Raskaaksi 2019

Tuhrua! :bounce (Vastapainoksi kaikille plussille, mä aion nyt iloita tästä :rolleyes:)

Vielä ei voi hyvällä tahdollakaan kutsua kp ykköseksi, mutta josko se nyt tästä yltyisi :smiley-angelic001 Laitoin siteenkin. Ylipäätään kävin ostamassa siteitä, käytän aina vain kuppia ja tuli mieleen, että varmaan vähän huono mennä kupin kanssa ultraan.

Tuhrua! :bounce (Vastapainoksi kaikille plussille, mä aion nyt iloita tästä :rolleyes:)

Vielä ei voi hyvällä tahdollakaan kutsua kp ykköseksi, mutta josko se nyt tästä yltyisi :smiley-angelic001 Laitoin siteenkin. Ylipäätään kävin ostamassa siteitä, käytän aina vain kuppia ja tuli mieleen, että varmaan vähän huono mennä kupin kanssa ultraan.

Mahtavaa että näinkin päin:hilarious: nyt kaikki menkkajumalat apuun:smiley-angelic001

On kyllä lupaavan kuuloisia oireita:happy: mikä dpo olikaan? Itse (ainakin tässä vaiheessa) oon sitä mieltä että jätän etukäteen tikkuihin kuseskelut ja testaan vasta jos oikeasti muka näyttäisi sille että on tarvetta:singing::happy: ne puhtaan valkoiset testit vaan kerta kaikkiaan sattuu silmiin:hilarious: mutta, viiden päivän päästähän saattaa olla ihan eri ääni kellossa:hilarious:

Tänään on vasta dpo 7 mutta oireet on jo melkoset ja viimeks sain viivat jo dpo 8. En malta odottaa siis pitemmälle vaikka tiiän että ihan hölmönhommaa testa näin varhain :rolleyes: :grin

Tänään on vasta dpo 7 mutta oireet on jo melkoset ja viimeks sain viivat jo dpo 8. En malta odottaa siis pitemmälle vaikka tiiän että ihan hölmönhommaa testa näin varhain :rolleyes: :grin

Tottakai testaat, jos siltä tuntuu, pistä kuva sitten:happy: ei ollut tarkoitus kuulostaa masentavalta mulkulta:hilarious:

Testaa pois vain! Mulla näkyi haamu jo eilen dpo8, mies näki viivan vasta tänään :)

Onnea Sammie! :Heartred Pikkuiselle vauvaliimaa ja tarrasukkia :Heartred

Onnittelut Sinpuralle myös, kyllähän siellä toinenkin viiva näkyy :Heartred Testaatko milloin uudestaan?

Yritän malttaa aamuun
vaikka iltaisin oon aina jotenkin saanut parhaimmat viivat mut pelkään nähdä sitä ettei siinä ole mitään, että ois kemiallinen tms.

Oon lueskellut täällä jonkun aikaa ja aattelin että vieläkö mahtuis mukaan? Joskus vuosi sitten kirjottelin hetken aikaa tänne, mutta siirryin IVF/ICSI-ketjuun. Siellä on vähän ehkä tunteetonta meininkiä, etten jaksa jakaa sinne ajatuksia :D Enkä haluaisi 2020-ketjuun, koska siellä ropisee plussia.

Meillä siis sellainen tausta, että esikoinen 1/18 ICSI-hoidoilla. Vuosi sitten jatkui pakastealkion siirrot, 4 siirtoa tehtiin lääkkeellisenä ja niistä 2 keskenmenoa. Mulla on pcos ja miehessä vikaa. Mulla on esikoisen jälkeen ollut jatkuvaa tiputtelua ja niin oli myös noissa lääkkeellisissä kierroissa. Uskon, että tuo vuotelu myös aiheutti keskenmenot.. Hoidot jatkuu keskenmeno tutkimusten jälkeen ja siirrot tehdään jatkossa ovulaation induktioihin. Kova toive on, että tiputtelua ei olisi OI-kierroissa :smiley-angelic001 Multa voi kysyä jos mietityttää joku hoitoihin liittyvä :) Joku täällä mietti miten lääkkeellinen kierto menee: kp1 aloitetaan estrogeeni, joka siis kasvattaa limakalvon ja estää ovulaation. Kun limakalvo on tarpeeksi paksu (yli 7mm), päätetään alkionsiirto päivä, ja alkion iän mukaan aloitetaan progesteroni (progen aloituspvä on "ovulaatio" ja esim 2 päiväinen alkio siirretään sitten 2. päivänä tuosta "ovulaatiosta")

Ja täällä on muitakin vuotelijoita, niin vertaistuki olis jees :'D Tää on ehkä ärsyttävintä ikinä, mä en edes luomusti ovuloi, vuodan vaan kokoajan...

Tervetuloa joukkoon tummaan. :)

Mulla on tiputtelua ennen menkkoja luomuna dpo8 alkaen 7 päivän ajan.
Nyt on OI-hoidot menossa ja terolut 10mg/vrk tiputtelu alkoi dpo10 jatkuen viisi päivää. Annosta nostettiin 2x10mg/vrk ja tiputtelu alkoi dpo11. Menkkojen alku kuitenki siirty päivällä, joten vuotopäivien määrä oli sama. Lääkäri sanoi, että voin kokeilla kolmea tablettia, mutta mulle tuli kahestakin niin runsas vuoto, etten pysty olla töissä. Jatkan nyt yhellä tabletilla ja ootan siirtymistä raskaampiin hoitoihin.

Perkele testasin ja Digi sano että raskaana ei viikkoja eli häh. Mut koko limis kyl tuli ulos. Testasin ku tuntu siltä ku km tuli.

Onnea hurjasti plussista <3<3

Onnea Sammie! :Heartred Pikkuiselle vauvaliimaa ja tarrasukkia :Heartred

Onnittelut Sinpuralle myös, kyllähän siellä toinenkin viiva näkyy :Heartred Testaatko milloin uudestaan?

Millainen fsh testi sulla oli, puikko vai liuska? Miten tulos luetaan? Mulla on liuskoja ja tulos katsotaan samaan tapaan kuin ovistestissä, eli yhtä tumma tai tummempi testiviiva merkkaa positiivista. On mulla aina joku hailura tullut, mutta on jo ikääkin.

Lähden tuskin kulumallakaan täältä pois, mutta toivon todella että plussia satelee ihan kaikille :Heartred

Joo liuskoja ja noin luin. Ihan hailura tuli mullekin.

Siis tottakai on ihanaa plussat! Tuohan se toivoakin. Mutta just en jaksais sitä että tuolla 2020-ketjussa olisin sit vaan mä lopulta onnittelemassa muita :'D

En muista, onko teillä hoidot alkamassa?

Jonossa ollaan ensikäynnille. Aikaisintaan syksyllä alkanee inssi mahd?
En tiedä onko mitään mahdollisuutta enää luomuna raskautua, kai se lähes kaikilla lapsettomilla on sellainen 0,1% tmv. Kun kerran tulin raskaaksi mutta en ymmärrä miksei se tapahdu enää. Outoa.

Mullakin vois olla nyt 3kk ikäinen vauva :wideyed:

Onnea plussista! Nyt viel Sinpura ja Tepsu plussat!

Täällähän saa kohta yksin löpistä :hilarious: tai sit pitäis pitää taukoa täältä, tuntuu et rupee ahistaa lapsettomuus.. iskostuu tajuntaan vasta

Älkäähän nyt tyttäret, jos pidätte taukoa niin selvitän tääl yksinäni mielikuvitusoireistani :hilarious:

Täällä ollaan ja musta tuntuu, että aika lujasti :grin

Oon lueskellut täällä jonkun aikaa ja aattelin että vieläkö mahtuis mukaan? Joskus vuosi sitten kirjottelin hetken aikaa tänne, mutta siirryin IVF/ICSI-ketjuun. Siellä on vähän ehkä tunteetonta meininkiä, etten jaksa jakaa sinne ajatuksia :D Enkä haluaisi 2020-ketjuun, koska siellä ropisee plussia.

Meillä siis sellainen tausta, että esikoinen 1/18 ICSI-hoidoilla. Vuosi sitten jatkui pakastealkion siirrot, 4 siirtoa tehtiin lääkkeellisenä ja niistä 2 keskenmenoa. Mulla on pcos ja miehessä vikaa. Mulla on esikoisen jälkeen ollut jatkuvaa tiputtelua ja niin oli myös noissa lääkkeellisissä kierroissa. Uskon, että tuo vuotelu myös aiheutti keskenmenot.. Hoidot jatkuu keskenmeno tutkimusten jälkeen ja siirrot tehdään jatkossa ovulaation induktioihin. Kova toive on, että tiputtelua ei olisi OI-kierroissa :smiley-angelic001 Multa voi kysyä jos mietityttää joku hoitoihin liittyvä :) Joku täällä mietti miten lääkkeellinen kierto menee: kp1 aloitetaan estrogeeni, joka siis kasvattaa limakalvon ja estää ovulaation. Kun limakalvo on tarpeeksi paksu (yli 7mm), päätetään alkionsiirto päivä, ja alkion iän mukaan aloitetaan progesteroni (progen aloituspvä on "ovulaatio" ja esim 2 päiväinen alkio siirretään sitten 2. päivänä tuosta "ovulaatiosta")

Ja täällä on muitakin vuotelijoita, niin vertaistuki olis jees :'D Tää on ehkä ärsyttävintä ikinä, mä en edes luomusti ovuloi, vuodan vaan kokoajan...

Joo täälläkin vuotelija hei :bounce Mulla kyllä ehkä eri syyt tiputteluvuotoon kun joka kuukausi saan ovistestiin plussat mutta sitten limakalvo näyttää siltä ettei ovulaatiota ole tapahtunut jne. Ehkä ootkin viime päivinä lukenu näistä mun märehtimisistä :hilarious: OI-hoidot ei itsellä poistanut tiputtelua, eikä terot, ainoastaan luget. Mitä lääkkeitä sulla oli käytössä noissa lääkkeellisissä kierroissa ja silti tiputteli?

Onnea myös muille plussa-aaltoon päässeille! :Heartred

Tänään ois teoreettinen ovispäivä. Tänään tuskin jaksetaan talletella kun eiköhän eilisilläkin talletuksilla saada ihan yhtä samanlainen tulos kuin aiemminkin. Nyt sit vaan odottamaan koska tiptiptip alkaa :bag: Veikkaan dpo2.

Täällähän on kunnon plussa aalto! Onnea kaikille:Heartred

Pakko sanoa, että tunnen itse aina pienen pistoksen sydämessä kun kuulen plussa uutisia. Lähinnä vain tulee siis surullinen olo omasta puolesta, kun ei vieläkään ole tärpännyt ja stressaa tärppääkö koskaan. Mutta iloinen olen heidän puolesta keillä on onnistunut! Toivottavasti en jää yksin tänne pian:BangHead

Joo täälläkin vuotelija hei :bounce Mulla kyllä ehkä eri syyt tiputteluvuotoon kun joka kuukausi saan ovistestiin plussat mutta sitten limakalvo näyttää siltä ettei ovulaatiota ole tapahtunut jne. Ehkä ootkin viime päivinä lukenu näistä mun märehtimisistä :hilarious: OI-hoidot ei itsellä poistanut tiputtelua, eikä terot, ainoastaan luget. Mitä lääkkeitä sulla oli käytössä noissa lääkkeellisissä kierroissa ja silti tiputteli?

Mä jotenkin epäilen (tai siis hitosti toivon) että mulla se tiputtelu on siitä että ovulaatiota ei oo tapahtunut. Lääkkeellisissä ollut Progynova eri annoksilla/Estradot ja Luget/Terolut.

Takaisin