Raskaaksi 2019

Mä jään tänne vielä ihmettelee teijän touhuja loppuviikon ja sen jälkeenki jään lueskelee. Jottei oo sit ihan pihalla jos kuukauden sisää takas hyppään :hungry:

Mahtavaa Koirankorva! Onnea! :smiley-bounce016

Mulla on dpo12, aamulla tuli jokunen tippa verta, mutta ei onneksi sen enempää ole tässä kierrossa tiputellut kuten parissa edellisessä teki. Tästä olen ihan tyytyväinen. Huomenna kai ne menkat alkaa. Tuntuu tyhmältä vain mennä sinne verikokeeseen sitten torstaina.:shifty:

Enimmäkseen on vauvajutut nyt taka-alalla ja mielessä enemmän mahdollinen uusi koti. Yritän täällä urakoida tätä nykyistä myyntikuntoon niin ei ehdi paljon muuta murehtia.

Onnea Kk!!! Luin tässä pitkän pätkän tekstejä putkeen, ja ihan jännitin miten sun viivoille käy, hyvä että en huudahtanut ääneen JES! :hilarious:

Mä oon taas ihan varma, että tää on plussakierto - se on tää ovista edeltävä optimismi :hilarious: Kp 20 ja tuplahormoni-digi-ovis vilkkuhymyili eilen ja tänään, ehkä sieltä päivän parin päästä tulis sit ovishymy :smiley-angelic001 K18 hommat ainakin osuu kohdilleen, kun ollaan puolison kanssa just kahdestaan lomalla tää viikko, ja vieläpä paikassa jossa ei oo hirveesti muuta tekemistä kun ottaa aurinkoa ja olla hotellihuoneessa :love017 Lisäksi olo on vihdoin ekaa kertaa pitkään aikaan rentoutuneempi, stressitykytykset alkaa olla poissa ja kroppakin tuntuu normaalilta vihdoin näin 4kk kkm:sta. Et nyt jos ei tuu plussaa, niin tipun kyllä todella korkealta.....

Tilasin ekaa kertaa digi ovistestejä, ihanku ne mitään nyt auttaisi mutta tuleepahan olo että on jotain tehnyt asian eteen. Huomaa miehestä että alkaa silläkin pieni paniikki pikkuhiljaa iskeä, se oli ekan puoli vuotta tosi rauhallinen mutta nyt kun taas alkoi menkat ja pian 10kk yrittämistä takana niin sanoi että stressaa ja pelottaa. :grumpy:

Mahtavaa Koirankorva! Onnea! :smiley-bounce016

Mulla on dpo12, aamulla tuli jokunen tippa verta, mutta ei onneksi sen enempää ole tässä kierrossa tiputellut kuten parissa edellisessä teki. Tästä olen ihan tyytyväinen. Huomenna kai ne menkat alkaa. Tuntuu tyhmältä vain mennä sinne verikokeeseen sitten torstaina.:shifty:

Enimmäkseen on vauvajutut nyt taka-alalla ja mielessä enemmän mahdollinen uusi koti. Yritän täällä urakoida tätä nykyistä myyntikuntoon niin ei ehdi paljon muuta murehtia.

Verikoe? Eikai negakierrosta käydä verikokeessa? Vai joku muu kuin hcg?

Ja et oo takas tulossa kk!! Onnea! Toiv tultais kaikki perässä pikaisesti :)

Ihanaa Kk! hyvä etten pompannut ilmaan ilosta, toivottavasti kaikki menee hyvin :excited001

Ryhmä ei olekaan kirottu :smiley-angelic001

Outo sattumus äsken, oon ostanut hävyttömän monta pc:n liuska pakettia yrityksen aikana, ja äsken ostin kaupassa käydessäni taas yhden (en oo varma miksi, ei yritetä nyt aktiivisesti) NIIN PAKETISSA OLI VAAN YKSI LIUSKA god damn it

oi ihanaa, onnea :Heartred toivottavasti ei tarvii tikutella hääpäivänä :happy093
onko isot häät tulossa?

minä maltoin vielä tänäkin aamuna olla testaamatta. (negahan se on kuitenkin) mut onhan se testattava.
onko jollain tietoa noista sairaalan testeistä et kui herkkiä ovat?

Kiitos! :Heartred Mikä dpo sulla on?

Meillä vihkiminen ja pienet juhlat sen jälkeen on vaan lähimmille, aiotaan sitten kesällä pitää isommat ja rennot juhlat ystäville. Mulla on yleensä ovis vasta dpo 17-19, joten sen ei pitäisi osua hääpäivälle. Olisi mahtavaa tulla raskaaksi omana hääpäivänä, mutta tähän hätään käy kyllä mikä tahansa päivä, ja mielellään pian. :shy:

Meillä vihkiminen ja pienet juhlat sen jälkeen on vaan lähimmille, aiotaan sitten kesällä pitää isommat ja rennot juhlat ystäville. Mulla on yleensä ovis vasta dpo 17-19, joten sen ei pitäisi osua hääpäivälle. Olisi mahtavaa tulla raskaaksi omana hääpäivänä, mutta tähän hätään käy kyllä mikä tahansa päivä, ja mielellään pian. :shy:
kuulostaa todella hyvältä :Heartpink
juu, ei se varmaan haittais vaikkei ole juuri se oma hääpäivä milloin tulee raskaaks :laughing002 josko joku kaunis päivä.

dpo 11 pitäis olla.

on kyllä KK:lla aivan selkeä plussa.
pc ei petä koskaan! tarrasukkia sinne :Heartred

Voi teidän häät kuulostaa ihanalta:Heartred ja mikäs sen parempaa, kun pistää hääyönä siemenet itämään:thumright olis ihana aloitus liitolle:happy:

Tuli häistä mieleen (taas ihan ohi tän raskaus aiheen) otin yhden suoratoistokanavan kokeiluun, että voi katsoa unelmahäät:hilarious: voi taivas, en ees tiedä et miks, ku en oikeen syty tollaisesta viihteestä. Mutta kyllä jotain salaista myhäilyä jossain myötähäpeän kohdissa huomaan tuntevani. Minkä teet, ihminen minäkin:hilarious:

Takaisin