Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miten paljon ihminen voikaan ilahtua tikkuun pissaamisesta!!!VIHDOIN ovisplus, onhan tätä odotettu siitä asti kun toissa kierrossa aloin käyttämään ovistestejä (aiemmissa en saanut plussaa kiinni tai sit sitä ei ollut...)
hämmentävää kyllä toi onestep ei oo niin tumma että laskisin plussaksi, mutta luotan enemmän tohon digiin! Se ehti taas vilkkuhymyillä mulle 8 päivää ennen tätäMut ihanaa, ehkä mun kroppa olisi vihdoin palautunut siitä kkm
En varmaan pysty nyt tekemään seuraaviin viikkoihin sit muuta kun piinailemaan
Eilen illalla hommailtu viimeksi, ja täytynee nyt sit ainakin tänään vielä varmistella, että olisi kavereita pelipaikoilla
Muoks. nyt siis kp 19.
Kyllä sinne väriä alkaa tulemaan.Tänään siis dpo 11, joten ehtiihän tuo tuosta vielä vahvistumaan. :) Ekassa kuvassa kuivuneena ja tokassa verrattuna eilisiin testeihin.
Tänään kp26/23-26 ja Flo ennusti menkkoja tälle päivälle, mutta ei oo tiputtelukaan alkanut. Odottelen nyt kuitenkin loppuviikkoon ennenkö mihinkään neuvolaan soitan tai varhaisultraa varaan. Jännää!![]()
Nyt vaan toivotaan parasta, että kaikki menee hyvin! 

Mua kyl jotenki arvelluttaa toi marraskuu siinä mielessä kun sillon oon niin pimeetä ja ite ainakin oon kaamosväsyjä. Jotenkin ois ihanaa ku la ois kesällä ni pääsis tekee vaunulenkkejä kesäaamuina. Saa nähdä miten jaksan kömpiä lenkeille marraskuussaSiis, montako marraskuista on tästä ryhmästä jo tulossa???
Siinä kuussa on jotain taikaa!
Itsekin plussasin seitsemän vuoden yrittämisen jälkeen marraskuulle ja sen jälkeen jotkin hanat aukesivat. Toinen tulossa nyt kesäkuussa!
Edelleen täällä seurailen plussauutisia. Onnea kaikille plussanneille! Marraskuu on aivan mahtava kuukausi syntyä.
![]()
Mä oon ollut myös ihan kesäihminen. Mut nyt on marraskuu mulle tärkein ja muistorikkain kuukausi. Unelma, jota en uskonut voivan tapahtua, muuttui silloin todeksi.Mua kyl jotenki arvelluttaa toi marraskuu siinä mielessä kun sillon oon niin pimeetä ja ite ainakin oon kaamosväsyjä. Jotenkin ois ihanaa ku la ois kesällä ni pääsis tekee vaunulenkkejä kesäaamuina. Saa nähdä miten jaksan kömpiä lenkeille marraskuussaMutta toisaalta ihana olla raskaana kesällä kun voi pitää paljon mekkoja! Ja lisäksi ei oo raskaana jouluna, joten saan syödä mun herkkua eli mätiä mielinmäärin
![]()
Mua kyl jotenki arvelluttaa toi marraskuu siinä mielessä kun sillon oon niin pimeetä ja ite ainakin oon kaamosväsyjä. Jotenkin ois ihanaa ku la ois kesällä ni pääsis tekee vaunulenkkejä kesäaamuina. Saa nähdä miten jaksan kömpiä lenkeille marraskuussaMutta toisaalta ihana olla raskaana kesällä kun voi pitää paljon mekkoja! Ja lisäksi ei oo raskaana jouluna, joten saan syödä mun herkkua eli mätiä mielinmäärin
![]()
la piti olla heinäkuussa ja alkuun se tuntui vaikealta, koska en ollut koskaan ajatellut saavani lasta kesällä. Lopulta löysin siitä vain hyviä puolia :) Nyt, kun tulossa olisikin marraskuinen, on vaikea kääntää ajatus pois kesävauvasta. Ankeaa, pimeää, ja pahimmillaan vastasyntynyttä ajatellen kylmääkin. Työtä olen jo tehnyt ja ajatus on alkanut suuntautua siihen, että vaunulenkille saattaakin päästä juuri silloin valoisimpana aikana päivästä (vs. töihin pimeällä ja ota töistä pimeällä), ei ole enää/vielä pihatöitä, ihmiset ei ole koko ajan menossa, vaan ystävien kanssa voi juoda teetä sohvan nurkassa ja siis onhan joulu jotakin ihan muuta pienen tuhisijan kanssa 
Onnea Cara toisesta pienestä! 
Mullakin on marraskuinen. -16 syntynyt. :)Siis, montako marraskuista on tästä ryhmästä jo tulossa???
Siinä kuussa on jotain taikaa!
Itsekin plussasin seitsemän vuoden yrittämisen jälkeen marraskuulle ja sen jälkeen jotkin hanat aukesivat. Toinen tulossa nyt kesäkuussa!
Edelleen täällä seurailen plussauutisia. Onnea kaikille plussanneille! Marraskuu on aivan mahtava kuukausi syntyä.
![]()

Kiitos!Onnittelut täältäkin!Nyt vaan toivotaan parasta, että kaikki menee hyvin!
![]()

Mä haaveilen edes pienestä vauvamasusta, se on nyt mun suurin unelmasiis nauttisin heti jo pikkupömppiksestä
![]()

Tuntuu kyllä, että somessa on ollut nyt super paljon vauvauutisia, aina kun avaa niin etusivulta pomppaa jonkun vauvamaha vastaanJoo tänään kunnon itkupäivä tuntuu että tää yrittäminen on vaan turhaa ja kaikki ympärillä tulee raskaaksi plääh
t. kp36/?
Edit: pitäis varmaan pitää taukoa somen selaamisesta kun rupee vaan itkettää ja ärsyttää kun toiset on niin onnellisia ja saa lapsia, samalla kun silitän meidän kissoja ja itken täällä, kunnon katkera eukko

Tuntuu kyllä, että somessa on ollut nyt super paljon vauvauutisia, aina kun avaa niin etusivulta pomppaa jonkun vauvamaha vastaan![]()