Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jee mahtavaa, ihana kuulla ja kyllä syke löytyy ensi kerralla.. <3Ultra ohi ja pieni vastasi 5+1 tai 5+2, mikä täsmää täysin ovulaatioon, vaikka menkoista laskien olisikin jo 6+2. Viikon päästä perjantaina katsomaan sykettäPitäkää peukkuja, että kaikki menee hyvin!
![]()
Dimou ootteko saaneet tietää vielä hedelmöittyneiden määriä tms??
Viides sumupäivä, ei oireita paitsi menkkojan poissaolo. Toki tänään vasta normikierron mukaan ois pitäny alkaa ja 0-ultraan vielä 10pv et aikaa on.
kaksi oli raakaa ja yksi hedelmöittyi jotenkin väärin, oli fragmentoitunut tai jotakin sellaista. Kahdeksan on kyllä ihan mahtava tulos, toivottavasti suurin osa jaksaa myös pakkaseen 

Onko täällä muita lahopäitä jotka unohtaa ottaa vitamiinit? Tajusin etten oo taas päiväkausiin muistanut ottaa :bag:
Kahdeksan hedelmöittyi ja kaikki ovat jatkaneet jakautumistakaksi oli raakaa ja yksi hedelmöittyi jotenkin väärin, oli fragmentoitunut tai jotakin sellaista. Kahdeksan on kyllä ihan mahtava tulos, toivottavasti suurin osa jaksaa myös pakkaseen
Maha on edelleen tosi kipeä ja ajoittain on paha olo. Yöt on pahimpia, kun tulee maattua pitkään. Eikä asiaa kyllä auta vieressä mahaa potkiva esikoinenpäivisinkin joudun vähän välttelemään häntä, hän kun tykkää niin kovasti kiipeillä päällä ja pyöriä sylissä ja kaikkea muuta sellaista, joka tämän mahan kanssa ei ole minulle niin mukavaa. Eikä edes ymmärrä ettei niin saisi tehdä, niin on kyllä vähän huono omatunto
Tsemppiä Nipalle että plussa tulisi huomenna!

nyt melkeen vaan toivon että kestäisi sunnuntaille, et pääsis maanantaina inssiin. Tuun nyt kyselemään ihan tyhmiä, sori siitä.
Mutta kun mä en siis ole koskaan eläissäni tehnyt ovistestiä. Ja nyt kun yritetään omaan kiertoon passia, niin pitäis osata testistä plus tulkita. Ajattelin siis seuraavan kierron ajan asiaa harjoitella, mutta millä testeillä? Tasaisin väliajoinhan tästä puhutaan, mutta ne on vähän sellaisia mitkä menee itsellä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, kun ei ole ollut mitään tarttumapintaa.
Digejä otan kyllä varmisteluun, mutta jonkun liuskankin haluan, että voin surutta käyttää niitä vaikka koko kierron. Mulla kun on vähän sellainen oletus että saattavat näyttää vähän höpöjä...
T. Noob :bag::bag::bag:
Mä suosittelisin pc:n testejä :) Mulla olleet joka kierrossa luotettavia ja helppoja tulkita. Täällä joku puhui siitä premom appista, johon otetaan kuva ja auttaa tulkkaamaan vahvuutta ja poimii testeistä sit sen varsinaisen plussan. Latasin mielenkiinnosta itellekkin vaikka ei mulla epäselvyyttä tulkinnasta ookkaan. Hauska kokeilla uusia juttuja :)Tuun nyt kyselemään ihan tyhmiä, sori siitä.
Mutta kun mä en siis ole koskaan eläissäni tehnyt ovistestiä. Ja nyt kun yritetään omaan kiertoon passia, niin pitäis osata testistä plus tulkita. Ajattelin siis seuraavan kierron ajan asiaa harjoitella, mutta millä testeillä? Tasaisin väliajoinhan tästä puhutaan, mutta ne on vähän sellaisia mitkä menee itsellä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, kun ei ole ollut mitään tarttumapintaa.
Digejä otan kyllä varmisteluun, mutta jonkun liuskankin haluan, että voin surutta käyttää niitä vaikka koko kierron. Mulla kun on vähän sellainen oletus että saattavat näyttää vähän höpöjä...
T. Noob :bag::bag::bag:
Iltaa! Olen pitänyt hiljaiseloa, mutta nyt täytyy kysyä viisaammilta. Miltä kuullostaa kp8 ja 13 mm folli? Letrokierto tupla-annoksella menossa siis ja tänään ultrassa tuollaset. Irrotuspiikki en saa, mutta toivotaan oman lh-piikin riittävän! Paljonkos se folli vuorokaudessa kasvaakaan?
Iltaa! Olen pitänyt hiljaiseloa, mutta nyt täytyy kysyä viisaammilta. Miltä kuullostaa kp8 ja 13 mm folli? Letrokierto tupla-annoksella menossa siis ja tänään ultrassa tuollaset. Irrotuspiikki en saa, mutta toivotaan oman lh-piikin riittävän! Paljonkos se folli vuorokaudessa kasvaakaan?

Täällä toinen yhtä pöpi, mulla oli esikoista yrittäessä kierrot 37-70 päivää niin kyllä korpes odotella, toisilla kerkes olee kokonainen kierto jo ennen kuin itellä edes ovista tuliPakko tulla kirjoittelemaan taas yhdestä yrittämiseen liittyvästä järjettömästä kateudenmuodosta, meinaan kiertojen pituuteen liittyen! Oonko ainut tällein pöpi?
Juttelin tässä yks päivä kaverin kanssa jolla on lyhyt kk kierto ja siis sympatiseeraan sillain että ikävää et on vuodessa useammat menkat kuin mulla, mutta raskaaksi yrittämisen kannalta pitkät kierrot on kyl välillä niin s**tanasta. Ja sit kun vielä on epäsäännöllinenkin vielä, niin oikein extra ärsyttävää. Sillon ennen esikoista mulla oli yleensä kierrot tyyliin 40+ päiväisiä. Onneksi ekan raskauden ja nyt tuulimunan jälkeen kierrot olleet lyhempiä. Sillon aikaisemmin tuntui foorumillakin oudolta, kun toisilla yhtäkkiä taas ovis tai kp1, kun itsellä sama kierto vaan tuntuu jatkuvan. Melkeen tuntuu nykyään oudolta, kun pääsee bongaamaan ovista jo niin "varhain".

no sit jotain muuta jos näin... kp9 ja limojen seassa hyvin haaleeta pinkkiä paperissa tää oli se kierto mistä vois saada vielä tän vuoden puolella sen nyytin
jos niikseen on niin sitten ajatukset raskaaksi 2020 ajatukseen, se onkin sitten ihn oma juttunsa!
toivottavasti saatte tosiaan useampia pakkaseen! Mä oon käyttänyt pcn ovisliuskoja myös ja kai ne rfsutkin hyviä. Ainoastaan netistä tilatut one step ovisliuskat on saaneet lokaa täällä palstalla jo useasti joten ei ehkä niitä.
mä taas oon varmaa enemmän pöpi kun voin olla kateellinen esim kemiallisille raskauksille, kun kattellu vaan yhtä viivaa 2 vuotta.