Raskaaksi 2019

Kiitos! :cool05

Ihan itkettää. Yli vuosi yritystä, voisikohan hän jo tulla syliin asti :Heartred
Toivittavasti, huomasin että sulla oli niitä muutama pahjalla... :Heartred:Heartred
Noi keskenmenot on varmasti henkisesti rankempia kun se ettei oo koskaan saannu plussaa (niinkun minä) mä en vielä tiedä milta se tuntuu :love7

No hyvä! Ihana seurata miten sullakin raskaus etenee! Meinaatko varata varhaisultran? Meneekö sulla muuten la marraskuulle. Käsittämätöntä muuten, että marraskuisia alkaa jo olemaan! Kun itsellä syyskuun alussa :rolleyes:
Huomenna mulla nt-ultra:bag:

Se on kyllä uskomatonta miten näin omasta näkövinkkelistä jo hyvin useita raskauksia alusta loppuun saakka seuranneena, että miten nopeasti se 9kk oikein menee:happy: vastahan säkin plussasit:hilarious: Mutta mitä helvetti, miksi mun 9kk tuntuu niin pitkältä:arghh::hilarious: tuuhan sitten kertomaan hyvät uutiset:Heartred

No hyvä! Ihana seurata miten sullakin raskaus etenee! Meinaatko varata varhaisultran? Meneekö sulla muuten la marraskuulle. Käsittämätöntä muuten, että marraskuisia alkaa jo olemaan! Kun itsellä syyskuun alussa :rolleyes:
Huomenna mulla nt-ultra:bag:

Oho, onpa aika juossut! :wideyed: Paljonko sulla on viikot?

Täällä varhaisultrat on tosi kalliita, n. 200 e :confused: Voi siis olla, että en sellaista varaa, jos ei tuu reissua Etelä-Suomeen. Toivon, että pääsisin neuvolan kautta joskus 9. viikolla. Helpottaisi henkisesti paljon, kun edellinen oli menehtynyt 8+5 :sorry: Mut tuskinpa pääsen.

Tai siis onhan mulla huomenna se todella varhainen ultra! :hilarious::hilarious:

35 päiväisellä kierrolla lakien la ois 9.11. mutta neuvola laskee sen varmaan 2.11. Herttamainen kohtu lisää paljon ennenaikaisuuden vaaraa, eli luulen, että meillä on vauva lokakuussa, ehkä jo syyskuussa :dummy:

Toivittavasti, huomasin että sulla oli niitä muutama pahjalla... :Heartred:Heartred
Noi keskenmenot on varmasti henkisesti rankempia kun se ettei oo koskaan saannu plussaa (niinkun minä) mä en vielä tiedä milta se tuntuu :love7

Joo, lisäksi kohdun poikkeavuus kasvattaa riskiä isommaksi isommilla viikoilla... Mut ei sen mahdotonta pitäisi olla :happy:

Puolensa kummassakin. Jos raskaus ei ala, pelkää, ettei se koskaan ala ja jos alkaa, mutta menee kesken, pelkää, että taas menee kesken...

Onnea Sammie ja Viivi92 :Heartred :hello2
Ja paljon tarrasukkia!

Kiitos! :Heartred

Mun edellisellä oli todella hyvät tarrasukat, kun häntä ei menehtymisen jälkeenkään meinannut lääketiede saada ulos. Toisaalta hankalassa tilanteessa oli lohdullista, että kroppa piti vauvasta niin tiukasti kiinni :Heartred

Anteeksi muuten, kun täällä ilon keskellä muistelen edellisiäni. Jotenkin sen tässä ryhmässä kuitenkin uskallan tehdä ja ne kuitenkin uuden raskauden myötä paljon mielessä ovat :Heartred

12 huomenna täynnä. Jospa sä pääsisit sen km takia varhaisultraan! Kannattaa pyytää. Sei ei maksa kuitenkaan kuin sen polimaksun.

Joo, ajattelin kyl yrittää. Tuskin km tai ees se kkm auttaa täällä siihen pääsyssä, mut kohdun epämuodostuma ehkä :confused005

Ihanaa Sammie! Onnea plussasta ja tarrasukat matkaan.

Dpo 9 ja rfun herkällä nega/viivapaikka. Tosin herkillä mä aina saan viivapaikkoja. Noo, varhastahan se on vielä testata. Vilu ja väsy oireet osottautui flunssaksi, joten neutraalein mielin odotellaan seuraavaa testiä :)

Ihanaa Sammie! Onnea plussasta ja tarrasukat matkaan.

Dpo 9 ja rfun herkällä nega/viivapaikka. Tosin herkillä mä aina saan viivapaikkoja. Noo, varhastahan se on vielä testata. Vilu ja väsy oireet osottautui flunssaksi, joten neutraalein mielin odotellaan seuraavaa testiä :)

Kiitos! :Heartred

Onnea! :love7
Mun mies uskoi vasta tätä testiä kun se odotti et viivat on ns. Leffaviivat et voisi tarkoittaa raskautta ja eihän ne mulla sellaset ollut vasta kun lähempänä dpo 14. Digin tein dpo 12.

Kiitos :Heartred mä veikkaan et mun mies uskoo sit ku vauva syntyy:hilarious:

Ihanaa kun plussia tullut taas tänne!!❤️
Oon seurannu kokoajan mut en oo jaksanu oikeen kirjoittaa mitäàn, oli jotenkin ihan masentunut-fiilis tammikuussa..
Nyt sunnuntaina tein testin ja plussa tuli, menkat pitäisi alkaa tänään..
Oon todella iloinen ja toivon että pysyy matkassa ja saadaan vauva syliin asti tällä kertaa, pakko saada!:love017

Liitteet

• 00E77D8C-0E16-4F10-9F96-C49A6873E712.jpeg
    00E77D8C-0E16-4F10-9F96-C49A6873E712.jpeg
    52 KB · Katsottu: 209
Takaisin