Raskaaksi 2019

"testaan perjantaina" IN MY ASS..... :hilarious: mutta, mitähän hittoa. Nyt on laskennallisesti dpo 9 ja oireista dpo 11. Ja toi viiva...... :wideyed::wideyed:

Liitteet

• IMG_20200128_115629__01.jpg
    IMG_20200128_115629__01.jpg
    22.9 KB · Katsottu: 267
"testaan perjantaina" IN MY ASS..... :hilarious: mutta, mitähän hittoa. Nyt on laskennallisesti dpo 9 ja oireista dpo 11. Ja toi viiva...... :wideyed::wideyed:

Onko tummempi kuin viimeks? Taitaa olla? Ehkä tää nyt ois plus! Kokeiletko toisella merkillä?

tää on kyl plus! digiä kehiin, mut kyl mä jo varovasti onnittelen. ei nää yleensä näin selkeästi näy noissa kuvissa ja nyt on kyl selkeä.

Kk, mahtavaa:Heartred nyt naiset skumpat auki, vuoden eka plus:dance011:gen053:excited001 ja kk, nyt et sitten tuu tänne enää takaisin, kun aikaisintaan 9 kuukauden kuluttua (muuta kun kertomaan hyvät uutiset, tietty:Heartred).

Noni, en nyt tiedä, kai pitäis olla helpottunut, mut jotenkin en oo. Siis itse käynnissä ei selvinnyt taas yhtään mitään lisää. Kaikki on normaalia, mitä nyt normi-naiseen verrattuna vuodan kolme kertaa enemmän.

Miehen simpoissa kaikki normaalia. Mulla näkyi vasemmalla oikein kaunis, oikeaoppinen keltarauhanen ja limakalvo kaikesta tästä runsaasta hyytymä vuodosta huolimatta oli 11mm. Rakenteesta ei pysty juuri sanomaan kuulemma tässä kierron vaiheessa, kun on jo sellaista muhjua, mutta aiemmin kun on en en ovulaatiota ultrattu, niin täydellinen se silloin on ollut. Ainut hieman kyseenalainen juttu oli, että oikeellakin näkyi 15mm folli. Kysyin et onko sillä kierrolle väliä jos siellä on millon sattuu tollasia "johtofollin" kokoisia, mut ei oikein osannut vastata siihen.

Kierron alussa sitten yhteys sinne ja koittavat järjestää ens kiertoon mulle aukkarin ja samalla otetaan sitten kohdun limakalvosta koepalat. Sanoi kyllä että hyvin epätodennäköistä että olis syöpä (joku 1/100) mut et tottakai pitää selvittää kun tää hämärä vuotaminen on jatkunut jo niin pitkään. Sanoi et ei voi ottaa nyt, ettei mahdollinen sikiö tuu tikun päähän. Olis tehny mieli nauraa. Niin vähän mä uskon että siellä mitään sikiötä tulee olemaan. Ja jos siitäkään ei löydy mitään, niin sit vielä voidaan tähystää kohtu. Aukkarin jälkeen päätetään jatkotoimista, mutta todennäköisesti oi-hoitoa ainakin jonkin verran aluksi, kun kerran värkki toimii niin kun pitää (jos ei oteta lukuun tätä vuotohommaa).

Toisaalta hyvä et tutkivat nyt kunnolla ton vuotamishomnan ja toisaalta harmi ettette heti pääse alottamaan hoitoa. Ja toisaalta hyvä ettei taas löytynyt mitään vikaa mut sit toisaalta tiiän tunteen ku turhauttaa ku kaikki vaikuttaa normaalilta eikä mitään vikaa mut silti vuoto-ongelma on! :banghead: Millä mielellä itse oot kun jos aloittavat sillä ovisinduktiolla, tai puhuitteko ivf:stä vielä? Tosi jännä kyllä et sun limis on noinkin paksu tosta vuotamisesta huolimatta:wideyed:

Toisaalta hyvä et tutkivat nyt kunnolla ton vuotamishomnan ja toisaalta harmi ettette heti pääse alottamaan hoitoa. Ja toisaalta hyvä ettei taas löytynyt mitään vikaa mut sit toisaalta tiiän tunteen ku turhauttaa ku kaikki vaikuttaa normaalilta eikä mitään vikaa mut silti vuoto-ongelma on! :banghead: Millä mielellä itse oot kun jos aloittavat sillä ovisinduktiolla, tai puhuitteko ivf:stä vielä? Tosi jännä kyllä et sun limis on noinkin paksu tosta vuotamisesta huolimatta:wideyed:

En mä oikeen vielä tiedä. Pitää pureskella hetki. Toisaalta hyvä ettei mitään rakenteellisia ja toiminnallisia juttuja ole. Toisaalta mitä enemmän tollasia "helppoja" vaihtoehtoja lähtee pois, sitä varmempi tietty ite oon, et oon just se 1 sadasta kenellä on joku vittumainen kohtusyöpä ja koko värkki poistetaan. Ei pitäis mennä asioiden edelle tietenkään, se on typerää.

Toisaalta myös turhauttaa se, että jos kaikki on normaalia (tästä epänormaalista vuotamisesta huolimatta, minkä ei näiden tietojen valossa pitäis vaikuttaa tähän prosessiin) että miksi sitten ei raskaus ala. Se pistää väkisinkin kallistumaan siihen että munien laatu on ihan kuraa. Sit jos mun munasarjat tykittää noita munia miten sattuu ja ne sitten turhuuttaan surkastuu pois, niin käy vähän mielessä, että nopeuttaako se mun vaihdevuosien tuloa sitten, kun niitä on kumminkin syntymässä määrätty määrä. En tiiä. Ei kyllä ahdistus helpottanut ainakaan vielä:hilarious:

Toivottavasti nyt kierron alettua pääsis heti siihen aukkarin. Sanoivat et voi olla täyttääkin, mut et ainakin sitä seuraavaan kiertoon oon sit jo jonon etupäässä:bag:

Koirankorva, JEEE vuoden eka plussa! Onnea ja tarrasukkia hirmuisesti! :smiley-bounce016

Ja JEE ryhmä ei oo kirottu! :hilarious:

Täällä kp8 eikä oikein mitään ihmeellistä. Vähän tulee vieläkin vaaleanpunaista valkovuotoa, eli tää tiputtelu on nyt sit jo kestänyt yli kaks viikkoa. Kunpa ne terot nyt tässä kierrossa auttais paremmin, mut alan olla aika skeptinen. Ens kierrossa onkin sit huonot tsäänssit, kun mies on reissussa just oviksen aikaan. Ehditään yks laaki vetästä ehkä päivää-paria ennen ovista, jos hyvin käy.

Voimia kaikille tammikuun viimeisiin päiviin!

En mä oikeen vielä tiedä. Pitää pureskella hetki. Toisaalta hyvä ettei mitään rakenteellisia ja toiminnallisia juttuja ole. Toisaalta mitä enemmän tollasia "helppoja" vaihtoehtoja lähtee pois, sitä varmempi tietty ite oon, et oon just se 1 sadasta kenellä on joku vittumainen kohtusyöpä ja koko värkki poistetaan. Ei pitäis mennä asioiden edelle tietenkään, se on typerää.

Toisaalta myös turhauttaa se, että jos kaikki on normaalia (tästä epänormaalista vuotamisesta huolimatta, minkä ei näiden tietojen valossa pitäis vaikuttaa tähän prosessiin) että miksi sitten ei raskaus ala. Se pistää väkisinkin kallistumaan siihen että munien laatu on ihan kuraa. Sit jos mun munasarjat tykittää noita munia miten sattuu ja ne sitten turhuuttaan surkastuu pois, niin käy vähän mielessä, että nopeuttaako se mun vaihdevuosien tuloa sitten, kun niitä on kumminkin syntymässä määrätty määrä. En tiiä. Ei kyllä ahdistus helpottanut ainakaan vielä:hilarious:

Toivottavasti nyt kierron alettua pääsis heti siihen aukkarin. Sanoivat et voi olla täyttääkin, mut et ainakin sitä seuraavaan kiertoon oon sit jo jonon etupäässä:bag:

Joo toivotaan todella ettei oo mitään syöpäjuttuja, ja onneks on kuitenki harvinaisia ja kun oot niin nuorikin niin riski (kai) pienempi. Multahan ei oo koepaloja otettu eli se on ainut mitä ei oo tutkittu vuotojen osalta :bag: eikai sitte oo nähty tarpeelliseksi, en tiiä:oops: Onneks sulla on suht lyhyet kierrot niin ens kierto tai mahdollisesti sitä seuraava tulee nopeesti :)

Onhan noita ilman syytä lapsettomia. Kenties itsekin ja moni muukin. Toiv ei munat oo kellään kuraa :nailbiting::woot:

Joo toivotaan todella ettei oo mitään syöpäjuttuja, ja onneks on kuitenki harvinaisia ja kun oot niin nuorikin niin riski (kai) pienempi. Multahan ei oo koepaloja otettu eli se on ainut mitä ei oo tutkittu vuotojen osalta :bag: eikai sitte oo nähty tarpeelliseksi, en tiiä:oops: Onneks sulla on suht lyhyet kierrot niin ens kierto tai mahdollisesti sitä seuraava tulee nopeesti :)

Joo, eiköhän se helpota kun saa ne koepalat otetuksi (jos ovat puhtaat) . Sitten ei voi kun ajatella, että tämä asia on nyt vaan jonkun muun hallussa ja etenee sitä vauhtia kun etenee.

Jannn, toivottavasti ei. Moni muu ei kuitenkaan lapsettomuudesta huolimatta lisäksi kärsi kolmen viikon kuukautisista. Sori omanapainen marttyyriasenne:hilarious:

Takaisin