Raskaaksi 2019

Täällä on jänniä tilanteita, tulispa nyt plussia! :Heartred Piristäisi päivää!

Mulla on hankalaa just nyt. Kuulin huonoja uutisia ystävästäni, josta on nyt iso huoli. Sain tänään myös henkilökohtaisia pettymys-uutisia. Yhden työjutun kanssa on kiirettä, ja oon välillä tehnyt yömyöhään koneella töitä... Unohtelen asioita ja on vaikea kauheasti saada mistään kiinni. Oon liikaa vain puhelimella ja koneella. Onneksi huomenna alkaa viikonloppu ja saan perjantaiksi kylään neljävuotiaan kummityttöni äitinsä kanssa, ja lauantaina taas saan hoitokoiran meille. Eli ihanaa seuraa tiedossa.

Tänään on dpo10, mutta en varmaan aio testata ollenkaan, kun teidän etten oo raskaana. Tulis vaan tyhmä olo siitäkin.

Parempaa päivää muille!

Mua jotenkin ahdistaa jo valmiiksi kuukautisten alkaminen 2 viikon päästä. Tallettelut osui kohdilleen, mies on uv:n myötä innostunut terveellisimmistä elämäntavoista (minkä toivon vaikuttavan sperman laatuun positiivisesti) ja mulla on stressi vähentynyt syksystä huomattavasti. Mietin jo valmiiksi, mikä on vialla jos ei nytkään kaikesta tästä huolimatta tärppää. :oops:

Tältä musta on tuntunut jo 10kk..:arghh:

Sammie jos ne ottais uuden hcg arvon vaikka maanantaina ni selviäis ellei Sul ala jo tummenee testit kans :)

Täällä on jänniä tilanteita, tulispa nyt plussia! :Heartred Piristäisi päivää!

Mulla on hankalaa just nyt. Kuulin huonoja uutisia ystävästäni, josta on nyt iso huoli. Sain tänään myös henkilökohtaisia pettymys-uutisia. Yhden työjutun kanssa on kiirettä, ja oon välillä tehnyt yömyöhään koneella töitä... Unohtelen asioita ja on vaikea kauheasti saada mistään kiinni. Oon liikaa vain puhelimella ja koneella. Onneksi huomenna alkaa viikonloppu ja saan perjantaiksi kylään neljävuotiaan kummityttöni äitinsä kanssa, ja lauantaina taas saan hoitokoiran meille. Eli ihanaa seuraa tiedossa.

Tänään on dpo10, mutta en varmaan aio testata ollenkaan, kun teidän etten oo raskaana. Tulis vaan tyhmä olo siitäkin.

Parempaa päivää muille!

Menethän sitten herkästi lääkäriin, mikäli koet liikaa kuormitusta ja se alkaa näkyä sun fyysisessä ja henkisessä voinnista pidempiaikaisesti. Nimim. Työuupumus tuoreeltaan takana ja edelleen varmasti osittain päällä. Eilen tapasin lääkäriä, joka olisi kirjoittanut mulle sairauslomaa jos olisin sen halunnut (okei nyt oon flunssan jälkimainingeissa saikulla). En koe pidemmälle sairauslomalle tällä hetkellä tarvetta, vaikka tunnistan etten edelleenkään "terve" ole. Helpotti tieto siitä, että saan sairauslomaa heti jos siltä tuntuu. Toivottavasti sinulla huonojen uutisten tunnelmat ja työstressi helpottavat pian. :Heartred

Jannn, voi arse!

Newmoon, toivotaan että on vain vaaratonta vuotoa! Parilla kaverilla on myös odotusaikana tullut verta mutta raskaus jatkunut kuitenkin normaalisti loppuun asti. Sen on pakko olla harmitonta nyt :smiley-angelic001:Heartred

Mulla on nyt kp17 ja vasta tänään tullut perinteisiä ovis nippailuja. Yleensä nippaillut samoihin aikoihin kun limat tulleet ja ovistesti näyttänyt plussaa. Harmi kun en nyt tässä kierrossa tehnyt testiä, niin en ole varma että onko ovis vasta nyt vai menikö jo. Pitää varmuuden vuoksi tänään laittaa seksihepenettä päälle ja houkutella miestä puuhiin:shy:

Mulla onki dpo8 jo. Tulin kipeäksi eilinen horkka tosissaan oliki ku oon kipee. Vv holskaa ja nyt oikealle puolelle sattunut ja kiristänyt koko päivän ja repäissyt mut se on ihme paineen tunne ja reiteen asti. Olisko taas joku kysta. Testi negaa tietty oli ei näkyisi mut jotenkin uskon että menkat tulee. Tosin flunssan pidän hyvänä asiana koska kun tulin raskaaksi niin mun immuunijärjestelmän mielestä oli pakko tulla flunssaan ja kipeeksi ja sillon tuli se plus. Tisut ei kyllä oo yhtään kipeet. On vain kurkku kipee, eilen illalla alko semmonen ihan ku olis paise tos kurkussa vaikea niellä mut ei ollut mitään. Saikkua siis tänään ja huomenna et pitkä vkloppu pedissä.. luulin että tänään on dpo7 mut sehän olikin jo eilen.

Sammie toivottavasti olisi uusi raskaus

Jannn toivottavasti muuttuu viivanpaikka viivaksi

Alcyone sullako venyvä vv? Mul ollu pari kertaa oviksesta joku viikko niin tommosta...

NewMoon, ooks sä kysyny muilta ivf hoidoissa olleilta et onko niillä ollut paljon verenvuotoa jos on tuoresiirto? Voisko silti joku punktio aiheuttaa tällaista. Taikka ylipäänsä kun on tehty kaikenlaista operaatiota.

Kädet ristiin et teän kärpäsellä on liimaiset jalat <3

NewMoon, ooks sä kysyny muilta ivf hoidoissa olleilta et onko niillä ollut paljon verenvuotoa jos on tuoresiirto? Voisko silti joku punktio aiheuttaa tällaista. Taikka ylipäänsä kun on tehty kaikenlaista operaatiota.

Kädet ristiin et teän kärpäsellä on liimaiset jalat :Heartred

Onhan noista jo NewMoonin kohdalla aikaa, joten epäilen vahvasti että mitenkään liittyis hoitoon. Raskaudessa nyt vaan välillä vuotaa. Toivottavasti olis ihan normaalia ja vaaratonta.

Ootko NewMoon menossa ihan ar-ultraankin neuvolaan? Mulla hoidon jälkeinen ar-ultra tehtiin polilla, joten olisin sinne mieluummin yhteydessä. Toki näissä on eroja paikkakunnittain.

Tule NewMoon heti kertomaan, mitä sulle sanottiin! Uskon ja toivon, että on vaaratonta :Heartred

Ar-ulra on polilla. Toki voin sinnekin olla yhteydessä mut oon jo neuvolan asiakas ni ajattelin soittaa sinne. Siis ihan vaan senkin takia et se on 1km päässä ja poliin on tunnin ajomatka.

Aa, no toki sit. Poli vaan herkästi tuollaiset tutkii, neuvola voi olla nihkeämpi.

Takaisin