Raskaaksi 2019

Kohtahan ne avaa jo joulukuiset 2020 mihin nää kierrot menee... ei oo montaa ovista että sais käärön vielä vuoden 2020 aikana :eek:

Joo, tää on kyllä vähän masentavaa. Olis ollu kiva alle 3 vuoden ikäerolla, että olis saanut samat rahat kun esikoisesta. Sillon toi työnkuvakin oli pikkuisen eriä. Mutta minkä teet, kun ei oo oikeen koskaan voinut tilauksesta näitä lapsia tekemään:bag:

Anteeks mä oon just tällänen :smiley-angelic001 jos raskautta edeltäät menkat alkaa 27.3 tai sen jälkeen menee laskettu aika vuodelle 2021 olettaen että raskaus kestää 280pv... eli jos mä en oo raskaana ennen budapestin matkaa joka on maaliskuussa menee.... no joo :stop älkää ajatelko sitä enempää !!!

Mäkin oon jo menny niin pitkälle et jos päästään ivf:ään nyt aikataulussa ja siirto ois jossain huhtikuun puolivälissä/lopussa ja heti sais pysyvän plussan niin la menis kait tammikuulle 2021. Sopii mulle :love017 Nipanderi, tää tilaukseen! :hilarious:

Masentava ajatus, ettei saisi vauvaa tänä vuonna syliin! Olin jo niin asennoitunut siihen, että 2020 on vuosi, kun saan esikoiseni :sad010 Ja vielä nimenomaan kesävauva! Toivon, ettei mene kesälle 2021 saakka, mutta varmaan olisi outoa nyt saadakin talvivauva... Mut vauva, kun vauva. Mitä nopeammi , sen parempi!

Mäkin oon jo menny niin pitkälle et jos päästään ivf:ään nyt aikataulussa ja siirto ois jossain huhtikuun puolivälissä/lopussa ja heti sais pysyvän plussan niin la menis kait tammikuulle 2021. Sopii mulle :love017 Nipanderi, tää tilaukseen! :hilarious:

Pistetään:smiley-angelic001 pistäkää tekin mulle tilaukseen yks joulukuinen:Heartred tää sama toive joka vuosi:hilarious: vuosiluku vaan vaihtuu:bag:

Mä oon ihan pessimistinen mut dpo5 ja ihme kipui, lämpödippi (nytkö jo) ja heti sen jälkeen hyppäsi 37 elomi vasta nyt niinku nousi lämmöt ja outoa et minun kädet on ihan kuumat kun yleensä reuma ja fibro ku on niin ne on kylmät hyvä et veri kiertää ja nyt kuumat. Nännit on leveät niinku aina luteaalissa ja maha turvonnut mut jotenkin oudon tuntuinen masu.. noh kuvittelee kaikkee taas ja luget lisää oireita mut kyl mä haluun sen plussan dpo12 jolloin on testipäivä.. saisikohan sen nyt pliis...

Apua nyt jo avattu Lokakuiset 2020..Vaikka viel viikon voi tulla syyskuisia :)
masentavaa. sorry, mä tuun tänne huutelee. jotenkin on toivo menny et sais vauvan 2020.
ja saatanan pomo pilas mun päivän utelemalla poissaoloistani keskenmenon aikaan.
teki mieli läväyttää ja sanoa että mitähän vittua se sille kuuluu. raportoitavaks kuulemma piti saada et tietävät et onko luvassa lisää poissaoloja (”no minö laitan jotain epämääräistä siihen”).
johan niitä kertyi huimat 4 päivää. en ihmettelis vaikka googlaisivat poissaolon syyn, stna!
onneks siellä ei tarvii olla ku 2 pv/vk (osittainen hoitovapaa), ei kestäis yhtään enempää taas!

Plussatuulia kaikille täältäkin! ❤

Toinen päivä nyt terolut-kuuria takana. Hitaasti menee päivät, kun niin konkreettisesti joka aamu näkee jäljellä olevien tablettien määrän. Mutta vähitelle siis kohti uutta kiertoa ja letrojen kokeilua. Karkkilakkoa takana pari viikkoa ja eilen meni listalle vielä muut herkut. Jospa tällä jo saisi vähän kroppaan virtaa ja painoa pois.

Mukavaa päivää! Koitetaan jaksaa olla positiivisia, vaikka välillä iskee epätoivo!❤

apua, en jotenkin ollut sisäistänyt, että tässä on enää niin vähän kuukausia siihen, että vauva voisi olla sylissä vielä tän vuoden puolella :sad001 Meidän laskettu aika olis ollu huhtikuussa 2020, joten en oo vielä edes ihan sisäistänyt tätä että raskauden alku siirtyi toisen vuoden puolelle... Siksi kai tää Raskaaksi 2019 tuntuu niin paljon tutummalta kuin tuo Raskaaksi 2020, vaikka tähänkin hyppäsin mukaan vasta loppuvuodesta (km syyskuun lopulla, oliskohan ollu joskus marraskuun alulla kun aloin tätä ketjua lukemaan). Nyt toivotaan pikaisia plussia ja 2020 vauvoja kaikille niitä toivoville :Heartred

Mulla on kyl nyt taas hetkellinen positiivisuus-aalto, kun menkat loppui eilen ja on taas hetken se olo että ”tää on meidän kierto, nyt plussaa!”. :love017 Olo ainakin on vihdoin normaalimpi, tuntuu et oli normaalein vuoto sitten viime kesän ja oudot paineen tunteet vatsalla (joita oon luullut jo miljoonasti raskausoireiksi ja ovisoireiksi, mutta ehkä ne oli vaan km jälkimaininkeja) vaikuttais olevan vihdoin poissa. :smiley-angelic001

Seuraavaksi alan sit suunnittelemaan elämäni ekoja ovistestejä. Mun ei pitänyt ryhtyä siihen ollenkaan, mutta näin epämääräisillä kierroilla toivon että saisin siitä edes hieman selvyyttä.

Siihen liittyen pitikin kysyä, että mihin aikaan päivästä testailette ovista ketkä sitä teette? Jossain luki että aamu olis hyvä pitkän pidätyksen takia, ja jossain taas että aamulla ei välttämättä oo hormonitasot vielä kunnolla nousseet :confused004

Pistetään Nipanderi! Ja muillekin!

Tyhmä one step antaa viivanpaikkaa, en oo kyl ennen saanu näin vahvasti ja näkyy kuivanakin. Kai se pissa oli niin vahvaa. Mieskin näki mut sanoi ettei väriä ja luuli painaumaks. Täytyy huomenna tuhlata pc tai first response. Ei varmaan näy täällä kuvassa mitään. Näkyy itselle vielä kuivanakin.
20200114_064319.jpg
20200114_064319.jpg

Joo, tää on kyllä vähän masentavaa. Olis ollu kiva alle 3 vuoden ikäerolla, että olis saanut samat rahat kun esikoisesta. Sillon toi työnkuvakin oli pikkuisen eriä. Mutta minkä teet, kun ei oo oikeen koskaan voinut tilauksesta näitä lapsia tekemään:bag:

Päteekö tää vielä, tässä vuoden alussahan äitiysrahan määrän laskutavat muuttu? Ymmärsin että oot kuitenkin työelämässä jo. Nykyään raha lasketaan syntymää edeltävien 12kk tulojen mukaan.

Tyhmä one step antaa viivanpaikkaa, en oo kyl ennen saanu näin vahvasti ja näkyy kuivanakin. Kai se pissa oli niin vahvaa. Mieskin näki mut sanoi ettei väriä ja luuli painaumaks. Täytyy huomenna tuhlata pc tai first response. Ei varmaan näy täällä kuvassa mitään. Näkyy itselle vielä kuivanakin.
View attachment 85430 View attachment 85430

Ehkä Nipanderin tilaus lähtikin expressinä:smug: vahvistumista viivalle! :Heartred

Täällä menkkojen pitäs alkaa tänään kun dpo14. Olin ajatellut uhraavani vielä pcn aamulla mutta kun tuli vähän punaista jo niin päätin sittenki et testaaminen turhaa (niinku ei muuten olisi..). Toivottavasti alkaisivat jo!

Mrscherry mä testaan oviksen aamuisin, se on mulla toiminut ja ei sit tarvii miettiä päivisin pidätystä ja juomista.

View attachment 85430 View attachment 85430

Voi jospa se olisikin...! :smiley-angelic001 Ei mulla näy edes värillinen viiva täällä noin selvästi!

Päteekö tää vielä, tässä vuoden alussahan äitiysrahan määrän laskutavat muuttu? Ymmärsin että oot kuitenkin työelämässä jo. Nykyään raha lasketaan syntymää edeltävien 12kk tulojen mukaan.

Joo olen, mutta mun palkkataso ei ole mennyt mitenkään mairittelevampaan suuntaan tässä lapsen jälkeen:hilarious:

Mä asennoiduin jo keskenmenon aikaan siihen ettei meille sit tuu vauvaa vuonna 2020, nii nyt sit tuntuu jännältä ajatus, että se voisin olla mahdollista jos jatketaankin yrittämistä jo nyt. Tosin vaikea suunnitella mitään, kun ei oo menkkoja tullu :grin
Toisaalta se tuntuis oikealta jatkaa vasta kesällä, mut tuskin se mahdollinen plussa testi ainakaa harmittais, tosin mahdollinen keskenmeno sit taas olis kamala. Tai sit plussa ja reissussa keskenmeno, vieraassa maassa, se ajatus on kans aika karmiva. No, Nähtäväksi jää kuinka meillä tulee menemään. :grin

En oo nyt tehnyt testiäkään, kun edellinen oli nega, vaikka ohjeistettiinkin, että 5vk päästä raskaustesti, eli n. 2vk päästä pitäs vielä tehdä, mut mitä turhaa, ku se aiempiki oli jo nega.

Täällä tais tulla kp1, ihan ajallaan. Hyvä niin ettei ainakaa kierto veny kun nyt ehtii menkat hyvin loppua ennen viikonloppua kun lähdetään ulkomailla sukulaisten häihin ja joutuu olla yhteismajoituksessa muiden kanssa nii menkat ei olis siel kiva ja muutenki lauantai menee juhliessa.

Onkohan mulla ollut ovis sitten jo? Näyttää haalentuvan. Joulukuussa oli kp 14 ovis.

Liitteet

• IMG_20200114_090720.jpg
    IMG_20200114_090720.jpg
    28 KB · Katsottu: 201
Siihen liittyen pitikin kysyä, että mihin aikaan päivästä testailette ovista ketkä sitä teette? Jossain luki että aamu olis hyvä pitkän pidätyksen takia, ja jossain taas että aamulla ei välttämättä oo hormonitasot vielä kunnolla nousseet :confused004

Minä testaan yleensä päivän toisesta pissasta. Vahdin vain, että en ihan kauheasti juobaamun aikana. Mutta reissussa kävi kyllä niin että testasin ihan mihin aikaan satuttiin olemaan hotellilla. Välillä siis jopa aika illasta. Hyvin erottui ovulaatio silloinkin. Kannattaa kokeilla. Voihan se olla, että aamupissasta ei välttämättä saa niin kirkkaan kirkuvaa plussaa jos hormoonit matalalla, mutta kun opit tunnistamaan omat kiertosi, niin eiköhän se sieltä löydy silti. Osa testaa myös kahdesti päivässä niin päivinä kun alkaa olla ovulaatio lähellä.

Takaisin