Raskaaksi 2019

saitko oviksen kiinni testein? ehkä sunkin kannattaa vielä testailla parin päivän päästä jos testi ei ollut herkkä.
mulla viimeisin tallettelu kp 17 ja huomasinkin aika varmasti ovulaation vasta kp20-21 eli se varmaan nyt venyttää sit tätä kiertoa, mut toi n.9päivää oletetusta oviksesta tiputtelu ihmetyttää.
testejä lisää kaupasta ja täytyy testata ylihuomenna jos tää vuoto ei nyt ala. hitto mitä piinaa vaikka on kyllä minimaalinen onnistumismahdollisuus kun tallettelut jäi sinne useiden päivien taakse. oireita on vaikka millä mitalla taas ja pää hajoaa kun vuoto alkaa.

Joo, meillä tismalleen samat ovispäivät! Testailin nimittäin oviksen tuolloin. Tosin mun luteaali on ollut tähän mennessä lähes aina 10-11pv eli siihen nähden kierto on erilainen.:wideyed:
Mutta samaistun fiiliksiin, ärsyttäväähän tää on odotella.. Etenkin kun mullakin hirveesti kaikkea oiretta olevinaan, mut ite veikkaan edelleen et ne menkat tulee rytinällä kohta puoliin.. Päätä särkee toiselta puolelta, rinnat arat ja on pahoinvointia, mut se on varmaan ihan vaan mun rakas pms :grin Mies heittelee et oon raskaana, mut joopa joo, empä usko :playful:

Ihmisviha ollut ihan hullu, oon ollu tänään sellanen raivomuija, et hyvä, että oon kyennyt oleen miehen kanssa edes samassa huoneessa :hilarious: huh huu. Tässä yksi syy, miks toivoisin et pian alkais, tää on niin rankkaa :grin

Ja tietty piti apteekista herkkä testi käydä hakemassa, kun sitä kaikkee kuvittelee :grin et ehkä teen sen tässä parin päivän sisään, jos ei tuo vuoto ala :)

Ihania sanoja lapsettomuudesta, täällä on kyllä niin upeita naisia! :Heartred

Mulla on dpo 3 (tai 4?) ja oon jo nyt keksivinäni ties mitä oireita - kohdun olemassaolo tuntuu tosi voimakkaasti, ei varsinaisesti kipua eikä painetta, mutta jatkuvasti sellainen olo että siellä tapahtuisi jotain :wideyed:

Testit polttelee jo nyt niin paljon, et en tiedä miten tuun selviämään seuraavasta viikosta sekoamatta aivan täysin :whacky011 On ennenkin ollut piinailua, mut kyl toi harvinaislaatuinen ovisplussa sai tän aivan uudelle tasolle..! Pelottaa valmiiksi, et miten kovaa ja korkealta viikon päästä aletaan tippumaan...

Jos huomenna nappaan hiivalääkkeen, niin mitähän se tekee ovikselle tai hedelmällisyydelle?:oops:

Jos huomenna nappaan hiivalääkkeen, niin mitähän se tekee ovikselle tai hedelmällisyydelle?:oops:

Ei kai mitään? Voi kai sitä apteekista kysäistä onko niillä jotain vaikutusta asiaan? Mikäs kp menoillaan? :happy:

Ei kai mitään? Voi kai sitä apteekista kysäistä onko niillä jotain vaikutusta asiaan? Mikäs kp menoillaan? :happy:

Kp12. Jos ovis ei aikaistu niin ehkä vasta ensi tiistaina ovis. Ei hirveesti viittis talletellakaan ennen kuin paranee (ellei innostu). Ja voihan tää olla bv:kin :wtf: Nipa oli pakko näyttää miehelle ote sun lapsettomuustekstistä, samat mietteet mutta en osaa pukea sanoiksi :) Että hän ymmärtäis mitä tuskaa tunnen. Vaikka tais jo ymmärtää kun oli riita ennen sitä, onneks mies tajus sit et otan tän raskaammin.:Heartred kun ei tajunnut miksi ostin hedelmöityskupin ja haluan lukea kirjan lapsettomuudesta.

Lisäisin listaasi vittumaisuuden sekä ainutlaatuisuuden tunteen. Vaikka lapsettomuus ei ole mikään positiivinen asia, niin tätä ei "saa" kokea monikaan. Vaikka onkin yleisempää kuin luulisi. Jos joku ymmärtää mitä yritän sanoa :wacky: Ehken tiedä itsekään. Blääh väsyttää :hilarious: herännyt puoli 6 :hungover:

Joo, meillä tismalleen samat ovispäivät! Testailin nimittäin oviksen tuolloin. Tosin mun luteaali on ollut tähän mennessä lähes aina 10-11pv eli siihen nähden kierto on erilainen.:wideyed:
Mutta samaistun fiiliksiin, ärsyttäväähän tää on odotella.. Etenkin kun mullakin hirveesti kaikkea oiretta olevinaan, mut ite veikkaan edelleen et ne menkat tulee rytinällä kohta puoliin.. Päätä särkee toiselta puolelta, rinnat arat ja on pahoinvointia, mut se on varmaan ihan vaan mun rakas pms :grin Mies heittelee et oon raskaana, mut joopa joo, empä usko :playful:

Ihmisviha ollut ihan hullu, oon ollu tänään sellanen raivomuija, et hyvä, että oon kyennyt oleen miehen kanssa edes samassa huoneessa :hilarious: huh huu. Tässä yksi syy, miks toivoisin et pian alkais, tää on niin rankkaa :grin

Ja tietty piti apteekista herkkä testi käydä hakemassa, kun sitä kaikkee kuvittelee :grin et ehkä teen sen tässä parin päivän sisään, jos ei tuo vuoto ala :)
ouh, huh. en voinu olla testaamatta tänäänkään. puhdas nega. mulla yleensä ovis kp 15-17 et ei hirveesti siinä eronnu tää ~kp20. sais kyllä alkaa jo jos on alkaakseen. onneks in viikonlopuks hulinaa mm. töitä ni saa ajatuksia muualle

Nyt mennään todella syvissä vesissä, kun jostain järjettömästä syystä tein aamupissasta one stepin herkän (10) halpis-varhaisliuskatestin. Ollaan menossa illalla drinkkitapahtumaan, ja halusin varmistaa uskallanko edes maistaa mitään siellä :hilarious:

Yllättäen tää ei kerro tässä vaiheessa nyt yhtään mitään tietenkään. Luotto tohon testiin ei oo kovin korkee, ja eihän se nyt muutenkaan dpo 4 (tai 5) voi vielä mitään näyttääkään vaikka olis jotain tapahtumassa, koska tod näk nythän pitäisi olla vasta kiinnittymisen aika jos olisi kiinnittyäkseen... Mut siis toi saakelin testi näyttää jonkun haamujen haamun esiasteen viivanpaikan! Just sellanen raivostuttava, jonka välillä on näkevinään ihan selkeesti ja välillä siinä ei näy ehkä enää mitään. Maailman eniten toivon et se muuttuisi plussaksi, mutta silti pistää vihaksi että edes a) tein koko typerää testiä tässä vaiheessa ja b) et siinä nyt on EHKÄ joku maailman haalein viiva. Onneks pitää lähteä töihin, et en voi tuijottaa tota typerää liuskaa eri valoissa koko päivää :laughing021

Nyt lupaan itselleni, että testaan seuraavan kerran ihan aikaisintaan tiistaina (dpo 8 tai dpo 9). Ja sekin on vielä super aikaista... Liikaa testejä kertynyt kaappiin, niin mun itsehillintä sortuu. Täytyy ehkä hankkia niille joku lukollinen kaappi ja antaa miehelle avain. Oon ihan toivoton addikti :smiley-angry019

Olisko joku anonyymit tikkuun pissaajat -kerho jossain? :hilarious:

Nyt mennään todella syvissä vesissä, kun jostain järjettömästä syystä tein aamupissasta one stepin herkän (10) halpis-varhaisliuskatestin. Ollaan menossa illalla drinkkitapahtumaan, ja halusin varmistaa uskallanko edes maistaa mitään siellä :hilarious:

Yllättäen tää ei kerro tässä vaiheessa nyt yhtään mitään tietenkään. Luotto tohon testiin ei oo kovin korkee, ja eihän se nyt muutenkaan dpo 4 (tai 5) voi vielä mitään näyttääkään vaikka olis jotain tapahtumassa, koska tod näk nythän pitäisi olla vasta kiinnittymisen aika jos olisi kiinnittyäkseen... Mut siis toi saakelin testi näyttää jonkun haamujen haamun esiasteen viivanpaikan! Just sellanen raivostuttava, jonka välillä on näkevinään ihan selkeesti ja välillä siinä ei näy ehkä enää mitään. Maailman eniten toivon et se muuttuisi plussaksi, mutta silti pistää vihaksi että edes a) tein koko typerää testiä tässä vaiheessa ja b) et siinä nyt on EHKÄ joku maailman haalein viiva. Onneks pitää lähteä töihin, et en voi tuijottaa tota typerää liuskaa eri valoissa koko päivää :laughing021

Nyt lupaan itselleni, että testaan seuraavan kerran ihan aikaisintaan tiistaina (dpo 8 tai dpo 9). Ja sekin on vielä super aikaista... Liikaa testejä kertynyt kaappiin, niin mun itsehillintä sortuu. Täytyy ehkä hankkia niille joku lukollinen kaappi ja antaa miehelle avain. Oon ihan toivoton addikti :smiley-angry019

Jos sulla oikeasti vasta dpo4/5 eikä ovis oo voinu olla aiemmin niin eihän se oo fysiologisesti mahdollistakaan vielä näkyä niinku sanoitkin. Lisäksi noi 10miu one stepit on antanu mulle ja monelle muullekin täällä just tollasia ei-mitään tarkoittavia viivanpaikkoja, valitettavasti. Mut toki ei tarkoita etteikö plussa vois ens viikolla tulla!

Kp12. Jos ovis ei aikaistu niin ehkä vasta ensi tiistaina ovis. Ei hirveesti viittis talletellakaan ennen kuin paranee (ellei innostu). Ja voihan tää olla bv:kin :wtf: Nipa oli pakko näyttää miehelle ote sun lapsettomuustekstistä, samat mietteet mutta en osaa pukea sanoiksi :) Että hän ymmärtäis mitä tuskaa tunnen. Vaikka tais jo ymmärtää kun oli riita ennen sitä, onneks mies tajus sit et otan tän raskaammin.:Heartred kun ei tajunnut miksi ostin hedelmöityskupin ja haluan lukea kirjan lapsettomuudesta.

Lisäisin listaasi vittumaisuuden sekä ainutlaatuisuuden tunteen. Vaikka lapsettomuus ei ole mikään positiivinen asia, niin tätä ei "saa" kokea monikaan. Vaikka onkin yleisempää kuin luulisi. Jos joku ymmärtää mitä yritän sanoa :wacky: Ehken tiedä itsekään. Blääh väsyttää :hilarious: herännyt puoli 6 :hungover:

Onhan tämä myös koettelemus parisuhteelle. Varsinkin kun erilaisia ihmisiä ollaan, niin toinen voi käsitellä asiaa aivan eri tavoin kun toinen ja helposti voi tulla tunne, että se ei olekaan toiselle niin tärkeää tai isoa.

Hyvä että saitte juteltua ja vähän avattua toiselle, että missä mennään. Onhan nää lapsettomuusasiat, varsinkin hoidot, ehkä enemmän konkreettisia just naiselle, kun naisen kehoahan tässä koetetaan raskautta. Ja oikeestaan kaikki toimenpiteet hoidoissa tehdään naiselle. Vähän väliä saa olla joku epämiellyttävä värkki alapäässä:shifty:

Mutta onhan näissä miehellekin ainakin henkisellä puolella käsiteltävää ja tekemistä, kun ei välttämättä aina tiedä mistä suunnasta tuulee ja miten tukea ja reagoida oikein. Näihin ei oikein auta kun puhuminen, puhuminen ja puhuminen. :Heartred

Tsemppiä:Heartred Kohtahan sielläkin on jo ovis:happy:

sori hauska -kommentointi mut samalla sympatiaa sinne. nyt on varmaan vain viivanpaikka kyseessä koska eihän ole mahdollista että olisit raskaana jos dpo noin aikainen. testit lukkojen taakse -olispa tuskallista elämä!
voisin liittyä myös tuohon kerhoon :happy093
kuulostaapa ihanlt tommonen ilta. yritähän rentoutua

Oon kans ihan koukussa testeihin ja oon miettiny et en sais ostaa testejä tai et mies vois piilottaa ne jonnekin :hilarious: ei jessus :hilarious: Jos nyt edes saan sitä ovista kiinni! Ei vielä limoja ja ehkä on se bv. Eilen kyl talleteltiin liukkarin kanssa

Ajattelin lukea kirjan Ihmeet tapahtuvat muille - lapsettomuuspäiväkirja, olikohan joku täällä lukenut sen?

Mä oon lukenut ja oli musta lukemisen arvoinen. En viitsi sanoa enempää etten tee juonipaljastuksia :hilarious:

Testiaddikti täälläkin :shy:

Nyt lopetan, toivottavasti ainakin vuodeksi.

IMG_20200306_083033.jpg

Joo siis tiedän että ei tietenkään dpo 4 tai 5 voi näyttää yhtään mitään, joku mielenhäiriö et testasin aamulla :hilarious: Se on se testiriippuvuus :evil3 Täältä kyllä varmaan hyvin saisi kerättyä porukkaa, jos joku perustaisi anonyymittikkuunpissaajat :happy7

Ihana plussa Sammie :Heartred Valtavasti tsemppiä ja tarrasukkia pikkuiselle, ja sulle vähintään sitä vuoden testitaukoa :wav

Siis mul oli vielä toissapäivänä liki musta o testi ja sit digi kuites nega mut kovin oli vahvat viivat molemmat. No, eilen varuiks testasin et onkohan se ovis menny kuin uskoin niin se testiviiva oli liki näkymätön! Siis mä en oo ikinä saanut niin negaa ovistestiä ja jostakin syystä mä oon ihan hurjan tyytyväinen tähän koska nyt ilmeisesti jotenkin laskee ne tasot ettei oo mitään jatkuvaa ovista. Noh, sepä oli mun päivitys tältä päivää .

Sammie ihana leffaviivat <3 mä tuun perässä heti kun kykenen :)

Lauantaina on siis lisää tutkimusta ja sit saa infoo, oon tosi positiivisin mielin nyt tässä.. oikea asenne jos ei muuta..

Jannn mul on monesti tuntunut että olis bv tai hiiva mut se olikin vaan vv joka muuttui melkein jokski hiekaksi hetken ennen ovista ja sitte sen jälkeen. Mut jos on kunnon oireet niin kyl saa yhden yön juttuja ja kyl mä oon seksii seukki päivänä touhunnut .. ei pitäisi estää.

Mites mä tän mun jutun vielä muotoilisin, niin ettei tää kuulostaisi ihan hullulta tai jeesustelulta. Tää liittyy siis vielä osin tähän lapsettomuuteen ja siihen liittyviin tunteisiin, parisuhteeseen ja ylipäänsä ihmissuhteisiin.

Hmm, aloitetaan vaikka sillä että oon aina ollut hyvin itsetietoinen, voimakas (tahtoinen) , tunteellinen (hyvässä ja huonossa), puhun helposti ennen kun olen ajatellut loppuun, jääräpäinen nyt ainakin monien muiden ominaisuuksien lisäksi. Nämä on ominaisuuksia jotka itse tiedostan, enkä koe että olisivat vain negatiivisia, vaikka toki helposti sillä puolella ampuvatkin ylitse.

Ollaan miehen kanssa tehty diili, että hän saa sanoa mulle suoraan, kun olen kohtuuton. Siinä onkin ollut hänellä opettelemista:happy: (Huom. Tämä ei sitten toimi epätasa-arvoisessa suhteessa, koska tarkoitus ei ole tuottaa toiselle turhaan huonoa mieltä tai musertaa itsetuntoa).

Meillä siis mies on äärimmäisyyteen kärsivällinen ja sietäisi mun taholta varmasti lähes mitä tahansa. Hän ei todellakaan ilmoita mulle jokaisesta ylilyönnistä, että hei, mieti miltä sun käytös muista tuntuu. Ei varmasti edes joka viidennestä.

Tää on ollut kyllä mulle aivan äärimmäisen terveellistä (vaikka tosi perseestä, raadollista, rumaa ja ikävää onkin välillä katsoa itseään peiliin ja ymmärtää toimivansa väärin) havaita, että vaikka musta tuntuu tietyt asiat tosi kurjalta, masentavalta, epäreilulta, vaikealta jopa hirveältä niin se ei silti oikeuta mua käyttäytymään toisia ihmisiä kohtaan ihan miten sattuu. Helposti sitä myös oman pahan olon kanssa ajautuu jonnekin ihmeelliseen kuplaan, missä tuntuu, että millään ei ole oikeastaan mitään väliä, vaikka todellisuudessa onkin.

Se jeesustelusta. En silti aina pysty olemaan kohtuullinen, reilu, kiva ja ymmärtämään muita. Mutta tämä ainakin auttaa aina välillä huomaamaan, että vaikka pahan olon keskellä joskus tuntuu siltä, että kukaan ei ymmärrä, piittaa eikä välitä, niin todellisuus on kuitenkin yleensä jotain muuta.

En tiedä saiko kukaan tästä mitään kiinni. Hyvää viikonloppua:Heartred

ouh, huh. en voinu olla testaamatta tänäänkään. puhdas nega. mulla yleensä ovis kp 15-17 et ei hirveesti siinä eronnu tää ~kp20. sais kyllä alkaa jo jos on alkaakseen. onneks in viikonlopuks hulinaa mm. töitä ni saa ajatuksia muualle

Heh, mäkin sorruin testaamaan :hilarious:
Kp 33, dpo 13 ja kyllä oli puhdas nega herkälläkin testillä. Oireet on siis vaan mun päässä tai pms :grin
Mut sais alkaa jo, ketuttaa tää kyttääminen. Testi nyt ei kyllä enää muuksi muutu, taidan testata seuraavan kerran ensi viikolla, jos ei viikonloppuna ala :meh:

Muoks.
Mä soittelin tk labrojen perään, muut oli ok, mut reumakoe ei vielä tullut. Maanantaina tarvii soitella uudestaan, joskos olis tulos jo valmis. :nailbiting:
Mulla sellanen olo et menkat voi alkaa hetkenä minä hyvänsä, kivut selässä ja mahassa sitä luokkaa :wtf:

Niin ja yks kysymys, onko teillä kellään selkäsärkyä/iskias oireilua? Jos on, millainen oli sillon kun raskauduitte? Tai onko jollain hormoniperäisenä tuo oireilu? Kun mä oon laittanut merkille, et kipu ilmaantuu aina sille puolelle, miltä munasolu irtoaa, oviksen aikaan kauhea kipu ja sit menkkojen aikaan myöskin, vetää aina läpi toisen jalankin. Jostain luin et endossa esiintyis tällästä oireilua, mut mielenkiinnolla kyselen tietääkö, et voiko olla ilman sitä tämmönen vaiva :wideyed:

Muokattu viimeksi:
Nipanderi: Musta tuntuu, että meidän pitäisi miehen kanssa tehdä samanlainen sopimus :D Silloin kun mulla on synkkiä tunteita ja surkee fiilis, niin siitä kuulee kyllä kaikki.. Käyttäydyn kohtuuttomasti ja oikein maksimoin sitä kurjuutta. Pieni maanpinnalle palautus tekis varmasti silloin terää!

Ja kun itse on "tiloissa", niin tuppaa unohtamaan että myös toisella voi olla tunteita, jotka ansaitsisi tulla kuulluksi..

Ja asiasta toiseen, onko kellään tietoa miten nopeasti follikkeli kasvaa? Mulla oli tänään jälkiultra km:n jäljiltä (kohty vihdoin tyhjä jee!) ja yksi 9mm folli oli + muita pienempiä (limis 5mm). Toivoisin että ovuloisin luomusti, oon aloittanut inositolin ja vitexin ja on kädet ristissä, että ne tekis tehtävänsä!!

Nipanderi: Musta tuntuu, että meidän pitäisi miehen kanssa tehdä samanlainen sopimus :D Silloin kun mulla on synkkiä tunteita ja surkee fiilis, niin siitä kuulee kyllä kaikki.. Käyttäydyn kohtuuttomasti ja oikein maksimoin sitä kurjuutta. Pieni maanpinnalle palautus tekis varmasti silloin terää!

Ja kun itse on "tiloissa", niin tuppaa unohtamaan että myös toisella voi olla tunteita, jotka ansaitsisi tulla kuulluksi..

Ja asiasta toiseen, onko kellään tietoa miten nopeasti follikkeli kasvaa? Mulla oli tänään jälkiultra km:n jäljiltä (kohty vihdoin tyhjä jee!) ja yksi 9mm folli oli + muita pienempiä (limis 5mm). Toivoisin että ovuloisin luomusti, oon aloittanut inositolin ja vitexin ja on kädet ristissä, että ne tekis tehtävänsä!!
Mäkin oon vähän kohtuuton ja sovittu kämppisten ja sit mun tyypin kanssa et hei nyt jesbe meni yli..

Follit kai kasvaa about 1-2mm per päivä... Ja limis myös ehkä... Uskoisin näin kuulleeni

Ja niin ne menkat sieltä saapuivat kipuineen, tosin vielä tiputtelee, kivut kuitenkin sitä luokkaa, että tarvii henkeä pidätellä :oops:
Ah, tätä naisen elämää.

Takaisin