Raskaaksi 2019

Kyllä teille vielä vauva tulee :Heartred Minä "tiesin", että keskenmennyt oli tyttö. Nyt on jotenkin hassua, kun seuraavasta ei tiedä... Kun vain sen vauvan syliin saakka saisi. En voi kuvitella sitä rakkauden tunnetta, kun se oli niin suuri jo muutamassa viikossa...

Ja teillekin :Heartred

Mulla esikoisen aikaan vahva olo että olis tyttö, ja oon aina ajatellut että saan ensin tytön ja sit pojan. Mut rakenneultrassa sainkin sitten yllättyä :D poikahan sielä köllötteli. Sillon tosin oli vaan se ajatus, mikä oli lapsesta asti mulla ollu, mut ei sellasta tunnetta. Ei ollu tunnetta/aavistusta, ainoastaan se ajatus :D
Mutta sillonkin anoppi tiesi. Se oli ostanut jo ennen rakenneultraa pojan vaatteita, jotka antoi loppuraskaudessa, ei halunnut tietää sukupuolta ennen syntymää, joten ei paljastettu monelle. Mutta hän tiesi sen jostain :D on täs jo 5 vuoden ajan puhunut välillä että koskas on sen tytön aika ja pikkusiskon :grin vois olla aika yllätys jos pikkuveli tulis :grin

Mutta se rakkaus vauvaa kohtaan on ihan käsittämätöntä. Mä en saanut esikoisessa sitä raskauden aikana, siis totta kai oli joku sellanen tunne, mut ei sellasta palavaa rakkautta. Mut kyllä se sitten syttyi heti kun lapsi oli syntynyt, oli aika outo tunne, ku se jysähti niin päälle että taisin olla heti synnytyksen jälkeen kysymysmerkin näköinen ku lapsi oli sylissä :D vähän semmonen että mitäs nyt tai oho.

Mut seuraavaa varmaan odottaa ihan eri tunteella. Tosin tää edellinen keskenmennyt raskaus teki mulle kauhean ahdistuneen olon. Olisko ollut vaan sisäistä suojelua pettymykseltä.

Miten pitkään yrititte esikoista? Hyvin ootte pärjännyt jos ootte kuitenkin pystyny tjottailemaan, ilman ovistikkuja jne :hilarious: :)
Esikoista tehtiin reipas vuosi. Oon mä lämpöjä mittaillut, mutta en oo vielä ainakaan tikkuja kokenu omaks jutuks :rolleyes:

Meillä mies kysyi eilen hommailujen päätteeksi, että uskonko että nyt tärppää. Ei ole ennen moista kysynyt eli alkaa varmaan hänelläkin tää ajan pitkittyminen vähän vaikuttaa. Juteltiin sitten siitä, miten oltiin varauduttu kakkosen "tekoon" menevän se puoli vuotta ja tulikin kerrasta. :rolleyes: Laskettiin, että kohta ollaan oltu 8 kk ilman ehkäisyä ja plussastakin on jo 5 kk. Saa nähdä kauan vielä odotellaan.

Esikoista tehtiin reipas vuosi. Oon mä lämpöjä mittaillut, mutta en oo vielä ainakaan tikkuja kokenu omaks jutuks :rolleyes:

Anteeksi utelu, tuliko teille esikoinen luomuna vai olitteko hoidoissa? Jotenkin aina ihana kuulla näitä tarinoita kun on mennytkin vähän pidempään, mutta lopulta sitten vauva saatu:Heartred

Ja teillekin :Heartred

Mulla esikoisen aikaan vahva olo että olis tyttö, ja oon aina ajatellut että saan ensin tytön ja sit pojan. Mut rakenneultrassa sainkin sitten yllättyä :D poikahan sielä köllötteli. Sillon tosin oli vaan se ajatus, mikä oli lapsesta asti mulla ollu, mut ei sellasta tunnetta. Ei ollu tunnetta/aavistusta, ainoastaan se ajatus :D
Mutta sillonkin anoppi tiesi. Se oli ostanut jo ennen rakenneultraa pojan vaatteita, jotka antoi loppuraskaudessa, ei halunnut tietää sukupuolta ennen syntymää, joten ei paljastettu monelle. Mutta hän tiesi sen jostain :D on täs jo 5 vuoden ajan puhunut välillä että koskas on sen tytön aika ja pikkusiskon :grin vois olla aika yllätys jos pikkuveli tulis :grin

Mutta se rakkaus vauvaa kohtaan on ihan käsittämätöntä. Mä en saanut esikoisessa sitä raskauden aikana, siis totta kai oli joku sellanen tunne, mut ei sellasta palavaa rakkautta. Mut kyllä se sitten syttyi heti kun lapsi oli syntynyt, oli aika outo tunne, ku se jysähti niin päälle että taisin olla heti synnytyksen jälkeen kysymysmerkin näköinen ku lapsi oli sylissä :D vähän semmonen että mitäs nyt tai oho.

Mut seuraavaa varmaan odottaa ihan eri tunteella. Tosin tää edellinen keskenmennyt raskaus teki mulle kauhean ahdistuneen olon. Olisko ollut vaan sisäistä suojelua pettymykseltä.

Mulla oli hyvin samanlainen eka raskaus, ei ollut mitään palavaa rakkautta. Oikeesti oli jopa vaikea uskoa olevansa raskaana, koko sen yhdeksän kuukauden ajan. Ei mua esim edes haitannut millään tavalla se, että synnytys käynnistyi niin pitkään lasketun ajan jälkeen, koska ylipäätään oli vaikea uskoa että pitäisi synnyttää :hilarious: mutta kyllä se rakkaus tosiaan heti syttyi kun toisemme tavattiin.

Kp 43. Ei mitään raportoitavaa navan alta.

Mulla oli hyvin samanlainen eka raskaus, ei ollut mitään palavaa rakkautta. Oikeesti oli jopa vaikea uskoa olevansa raskaana, koko sen yhdeksän kuukauden ajan. Ei mua esim edes haitannut millään tavalla se, että synnytys käynnistyi niin pitkään lasketun ajan jälkeen, koska ylipäätään oli vaikea uskoa että pitäisi synnyttää :hilarious: mutta kyllä se rakkaus tosiaan heti syttyi kun toisemme tavattiin.

Kp 43. Ei mitään raportoitavaa navan alta.

Sellanen neutraali olo oli koko raskausajan. Päivä kerrallaan fiilis. Mulla taas synnytys käynnistyi viikkoa ennen laskettua aikaa. Hyvä ettei oltu keritty lähteä mökille viikonlopun viettoon. Koska olin varma että menee ylilasketun ajan ja ku ei osannut tajuta että sehä voi alkaa niinki nopsaa, mulla synnytys kesti vähän yli 5 tuntia vesienmenosta,että olis tullu kiire mökiltä kotio.(aina hoetaan että ensimmäinen synnytys voi kestää tyyliin monta päivää, meillekin aamusta synnärille mentäessä sanottiin, että mies joutuu todennäköisesti lähtemään illalla vielä yöksi kotiin, kun nää ekat synnytykset tuppaa kestämään, olin siinä vaiheessa aika järkyttynyt siitä tiedosta, että joutuisin jäämään sinne yksin yöksi kivuissani :mad: et sinällään se hoitsu sano typerästi, koska se oli ainut asia mikä mua sillon kauhistutti. Sain kyllä okstitosiinitipan nopeuttamaan vielä, koska lapsen sydänäänet laski välillä,sillon tuli pieni huoli lapsesta, mutta kätilö oli tosi rauhallinen, nii en osannut olla kauhean huolissani. Ja kaikki meni hyvin. syntyessä selvis että napanuora 1,5kertaa kaulanympärillä aiheutti tietyissä asennoissa sen sykkeiden laskun, sainkin sit lopulta maata vaan selälläni)

Meillä oli sillon vielä vaunut ostamatta ja tarpeeksi pienet kotiintulo vaatteet :D aattelin et käyn ostaa ne sit sillon maanantaina ku ollaan kotiuduttu mökiltä. No lapsi tosiaan syntyi sillon perjantaina :grin

Kattokaa mitä sofi tekee.(sori, kuva hassun värinen ku älykamera vääntää sävyjä, enkä muistanut ottaa sitä pois ennen kuvan rajaamista) Mä oon testannut jo negan(roskishaamulla) sillon viime viikolla vai 2vk sitten. Täs selvästi näkyy toi viivanpaikka valkoisena, mutta värikertymä (luonnonvalossa selvä punainen) vieressä näyttää aivan haamuviivalta. Oottelen täs että tuo kuivaa, että jääkö siihen viiva. Ainaki vielä on, nyt 5min testinteosta.
Ja vielä selvennyksenä, että mä en voi olla raskaana, paitsi jos kumi on pettänyt :grin mikä on aika epätodennäköistä, vloppuna oltii ilman ehkäisyä, ja siitä on liian vähä aikaa plussaamiseen.eli menkkoja odottelen alkavaksi.
Mun lemppari testimerkki on kyllä menny pilalle :sorry: nää on siis 25 herkkyydella sofit. Eli ei ees herkimpiä. Ennen ei oo jääny värikertymiä, ainakaa itsellä.

Liitteet

• IMG_20200116_103920.jpg
    IMG_20200116_103920.jpg
    20.6 KB · Katsottu: 251
Tässä sitten ylempi se mun 1-2vk vanha nega/roskishaamu testi ja alempi tuo tänää tehty, jo jonkun aikaa kuivunut testi. Selvä punainen viiva näkyy, ja liikkunut jopa vähän oikealle paikalle, on vaan vähän ohuempi kuin tuo epäselvä jo harmaantunut vanha roskishaamu testi.

Enkä usko että mulla on raskaushormonia enää keskenmenosta, ku tuo toinen oli alkuun ihan nega. Ja siitä on jo hyvin aikaa. Ja uusi raskaus ei oikein mahdollinen.

Luotin näihin sofin 25 herkkyisiin vielä, 10 herkkyyteen meni kesällä jo luotto, ku en uskonut että joka kierrossa saisin kemiallisia raskauksia.

Että menipä luotto sit kokonaa näihin sofeihin.

Liitteet

• IMG_20200116_105704.jpg
    IMG_20200116_105704.jpg
    31.6 KB · Katsottu: 248
Muokattu viimeksi:
Hcg 19. Nyt miettii lääkäri, mitä tehdään. Uusikin raskaus on kuitenkin mahdollinen.

No onpa TiinuLiinu kumma juttu.o_O Minäkin olen noihin Sofin 25 luottanut. Niillä en ole koskaan saanut viivanpaikkoja tai turhia haamuja.

Nyt on inssi tehty. Kaikki kunnossa ja ajoitus hyvä. Nyt sitten piinaillaan.:nailbiting:

Mua jotenkin ahdistaa jo valmiiksi kuukautisten alkaminen 2 viikon päästä. Tallettelut osui kohdilleen, mies on uv:n myötä innostunut terveellisimmistä elämäntavoista (minkä toivon vaikuttavan sperman laatuun positiivisesti) ja mulla on stressi vähentynyt syksystä huomattavasti. Mietin jo valmiiksi, mikä on vialla jos ei nytkään kaikesta tästä huolimatta tärppää. :oops:

Sulla kuitenkin pc ollut negaa tässä? Missä vaiheessa mahdollinen uusi raskaus olisi? Vai ei tietoa?

Tsemppiä :Heartred

Kiitos! Ei ole kokonaan nega ollut, mut haaleampi kyllä. Tosin pähkäilin, että voi johtua virtsanäytteen vahvuudestakin. Joka tapauksessa hoitaja ei uskaltanut sanoa mitään, vaan lääkäri soittelee, että mitä tehdään ja miten kontrolloidaan. Nega kuulemma pitäisi olla jo nyt.

Ja tosiaan ei mitään tietoa, milloin raskaus olisi alkanut, jos siitä olisi kyse.

Takaisin