanut todella todella ala arvoista palvelua kerran. Toisaalta sit taas oon käynyt tk:ssa joskus jonkun gyne vaivan takia ja mun kohdun kaulaa etsittiin kolmen lääkärin voimin, että en mä sinnekään ihan ensimmäisenä toivo meneväni (palvelu oli kyllä oikein hyvää noin muutoin), kun ei oo heidän erikois osaamisalueellaan 
tai tiedän ainakin osittain mitä käyt läpi. Toivottavasti viiva vahvistuu ainakin ovistesti näyttää lupaavalta. Voimia myös muille ja plussaustuulia ja tarratossuja!

ja uskonkin. Kirjoittaessa tosiaan ulkoasu voi välittyä erilaisena kuin mitä se alunperin on tarkoitettu

tänään hän palasi. Onneksi on kunnossa