Raskaaksi 2019

Hetkonen. En vihaa ketään. Ihmettelin vain miksi kukaan olisi kateellinen kemiallisesta tai keskenmenosta. Ja sitten sanoin etten ole sanonut että kukaan vittuilisi. Tehän tässä nyt väännätte viestini väärin. Ihan hyvin elkein täällä olen. Ja halusin vai ääneen asiaa ihmetellä. Minusta Tiinuliinun vastausviestissä Jannlle oli paljon surua. Tuli ihan paha mieli toisen puolesta. Varsinkin jos olette ollut pitkään hyvä yhteishenki porukka, niin surullista jotenkin kuinka toisen raskautumista ihmetellään noin. Mutta kuten sanoin, olen raskaushormoni herkkis juuri nyt ja mielenpahoitan jopa melkein huonoista mainoksista.
Ja hyvä jos asia ei ollut niin että oltas ilkuttu tai mitään sellasta kuten olen useasti sanonut. Osaan vaan samaistua siihen tunteeseen kun saa keskenmenon tai kemiallisen, kuinka se maailma mustenee, sillon ei tarvi ihmettelyä että kuinka taas sulla kemiallinen tai kuinka sulla taas tärppäs.
Tuskin kukaan sellasta kysymystä haluaa kun ei kukaan siihen voi vastata tai muuta ku et no ehkä siksi kun lasta täs yritetty tai ovuloi mut jotain menee pieleen. Lääkärikään tuskin osais sanoa mitä tapahtuu.

Mutta Miksi täällä nyt minulle ollaan noin ilkeitä? Tai sinä ja Jann vastaatte tosi tökerösti minulle. En selvästi kuulu porukkaan vaikka olisin halunnut tänne liittyä. Aavistus osui oikeaan. Nämä keskustelut ei ole minua varten kun täällä heti hyökätään päälle. Minä poistun takavasemmalle takaisin. Hyvää jatkoa kaikille. Olisi ollut kiva tulla loppuraskaudeksi vielä höpöttelemään kun tavallaan tähän ryhmään olisin kuulunut.

Ja mä oon kyllä joskus kommentoinut jotain asiaa. Neuvoin jotain ovulaatiotesteissä.

Voih ei oo kiva että kellekkää tulee sellanen fiilis että ei oteta vastaan "uusia" :sour: mun puolesta kaikki on tervetulleita :)

Huhhu mahaa vääntää.. Onkohan tää nyt ennustus menkoista vai tuleeko vaan iso p*ska :angelic: oon ollu tänään niin pahalla päällä et pitäis varmaan nyrkkeilysäkki hommata kotiin :nailbiting:

Peace and love.:Heartred

116 seuraajaa, tsiisus. Ja tuossa on vaan me foorumilaiset. Aattelen aina, että eeeeei tätä nyt kukaan lue ja lataan tiskiin ties mitä. :hilarious:

Kiitos Smoothie, NewMoon ja Jann tsempistä, oliko teitä muitakin, en muista enää:Heartbigred

Nyt on todella raskasta. Tää on varmasti yksi tähän astisen elämäni vaikeimmista vaiheista. Mulle on tullut äärimmäisen vaikeat sairauden pelot ja tietysti mä pelkään sitäkin, jos tää turpoilu onkin harvinainen ihosairaus, joka aktivoitui vain tuon raskauden päätyttyä. Siihenkin on oma hoitonsa, mutta tiedän tämänkin osalta olevani riskiryhmässä, kun mulla autoimmuuni urtikaria, joka voi esim. Kovan stressin myötä muuntua turvottelukohtauksiksi ilman ihottumaa.
Oon vaan niin ahdistunut, ettei tähän oo sanoja.
Parasta on kuitenkin se, että asiaa aletaan tutkia ja jos jotain löytyykin, se voidaan hoitaa. Olen myös tyytyväinen siihen, että mulla on nyt tuo psyk.puolen kontakti, sillä tulen varmaan jatkossakin saamaan paniikkeja.
En olisi ikinä uskonut, että ihminen voi olla henkisesti ja fyysisesti näin loppu, että käyn näin rankan tien. Mutta jokaisella meistä on omat kipunsa ja nämä ovat minun. Eihän meistä kukaan kasva kyynelittä. :sorry:
Itkeminen on tällä hetkellä ainoa, mikä auttaa. Mä olen padonnut kaikki tunteeni keskenmenosta johonkin syvälle, halunnut hukuttaa ne liikuntaan tai töihin. En ole hyvällä tavalla pitänyt itsestäni huolta ja tosiasiassa pystyn vasta nyt ymmärtämään, mitä keskenmenossa tapahtui, miten se vaikutti ja mitä tunteita siihen liittyi. Olin kai niin järkyttynyt vaan sen ensimmäisen kuukauden, etten kyennyt ymmärtämään, mitä oli tapahtunut. Eikä mulla ollut aikaa väsyä, vaikka se suru oli mahdottoman repivä. Se sama suru joka nyt sisälläni asuu on aivan valtava. Ja se sama suru tulee nyt saumoista läpi, minun kohdallani se näyttäytyy iho- ja allergiasairautena sekä erilaisina kehollisina tuntemuksina. Ikinä elämässäni mulla ei ole ollut näin huono olla, kuin nyt, enkä näin valtavaa surua ole tuntenut aikoihin. Tunnen kauheaa syyllisyyttä siitä, että jätämme yrityksen hetkeksi, mutta tiedän, etten voi verrata omaa tilannettani muiden tilanteisiin. Tämä on vastuullinen ja yhteinen päätös.
Suurella todennäköisyydellä aloitan terapian tai vähintään psykologilla käynnit. Mutta niin yritän itseäni lohduttaa, että vahvakin joskus murtuu :Heartred
Olen tänään vain itkenyt, itkenyt ja itkenyt, vaikka turvotus on laskenut ja olo fyysisesti vähän parempi. Nyt vaan valuu kaikki henkiset tuskat yli äyräiden. Olette loistotyyppejä, onneksi olette siellä olemassa - mukava lukea teidän kuulumisia ja hartaasti toivon meille pitkään yrittäneille sekä vastoinkäymisiä kokeneille sitä plussaa:Heartred

Muokattu viimeksi:
Kevennys. Muistatteko kun tilasin sen hulavanteen? Universumi selvästi yrittää kertoa mulle, että unohda koko juttu.

Se rengas on kiertänyt varmaan kaikki meidän paikkakunnan noutopisteet. Aina kun koitan hakea sen, ni ei onnistu. Kerran lähetysseurannassa jo lukikin et palautettu lähettäjälle. Nyt sen pitäis taas olla tos meidän postissa:hilarious:

Ihan sama. En mä sitä varmaan just nyt uskaltaisi käyttäkää, kun jos vaikka olis raskaana:rolleyes: as if:hilarious:

Onkos huomenaamulla jo testaajia?

Kevennys. Muistatteko kun tilasin sen hulavanteen? Universumi selvästi yrittää kertoa mulle, että unohda koko juttu.

Se rengas on kiertänyt varmaan kaikki meidän paikkakunnan noutopisteet. Aina kun koitan hakea sen, ni ei onnistu. Kerran lähetysseurannassa jo lukikin et palautettu lähettäjälle. Nyt sen pitäis taas olla tos meidän postissa:hilarious:

Ihan sama. En mä sitä varmaan just nyt uskaltaisi käyttäkää, kun jos vaikka olis raskaana:rolleyes: as if:hilarious:

Huomenna dpo8, ei pysty vielä testaan :hilarious:

Unohdin ostaa testin kun kävin kaupassa :facepalm: jos huomisen aikana ei ole menkat alkanu niin teen sitten. Ei oo kyllä mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan, paitsi nää tissit vaan pysyy kipeenä. Mut usko tärppiin nollassa

Unohdin ostaa testin kun kävin kaupassa :facepalm: jos huomisen aikana ei ole menkat alkanu niin teen sitten. Ei oo kyllä mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan, paitsi nää tissit vaan pysyy kipeenä. Mut usko tärppiin nollassa
Mä niin pidän peukkuja sulle :nailbiting::smiley-bounce013 Jännitän sun testiä varmaan enemmän kuin omaani :hilarious:

Oli pakko tilata tollanen hedelmöityskuppi :angelic::wacky: oon käyttäny kyl usein kuukuppia apuna mut en usko et se toimii mulla ja koen sen jotenki hankalaks saada laitettuu sisälle heti.

Edit: JA en malta odottaa teidän testikuvia :hilarious: tänne äkkä, haluun tiirailla!

Muokattu viimeksi:
Oli pakko tilata tollanen hedelmöityskuppi :angelic::wacky: oon käyttäny kyl usein kuukuppia apuna mut en usko et se toimii mulla ja koen sen jotenki hankalaks saada laitettuu sisälle heti.

Edit: JA en malta odottaa teidän testikuvia :hilarious: tänne äkkiä!

Hihii jee :grin

Joo apua Jukkis, ja Sofiaki vois tehä!:rolleyes:
Voispa iteki, ja tekisinkin jos ois taas miljoona testiä mut ei oo :arghh: ehkä huome aamul ovistesti:facepalm: Ja ehkä su aamulla dpo8 rtesti.:yuck: oliko muita? Turotus?

Voispa iteki, ja tekisinkin jos ois taas miljoona testiä mut ei oo :arghh: ehkä huome aamul ovistesti:facepalm: Ja ehkä su aamulla dpo8 rtesti.:yuck: oliko muita? Turotus?
Mä yritän odotella maanantaihin ainakin testaamisen kans, saa nähä maltanko :rolleyes:

Mulla tänään kai dpo8 mutta en kyllä vielä testaa, mulla on vaan kaks r testiä kaapissa:hilarious: ovistestejä kyllä on :woot: jännitän enemmän muiden testejä myös kun itseeni. Usko tähän kiertoon on kyllä nolla :troll:

Edit: JA en malta odottaa teidän testikuvia :hilarious: tänne äkkä, haluun tiirailla!

Mä katoin sitä kuppia kans. Jos tuut heti raskaaks sillä niin laitetaan sit kaikki muut tilaukseen  :hilarious: mut kerro ihmeessä sit kokemuksia siitä:woot:

Ja nyt kun saisi luvalla nukkua niin ei, join lasin punaviiniä (yhden) ja karmiva päänsärky. Näinä aikoina ihme oireilut.

Ite selittää aina kaikenlaista enkä oo tajunnut että muita seuraa meitä, mutta tervetuloa uusille, on tämä sen verran mukava ryhmä.

Ootan testejä et saadaan plussaa <3

Mä katoin sitä kuppia kans. Jos tuut heti raskaaks sillä niin laitetaan sit kaikki muut tilaukseen  :hilarious: mut kerro ihmeessä sit kokemuksia siitä:woot:

Mä en sit testannu millää. Huome sit. Joteki kyl tuntuu et tää on ovuloimaton. Mulla on toi kuppi myös, mut viime kierros käytin vaan kerran, täs kierros 3krt. Mut jos ovuloimaton ni eipä oikein hyötyä:hilarious: mut kaikki tilaamaan jos mulla tai Sinpuralla tärppää!

Takaisin