Raskaaksi 2019

Noi clearbluen testit on kyllä "kuuluisia" viivan paikkojen näkymisen kanssa/ turhista viivoista, ainakin mitä noita ulkolaisia sivuja olen katsellut aikoinani.

Kyllä sun Jesbe kannattaisi sinne gynelle mennä. Silloin tammikuussa puhelit että pitäs varata aikaa, varasitko?
Oon pyytänyt lähetettä, unohtui tietty tän sairastelun takia ja nyt on jo pakko päästä. Ei oo normaalia. Kyllä kerron jos suojan läpi oon pamahtanut (epäilen) ja sit ku muutenkin olo on ihan tarpeeksi kipeä niin on iskenyt ihan kunnon "raskausoireita" niin sanotusti. Ja kun en mä vaan oo nyt raskaana. Maanantai on lääkäri niin puhun tästä ja pyydän lähetteen pikana tai jos tapahtuu jotakin niin sit meen kaupunkiin päivystykseen oottaan yöksi.

Sori omanapailu, mut oli taas tullut niin monta viestiä et unohdin kenen kaikkien viestiin piti jotain kirjoittaa.

Mut täällä dpo 5 ja alavatsalla outoa nippailua. Vähän ehdin innostua, vaikka tod näk taas vaan jotain perus ruumiintoimintoja :dance008

Nämä ovat mun testit aamulta. Nyt olis sitten dpo ihan sama mut kp26 (tarkistan vielä mut kirjannut oviksen oireet ylös kp16) ja juu toi on paksumpi toi viivanpaikka. Eli mä nyt vaan ovuloin koko ajan ja sit testit sekoilee. CB early on kuitenkin ainut järkevä testi täällä niin sitä tehnyt nyt ku tuli niin outo olo. Eiköhän ne menkat kuitenkin tuu mut outo tuo Digi nyt kun mä en saa kaikissa kierroissa hymyy tohon niin sillä sitä käytän mut nyt ärsyttää ku jo se on hymyillyt ihan tarpeeksi.....

Tiietkö mulla on kans niin outo kierto, ettei mitään rajaa :nailbiting:
Siis luulin et ovis ois ollu tikkujen ja tuntemusten perusteella jo kp 12 mut nyt kp 19 sain suht koht tummat viivat tikkuun ja oireita on. Mut me ollaan käytetty ehkäsynä keskeytettyä oletetun oviksen tienoilla, et raskauden mahdollisuus on varmaa 1% 1000 et :hilarious: mut toisaalta meillä todistetusti miehen touhutipoissa toisinaan simppoja, mut en siltikään jaksa uskoa tähän :hilarious:
Kierto on varmaa sekasempi kun seinäkello, mieskin sano vaan et jos mulla on jatkuva ovulaatio :grin
Ei vaan ikinä oo noin nopeesti ovistikkuun tullu kaks viivaa laimeesta virtsasta, mut toiveajattelua :wacky: Kaikista mahdottomimman tästä tekis se muutenkin, kun ollaan yritetty ja sit muka täsmäiskulla ei oo tullu, mut tällä jos yhtäkkii tulis kaikkien pettymysten ja vauvantekoduunin läpi ni kyllä se on sitten joku Luojan lahja :laughing002

Tiietkö mulla on kans niin outo kierto, ettei mitään rajaa :nailbiting:
Siis luulin et ovis ois ollu tikkujen ja tuntemusten perusteella jo kp 12 mut nyt kp 19 sain suht koht tummat viivat tikkuun ja oireita on. Mut me ollaan käytetty ehkäsynä keskeytettyä oletetun oviksen tienoilla, et raskauden mahdollisuus on varmaa 1% 1000 et :hilarious: mut toisaalta meillä todistetusti miehen touhutipoissa toisinaan simppoja, mut en siltikään jaksa uskoa tähän :hilarious:
Kierto on varmaa sekasempi kun seinäkello, mieskin sano vaan et jos mulla on jatkuva ovulaatio :grin
Ei vaan ikinä oo noin nopeesti ovistikkuun tullu kaks viivaa laimeesta virtsasta, mut toiveajattelua :wacky: Kaikista mahdottomimman tästä tekis se muutenkin, kun ollaan yritetty ja sit muka täsmäiskulla ei oo tullu, mut tällä jos yhtäkkii tulis kaikkien pettymysten ja vauvantekoduunin läpi ni kyllä se on sitten joku Luojan lahja :laughing002
Mulla oli hymy myös apua olikos kp22 ja nyt toissapäivänä ja tänää ja toissapäivänä CB early tyystin nega nytte tommonen haamu. no, yhdyntä ollut mut suojattu ja muutenkin hyvin hyvin epätodennäköistä että olisin raskaana. Mul ollu viime viikonloppuna kauhukrampit ja ne jatku siitä ja vihlomista ja repimistä ja sit semmonen repimiskipu oli toissapäivänä myös. Eilen oli pää kipeä kuten tänään ja on kuumeinen olo mutta ei kuumetta. Väsyttää ja sit oksettaa ja rinnat vihloo ja ajoittain kipuaa. Vv tulee kirkasta tai sitten sellainen vetinen mutta ei tahri ja mulla loppukierrossa vv paljon ja semmonen valkoinen vetinen. Tää on oudoin kierto ehkä ikinä kun tosiaan tunsin oviksen ja nyt muka väittää et ovuloin koko ajan. Eli joku ihme ovuloiva koko ajan... Tänään eka ajatus hymystä oli et hitto ehkäisy petti mut sit tajusin kuinka hullua se olis.. no, nyt mun mielestä dpo9 testi vois olla periaatteessa tommonen mut vahvasti epäilen eli uskon että ihan turhaa viivaa tuo nyt antaa. Mutta ilmoitan kyllä jos oon raskaana koska se olis outoo. Ja noh, nyt ei kovin toivottavaa kun pääsen tutkimuksiin ja hoitoihin oman terveyden takia. Toki jos olisin ja lääkäri antaa luvan tehdä niin teen mutta omasta mielestäni olen ollut vastuullinen kondomin käyttäjä yms. Mutta hormonit vaan hukassa ja sekasin nyt. Se on mun selitys... Mut testaan uudestaan tuossa viikonlopun jälkeen jos ei ylihuomenna menkat tuu.

Mulla oli hymy myös apua olikos kp22 ja nyt toissapäivänä ja tänää ja toissapäivänä CB early tyystin nega nytte tommonen haamu. no, yhdyntä ollut mut suojattu ja muutenkin hyvin hyvin epätodennäköistä että olisin raskaana. Mul ollu viime viikonloppuna kauhukrampit ja ne jatku siitä ja vihlomista ja repimistä ja sit semmonen repimiskipu oli toissapäivänä myös. Eilen oli pää kipeä kuten tänään ja on kuumeinen olo mutta ei kuumetta. Väsyttää ja sit oksettaa ja rinnat vihloo ja ajoittain kipuaa. Vv tulee kirkasta tai sitten sellainen vetinen mutta ei tahri ja mulla loppukierrossa vv paljon ja semmonen valkoinen vetinen. Tää on oudoin kierto ehkä ikinä kun tosiaan tunsin oviksen ja nyt muka väittää et ovuloin koko ajan. Eli joku ihme ovuloiva koko ajan... Tänään eka ajatus hymystä oli et hitto ehkäisy petti mut sit tajusin kuinka hullua se olis.. no, nyt mun mielestä dpo9 testi vois olla periaatteessa tommonen mut vahvasti epäilen eli uskon että ihan turhaa viivaa tuo nyt antaa. Mutta ilmoitan kyllä jos oon raskaana koska se olis outoo. Ja noh, nyt ei kovin toivottavaa kun pääsen tutkimuksiin ja hoitoihin oman terveyden takia. Toki jos olisin ja lääkäri antaa luvan tehdä niin teen mutta omasta mielestäni olen ollut vastuullinen kondomin käyttäjä yms. Mutta hormonit vaan hukassa ja sekasin nyt. Se on mun selitys... Mut testaan uudestaan tuossa viikonlopun jälkeen jos ei ylihuomenna menkat tuu.

Joo mä luulen omalla kohdallani kans ton olevan selitys :grin
Mut kummaa tää on, ku viivat niin paksut et ei huh hoi :facepalm: mut sit mietin aika samoja, kun sä, kun nyt mullakin nää reuma selvittelyt päällä et mitä tää nyt on, mut no pianhan sen sit näkee - mul yleensä oviksen jälkeen haalistuu viivat äkkiä niin siks ihmettelin tätä mut varmaan km. laittanu kropan sekasin.. :sad001

Joo mä luulen omalla kohdallani kans ton olevan selitys :grin
Mut kummaa tää on, ku viivat niin paksut et ei huh hoi :facepalm: mut sit mietin aika samoja, kun sä, kun nyt mullakin nää reuma selvittelyt päällä et mitä tää nyt on, mut no pianhan sen sit näkee - mul yleensä oviksen jälkeen haalistuu viivat äkkiä niin siks ihmettelin tätä mut varmaan km. laittanu kropan sekasin.. :sad001
Mulla viivat haalistui ja sit tummui ja nyt hymyillyt iloista hymyy sitte. En usko raskauden omalla kohdallani olisi melkoinen ihme mutta sinun kohdalla toivon :)

On tämä myös vaikeaa kun ei tiedä miten ajatella ja nyt jos menkat ei tuu ja testi edelleen haamu tai tummuu niin sit joudan yksityisellä käymään koska mulla niin paljon km tm kemiallinen tms ollu.. mut nyt kierrot olleet kivat 25-30 päivää et olis ihme jos dpo9 (minun mielestäni) testi olis haamu ja sit lopulta plus. Voi olla et nyt on joku ihme kystan irtoilukierto ja siks on kipui ja oireita ja testit mitä sattuu

Oi täällä on tapahtunut tosi paljon! Kuvittelin pitäneeni vaan muutaman päivän taukoa täältä, ja heti miljoona juttua luettavana :hilarious:

Valtavat sympatiat ja tsempit tiinaO_o :Heartbigred Otan osaa menetykseen:Heartred

Muita en muista mitä kaikkea oli käynyt, mutta tasapuolisesti kaikille tsemppiä ja plussatuulia! :Heartred

Omaa napaa kun en muutakaan nyt osaa: Oon tulkinnut, että 12.-14.2. ollut vuoto oli oltava kuukautiset - ovistestit oli tosi haaleita silloin, joten ei nyt sit ollut samanlainen megakierto kuin viimeksi. Tällä tulkinnalla edellinen kierto oli siis 34pv, josta kp19-kp34 digioviksen vilkkuhymyä mutta ei yhtään kiinteää hymyä... eli estrogeenitasot nousi,’mutta LH ilmeisesti ei, tai sit on ollut niin nopea suhahdus se LH piikki, että ei oo ehtinyt testeihin kun kerran vuorokaudessa tein (tein myös halpis-liuskoja pitkän pätkää ns. vuorokauden toisena testinä iltaisin, mut ei kovin vahvaa viivaa niihinkään missään vaiheessa). Nyt oon testannut uudella tuplahormoni-digiovispakkauksella ihan tuolta kierron alusta asti, ja toissapäivästä kp 9 alkaen taas vilkkuhymy. Liuskatestissä haaleaa viivaa. Mut limaa riittää, eli ehkä sieltä olis ovis tulossa! Odotan toiveikkaana, että saisin sen oviksen nyt vihdoin kiinni ja olis edes vähän järkevämmän pituinen kierto, jos ei nyt tästäkään sitä plussaa tulisi :smiley-angelic001 Oon taas tosi positiivisena, että ”tää on se kierto”, mutta silti pieni sisäinen piru huutelee et kohta taas tiputaan korkealta.. :devil10:finger002 Fiilis on kuitenkin nyt kaikenkaikkiaan vielä vähän taas enemmän normaalimpi kuin edellisessä kierrossa, eli toivoa on että kroppa olisi vihdoin toipunut keskenmenosta! :shy:

kävin muuten kampaajalla pitkästä aikaa, ja hän ihmetteli että mun tukka on tosi oudon huonon tuntuinen - nahkea, kuiva ja ohuempi. Oon siis käynyt samalla 15vuotta, eli hänellä on kokemusta tästä rehukasta :hilarious: Epäili siinä, että johtuisiko siitä että muutettiin kesällä uuteen taloon ja olisi putkien läpi tulevassa vedessä jotain erilaista... itse pahoin pelkään että tääkin on vaan yksi ihana seuraus raskaudesta ja keskenmenosta, mutta en kehdannut sitä alkaa siinä kampaajan tuolissa vatvomaan... :sad001

Vihdoinkin se kp1 tuli. Kivuista ja vuodosta ei voi erehtyä.

Perässä tullaan, viimeistään huomenna. Nyt jo tuntuu jotain. Mutta tällaista kokoaikaista pissahätää ei ole ennen ollut :(

Well hellou vuoto, dpo2, just niinku kolme viimeistäkin kiertoa. Että ei muuta kun odottelemaan kp1 ja inssiin ilmoittautumista ja letrojen syöntiä.

Wusti:Heartbigred

Jannn, ootko viel testaillut?

Well hellou vuoto, dpo2, just niinku kolme viimeistäkin kiertoa. Että ei muuta kun odottelemaan kp1 ja inssiin ilmoittautumista ja letrojen syöntiä.

Wusti:Heartbigred

Jannn, ootko viel testaillut?

Juu negaa viimeks tänään, vuotoa odotellessa. Pientä menkkatuntemusta jo välillä tuntuu, Toiv huome alkais menkat.

Saattaapi olla, että palaan ens viikolla tänne takas. Nyt tulee railusti vanhaa verta. Toissapäivänä oli ne kovat supistukset koko päivän.
Keskiviikkona ultra.. Sitten nähää

Saattaapi olla, että palaan ens viikolla tänne takas. Nyt tulee railusti vanhaa verta. Toissapäivänä oli ne kovat supistukset koko päivän.
Tsemppiä, toivottavasti olisi vaan harmitonta vuotelua :Heartred

Etkä tule! Toivotaan että harmitonta :)

Mulla ehkä kp1 huomen. Mielenkiintoista oli seurata kierto tikuilla ja testeillä kun tietää että ei oo mitään raskauden mahdollisuutta ja oireitakin riitti enemmän kuin muille jakaa. Silti kierto pysyy hyvänä eli kp27 nyt ja tiputti vähän jo mut outoo pinkkiä. Noh, tästä sitten kiva jos kierrot pysyy hyvinä mut luteaali on kyl lyhentynyt mulla vai olisko aina ollut ton 11 päivää... Flo väittää että 15 dpo alkaa menkat ja niinhän se oviksesta onkin ollut eli eka kerta ku tiputtaa.

Koirankorva toivottavasti on harmiton vuoto..

@Helena80 oottelen sun gynekuulumisia... :dance008

Ja @Koirankorva ei voi olla totta taas :sorry: toivottavasti tulisi kuitenkin ultrasta hyvät kuulumiset!

Täällä keskenmeno menee näköjään samaa rataa kuin viimeksi. Vuoto alkoi tänään pari päivää tuomion jälkeen, nyt kivut on kovemmat kuin edellisen keskenmenon vuodoissa ennen varsinaista tyhjennystä. Vähän toivon että tyhjenisi itsestään ettei tarvitsisi niitä lääkkeitä ottaa, mun muutenkin huono iho räjähti ihan käsiin sen hormonipommin jälkeen.

Tuntuu että oon ihan shokkitilassa vielä, en tiedä mikä romahdus odottaa ens viikolla. Varasin jo työterveyteen ajan, ens viikon saikun saan varmaan sairaalasta. Edellisen kkm:n jälkeen olin 2,5 vkoa töissä jonka jälkeen jäin saikulle uupumuksen ja masennuksen vuoksi. Mulle on jo pariin otteeseen tänä vuonna sanottu lääkärien toimesta, että mun pitäisi jäädä uudestaan saikulle, mutten ole halunnut. Nyt kun toinen kkm tuli, en vaan kestä enää.. ja mietin vaan että mistä meitä rangaistaan. En ymmärrä mitä teen väärin etten voi pysyä raskaana.

Pahoittelut kp1 ja Koirankorva, pidän kaikki sormet ristissä ettet palaa :Heartred

KETJUSSA AKTIIVISESTI JA EPÄTOIVOISESTI KUUMEILEVAT

Wusti91 /
29/ esikoinen toiveissa /ya 6/17/ tm 1/18 /kp28-33

Elisa / 26 / toinen haaveissa / ya 2018 / PCO / tammikuussa 2020 eka letrozol-kierto

smoothie. /31/ ensimmäinen haaveissa /ya 3/18 /1. ivf kevät20

jannn /33/ esikoinen toiveissa /ya 9/18 /km 3/19

Hillis /29/ ensimmäinen haaveissa /ya 10/18 / OI-hoidot 12/19 alkaen

Aida* /37/ toinen toiveissa /ya11/18 /hoidot aloitettu 1/20

Nipanderi /33/ toka toiveissa /ya 12/18/ vuotohäiriöitä/ 1. Inssi suunnitteilla 3/20

Tepsu19 /35/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ 28-30pv

Crocus / 40+/ ya 2018 /luomu

Helena80/ 39/ neljäs/ ya 1/19/ kierto 28-32

Sammie// 32// esikoinen// ya 2/19// km 4/19, kkm 12/19// kierto keskimäärin 35 pv // herttamainen kohtu

Alcyone / 43 / toinen toiveissa / ya 4/19, kkm 8/19 / kp 28-32

Jukkapalmu23 / 23/ esikoinen toiveissa /ya 5/19/ kp 28-30pv

dimou / 30 / toinen / ya 5/19 / pco? / IVF 3/20 lyhyt kaava

Persimon2/ 30 / Toinen(kolmas) / ya 5/19 / kku 3/19 / kk 10/19 / kierto n. 25 pv

Sinpura / 20 / esikoinen haaveena / ya 5/19 /
km 11/19 / kierto ?

tiina0_o / 30 / 3. lapsi / ya 5/2019 / kkm 10/19 ja 2/2020

Turvonnut / 31 / toinen haaveissa / ya 6/19 / kkm 12/19/ kp ennen km 30

Nyytti / 39 / neljäs haaveissa / ya 6/19 / kp 26-29pv

MrsCherry(?) / 32 / ensimmäinen kuumeilussa / ya 6/19 / kkm todettu 9/19 (vko 12) / kierto sekaisin kkm jäljiltä

turotus / 21 / toinen toiveissa / tjot 7/19

Jesbe / 29 / esikoinen haaveissa /ya 2014, uudelleen syksyllä 2019 /km,kkm,tm /kierrot 25-35

zarar_/ 23 / esikoinen / ya 7/19 / km 1/20 / kp 27-32, kierrot epäsäännöllisiä

siska / 29 /toinen toiveissa / ya 5/19 / tu 9/19 / kp 30-38 (pco tyyppiset munasarjat)

PLUSSANNEET:

Tiarella
/26 / raskaus 4/3.lapsi / ya 12/19 / la 5.10.2020

Koirankorva /25/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ tm 1/19, km 4/19, tm 10/19 / LA 11.10

Toivottavasti otin uusimman listan.

Tsemppiä! Toivottavasti kaikki on hyvin :Heartred Paljonko viikot nyt?

Täällä keskenmeno menee näköjään samaa rataa kuin viimeksi. Vuoto alkoi tänään pari päivää tuomion jälkeen, nyt kivut on kovemmat kuin edellisen keskenmenon vuodoissa ennen varsinaista tyhjennystä. Vähän toivon että tyhjenisi itsestään ettei tarvitsisi niitä lääkkeitä ottaa, mun muutenkin huono iho räjähti ihan käsiin sen hormonipommin jälkeen.

Tuntuu että oon ihan shokkitilassa vielä, en tiedä mikä romahdus odottaa ens viikolla. Varasin jo työterveyteen ajan, ens viikon saikun saan varmaan sairaalasta. Edellisen kkm:n jälkeen olin 2,5 vkoa töissä jonka jälkeen jäin saikulle uupumuksen ja masennuksen vuoksi. Mulle on jo pariin otteeseen tänä vuonna sanottu lääkärien toimesta, että mun pitäisi jäädä uudestaan saikulle, mutten ole halunnut. Nyt kun toinen kkm tuli, en vaan kestä enää.. ja mietin vaan että mistä meitä rangaistaan. En ymmärrä mitä teen väärin etten voi pysyä raskaana.

Pahoittelut kp1 ja Koirankorva, pidän kaikki sormet ristissä ettet palaa :Heartred

Oon niin älyttömän pahoillani! :sorry: Pidä hyvä huoli itsestäsi :Heartred

Takaisin