Oi, ONNEA Sammie!
Kyllä se nyt tulee syliin saakka!![]()
Kiitos
Jälkimmäinen lause sai mut itkuun! Tulee se, pakko tulla 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, ONNEA Sammie!
Kyllä se nyt tulee syliin saakka!![]()
Jälkimmäinen lause sai mut itkuun! Tulee se, pakko tulla 

Toivittavasti, huomasin että sulla oli niitä muutama pahjalla...Kiitos!
Ihan itkettää. Yli vuosi yritystä, voisikohan hän jo tulla syliin asti![]()

No hyvä! Ihana seurata miten sullakin raskaus etenee! Meinaatko varata varhaisultran? Meneekö sulla muuten la marraskuulle. Käsittämätöntä muuten, että marraskuisia alkaa jo olemaan! Kun itsellä syyskuun alussa
Huomenna mulla nt-ultra:bag:
vastahan säkin plussasit
Mutta mitä helvetti, miksi mun 9kk tuntuu niin pitkältä:arghh:
tuuhan sitten kertomaan hyvät uutiset
No hyvä! Ihana seurata miten sullakin raskaus etenee! Meinaatko varata varhaisultran? Meneekö sulla muuten la marraskuulle. Käsittämätöntä muuten, että marraskuisia alkaa jo olemaan! Kun itsellä syyskuun alussa
Huomenna mulla nt-ultra:bag:
Paljonko sulla on viikot?
Mut tuskinpa pääsen.

Toivittavasti, huomasin että sulla oli niitä muutama pahjalla...
Noi keskenmenot on varmasti henkisesti rankempia kun se ettei oo koskaan saannu plussaa (niinkun minä) mä en vielä tiedä milta se tuntuu![]()

Onnea Sammie ja Viivi92 ![]()
Ja paljon tarrasukkia!

12 huomenna täynnä. Jospa sä pääsisit sen km takia varhaisultraan! Kannattaa pyytää. Sei ei maksa kuitenkaan kuin sen polimaksun.

Ihanaa Sammie! Onnea plussasta ja tarrasukat matkaan.
Dpo 9 ja rfun herkällä nega/viivapaikka. Tosin herkillä mä aina saan viivapaikkoja. Noo, varhastahan se on vielä testata. Vilu ja väsy oireet osottautui flunssaksi, joten neutraalein mielin odotellaan seuraavaa testiä :)

Kiitos!Onnea Sammie!![]()

Plussa!
Meikä on raskaana!!
Kuka seuraavaksi??
(Kuten näkyy, pieni onnesta sekoaminen täällä nyt, kun mieskin näki viivan!)

Onnea!
Mun mies uskoi vasta tätä testiä kun se odotti et viivat on ns. Leffaviivat et voisi tarkoittaa raskautta ja eihän ne mulla sellaset ollut vasta kun lähempänä dpo 14. Digin tein dpo 12.
mä veikkaan et mun mies uskoo sit ku vauva syntyy
6.11.
Milloin sulla la nyt alustavasti?