Voi newmoon, tiedän mitä stressiä tuo veren näkeminen aiheuttaa, vaikka se voikin olla ihan vaaratonta.
Lähetän sulle paljon hermoja, tuo osaa olla niin raastavaa
Lähetän sulle paljon hermoja, tuo osaa olla niin raastavaa

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ompa jännää tiinuliinu ja sammie! Jospa oiski molemmat "oikeita plussia"!

Pakko kommentoida. Näin hoidoissa käyneenä ja raskautuneena ja lapsettomuuKetjuissa kirjottaneena ja ainakin kahden kaverin hoitoja seuranneena sanon että on enemmän sääntö ku poikkeus että vuotoa on. Etenkin jos luget tms käytössä. Paljon tsemppiä sinne. Tiedän kokemuksesta että se ON syvältä. Esikoisesta vuosin reilusti yli rv12 saakka alkuun isoilla hyytymillä holonaan ja sitten on off tuhraten tosiaan sinne 12 viikon paremmalle puolelle. Hirveä masennushan se oli ja meinasin vetää ranteet auki kun vuosikausien yrittämisen jälkeen eka plus meinas vuotaa viemäriin.Ei nyt mitenkään silleen kamalasti. Pyyhkiessä oli sellaista limansekaista verenvuotoa. Laitoin siteen varmuudeksi. Enpä ole uskaltanut nyt vessaan sen jälkeen...
Mulla vuotaa verta![]()
Mulla vuotaa verta![]()
tietenkin jälleen oikeaan aikaan harrastellaan, mut kyl te tiedätte, usko luomuun aikalailla pyöreä 0.

mulla alkoi verinen limavuoto muutama päivä sen jälkeen kun kkm oli todettu enkä ollut vielä päässyt aloittamaan lääkkeellistä tyhjennystä. Nämä vuodot on yksilöllisiä, monilla ollut kokemusta samanlaisesta mutta harmittomasta vuodosta.En pääse mihinkään. Käskivät seurata vaan. Sit jos tulee kipeämpi olo tai vuoto runsastuu nii sit uudestaan yhteys.
Yksityinen?En pääse mihinkään. Käskivät seurata vaan. Sit jos tulee kipeämpi olo tai vuoto runsastuu nii sit uudestaan yhteys.