Raskaaksi 2019

KETJUSSA AKTIIVISESTI JA EPÄTOIVOISESTI KUUMEILEVAT

Wusti91 /
29/ esikoinen toiveissa /ya 6/17/ tm 1/18 /kp28-33

Elisa / 26 / toinen haaveissa / ya 2018 / PCO / tammikuussa 2020 eka letrozol-kierto

smoothie. /31/ ensimmäinen haaveissa /ya 3/18 /1. ivf kevät20

jannn /33/ esikoinen toiveissa /ya 9/18 /km 3/19

Hillis /29/ ensimmäinen haaveissa /ya 10/18 / OI-hoidot 12/19 alkaen

Aida* /37/ toinen toiveissa /ya11/18 /hoidot aloitettu 1/20

Nipanderi /33/ toka toiveissa /ya 12/18/ vuotohäiriöitä/ hoidot alkamassa

Tepsu19 /35/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ 28-30pv

Koirankorva /25/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ tm 1/19, km 4/19, tm 10/19

Crocus / 40+/ ya 2018 /luomu

Helena80/ 39/ neljäs/ ya 1/19/ kierto 28-32

Sammie// 32// esikoinen// ya 2/19// km 4/19, kkm 12/19// kierto keskimäärin 35 pv // herttamainen kohtu

Alcyone / 43 / toinen toiveissa / ya 4/19, kkm 8/19 / kp 28-32

tiinao_O /30/ kolmas toiveissa /ya 5/2019 /kkm 10/19

Jukkapalmu23 / 23/ esikoinen toiveissa /ya 5/19/ kp 28-30pv

dimou / 30 / toinen / ya 5/19 / pco? / IVF keväällä 20

Persimon2/ 30 / Toinen(kolmas) / ya 5/19 / kku 3/19 / kk 10/19 / kierto n. 25 pv

Sinpura / 20 / esikoinen haaveena / ya 5/19 /
km 11/19 / kierto ?

Turvonnut / 31 / toinen haaveissa / ya 6/19 / kkm 12/19/ kp ennen km 30

Nyytti / 39 / neljäs haaveissa / ya 6/19 / kp 26-29pv

MrsCherry(?) / 32 / ensimmäinen kuumeilussa / ya 6/19 / kkm todettu 9/19 (vko 12) / kierto sekaisin kkm jäljiltä

turotus / 21 / toinen toiveissa / tjot 7/19

Jesbe / 29 / esikoinen haaveissa /ya 2014, uudelleen syksyllä 2019 /km,kkm,tm /kierrot 25-35

PLUSSANNEET:

Tiarella
/26 / raskaus 4/3.lapsi / ya 12/19 / la 5.10.2020

Tiarella, onnea plussasta:)

Täällä testattu tänään dpo 14 nega, myös lämmöt pudonneet huimasti. Eiköhän me menkat sieltä taas viikonlopun aikana ala. Huoh! Ei tuonut eka hoitokierros plussaa:(. Jotenkin niin surullinen ja tyhjä olo pitkästä aikaa. Ehkä tähän hoitokierrokseen oli ladannut niin paljon odotuksia, että nyt on niin surullinen fiilis.

Onneksi illalla on mukavaa tekemistä tiedossa ja pian pääsen ulkomaille reissuunkin, eiköhän tästä taas nousta:)

onko täällä muuten kukaan kokeillut gelee royalia? Ajattelin, että jos ihan huvikseen ostais purkin.

ihanaa kun täällä on nyt alkanut plussia ropista:rolleyes:

kp1 yk10

Nipa. jep.. Siks tää nyt niin tolkuttoman raskasta onkin, kun ekaa kertaa tän yrityksen aikana oli selviä oireita ja tunne et nyt! Mut sit ne oireet vaan loppu ja muutama päivä siitä alkokin tuhruttelemaan ja nyt sit alko menkat.. Ja oon niin kipee et päivä alko burana&panadol kombolla. Odottelen et kivut helpottas sen verta et pääsis käyttämään koirat ulkona. Vmp.

Yritin eilen kysellä tuolla 2020 ketjussa ovistesteistä, mut ehkä siellä on liian tuoreita yrittäjiä, kun en saanut vastauksia :hilarious:

Ovistesteistä: onko kukaan käyttänyt cb:n tuplahormoni-digitestejä? Mulla jo kuudetta aamua tänään siinä vilkkuhymy, eikä vieläkään kiinteää hymyä... eli estrogeenit on nousseet, mutta LH ei. Kp 24 jo menossa (edellisessä ”kierrossa” tosin ovis vasta gynen jälkikäteen arvioimana noin kp 28-30. Oon käyttänyt samalla halpis-liuskaovistestejä (jotain raskauskeijulta tilattuja halvimpia mitä oli), ja niissä viiva ihan hailuraa, kerran tuossa pari päivää sit oli jo vähän tummempaa, mutta palasi hailuraksi.... Mun kierto on siis aivan sekaisin, ollut nyt pitkäksi venähtänyt kkm jälkeen, edellinen oli 55pv. Nyt mietin, että menikö ovis ohi (testasin vaan kerran päivässä), vai onko ovuloimaton kierto, vai voiko se ovis olla yhä tulossa... Apuja, kokemuksia, jotain :anyone

kp1 yk10

Nipa. jep.. Siks tää nyt niin tolkuttoman raskasta onkin, kun ekaa kertaa tän yrityksen aikana oli selviä oireita ja tunne et nyt! Mut sit ne oireet vaan loppu ja muutama päivä siitä alkokin tuhruttelemaan ja nyt sit alko menkat.. Ja oon niin kipee et päivä alko burana&panadol kombolla. Odottelen et kivut helpottas sen verta et pääsis käyttämään koirat ulkona. Vmp.

Mulla alkaa kans yk10.. Ja mulla oli kans marraskuussa about viikon päästä oviksesta pieni tippa verta tullut, olin ihan varma et kiinnittymisvuotoa ja olis tärpännyt. Lämmöt pysy myös korkeemmalla, kunnes sit vaan yhtäkkiä kp1 saapui. Oli ihan selvät oireet, mutta ei. Pettymys oli ihan hirvee :mad:

Tsemppiä:Heartred Vielä koittaa se päivä kun se kp1 ei tulekaan:smiley-angelic001

Mä neulon kanssa! Ja ompelen, mutta se on nyt jääny vähän vähemmälle. Mun koneet on kellarissa, ja nyt on pitkään ollut sellainen tunne ettei jaksa mennä sinne, jää vaan mieluummin sohvalle neulomaan. Just sain itselleni villapaidan valmiiksi. Lapselle on kans tulossa, vartalokappale valmis ja hihat työstön alla.

Vauvapeiton malleja oon kans ihastellut, mutta en oo uskaltanut vielä aloittaa :bag: esikoiselle ostin peittolangat heti kun alotettiin yrittämään, ja ne langathan sit kummitteli kaapissa pitempään...

Pakko kertoa, ostin kesällä yrittämisen alussa kirpparilta pienen pieniä bodyja valmiiksi jemmaan. Varmaan ajattelin silloin että nopeasti tärppää. Yksi kerta syksyllä kun menkat alkoi niin heitin muovipussin missä bodyt on eteiseen ja käskin miehen viedä roskiin. No eilen kun siivosin vaatekaappeja niin huomasin että mies oli piilottanut pussukan minulta vaatekaapin perukoille:sad010Itkuhan siinä pääsi.

Pakko kertoa, ostin kesällä yrittämisen alussa kirpparilta pienen pieniä bodyja valmiiksi jemmaan. Varmaan ajattelin silloin että nopeasti tärppää. Yksi kerta syksyllä kun menkat alkoi niin heitin muovipussin missä bodyt on eteiseen ja käskin miehen viedä roskiin. No eilen kun siivosin vaatekaappeja niin huomasin että mies oli piilottanut pussukan minulta vaatekaapin perukoille:sad010Itkuhan siinä pääsi.

Hyvä että säästi :Heartred
Mä oon jo ainakin 6 vuotta ostella ajoittain kivoja juttuja..ja niistä en luovu vaikka ei ikinä lasta tulis :hilarious: ehkä oon sitte kirottu. Kaikki ei kylläkään ole sukupuolineutraalia että ehkä jos sais vaan poikia niin vois tyttöjutuista luopua...

Pahoittelut kp1 ja negat :Heartred on tämä yks saatanan työmaa..

Oon aktiivisuusrannekkeen myötä herännyt alkoholin haittoihin ja meinaan pitää tipatonta tai ainakin vähentää..:silent jos sais miehenkin mukaan niin ois kiva..

Voi että, ihan alkoi itkettää, olipas ihanasti tehty mieheltä:Heartred

Nyytti, joo, mä en jaksa vouhkata enää mistään oireista, tuntuu että niitä on aina ja lopputulos on silti kirkkaan valkoinen testi:sad010helpompi vaan ajatella että tuskin taaskaan:banghead: Tsemppiä kp1:Heartred

Niistä tuplahormoni testeistä. Musta tuntuu että monella on tota samaa. Jotenkin fiilis että ovat vaan kalliita, ei muuta. Ite tykkään testata halpstikuilla tiettyyn pisteeseen ja kun on vahvempaa viivaa niin varmistan vaan digillä.

Mä ompelen kanssa. Nykyään vähemmän, mut tytöllekin on tullut tehtyä vaatteita. Samoin neulottua. Jos sais jostain kelloon lisää aikaa, että ehtis kaikkee tekemään:smiley-ashamed004

Kiinnostais kyl toi kaksoisdigi, kuinka aikasin alkaa vilkkumaan..mut oon tykänny tosta et eka halpistikulla ja sit varmistus digillä

Äh tota mä just pelkään et jos nyt saan neulottua vauvajuttuja niin miten kauan ne kummittelee mulla jossai kaapissa ja lisää surua. Mut sit toisaalta haluaisin vähän uppoutua siihen tunteeseen että "sitten kun meillä on vauva niin". Ja ainakin nyt oon päättäny et haluun neuloa niitä. Joskus katselen kaupassa pieniä vaatteita ja usein itku nousee silmiin. Kerran löysin niin ihanan bodyn ja kamppailin pitkään ostanko sen mutta itku kurkussa jätin sen kun pelkäsin että se kiroaa mut, ja ois sopinu vaan pojalle ja et jos saankin vaan yhden tyttölapsen. Ois vaan niin ihana ostaa omalle vauvalle juttuja :Heartred

Hyvä että säästi :Heartred
Mä oon jo ainakin 6 vuotta ostella ajoittain kivoja juttuja..ja niistä en luovu vaikka ei ikinä lasta tulis :hilarious: ehkä oon sitte kirottu. Kaikki ei kylläkään ole sukupuolineutraalia että ehkä jos sais vaan poikia niin vois tyttöjutuista luopua...

Pahoittelut kp1 ja negat :Heartred on tämä yks saatanan työmaa..

Oon aktiivisuusrannekkeen myötä herännyt alkoholin haittoihin ja meinaan pitää tipatonta tai ainakin vähentää..:silent jos sais miehenkin mukaan niin ois kiva..

Mielelläni kuulisin lisää noista mitä oot rannekkeen kautta huomannut? Mun alkoholin käyttö on kyl vähentynyt roimasti siitä mitä se on joskus ollut. Ei vaan enää niin kiinnosta ja sen jälkimainingit pilaa monta päivää jos juo enemmän :hungover:

KETJUSSA AKTIIVISESTI JA EPÄTOIVOISESTI KUUMEILEVAT

Wusti91 /
29/ esikoinen toiveissa /ya 6/17/ tm 1/18 /kp28-33

Elisa / 26 / toinen haaveissa / ya 2018 / PCO / tammikuussa 2020 eka letrozol-kierto

smoothie. /31/ ensimmäinen haaveissa /ya 3/18 /1. ivf kevät20

jannn /33/ esikoinen toiveissa /ya 9/18 /km 3/19

Hillis /29/ ensimmäinen haaveissa /ya 10/18 / OI-hoidot 12/19 alkaen

Aida* /37/ toinen toiveissa /ya11/18 /hoidot aloitettu 1/20

Nipanderi /33/ toka toiveissa /ya 12/18/ vuotohäiriöitä/ hoidot alkamassa

Tepsu19 /35/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ 28-30pv

Koirankorva /25/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ tm 1/19, km 4/19, tm 10/19

Crocus / 40+/ ya 2018 /luomu

Helena80/ 39/ neljäs/ ya 1/19/ kierto 28-32

Sammie// 32// esikoinen// ya 2/19// km 4/19, kkm 12/19// kierto keskimäärin 35 pv // herttamainen kohtu

Alcyone / 43 / toinen toiveissa / ya 4/19, kkm 8/19 / kp 28-32

Jukkapalmu23 / 23/ esikoinen toiveissa /ya 5/19/ kp 28-30pv

dimou / 30 / toinen / ya 5/19 / pco? / IVF keväällä 20

Persimon2/ 30 / Toinen(kolmas) / ya 5/19 / kku 3/19 / kk 10/19 / kierto n. 25 pv

Sinpura / 20 / esikoinen haaveena / ya 5/19 /
km 11/19 / kierto ?

Turvonnut / 31 / toinen haaveissa / ya 6/19 / kkm 12/19/ kp ennen km 30

Nyytti / 39 / neljäs haaveissa / ya 6/19 / kp 26-29pv

MrsCherry(?) / 32 / ensimmäinen kuumeilussa / ya 6/19 / kkm todettu 9/19 (vko 12) / kierto sekaisin kkm jäljiltä

turotus / 21 / toinen toiveissa / tjot 7/19

Jesbe / 29 / esikoinen haaveissa /ya 2014, uudelleen syksyllä 2019 /km,kkm,tm /kierrot 25-35

PLUSSANNEET:

Tiarella
/26 / raskaus 4/3.lapsi / ya 12/19 / la 5.10.2020

tiinao_O /30/ 3. lapsi /ya 5/2019 /kkm 10/19 / la 7. tai 8.10.

Mä neulon kanssa! Ja ompelen, mutta se on nyt jääny vähän vähemmälle. Mun koneet on kellarissa, ja nyt on pitkään ollut sellainen tunne ettei jaksa mennä sinne, jää vaan mieluummin sohvalle neulomaan. Just sain itselleni villapaidan valmiiksi. Lapselle on kans tulossa, vartalokappale valmis ja hihat työstön alla.

Vauvapeiton malleja oon kans ihastellut, mutta en oo uskaltanut vielä aloittaa :bag: esikoiselle ostin peittolangat heti kun alotettiin yrittämään, ja ne langathan sit kummitteli kaapissa pitempään...

Vauvapeitto on kans yks mitä haluaisin tehdä. Millä puikoilla ja langalla oot tehny? Vai teitkö lopulta peittoa kun olit raskaana?

Mä tein kaksi vauvavilttiä yhdistäen yksivärisiä ja isoäidin neliöitä, molemmissa oli mustaa ja valkoista ja toisessa korostuksena sinistä ja toisessa vaaleanpunaista. Tuli ihan tosi kivannäköiset, kuvat taitaa olla vaan tänne liian isoja. Ja noita tilkkujapeittoja on kiva tehdä, kun ei tarvi koko työtä raahata mukana esim. junamatkoilla.

:dance011:dance011menkat alko :dance011:dance011

Kierto oli harvinaisen (32pv) pitkä nyt toivotaan ettei niitä kystiä tuu ens kierrolla eikä enää koskaa...

Itse ole raskautunut nimenomaan näistä pitkistä kierroista. Esikoisen yritysaikana kierto oli n. 33 päivää, nykyään 28. Mutta esikoistakin tehtiin pitkään ja hartaudella, että tuskin se tässä mikään ratkaiseva tekijä oli, ennemminkin tähdet ja kuu sanoisin:dummy:

Takaisin