Jukkapalmu23
Puuhakas puhuja
Dpo 6 tai 7 tänään ja rintoja alkanu aristaa.. Eli kait tää on sitä kuuluisaa pms, mitäpä muutakaan mulla. Tiistaina aika sinne ensikäynnille lapsettomuusklinikalle, aika mennyt nopeasti kun noin 3vkoa sitten varattiin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dpo 6 tai 7 tänään ja rintoja alkanu aristaa.. Eli kait tää on sitä kuuluisaa pms, mitäpä muutakaan mulla. Tiistaina aika sinne ensikäynnille lapsettomuusklinikalle, aika mennyt nopeasti kun noin 3vkoa sitten varattiin
Onko sulla siis aina rintojen aristusta?
Menettekö yksityiselle vai julkiselle? Kiva että asiat etenee :)
jep, hb ei kerro mitään todellisista rautavarastoista. suosittelen mittuuttamaan.Mullakin hb ollut 140 kun ferritiini 16 eli käytännössä tyhjä rautavarasto.. :/ Että eipä se hirveesti kerro. Mä seuraan ihan ite nykyään tota ferritiiniä, oon käynyt Synlabilla mittaamassa. Toki nyt keskenmenojen jälkeen mitataan julkisen kautta.

Luulen et vuoto alkoi viimein kunnolla. Laitoin heti tamponin niin en voi satavarmuudella sanoa. Mut jes! Huomenna siis ns. kp1 toivottavasti:) 4-5pv myöhästyi.
koskaa se nolla ultra oli?Ma
Mahtavaakoskaa se nolla ultra oli?

Piti ihan testata ovista kun tulin kotiin. Niin särkee toi toinen munasarja. Mutta ei onneksi ollut vielä tasavahva, tosi lähellä kylläkin, että huomenaamulla varmaan. Eli woopwoop, parin päivän päästä siis näillä näkymin päästään ekaan inssiin, ellei tässä tapahdu jotain tosi infernaalista ton koronan kanssa parin päivän aikana![]()
Miksei maanantaina inssi?![]()
Mahtavaa
Onko sulla inssin jälkeen mikä lääkitys? Pidän kovasti peukkuja, että tämä inssikerta riittää![]()
juu toivotaan. Kyllä mä jo eilen ehdin masistella senkin, että mitä hyötyä näistä kumminkaan on
kiva tunnevuoristorata
Mulla menossa dpo 7, eli periaatteessa maanantaina vois testailla dpo 9
Mut en oo jotenki aatellutkaan asiaa.
Tuo korona lietsonta on kyllä kakspiippunen juttu. Kansa sais rauhoittua ostostensa kanssa, mut hallitus sais mun mielestä sulkee koulut yms. Ja matkustuskielto sekä kotiinpalaville pakkokaranteeni 2vk ja sit vois katsoa kuinka tilanne rauhoittuu. Jos tuo kotiinpalaavien karanteeni oltas laitettu heti ku Italiassa tilanne räjähti käsiin, oltas päästy paljon vähemmällä.
Ei vaan just nimenomaan maanantaina inssiin![]()

mitä ihmettä yleensä kierrot kuitenki 30pv eikä oo ees tikkuja kotona eikä käynny eilen ees mielessä.. no varuiks sit ens viikko heilutellaan peittoa, mä vielä miehellä sanoin että se päivä on ens viikollaEi vaan just nimenomaan maanantaina inssiin![]()
ajattelen et se on hyvä asia, et puhdistuu kohtu mun huonosta limakalvosta. (Vaikka eihän se nyt ihan noin mee
)MrsCherry testi tehty?

Eli ehkä se eilinen oli vaan joku onestepin sekoiluhaamu
Olot on tänään taas ollu pahemmat, aamulla ei meinannut koiran kanssa kävelystä tulla mitään kun oli niin äklö olo, vasta aamiainen vähän helpotti, mut kahvista tuntu taas tulevan pahempi olo uudestaan
Ja kohtua nippailee yhä, ja tissit tuntuu vaan turpoavan... Lisäks pissalla pitäny ravata tässä muutama päivä huomattavasti ahkerammin. Eli oireet olis yhä kohdillaan, mut pakkohan se on testejä uskoa :banghead:
Nega oli tänään aamulla sekä onestep että cb:n early digi...Eli ehkä se eilinen oli vaan joku onestepin sekoiluhaamu
Olot on tänään taas ollu pahemmat, aamulla ei meinannut koiran kanssa kävelystä tulla mitään kun oli niin äklö olo, vasta aamiainen vähän helpotti, mut kahvista tuntu taas tulevan pahempi olo uudestaan
Ja kohtua nippailee yhä, ja tissit tuntuu vaan turpoavan... Lisäks pissalla pitäny ravata tässä muutama päivä huomattavasti ahkerammin. Eli oireet olis yhä kohdillaan, mut pakkohan se on testejä uskoa :banghead:
Ehkä tää sit on vaan jotain kropan sekoilua ja mega pms, tai sit se plussa nyt jostain syystä kestää kauemmin, ei voi tietää :arghh::bag: Vähitellen täytyy kyl alkaa luopumaan toivosta, vaikka jotenkin oma olo on edelleen niin vahva siitä että raskaana ollaan. Ihan saatanan ärsyttävää tällänen sekoilu![]()