Mun oireet hävisi kuin seinään. Nännit arat kun puin liivejä ja on turvonneet. Flunssa olo hävisi ja muutenkin olo on mainio. Ei mitään outoja kipuja eikä kyl menkkakipuja vaan tykytys molemmin puolin edelleen ja pieni repiminen semmonen et tiedostaa oman kohdun seudun mut sekin on aina kun ajattelee asiaa. Olo on tosi energinen ja positiivinen ja täynnä hullua ihme euforiaa. Mun línea negra on tummunut ja sit tietty toi hiusten outous. Mulla on pitkät pitkät hiukset ja yleensä tosi tuuheat niin nyt ne on pitkin päätä ja rasvoittuu. Rintojen sivut arat toki. Eli todennäköisesti pian tulee vuoto ja olo on hölmö kun ees mietti et olis tullu vahinko...
Mä mietin että ilmeisesti mulla vasen irrottaa kun aina ku kipu siel on niin oireet on selkeät ja oireet loppuu nopeasti myös, oikealla kun on kipu niin oireilee pitkää ja hymyy saa vähän väliä. Joten jos nyt ei menkat tuu viikon sisään niin testaan ja kun nega niin voi olla et anovulatorinen kierto oli kyseessä...
Mä mietin että ilmeisesti mulla vasen irrottaa kun aina ku kipu siel on niin oireet on selkeät ja oireet loppuu nopeasti myös, oikealla kun on kipu niin oireilee pitkää ja hymyy saa vähän väliä. Joten jos nyt ei menkat tuu viikon sisään niin testaan ja kun nega niin voi olla et anovulatorinen kierto oli kyseessä...

eihän oireita ole jos raskaushormonia ei oo kehossa.