saitko oviksen kiinni testein? ehkä sunkin kannattaa vielä testailla parin päivän päästä jos testi ei ollut herkkä.
mulla viimeisin tallettelu kp 17 ja huomasinkin aika varmasti ovulaation vasta kp20-21 eli se varmaan nyt venyttää sit tätä kiertoa, mut toi n.9päivää oletetusta oviksesta tiputtelu ihmetyttää.
testejä lisää kaupasta ja täytyy testata ylihuomenna jos tää vuoto ei nyt ala. hitto mitä piinaa vaikka on kyllä minimaalinen onnistumismahdollisuus kun tallettelut jäi sinne useiden päivien taakse. oireita on vaikka millä mitalla taas ja pää hajoaa kun vuoto alkaa.
Joo, meillä tismalleen samat ovispäivät! Testailin nimittäin oviksen tuolloin. Tosin mun luteaali on ollut tähän mennessä lähes aina 10-11pv eli siihen nähden kierto on erilainen.

Mutta samaistun fiiliksiin, ärsyttäväähän tää on odotella.. Etenkin kun mullakin hirveesti kaikkea oiretta olevinaan, mut ite veikkaan edelleen et ne menkat tulee rytinällä kohta puoliin.. Päätä särkee toiselta puolelta, rinnat arat ja on pahoinvointia, mut se on varmaan ihan vaan mun rakas pms

Ihmisviha ollut ihan hullu, oon ollu tänään sellanen raivomuija, et hyvä, että oon kyennyt oleen miehen kanssa edes samassa huoneessa
huh huu. Tässä yksi syy, miks toivoisin et pian alkais, tää on niin rankkaa Ja tietty piti apteekista herkkä testi käydä hakemassa, kun sitä kaikkee kuvittelee
On ennenkin ollut piinailua, mut kyl toi harvinaislaatuinen ovisplussa sai tän aivan uudelle tasolle..! Pelottaa valmiiksi, et miten kovaa ja korkealta viikon päästä aletaan tippumaan...
Nipa oli pakko näyttää miehelle ote sun lapsettomuustekstistä, samat mietteet mutta en osaa pukea sanoiksi :) Että hän ymmärtäis mitä tuskaa tunnen. Vaikka tais jo ymmärtää kun oli riita ennen sitä, onneks mies tajus sit et otan tän raskaammin.
Ehken tiedä itsekään. Blääh väsyttää 

Täältä kyllä varmaan hyvin saisi kerättyä porukkaa, jos joku perustaisi anonyymittikkuunpissaajat