Ompa jännää tiinuliinu ja sammie! Jospa oiski molemmat "oikeita plussia"!
Ois huikeeta!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ompa jännää tiinuliinu ja sammie! Jospa oiski molemmat "oikeita plussia"!

Piristäisi päivää! Mua jotenkin ahdistaa jo valmiiksi kuukautisten alkaminen 2 viikon päästä. Tallettelut osui kohdilleen, mies on uv:n myötä innostunut terveellisimmistä elämäntavoista (minkä toivon vaikuttavan sperman laatuun positiivisesti) ja mulla on stressi vähentynyt syksystä huomattavasti. Mietin jo valmiiksi, mikä on vialla jos ei nytkään kaikesta tästä huolimatta tärppää.![]()
Täällä on jänniä tilanteita, tulispa nyt plussia!Piristäisi päivää!
Mulla on hankalaa just nyt. Kuulin huonoja uutisia ystävästäni, josta on nyt iso huoli. Sain tänään myös henkilökohtaisia pettymys-uutisia. Yhden työjutun kanssa on kiirettä, ja oon välillä tehnyt yömyöhään koneella töitä... Unohtelen asioita ja on vaikea kauheasti saada mistään kiinni. Oon liikaa vain puhelimella ja koneella. Onneksi huomenna alkaa viikonloppu ja saan perjantaiksi kylään neljävuotiaan kummityttöni äitinsä kanssa, ja lauantaina taas saan hoitokoiran meille. Eli ihanaa seuraa tiedossa.
Tänään on dpo10, mutta en varmaan aio testata ollenkaan, kun teidän etten oo raskaana. Tulis vaan tyhmä olo siitäkin.
Parempaa päivää muille!

Mulla vuotaa verta![]()
mutta huoli varmasti valtava

Toivottavasti harmitonta vuotoa <3 pakko olla harmitontaEi nyt mitenkään silleen kamalasti. Pyyhkiessä oli sellaista limansekaista verenvuotoa. Laitoin siteen varmuudeksi. Enpä ole uskaltanut nyt vessaan sen jälkeen...

NewMoon, ooks sä kysyny muilta ivf hoidoissa olleilta et onko niillä ollut paljon verenvuotoa jos on tuoresiirto? Voisko silti joku punktio aiheuttaa tällaista. Taikka ylipäänsä kun on tehty kaikenlaista operaatiota.
Kädet ristiin et teän kärpäsellä on liimaiset jalat![]()
Ar-ulra on polilla. Toki voin sinnekin olla yhteydessä mut oon jo neuvolan asiakas ni ajattelin soittaa sinne. Siis ihan vaan senkin takia et se on 1km päässä ja poliin on tunnin ajomatka.