Sofia2016m
Asioista perillä oleva
Hetkonen. En vihaa ketään. Ihmettelin vain miksi kukaan olisi kateellinen kemiallisesta tai keskenmenosta. Ja sitten sanoin etten ole sanonut että kukaan vittuilisi. Tehän tässä nyt väännätte viestini väärin. Ihan hyvin elkein täällä olen. Ja halusin vai ääneen asiaa ihmetellä. Minusta Tiinuliinun vastausviestissä Jannlle oli paljon surua. Tuli ihan paha mieli toisen puolesta. Varsinkin jos olette ollut pitkään hyvä yhteishenki porukka, niin surullista jotenkin kuinka toisen raskautumista ihmetellään noin. Mutta kuten sanoin, olen raskaushormoni herkkis juuri nyt ja mielenpahoitan jopa melkein huonoista mainoksista.
Ja hyvä jos asia ei ollut niin että oltas ilkuttu tai mitään sellasta kuten olen useasti sanonut. Osaan vaan samaistua siihen tunteeseen kun saa keskenmenon tai kemiallisen, kuinka se maailma mustenee, sillon ei tarvi ihmettelyä että kuinka taas sulla kemiallinen tai kuinka sulla taas tärppäs.
Tuskin kukaan sellasta kysymystä haluaa kun ei kukaan siihen voi vastata tai muuta ku et no ehkä siksi kun lasta täs yritetty tai ovuloi mut jotain menee pieleen. Lääkärikään tuskin osais sanoa mitä tapahtuu.
Mutta Miksi täällä nyt minulle ollaan noin ilkeitä? Tai sinä ja Jann vastaatte tosi tökerösti minulle. En selvästi kuulu porukkaan vaikka olisin halunnut tänne liittyä. Aavistus osui oikeaan. Nämä keskustelut ei ole minua varten kun täällä heti hyökätään päälle. Minä poistun takavasemmalle takaisin. Hyvää jatkoa kaikille. Olisi ollut kiva tulla loppuraskaudeksi vielä höpöttelemään kun tavallaan tähän ryhmään olisin kuulunut.
Ja mä oon kyllä joskus kommentoinut jotain asiaa. Neuvoin jotain ovulaatiotesteissä.
Voih ei oo kiva että kellekkää tulee sellanen fiilis että ei oteta vastaan "uusia"
mun puolesta kaikki on tervetulleita :)
ei viitsisi kahnata turhaan, menee vaan kaikkien päivä pilalle

jos huomisen aikana ei ole menkat alkanu niin teen sitten. Ei oo kyllä mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan, paitsi nää tissit vaan pysyy kipeenä. Mut usko tärppiin nollassa
Jännitän sun testiä varmaan enemmän kuin omaani
oon käyttäny kyl usein kuukuppia apuna mut en usko et se toimii mulla ja koen sen jotenki hankalaks saada laitettuu sisälle heti.
oliko muita? Turotus?
jännitän enemmän muiden testejä myös kun itseeni. Usko tähän kiertoon on kyllä nolla