Niin ihanaa, ettei ole yksin tän ongelman kanssa, niinku pitkälti tähän saakka on tuntunut. Välillä jo mietin, että Terveystalolla ne varmaan luulee, et mulla on kans päässä jotain vikaa ja itsensäpaljastelijataipumusta kun juoksen eri gyneillä esittelemässä värkkiäni vähän väliä neuroottisena "NO NYT SIELÄ VARMAAN ON SE SYÖPÄ KUN TAAS VUOTAA ILMAN SYYTÄ"

Ja syöpäkammohan on todellinen, äitellä ollut (tosin eri paikassa) syöpä silloin kun oltiin siskon kanssa pentuja. Mutta kuten sanottu, ei löytynyt syöpää eikä muutakaan. Asiasta rasiaan, huippua, että nykyään on se HPV papa käytössä monessa paikassa! Ilman HPV:ta ei vissiin ole kohdunkaulan syöpääkään(?) Tai siis todella harvassa tapauksessa. Eli jos HPV negatiivinen, niin papa ei edes lähde analysoitavaksi. Ja HPV:hän ei sitten suhun hyppää jos on vakituinen kumppani (joka ei myöskään käy vieraissa...) Tämä oli uutta tietoa. Eli papassa juoksut vähenee huomattavasti.
Me aiotaan lähteä nyt tästä (hienosti tiputtelevasta) kierrosta yrittämään, vappuviikolle ennustaa ovista. Ja tässä vastaus tulikin myös
smoothie.:n kysymykseen; Eli juu, olen onnistunut saamaan ovistesteihin plussia (cb dual digillä), sitä en sitten tiedä tapahtuuko siellä OIKEESTI mitään, saatanalliset tuskat oikean puolen munasarjassa puhuis sen puolesta kyllä, että konkreettisesti jotain tapahtuukin. Tosin AINA vaan oikealta. Tässäkin hommassa olin aika käsi, ensin testailin ovista nätisti siinä oppikirjojen mukaan päivinä 14-16 ja petyin ankarasti kun mitään ei näkynyt. Sitten kun aloinkin testailemaan lähempänä kiertopäiviä 19-29 niin jo vain! Kaikkea sitä oppii tälleen lisääntymistä miettiessä.