Raskaaksi 2019

Yksityiseltä ehkä helpommin? Raskaana se tsh pitäisi olla 1-2 joten voihan siihen vedota jos haluaa kokeilua. Muuten kannattaa kokeilla luontaista tyrosiinia, seleeniä ja sinkkiä esimerkiksi. https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Tyrosiini nämä kuulemma auttavat kilpirauhasta!

Mulla jodi ja seleeni. Napsin joskus. On myös toi tyrosiini, mut kaks kertaa ku oon ottanut niin oon ollut ihan sairaan väsynyt. Sattumaa ehkä mut senhän pitäis pikemminki piristää :wtf: en uskalla enää ottaa :bag:

Onko kokemusta inocapseista? Niissähän on A-vitamiinia, jota ei sais raskaana ottaa? Voikohan Plussaan asti ottaa kuitenkin?

Mäkin siirryn marraskuisiin, sain parhaimman 30vuotis lahjan ikinä. :love7Voi kumpa nyt saisin pikku nyytin syliin asti :smiley-angelic001:smiley-bounce016

Liitteet

• IMG_20200302_110604.jpg
    IMG_20200302_110604.jpg
    10.2 KB · Katsottu: 212
Muokattu viimeksi:
Kiva saada toivoa, että luomuna voi vielä tärpätä vuosienkin jälkeen :) osaatko sanoa mitään, mikä ois voinut vaikuttaa tärppiin?
Muoks* muuta kuin kuu ja tähdet?:grin
No se v***n yrittämisen ja stressaamisen lopettaminen, jota mainostetaan ärsytykseen asti. :grin Ehkä siinä on jotain perää kaikesta ärsyttävyydestään huolimatta. :sad001
Ja ehkä gelee royale: 2 pilleriä/päivä kp1 alkaen ja oviksen jälkeen 1/päivässä. Tai sit ne on vaan ne kuu ja tähdet :meh: Ei näistä ota selkoa.

No se v***n yrittämisen ja stressaamisen lopettaminen, jota mainostetaan ärsytykseen asti. :grin Ehkä siinä on jotain perää kaikesta ärsyttävyydestään huolimatta. :sad001
Ja ehkä gelee royale: 2 pilleriä/päivä kp1 alkaen ja oviksen jälkeen 1/päivässä. Tai sit ne on vaan ne kuu ja tähdet :meh: Ei näistä ota selkoa.

Tylsimys täällä hei:hilarious: 7 vuoden yrityksen jälkeen villi veikkaus että kuu ja tähdet:hilarious: mutta tosiaan mistä näistä tietää. Kiva että siitä eteenpäin on homma lähtenyt luistamaan:happy:

Onnea taas uusista plussista. Marraskuisiin käykin kunnon kuhina:happy:

Yksityiseltä ehkä helpommin? Raskaana se tsh pitäisi olla 1-2 joten voihan siihen vedota jos haluaa kokeilua. Muuten kannattaa kokeilla luontaista tyrosiinia, seleeniä ja sinkkiä esimerkiksi. https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Tyrosiini nämä kuulemma auttavat kilpirauhasta!
Mulla on kyne kuukaidenpäästä, siellä on mahis ottaa puheeks katotaan muuten täytyy tutustuu tojon luontasiin tuotteisiin :happy:

Kp 1, mut voiko maanantaina makaa sohvalla ja nyyhkyttäen siemailla valkkaria ja syödä kylmäsavulohta suoraan paketista? Mies tuumasi että sen kun vaikka hetki kotimatkalla metrossa jos siltä tuntuu (ollaan matkalla kattomaan meille uutta tiskikonetta) :hilarious:

Eka kontrolliultra takana. Oikealla on kaks follia, vasemmalla parikymmentä, kaikki noin 9-10 milliä. Toi mun oikea munis on kyllä jännä, siellä ei ikinä tunnu kasvavan mikään ja se on myös kooltaan paljon pienempi kuin vasen. Oikealla mulla on myös epäily tukkeutuneesta munatorvesta, että mikäköhän siellä mahtaa sit olla taustalla :confused005eipä sillä, vasenkin on vissiin liian suuri, ainakin useampi lääkäri on nyt kutsunut sitä sanalla 'suurentunut'. Ekan ivf:n jälkeen mulla näkyi siellä yli kuusisenttinen kysta, et oisko se sit suurentanut. Mut vissiin ei onneksi mistään vakavasta ole kuitenkaan kyse, ei ainakaan kukaan ole kommentoinut mitään sen suuntaista.

Mutta mutta. Follit on lähteneet hyvin kasvamaan, aloitan jo keskiviikkona fyremadelin jarruksi. Perjantaina seuraava ultra ja silloin vissiin tehdään päätös punktiosta. Lääkäri arvioi nyt, että saattaa olla jo ensi maanantaina, on follit lähteneet sen verta rivakasti kasvamaan.

Mitään oireita tai tuntemuksia ei ole vielä ollut. Yhden pistoksen jälkeen kihelmöi parin minuutin ajan, mutta sekin taisi johtua vain siitä että se pistos vähän epäonnistui. Neula vääntyi samalla kun pistin ja onnistuin tekemään noin sentin pituisen haavankin itselleni :smiley-ashamed008

Ai niin, lääkäri sanoi myös ettei oo koskaan nähnyt kellään yhtä korkeaa amh:ta kuin mulla. Pitäiskö pyrkiä ennätysten kirjaan :hilarious:

Mun piinailut loppuu tähän. Miehen spermassa ei yhtäkään siittiötä. Kävi tänään antamassa näytteen.

Voi ei! Onneksi teillä jo monta ihanaa lasta. Ei varmaan lohduta vauvankaipuussa. Tärkeintä että mies paranisi :Heartred voiko lopputulos johtua iästä vai onko saanut nyt hoitoja jotka voisi vaikuttaa hetkellisesti? Tai stressi? Pahoitteluni :Heartred

Voi ei! Onneksi teillä jo monta ihanaa lasta. Ei varmaan lohduta vauvankaipuussa. Tärkeintä että mies paranisi :Heartred voiko lopputulos johtua iästä vai onko saanut nyt hoitoja jotka voisi vaikuttaa hetkellisesti? Tai stressi? Pahoitteluni :Heartred
Lääkäri kuulemma huomenna kertoo, mistä voisi johtua. Ei ole hoitoja vielä aloitettu hällä, mutta jos tilanne on tilapäinen siittiöiden suhteen, niin hoidot heikentävät niitä ja sen vuoksi oli tarkoitus pakastaa.

Luojan kiitos, meillä on lapsia. Nyt olis aika ikävää, jos ekaa yritettäisiin.

Huomenna kuulee, onko syöpä levinnyt.

Takaisin