Raskaaksi 2019

Voi newmoon, tiedän mitä stressiä tuo veren näkeminen aiheuttaa, vaikka se voikin olla ihan vaaratonta.

Lähetän sulle paljon hermoja, tuo osaa olla niin raastavaa :sad010

Tsemppiä NewMoon, vaarantonta vuotelua varmastikin! :Heartred Mutta uskon että sulla on nyt sydän sykkyrällä huolesta.

Ompa jännää tiinuliinu ja sammie! Jospa oiski molemmat "oikeita plussia"!

Mä ainakin tiedän ettei( periaatteessa) voi olla oikea plussa. Tosin jos nyt kävis sama ku sillon aikalailla tasan 8 vuotta sitten, eli kondomin läpi raskaaksi :grin olis aikamoinen ihme. Vielä näillä rauta-arvoilla ja en oo ees mitää vitamiineja nyt syönyt. Paitsi rautatabletissa on foolihappo ja C-vitamiini samassa, että olis nopea vaikutteista.

newmoon toivottavasti on vaaratonta :Heartred
mitkäs viikot pitäis olla?

(( kokemuksesta voin sanoa, että neuvolaan ei kannata luottaa vaan siihen omaan tuntemukseen ja hakeutua jonnekin varmistamaan asia jos epäilyttää ja vuoto jatkuu.
terveisin eräs joka luotti neuvolan sanomiseen rusehtavasta tuhrusta (jatkui pitkään sekä ihan kirkkaan veren lorahtelusta paristi) neuvolan mukaan normaalia ja kiinnittymisvuotoa. no sieltä kohdusta löytyi n.6 viikkoa sitten jo keskeyttänyt toimintansa. onneks en sentään odottanut ultraa (vielä 1,5vk tuosta) vaan vaatimalla vaatien pääsin tarkistuttamaan asian polille päivystykseen rv11. ))
haluan tämän kertoa kaikille ihan vain oman kokemukseni myötä.

Voi NewMoon, onpa kamala tilanne:Heartred toivottavasti olisi vain jotain harmitonta. Kaikki lämpimät ajatukset sinne:Heartred

Ei nyt mitenkään silleen kamalasti. Pyyhkiessä oli sellaista limansekaista verenvuotoa. Laitoin siteen varmuudeksi. Enpä ole uskaltanut nyt vessaan sen jälkeen...
Pakko kommentoida. Näin hoidoissa käyneenä ja raskautuneena ja lapsettomuuKetjuissa kirjottaneena ja ainakin kahden kaverin hoitoja seuranneena sanon että on enemmän sääntö ku poikkeus että vuotoa on. Etenkin jos luget tms käytössä. Paljon tsemppiä sinne. Tiedän kokemuksesta että se ON syvältä. Esikoisesta vuosin reilusti yli rv12 saakka alkuun isoilla hyytymillä holonaan ja sitten on off tuhraten tosiaan sinne 12 viikon paremmalle puolelle. Hirveä masennushan se oli ja meinasin vetää ranteet auki kun vuosikausien yrittämisen jälkeen eka plus meinas vuotaa viemäriin.

Mulla vuotaa verta :smiley-angry017

Pakko täältä sivusta kommentoida..
Mulla esikoisen kohdalla tiputteli viikoille kahdeksan asti sillointällöin verensekaista.
Täysin terve tyttö syntyi.
Myöskin edellisessä raskaudessa vuoti verta muutamaan otteeseen ihan kunnolla viikoilla 5-9. Ja tämän raskauden 2kk ikäinen ihana tulos tuhisee tuossa vieressä.

Kun taas keskeytyneessä km ei mitään vuotoja!

Mulla vuotaa verta :smiley-angry017

Pakko täältä sivusta kommentoida..
Mulla esikoisen kohdalla tiputteli viikoille kahdeksan asti sillointällöin verensekaista.
Täysin terve tyttö syntyi.
Myöskin edellisessä raskaudessa vuoti verta muutamaan otteeseen ihan kunnolla viikoilla 5-9. Ja tämän raskauden 2kk ikäinen ihana tulos tuhisee tuossa vieressä.

Kun taas keskeytyneessä km ei mitään vuotoja!

Kp9, eka tikku taas pissitty. Lähinnä siks, et voi sanoo varman ovispäivän polilla. Alle 2 viikkoo:nailbiting: tietenkin jälleen oikeaan aikaan harrastellaan, mut kyl te tiedätte, usko luomuun aikalailla pyöreä 0.

Missäs kierron vaiheessa muut menee? Sammie, uutta verikoetta vaan. Toivotaan että on noususuuntainen ja uusi pieni kyydissä. Mites NewMoon?

Liitteet

• IMG_20200117_070837.jpg
    IMG_20200117_070837.jpg
    13.1 KB · Katsottu: 162
Nipanderi kiva kun aika jo noin lähellä:woot:

Newmoon toivottavasti pääset tänään tarkastukseen:Heartred

Täällä kp4. Nyt lähdössä taas viikonloppureissuun ja sukulaisen häihin et kun tulee kotiin nii "saakin" taas alkaa ovista bongaileen (vaikka eipä se juuri hyödytä). Toivon et tää ois jo viimeinen kierto ennen hoidon aloitusta..

Tsemppiä NewMoon :Heartred mulla alkoi verinen limavuoto muutama päivä sen jälkeen kun kkm oli todettu enkä ollut vielä päässyt aloittamaan lääkkeellistä tyhjennystä. Nämä vuodot on yksilöllisiä, monilla ollut kokemusta samanlaisesta mutta harmittomasta vuodosta.

Täällä kp16 eli piinapäiviä elellään, ovis oli tuntemusten ja Flon mukaan pari päivää sitten. Yritäpä tässä sitten olla kyttäämättä taas joka oiretta, kun eivät viimeksikään meinanneet raskautta.

Paljon tsemppiä NewMoon! Eiköhän se ole vain harmitonta, pakko olla!!!

Mulla vuotaa jo aika paljon, jopa pieniä hyytymiä. :eek: vuoto kuitenkin tummanruskeaa eikä kirkkaanpunaista kuten menkkaveri... Ei oo mitään menkkaoireirakaan ja menkkojen pitäs alkaa vasta ma-ti. Eli mitähän ihmettä. Mikähän megavuoto sieltä on tulossa, apua... :banghead: Kannattaako kuitenkin jatkaa terojen syömistä ens kierrossa? Jos tää on vaan sitä aloituksesta johtuvaa... Vai alanko taas häiriköidä lääkäreitä?

Takaisin