Raskaaksi 2019

Miten paljon ihminen voikaan ilahtua tikkuun pissaamisesta!!!:happy093 VIHDOIN ovisplus, onhan tätä odotettu siitä asti kun toissa kierrossa aloin käyttämään ovistestejä (aiemmissa en saanut plussaa kiinni tai sit sitä ei ollut...)

hämmentävää kyllä toi onestep ei oo niin tumma että laskisin plussaksi, mutta luotan enemmän tohon digiin! Se ehti taas vilkkuhymyillä mulle 8 päivää ennen tätä :rolleyes: Mut ihanaa, ehkä mun kroppa olisi vihdoin palautunut siitä kkm :smiley-bounce012

En varmaan pysty nyt tekemään seuraaviin viikkoihin sit muuta kun piinailemaan :smiley-angelic008

Eilen illalla hommailtu viimeksi, ja täytynee nyt sit ainakin tänään vielä varmistella, että olisi kavereita pelipaikoilla :sign17:sign19:love017

:dance011

Muoks. nyt siis kp 19.

Jee!!!+++ mulla nykyään niin et kun digi hymyilee, seuraavana päivänä liuska tummempi!

Kyllä sinne väriä alkaa tulemaan. :Heartred Tänään siis dpo 11, joten ehtiihän tuo tuosta vielä vahvistumaan. :) Ekassa kuvassa kuivuneena ja tokassa verrattuna eilisiin testeihin.

Tänään kp26/23-26 ja Flo ennusti menkkoja tälle päivälle, mutta ei oo tiputtelukaan alkanut. Odottelen nyt kuitenkin loppuviikkoon ennenkö mihinkään neuvolaan soitan tai varhaisultraa varaan. Jännää! :happy:

Onnittelut täältäkin! :Heartred Nyt vaan toivotaan parasta, että kaikki menee hyvin! :smiley-angelic001

Siis, montako marraskuista on tästä ryhmästä jo tulossa???

Siinä kuussa on jotain taikaa! :Heartred

Itsekin plussasin seitsemän vuoden yrittämisen jälkeen marraskuulle ja sen jälkeen jotkin hanat aukesivat. Toinen tulossa nyt kesäkuussa!

Edelleen täällä seurailen plussauutisia. Onnea kaikille plussanneille! Marraskuu on aivan mahtava kuukausi syntyä.
:wav

Itsekin plussasin seitsemän vuoden yrittämisen jälkeen marraskuulle ja sen jälkeen jotkin hanat aukesivat. Toinen tulossa nyt kesäkuussa!

Edelleen täällä seurailen plussauutisia. Onnea kaikille plussanneille! Marraskuu on aivan mahtava kuukausi syntyä.
Mua kyl jotenki arvelluttaa toi marraskuu siinä mielessä kun sillon oon niin pimeetä ja ite ainakin oon kaamosväsyjä. Jotenkin ois ihanaa ku la ois kesällä ni pääsis tekee vaunulenkkejä kesäaamuina. Saa nähdä miten jaksan kömpiä lenkeille marraskuussa :grin:p Mutta toisaalta ihana olla raskaana kesällä kun voi pitää paljon mekkoja! Ja lisäksi ei oo raskaana jouluna, joten saan syödä mun herkkua eli mätiä mielinmäärin :rolleyes:

Mua kyl jotenki arvelluttaa toi marraskuu siinä mielessä kun sillon oon niin pimeetä ja ite ainakin oon kaamosväsyjä. Jotenkin ois ihanaa ku la ois kesällä ni pääsis tekee vaunulenkkejä kesäaamuina. Saa nähdä miten jaksan kömpiä lenkeille marraskuussa :grin:p Mutta toisaalta ihana olla raskaana kesällä kun voi pitää paljon mekkoja! Ja lisäksi ei oo raskaana jouluna, joten saan syödä mun herkkua eli mätiä mielinmäärin :rolleyes:
Mä oon ollut myös ihan kesäihminen. Mut nyt on marraskuu mulle tärkein ja muistorikkain kuukausi. Unelma, jota en uskonut voivan tapahtua, muuttui silloin todeksi.

Vähän sama mulla :bored: la piti olla heinäkuussa ja alkuun se tuntui vaikealta, koska en ollut koskaan ajatellut saavani lasta kesällä. Lopulta löysin siitä vain hyviä puolia :) Nyt, kun tulossa olisikin marraskuinen, on vaikea kääntää ajatus pois kesävauvasta. Ankeaa, pimeää, ja pahimmillaan vastasyntynyttä ajatellen kylmääkin. Työtä olen jo tehnyt ja ajatus on alkanut suuntautua siihen, että vaunulenkille saattaakin päästä juuri silloin valoisimpana aikana päivästä (vs. töihin pimeällä ja ota töistä pimeällä), ei ole enää/vielä pihatöitä, ihmiset ei ole koko ajan menossa, vaan ystävien kanssa voi juoda teetä sohvan nurkassa ja siis onhan joulu jotakin ihan muuta pienen tuhisijan kanssa :Heartred

Taitaa olla ihan sama, missä kuussa pieni syntyy, kunhan syntyy :love7 Onnea Cara toisesta pienestä! :Heartred

Mullakin on marraskuinen. -16 syntynyt. :)

On vielä samana päivänä synttärit kun Trump valittiin presidentiksi :D

Marraskuussa oli kiva saada vauva. Mä tykkään vesisateesta, joten oli kiva käydä lenkillä pienessä sateen ropinassa. Ei ollut liian kylmä, vauva nukkui pihalla hyvin. Talvi tuli ja vauva nukkui jälleen hyvin ulkona. Kun vauva oli puoli vuotias ja toukokuussa tuli ekat helteet, loppui siihen ulkona nukkuminen. Ei tykännyt meän ipana enää vaunuista ollenkaan. Nyt toki toivon että kesä ei ois järkyn kuuma vaikka kesävauva on ajatuksena ihana. :)

Sit on yks elokuinen ja yks maaliskuinen. Paras näistä nukkumaan on ollut marraskuinen :)

Meillä on lokakuinen. Syntyi perjantaina jolloin alkoi sataa vettä ihan hulluna, koko vlopun satoi ja oli kauheet tulvat, joka paikassa vaan uutisoitiin tulvista. Ja mä vaan elin vauvakuplassa sairaalassa :grin ikkuna oli vielä sellaselle sisäpihalle etten nähnyt kuinka paljon oikeesti olikaa satanut :grin
Seuraavasti lapsesta toivon että sais käydä vaan synnyttämässä sairaalassa ja lähteä kotiin toipuu. Sillonki olisin halunnut mutta jouduin olemaan periaattees 4 päivää, koska lääkäri ei tehnyt sunnuntaina kierrosta ollenkaan, joten sillo ei kotiutettu ketään, pikkusen ärsytti. Koska en saa nukuttua sairaalassa ja univelka vaan kasvoi.
Kuinkahan nopea seuraava synnytys onkaan, kun eka oli alta 6 tuntia :grin

Tänään on huonompi päivä. Koko aamun olen ollut kiukkuinen ja päivää kohden itkenyt vähän väliä. Aamulla sanoin miehelle sängyssä, että mua pelottaa tulla raskaaksi. Tunnen itseni huonoksi ja epäonnistuneeksi. Huominen työterveyslääkärin aika pelottaa, kun pitää puhua keskenmenosta ja ahdistuksesta. :sad010

Meidän vauva täyttää huomenna 3 viikkoa, mutta edelleen käyn täällä päivittäin lukemassa ja myötäelämässä teidän tilanteita. :Heartred
Nyt tuli mieleen vinkata, että Yliopiston apteekissa kaikki YA-tuotteet tänään -30%, sieltä löytyy myös ovis- ja raskaustestejä! Postikulut 0€.

yliopistonapteekki.fi

Mä oon ihan täysin kesäihminen ja oon aina vihannut marraskuuta. Sanoinkin nyt miehelle, että jos kaikki menee hyvin, niin olis sit koko loppuelämän ajaksi paljon ihanampi marraskuu. :Heartred

Meidän 2 aiempaa lasta on kesävauvoja ja oli kyllä ihanaa kun ei tarvinnut loppuraskaudessa ahtautua hirveisiin vaatekerroksiin ja vauvaakaan ei tarvinnut paljon pukea alkuun. Pelkkä body+housut päälle vaan ja ulos vaunulenkille. Myös esikoiselta jääneet ulkovaatteet ja kengät on ollut kakkoselle sopivia just oikeaan aikaan. Nyt tuleekin sitten ihan uudenlaiset jutut tän kolmannen kanssa, mut ei haittaa. Pääasia että kaikki menis vaan hyvin! :Heartred

Joo tänään kunnon itkupäivä tuntuu että tää yrittäminen on vaan turhaa ja kaikki ympärillä tulee raskaaksi plääh :sad010
t. kp36/? :finger005

Edit: pitäis varmaan pitää taukoa somen selaamisesta kun rupee vaan itkettää ja ärsyttää kun toiset on niin onnellisia ja saa lapsia, samalla kun silitän meidän kissoja ja itken täällä, kunnon katkera eukko

Muokattu viimeksi:
Mä haaveilen edes pienestä vauvamasusta, se on nyt mun suurin unelma :Heartred siis nauttisin heti jo pikkupömppiksestä :rolleyes:

Onnea plussanneet:Heartred

Täällä dpo10->kp1. Eihän tuo luteliaali luomuna kovin kummoinen ole. Onneksi olin koko päivän kaverin kanssa kameramessuilla, niin en ehtinyt v*ttuuntua asiasta.

Musta marraskuu on ihana! Oma on syntynyt joulupäivänä, enkä olisi voinut toivoa parempaa päivää. Jos vaan saan joku päivä vauvan niin suoraan sanottuna mulle on ihan yks hailee millon se syntyy, se päivä tulee olemaan paras päivä ikinä!

Huomenna sitten ilmoitus polille ja varailemaan folliultraa. Kp3-7 letrot naamaan ja paljon rukoilua että ajoitus osuu kohdalleen että päästään inssiin.

Mites Helena ja Monette?

Joo tänään kunnon itkupäivä tuntuu että tää yrittäminen on vaan turhaa ja kaikki ympärillä tulee raskaaksi plääh :sad010
t. kp36/? :finger005

Edit: pitäis varmaan pitää taukoa somen selaamisesta kun rupee vaan itkettää ja ärsyttää kun toiset on niin onnellisia ja saa lapsia, samalla kun silitän meidän kissoja ja itken täällä, kunnon katkera eukko
Tuntuu kyllä, että somessa on ollut nyt super paljon vauvauutisia, aina kun avaa niin etusivulta pomppaa jonkun vauvamaha vastaan :meh:

Tuntuu kyllä, että somessa on ollut nyt super paljon vauvauutisia, aina kun avaa niin etusivulta pomppaa jonkun vauvamaha vastaan :meh:

Mulla ei oo nyt vähään aikaan pahemmin ollut. Mutta pelkään aina kun selaan somea että tulee vastaan uusi raskaus :bag:

Takaisin