Raskaaksi 2019

Paljon tsemppiä NewMoon! Eiköhän se ole vain harmitonta, pakko olla!!!

Mulla vuotaa jo aika paljon, jopa pieniä hyytymiä. :eek: vuoto kuitenkin tummanruskeaa eikä kirkkaanpunaista kuten menkkaveri... Ei oo mitään menkkaoireirakaan ja menkkojen pitäs alkaa vasta ma-ti. Eli mitähän ihmettä. Mikähän megavuoto sieltä on tulossa, apua... :banghead: Kannattaako kuitenkin jatkaa terojen syömistä ens kierrossa? Jos tää on vaan sitä aloituksesta johtuvaa... Vai alanko taas häiriköidä lääkäreitä?

Mulla tollane suurempi vuotelu ennen menkkoja ei oo viitannu supervuotoihin, ihan normit ja niukatkin aikaisempaan (muutaman vuoden takaisiin) vuotomäärään verrattuna. Voi olla et sulki toimis luget paremmin.. Mut ehkä kantsii kokeilla viel ainaki toinen kierto teroja jos oiskin vaa niide sivuoire. Mutjoo, tsemppiä. Tiiän miten paskaa ja turhauttavaa toi on :meh:

Mulla tollane suurempi vuotelu ennen menkkoja ei oo viitannu supervuotoihin, ihan normit ja niukatkin aikaisempaan (muutaman vuoden takaisiin) vuotomäärään verrattuna. Voi olla et sulki toimis luget paremmin.. Mut ehkä kantsii kokeilla viel ainaki toinen kierto teroja jos oiskin vaa niide sivuoire. Mutjoo, tsemppiä. Tiiän miten paskaa ja turhauttavaa toi on :meh:

Yhdyn tähän. Ei oo ollu mitään supervuotoja, ihan normit näistä kaikista muista vuodoista huolimatta.

Newmoonille isot jaksamiset. Toi odottaminen on niin raastavaa. Vaikka jos keskenmeno, niin ei sitä voitais mitenkään estää. Ei se silti yhtään helpota tilannetta. Toivottavasti kaikki on hyvin ja noi nyt olis vaan harmittomia vuotoja. Tiedän, ei sitä voi olla ajattelematta ja stressaamatta. Itellä myös kokemus että tuulimunaraskaus ei vuotanut yhtään, mutta onnistuneessa raskaudessa oli alussa ihan menkkamaiset vuodot, myös hyytymiä.

Tsemppiä Newmoonille, toivottavasti tosiaan on harmitonta vuotelua. Onneksi ei ilmeisesti ole ainakaan toistaiseksi ollut mitään kovia kipuja. Ja noista oireista sen verran, että mulla oli alkuun tosi oireetonta. Rinnat ei ollut yhtään kipeät ja pahoinvointikin tosi vähäistä, että se oireiden puuttuminen ei välttämättä ole huono merkki.

Täällä sivusta seurailen teidän keskusteluja edelleen ja pidän peukkuja, että tänne saatais tähän alkuvuoteen myös kunnon plussa-aalto :angelic:

Mulla tällä hetkellä viikkoja 25+0 ja aika tuntuu menevän ihan siivillä. Aiemmin täällä kertoilinkin, miten mulla silloin alkuraskaudesta todettiin ihan yllättäen kookas myooma kohdunsuun päällä ja tosiaan ehdittiin epäillä kkm, kun haittaisi niin paljon varhaisultrassa ultrausta. Eilen oli ensimmäinen kontrolli myoomasta liittyen tulevaan synnytykseen ja todettiin, että myooma on noussut tässä noin kuukaudessa pois kohdunsuulta ja ei pitäisi olla este alatiesynnytykselle. Kovasti olen toivonut, etten joutuisi sektioon, joten tämä oli iso helpotus :happy:

NewMoon, tsemppiä! Ikävä tilanne, mutta toivottavasti vaaraton ❤️

Fantsu, kiva kuulla susta ja vielä hyviä uutisia :happy:

Mulle soittivat. Ei toista hcg-kontrollia, vaan jos vielä KUUKAUDEN päästä plussa, niin voi soitella...

Mulle soittivat. Ei toista hcg-kontrollia, vaan jos vielä KUUKAUDEN päästä plussa, niin voi soitella...

No hohhoijaa taas tätä toimintaa:banghead: Sit vaan r-testikaupoille, kyllähän se silläkin selviää jos viiva alkaa tummumaan.

Mulla molemmissa keskenmenoissa on menkkamaiset kivut alkanut ennen vuotoa, tai supistusmaiset, ihan erilaiset kuin kohdun kasvukivut. (Täs toisessa nyt toki oli paljon kipuja munasarjan kohdalla, jossa oli kans raskausmateriaalia) mutta sitten kun varsinainen keskenmeno alkoi, oli niitä supistuskipuja ollut jo useamman päivän. Tuntuivat selässä ja alamahalla ja reisissä. Ja kohdunnapukassa tuntui välillä kuin sukkapuikolla olis kaivettu.
Vaikka henkilökohtaista ja raskauskohtaista nää niin taitaa olla. Toivotaan parasta NewMoon, että sulla olis vaan harmitonta vuotoa :Heartred

Siis mitä hittoa, kuukauden päästä!?
Toivottavasti sun plussa lähtiskin vahvenemaan ja oliskin uusi raskaus kyseessä :Heartred

Mä odottelen edelleen menkkoja. Kyllä alkaa olla semmoset pms oireet, että eiköhän ne vloppuna viimestään ala. On sen verran kauan niitä odoteltuki, koska se gyne sano sillo ultratessa että luultavasti lähipäivinä /kohta alkaa varmaan kuukautisetkin :grin niin tästä syystä oon niitä odotellut. Huomenna siitä ultrasta on 4viikkoa.
Aika juoksee, kohta onki heinäkuu, ja ed. Raskauden laskettuaika ja meidän ulkomaan reissu ja virallisesti vauvanteko :Heartred enkä oo vielä ees aloittanut sitä kuntokuuria. Eilen tein vähän venyttelyä ja jalka- ja vatsajumppaa, mutta näin polvikipuisena en pystyny paljoa tehdä.

Koskahan joku keksis sellasen virstasta kotona tehtävä hcg - arvomittarin(vois sisältää tietysti myös lh-arvo mittauksen) . Kuin kätevä olis. Johki liuskalle pissaa ja koneeseen ja se ilmoittaa virstan hcg arvon.
Näitä ovulaatio-raskaus monitoreja onkin, mut ei nekää taida sitä arvoa antaa.
Tosin vois tuoda aika paljon stressiä jos toinen virtsa on vahvempaa ku seuraavan päivän. Mut silti, sais keskenmenossaki kotona seurata arvoa tarkemmin.
Ei muuta ku suunnittelemaan sellasta, myynti olis varmaan taattu, ku vauvakuumeisena sitä ostaa melkein mitä vaan, mikä ehkä vois auttaa.

Oon paljon miettinyt että varmaan noi autoimmuunisairaudet vaikuttaa siihen et keho hylkii alkioo ja nyt on sama kuin silloin kun lähdin raskaaksi niin kauhu lentsu ja olin itse kipeä ja kaikki mahdollinen tarttui sitte myös minuun

Tästä syystä kai sitä disperiinii määrätään monille.. hengästyneenä kävelen ja nyt taas uni tulee mut herään aikaisin enkä saa unta. Yöllä pissalle ja todentuntuiset unet. Kyllä on oireet taas mut usko pysyvään plussaan nykyisin nolla

Koskahan joku keksis sellasen virstasta kotona tehtävä hcg - arvomittarin(vois sisältää tietysti myös lh-arvo mittauksen) . Kuin kätevä olis. Johki liuskalle pissaa ja koneeseen ja se ilmoittaa virstan hcg arvon.
Näitä ovulaatio-raskaus monitoreja onkin, mut ei nekää taida sitä arvoa antaa.
Tosin vois tuoda aika paljon stressiä jos toinen virtsa on vahvempaa ku seuraavan päivän. Mut silti, sais keskenmenossaki kotona seurata arvoa tarkemmin.
Ei muuta ku suunnittelemaan sellasta, myynti olis varmaan taattu, ku vauvakuumeisena sitä ostaa melkein mitä vaan, mikä ehkä vois auttaa.
Toi on niin totta. Kyl itse oon sortunut jo kaikkeen mahdolliseen mitä vain voi keksiä paitsi se greippimehu kun mulla se lisää happamuutta mitä nyt tolla myoinositolilla pyritään poistamaan. Ja inkivääri sitruuna tee kaatui eilen lavuaarista alas vaikka yleensä niin herkkua

NewMoonille roppakaupalla tsemppiä ja voimia, epätietoisuus on ihan kamalaa! Mut suuri todennäköisyys on että ihan harmitonta <3 Mä vuodin esikoisen raskaudessa rv18 asti aina sillon tällön ja mulla sit todettiinkin totaali etinen istukka, meni verisuonirykelmä just kohdunsuun päältä eikä liikahtanu koko raskauden aikana siitä. Uudet vuodot alko rv35+ ja reilusti vuotikin, ihan järkky hyytymiiä ym, yh. Tasan rv36 sit leikattiin kun lapsivesi alko loppumaan, sitä siis tihku samalla kun vuodin verta.

Sammie, noi voi himputti että kuukaus! wtf :banghead:
Ei muuta kuin kotona tosiaan testailemaan ja vertailemaan että onko suunta tummenemaan vai haalistumaan :nailbiting: Tsemppiä!!

Aidan ja KK:n kans aika samoissa vissiin mennään, oliko muilla ovis nyt ihan hollilla?
Mulla kp14 ja ovis varmaan huomenna la tai sit su.
Viimeset 5 kiertoa oon saanu o+ tällee kp14 aamuna ja ihan räikeän, mut tänä aamunapa ei ollukkaa räikeää plussaa! On viiva vahvistunu eilisestä, et saattaa se plussa tulla illasta tai sit huomenna aamulla. Jomot on alkanu nyt ihan parin tunnin aikana vahvistumaan, et tulossa on nyt vkl enivei.
Limoja mulla tullu jo viikon verran, alkavat aika pian menkkojen loputtua aina jo, varmaa greipin takia niin ajoissa ja selkeinä.

Mulla kp18, ja eilisestä asti ollut nippailua ja jomotusta munasarjoissa ja alavatsalla. Ovismaiset limat tuli kyllä jo mooonta päivää sitten, eli varmaan itse ovis onkin nyt vasta. Yleensä saanut plussan ovis testeihin kp13/14. Mut jospa tää on vaan erilainen kierto. Outooo

Mulla kp18, ja eilisestä asti ollut nippailua ja jomotusta munasarjoissa ja alavatsalla. Ovismaiset limat tuli kyllä jo mooonta päivää sitten, eli varmaan itse ovis onkin nyt vasta. Yleensä saanut plussan ovis testeihin kp13/14. Mut jospa tää on vaan erilainen kierto. Outooo
Mulla tuli limat ja halut pari päivää aiemmin ja kivut sit ja kun ovulaatio niin kivut mut heti kuivaa. Nyt on holvannu vv mut lugeista johtuvaa myös. Tosin oon melko varma etten oo raskaana vaikka oireet on kyl just preciis eli se siivousinto, outo euforia ja sit semmonen touhukkuus mitä oli kyl kemiallisesta.. no juu, katsellaan

Onneks ei mee tänään työvuorot ristiin miehen kanssa, tietää mitä illalla luvassa:grin:facepalm: kyllä voi ihminen tulla iloiseksi alavatsan nippailusta, ei jestas. Parin vkon päästä taas rymisten alas pilvilinnoista mut onpahan nyt ees hyvä fiilis. Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin ja hyvää viikonloppua:Heartred

Tänään sain apteekista noi kortisonit, pakko kun keho on tulehdus tilassa ja tuhoaa itseään ja joka paikka kipeenä. Oon liittänyt ton luteaaaliin eniten et sillon pahenee mut ei joka kk mut suurinpiirtein

NewMoonille roppakaupalla tsemppiä ja voimia, epätietoisuus on ihan kamalaa! Mut suuri todennäköisyys on että ihan harmitonta :Heartred Mä vuodin esikoisen raskaudessa rv18 asti aina sillon tällön ja mulla sit todettiinkin totaali etinen istukka, meni verisuonirykelmä just kohdunsuun päältä eikä liikahtanu koko raskauden aikana siitä. Uudet vuodot alko rv35+ ja reilusti vuotikin, ihan järkky hyytymiiä ym, yh. Tasan rv36 sit leikattiin kun lapsivesi alko loppumaan, sitä siis tihku samalla kun vuodin verta.

Sammie, noi voi himputti että kuukaus! wtf :banghead:
Ei muuta kuin kotona tosiaan testailemaan ja vertailemaan että onko suunta tummenemaan vai haalistumaan :nailbiting: Tsemppiä!!

Aidan ja KK:n kans aika samoissa vissiin mennään, oliko muilla ovis nyt ihan hollilla?
Mulla kp14 ja ovis varmaan huomenna la tai sit su.
Viimeset 5 kiertoa oon saanu o+ tällee kp14 aamuna ja ihan räikeän, mut tänä aamunapa ei ollukkaa räikeää plussaa! On viiva vahvistunu eilisestä, et saattaa se plussa tulla illasta tai sit huomenna aamulla. Jomot on alkanu nyt ihan parin tunnin aikana vahvistumaan, et tulossa on nyt vkl enivei.
Limoja mulla tullu jo viikon verran, alkavat aika pian menkkojen loputtua aina jo, varmaa greipin takia niin ajoissa ja selkeinä.

Jep, varmaan sunnuntaina H päivä. Tänään on jo ollu kunnon tärinäkivut vasemmalla ja aina välillä myös oikeella :thumright

paljon on hcg nyt?

Muokattu viimeksi:
Takaisin