Raskaaksi 2019

Joo! Alotin jo heti käynnin jälkeen klinikan vessassa :hilarious: nyt sit ootteleen sivuoireita:nailbiting: noh eihä niit välttämättä tuu mut jännittää jos tulee hirveesti mielialanvaihteluja tai et rinnat pienenee! :eek: :hilarious: sit ei oo rintoja enää olllenkaan jos niin käy :rolleyes: mut ehkä ne sit palautuu.

Kivat sivuoireet:hilarious: joo mäkään en tarvii yhtään rintojenpienennystä:hilarious: no olipa hyvä että kävit ostaa sen, ni pääsit heti aloittamaan:happy: mitäs jatkossa?

Mulla kkm ja km jälkeen on tuntunut selvästi kaikki ihme kolotukset vaikka ei nyt yritystä.. on suojat käytössä mutta hoksin et joo kävi niin et suoja irtosi pitkäksi aikaa kunnes huomattiin just päivä ennen ku tuli kivut ja sitä seukki päivänä oli mun olojen mukaan ovis. Nyt on dpo3 minusta.. ja juu en älynnyt et voi ottaa jälkiehkäisyn mut miksikä nyt muka yhtäkkiä touhutipoista tulisi.. no mietteitä. Ihme kipui ollut tänään. Enimmäkseen ilmavaivoja mut outoo kouristusta myös ja lämmöt on noussut entisestään ja kurkku kipee. Varmasti korona.

Siis en usko että oikeesti on muuta kuin että tunnen jotenkin enemmän kaiken ja tää näiden kemiallinen tms takia uskon

Siis en usko että oikeesti on muuta kuin että tunnen jotenkin enemmän kaiken ja tää näiden kemiallinen tms takia uskon

Meil sama kp muistaakseni ja Sul jo dpo3 :grin mul plussa testiin ehkä maanantaina o_O

Aina ei tarvitse jaksaa, eikä itku ole heikkoutta :Heartred Joskus Toivon että uskaltaisin näyttää tunteeni paremmin.
Voimia :Heartbigred

Kiitos :Heartred tiedän tämän kyllä ja esim töissä näen asiakkaiden ja työkavereiden itkun rohkeutena. Kun on itse elänyt 30 vuotta kiltin tytön roolissa, hymyillyt vaikka on sattunut ja pyrkinyt aina miellyttämään muita, niin itkusta on muodostunut heikkous jota ei ole itselleen sallinut. Muutos siihen, että yhtäkkiä itkeekin avoimesti silloin kun itkettää, ei ole ihan niin yksinkertaista, vaikka sitä kohti yritän edetä.

Meil sama kp muistaakseni ja Sul jo dpo3 :grin mul plussa testiin ehkä maanantaina o_O
Jep, ovis taas aikaisin .. vasemmalla oli hullu kipu, oli niin tärinä kivut sillo päivä ennen ovista ja kauhea kipu kävellessä ja sit muutenkin.. sit seukki päivänä tuntu selvä kipuviilto vasemmalla ja sit ovistesti plus mut digi nega mut tummaa viivaa ja sit nyt eilen oli liki olemattomat viivat. Eka kerta ku liuska oli ihan haalea ja digis toosi haalea viiva hädintuskin näki sitä... Ja lämmöt droppas ja nousi.. tänää ihme oloi ja sit semmonen tissei viilsi päivä.. noh kyl mun kierto ollut sitä 25-30 päivää et oikealta irrottaa selkeästi vasta niinkuin kp15/20 välillä ja vasemmalta puolelta tyyliin kp8 alkaa kivut ja kp12 se irtosi jos en nyt ihan väärin mee. Eli vissiinkin on eroja selvästi yhdellä naisella. Vielä 11 päivää menkkoihin flon mukaan, mun mukaan kymmenen..

Onko ovis oloja? Mulla oli selkee ku yks oire on vähän outo eli jotenki mä oon uneton ja levoton ja ahdistunut ja kaikki oireet oli ovispäivää ennen ja lämmöt kun nousi niin oletan että irtosi.

Voiskohan olla et ku kerrankin mulla ei ovistesti oo plussaa (liuska siis) ja digis tuskin nähtävä et nyt se niinku oikeesti irrotti sen ja hormonit toimii niin kuin pitääkin? Tätä mä pohdin tässä ..

Kiitos :Heartred tiedän tämän kyllä ja esim töissä näen asiakkaiden ja työkavereiden itkun rohkeutena. Kun on itse elänyt 30 vuotta kiltin tytön roolissa, hymyillyt vaikka on sattunut ja pyrkinyt aina miellyttämään muita, niin itkusta on muodostunut heikkous jota ei ole itselleen sallinut. Muutos siihen, että yhtäkkiä itkeekin avoimesti silloin kun itkettää, ei ole ihan niin yksinkertaista, vaikka sitä kohti yritän edetä.
Mulla sama juttu mut nyt viime aikoina olen alkanut surra mun enkeleitä. Itken ihan huutoitkua ja mun kämppikset tietää ja ymmärtää. Hassua kun molemmat miehiä (kumpikaan heistä ei ole mitään kuin ystävä ja kämppis) niin he ymmärtävät mua ja lohduttaa. Koen että heille mä voin itkeä kun taas muille naisille (ryhmän naiset ootte ihania) en pysty.. vain foorumilla, yksin ja kotona toki mut en tiedä miks mä en itke naiskavereilleni..

On hyvä kun purat tunteita, itselläkin pääsi itku.

Moni viesti tällä foorumilla on koskettanut ja te ootte ihania kaikki vaikkei tunneta. Silti tuntuu että meillä on side keskenään.. <3

Eiku nyt on kp12.. olipa muuten vaan aikainen ovulaatio!! Mä oon joskus sanonut täällä ääneen et miten mul joskus tulee heti menkkojen jälkeen ja sit joskus vasta kp20 tyyliin.. huhhuh

Jep, ovis taas aikaisin .. vasemmalla oli hullu kipu, oli niin tärinä kivut sillo päivä ennen ovista ja kauhea kipu kävellessä ja sit muutenkin.. sit seukki päivänä tuntu selvä kipuviilto vasemmalla ja sit ovistesti plus mut digi nega mut tummaa viivaa ja sit nyt eilen oli liki olemattomat viivat. Eka kerta ku liuska oli ihan haalea ja digis toosi haalea viiva hädintuskin näki sitä... Ja lämmöt droppas ja nousi.. tänää ihme oloi ja sit semmonen tissei viilsi päivä.. noh kyl mun kierto ollut sitä 25-30 päivää et oikealta irrottaa selkeästi vasta niinkuin kp15/20 välillä ja vasemmalta puolelta tyyliin kp8 alkaa kivut ja kp12 se irtosi jos en nyt ihan väärin mee. Eli vissiinkin on eroja selvästi yhdellä naisella. Vielä 11 päivää menkkoihin flon mukaan, mun mukaan kymmenen..

Onko ovis oloja? Mulla oli selkee ku yks oire on vähän outo eli jotenki mä oon uneton ja levoton ja ahdistunut ja kaikki oireet oli ovispäivää ennen ja lämmöt kun nousi niin oletan että irtosi.

Voiskohan olla et ku kerrankin mulla ei ovistesti oo plussaa (liuska siis) ja digis tuskin nähtävä et nyt se niinku oikeesti irrotti sen ja hormonit toimii niin kuin pitääkin? Tätä mä pohdin tässä ..

Ei oo mitään oloja..kp9 asti jomotellu mutta pelkään et on joku tulehdus.. onneks kai gynelle parin vkon päästä..

Eiku nyt on kp12.. olipa muuten vaan aikainen ovulaatio!! Mä oon joskus sanonut täällä ääneen et miten mul joskus tulee heti menkkojen jälkeen ja sit joskus vasta kp20 tyyliin.. huhhuh

Mul kp13 nyt

Mä järkeilin ettei ne ehdi siinä 2-3vkon aikana pienentyä vaan ehkä pidemmässä käytössä?
Oliko puhetta lyhyestä kierrosta, et ehtiikö vaikuttaa? Koska sulla on nollaultra?

Kyllä ne kai voi lyhyemmässäkin ajassa pienentyä. Jollekin näinkin käynyt ja lukee myös toiseksi yleisten sivuoireiden listassa. Mut ehkä juu palautuvaa:hilarious: itseasiassa en kysynyt ees että ehtiikö vaikuttaa kun kierto näin pitkällä mut sanoi kyllä heti et voin alottaa jo tänään vaikka alunperin pito huomenna. Nollaultra on tasan kahden viikon päästä :) menkat tosin, jos menee oman kierron mukaan, pitäs alkaa jo ens tiistaina.

Kivat sivuoireet:hilarious: joo mäkään en tarvii yhtään rintojenpienennystä:hilarious: no olipa hyvä että kävit ostaa sen, ni pääsit heti aloittamaan:happy: mitäs jatkossa?

Joo oli niitä paljo muitakin! Toivottavasti pääsis suht vähällä. Nyt 2vk pelkkää synarelaa ja niinku sanoinkin aiemmassa viestissä niin tasan 2 viikon päästä nollaultra eli sielä katotaan et munasarjat menneet lepotilaan. Jos siel todetaan et on menneet niin aloitan siitä seuraavana päivänä gonal-f-piikit.

Oon käynyt täällä monta kertaa päivässä lueskelemassa (sairauslomalla kun on aikaa), mutten oikein tiedä mitä kirjoittaisin. Tänään on ollut taas huonompi päivä parin hyvän päivän jälkeen. Oon huutanut (kyllä, minä huudan kiukkuisena lapsilleni) lapsille pitkin päivää ja alkanut itkeä, kun lapset taas kerran vänkäsi vastaan lelujen siivouksessa. Itken sitä, miten huono äiti olen ja itken, kun huomaan ajattelevani miksi edes haluan lisää lapsia kun olen jo nytkin välillä ihan loppu. Sitten itken kahta kauheammin kun tajuan, että olen menettänyt jo kaksi lasta, jotka olisin voinut tänne saada. Sitten itken lisää, kun koen olevani ihan heikko, huono ja epäonnistunut kun itken millimetrien kokoisten solumöykkyjen perään. Pitäisi osata olla vahvempi, niellä itkut ja puskea eteenpäin. Mutten jaksa, en enää jaksa. Oon niin pitkään puskenut ja edelleen huomaan yrittäväni puskea, kunnes sorrun lattialle itkemään. Mies yrittää puhua ja kysyy haluanko jutella. Tiuskin takaisin etten halua ja anna mun olla rauhassa. En kestä että mua pidetään itkun takia heikkona. Nytkin itken salaa kun lapset nukkuu ja mies on suihkussa.

Anteeksi, tästä tuli ihan valitusviesti. Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin :Heartred

Jos et jo oo hakenut niin ootko miettinyt et voisit hakea keskusteluapua, terapiaa tms? Jos se auttais avaamaan mielen solmuja :Heartred

Mulla taisi synarela pidentää 5 päivällä kiertoa! Toivotaan siis että alkaa ennen nollaultraa niin pääset sit heti pistelee! Tsemppiä! Onko sulla kans 2+2 annos? Kannattaa muistaa se pää aina pestä ettei mee tukkeeseen, tosin se varmaan neuvottiinkin.

Jotenkin toiveikas et alkaa kun ne muutenkin jo niin lähellä. Ja sama annos mulla. Itseasiassa ei siel käynnillä juuri neuvottu sen käytössä vaikka luulin et nimenomaan neuvottais. Ilmeisesti ultra oli se juttu kun kierto epäsäännöllinen. En kyllä tiiä miks se epäsäännöllisyys vois olla tässä ongelma et pitää tarkistaa.. Mutjuu pesin kyllä ennen ja jälkeen suihkauksien!

Jos et jo oo hakenut niin ootko miettinyt et voisit hakea keskusteluapua, terapiaa tms? Jos se auttais avaamaan mielen solmuja :Heartred

Etsin parhaillaan itselleni terapeuttia ja ollaan hakemassa mulle Kelan kuntoutusrahaa terapiaa varten. Se pääsee käyntiin syksyllä. Yhden keskenmenon, uupumuksen ja masennuksen se vaati, kunnes tajusi millaisia jälkiä eletty elämä on muhun jättänyt.

Jotenkin toiveikas et alkaa kun ne muutenkin jo niin lähellä. Ja sama annos mulla. Itseasiassa ei siel käynnillä juuri neuvottu sen käytössä vaikka luulin et nimenomaan neuvottais. Ilmeisesti ultra oli se juttu kun kierto epäsäännöllinen. En kyllä tiiä miks se epäsäännöllisyys vois olla tässä ongelma et pitää tarkistaa.. Mutjuu pesin kyllä ennen ja jälkeen suihkauksien!

Ultrattiinko sut tällä käynnillä siis? Oliko mitään erilaista? Noniin. Hommat on siis nyt vihdoin ja viimein käynnissä:Heartred on tämä kyllä jännää puuhaa, jännittää oikein teidän puolesta! Kumpa lopputulos olisi onnistunut:smiley-angelic001

Kp27/24-30, dpo11. Vatsaa särkeny koko päivän lääkkeestä huolimatta. Illalla lähdin jumppaan 1,5h ja se auttoi. Kotiin tultua alkoi taas särkeä..

KETJUSSA AKTIIVISESTI JA EPÄTOIVOISESTI KUUMEILEVAT

Wusti91 /
29/ esikoinen toiveissa /ya 6/17/ tm 1/18 /kp28-33

Elisa / 26 / toinen haaveissa / ya 2018 / PCO / tammikuussa 2020 eka letrozol-kierto

smoothie. /31/ ensimmäinen haaveissa /ya 3/18 /1. ivf kevät20

jannn /33/ esikoinen toiveissa /ya 9/18 /km 3/19

Hillis /29/ ensimmäinen haaveissa /ya 10/18 / OI-hoidot 12/19 alkaen

Aida* /37/ toinen toiveissa /ya11/18 /hoidot aloitettu 1/20

Nipanderi /33/ toka toiveissa /ya 12/18/ vuotohäiriöitä/ 1. Inssi suunnitteilla 3/20

Tepsu19 /35/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ 28-30pv

Crocus / 40+/ ya 2018 /luomu

Helena80/ 39/ neljäs/ ya 1/19/ kierto 28-32

Alcyone / 43 / toinen toiveissa / ya 4/19, kkm 8/19 / kp 28-32

Jukkapalmu23 / 23/ esikoinen toiveissa /ya 5/19/ kp 28-30pv

dimou / 30 / toinen / ya 5/19 / pco? / IVF 3/20 lyhyt kaava

Persimon2/ 30 / Toinen(kolmas) / ya 5/19 / kku 3/19 / kk 10/19 / kierto n. 25 pv

Sinpura / 20 / esikoinen haaveena / ya 5/19 /
km 11/19 / kierto ?

tiina0_o / 30 / 3. lapsi / ya 5/2019 / kkm 10/19 ja 2/2020

Turvonnut / 31 / toinen haaveissa / ya 6/19 / kkm 12/19/ kp ennen km 30

Nyytti / 39 / neljäs haaveissa / ya 6/19 / kp 26-29pv

MrsCherry(?) / 32 / ensimmäinen kuumeilussa / ya 6/19 / kkm todettu 9/19 (vko 12) / kierto sekaisin kkm jäljiltä

turotus / 21 / toinen toiveissa / tjot 7/19

Jesbe / 29 / esikoinen haaveissa /ya 2014, uudelleen syksyllä 2019 /km,kkm,tm /kierrot 25-35

zarar_/ 23 / esikoinen / ya 7/19 / km 1/20 / kp 27-32, kierrot epäsäännöllisiä

siska / 29 /toinen toiveissa / ya 5/19 / tu 9/19 / kp 30-38 (pco tyyppiset munasarjat)

PLUSSANNEET:

Tiarella
/26 / raskaus 4/3.lapsi / ya 12/19 / la 5.10.2020

Koirankorva /25/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ tm 1/19, km 4/19, tm 10/19 / LA 11.10

Sammie// 32// esikoinen// ya 2/19// km 4/19, kkm 12/19// LA 2.11.

Sporttis / 36 / kolmas toiveissa / ya 10/19 / la 11.11.

Päivitin tätä omalta osaltani. Toivottavasti otin viimeisimmän listan. Siirryn tonne marraskuisiin, mut oon täällä käynyt edelleen vähän lueskelemassa. Pieni pelko tässä vaiheessa vielä on (4+3 nyt), mut ehkä se kuuluu asiaan. Varsinkin kkm-taustalla. Toivotan kaikille hyvää jatkoa ja plussatuulia! Toivottavasti kaikki loputkin onnistutte pian! :Heartred

Muokattu viimeksi:
Takaisin