Noi onestepit on kyl raivostuttavia, en tiedä miks piti tilata niitä ovistestien kanssa....
Ne on liian halpoja niin ei pysty vastustaa 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noi onestepit on kyl raivostuttavia, en tiedä miks piti tilata niitä ovistestien kanssa....Ne on liian halpoja niin ei pysty vastustaa
![]()

Mä yritän tästä lähtien ostaa testit kaupasta tai tilaan kork ovistestejä ja jotain muita rtestejä..johan tässä on vuosi testailtu turhaan ja PALJON. One step rtestejä tulee ilmaseks ovistestien kanssa![]()

eli jospa olis vaan ens viikolla sit testailematta :angelic: niin varmaan.
tottakai täälläkin korona vilahtelee ymmärrettävästi, mut se ei niinkään haittaa. Ei jaksa vaan tota median brassailua ja jos ei muuta keksitä siitä ni sit on sellasia ”tältä korona tuntui, sairastuneet olivat varmoja kuolemastaan jne” 
ei jaksaOnko oireita?Täällä dpo6 mutta voin tehdä myöhemmin ton one stepin, katotaan tuleeko viivaase on niin vitsi. Tosin viime kierrossa en kai saanut siihen viivaa
vikat tallettelut tässä kierrossa oli tosiaan dpo-1 eli pelottaa että senkin takia huonot mahikset. Vaikka niin taitais muutenkin olla.
Eikö dpo-1 oo kuitenkin ihan hyvä ajotus, simpat valmiina odottelemassa? :)Täällä dpo6 mutta voin tehdä myöhemmin ton one stepin, katotaan tuleeko viivaase on niin vitsi. Tosin viime kierrossa en kai saanut siihen viivaa
vikat tallettelut tässä kierrossa oli tosiaan dpo-1 eli pelottaa että senkin takia huonot mahikset. Vaikka niin taitais muutenkin olla.
Jes ihanaa että kaikki kääntyi parhain päin kuitenkin!
Ps. En muista koska oisin nähny tällästä niagaravuotoa viimeksiajattelen et se on hyvä asia, et puhdistuu kohtu mun huonosta limakalvosta. (Vaikka eihän se nyt ihan noin mee
)
Koulujen sulkeminen on siitä kinkkinen juttu, että sitten monet joutuu myös jäämään kotiin lasten kanssa, vaikka muuten olisi tärkeää päästä töihin. Sairaanhoitajat, lääkärit, jne. Lamauttaisi yhteiskuntaa entisestään.
Toki jos itsellä on siihen mahdollisuus, kannattaa miettiä käskeekö omaa lasta jäämään kotiin. Opettajat on kuitenkin tällä hetkellä varautuneet myös etäopetukseen. Pienempi määrä lapsia koulussa rajoittaisi sekin leviämistä.
Onko oireita?
mikäs dpo sulla? onpa nyt.Nega oli tänään aamulla sekä onestep että cb:n early digi...Eli ehkä se eilinen oli vaan joku onestepin sekoiluhaamu
Olot on tänään taas ollu pahemmat, aamulla ei meinannut koiran kanssa kävelystä tulla mitään kun oli niin äklö olo, vasta aamiainen vähän helpotti, mut kahvista tuntu taas tulevan pahempi olo uudestaan
Ja kohtua nippailee yhä, ja tissit tuntuu vaan turpoavan... Lisäks pissalla pitäny ravata tässä muutama päivä huomattavasti ahkerammin. Eli oireet olis yhä kohdillaan, mut pakkohan se on testejä uskoa :banghead:
Ehkä tää sit on vaan jotain kropan sekoilua ja mega pms, tai sit se plussa nyt jostain syystä kestää kauemmin, ei voi tietää :arghh::bag: Vähitellen täytyy kyl alkaa luopumaan toivosta, vaikka jotenkin oma olo on edelleen niin vahva siitä että raskaana ollaan. Ihan saatanan ärsyttävää tällänen sekoilu![]()
ei olis pitänyt, varmaan jinxasin koko homman:arghh:
aika konkreettista et vika tsäänssi tämän vuoden vauvaan
tsempit myös muille omiin tilanteisiin. Nyt se kuuluisa plussa-aalto tähän ketjuun kiitos

mikäs dpo sulla? onpa nyt.
toki kuulostaa tutulta. mä oon ollu kans monta kk ihan varma raskaudesta ja oireet täsmää.
voithan testailla vielä myöhemmin. toi on niin raivostuttavaa.
Vähän kyl pelkään, et turhaa spekulointia ja toivonherättelyä tämä multa, mut jotenkin on vaan niin paljon vahvemmin raskaana oleva olo, kun niinä aiempina kiertoina kun oon muka ollut myös ihan varma... 

Mä kävin kanssa kattoo se olis 10.12Eiiii, ekaa kertaa kävin kattoo lasketun ajan, jos tärppäisi. Miksi:bag:ei olis pitänyt, varmaan jinxasin koko homman:arghh:
aika konkreettista et vika tsäänssi tämän vuoden vauvaan
Tsempit Nyytti, päästään yhdessä piinailemaantsempit myös muille omiin tilanteisiin. Nyt se kuuluisa plussa-aalto tähän ketjuun kiitos
![]()
mutta sitä aaltoa ootellessa 
pari leffaa ruokaa ja peiton heiluttelua, nyt on ainakin talleteltu joka ikinen mikä miehestä irti lähtee
tällässiä päiviä pitäs olla enemmän, varmaan oman osan päivän sisältöön teki tää maailman tilanne ei oo pakko liikkua mihinkään.