apua, en jotenkin ollut sisäistänyt, että tässä on enää niin vähän kuukausia siihen, että vauva voisi olla sylissä vielä tän vuoden puolella

Meidän laskettu aika olis ollu huhtikuussa 2020, joten en oo vielä edes ihan sisäistänyt tätä että raskauden alku siirtyi toisen vuoden puolelle... Siksi kai tää Raskaaksi 2019 tuntuu niin paljon tutummalta kuin tuo Raskaaksi 2020, vaikka tähänkin hyppäsin mukaan vasta loppuvuodesta (km syyskuun lopulla, oliskohan ollu joskus marraskuun alulla kun aloin tätä ketjua lukemaan). Nyt toivotaan pikaisia plussia ja 2020 vauvoja kaikille niitä toivoville
Mulla on kyl nyt taas hetkellinen positiivisuus-aalto, kun menkat loppui eilen ja on taas hetken se olo että ”tää on meidän kierto, nyt plussaa!”.

Olo ainakin on vihdoin normaalimpi, tuntuu et oli normaalein vuoto sitten viime kesän ja oudot paineen tunteet vatsalla (joita oon luullut jo miljoonasti raskausoireiksi ja ovisoireiksi, mutta ehkä ne oli vaan km jälkimaininkeja) vaikuttais olevan vihdoin poissa.
Seuraavaksi alan sit suunnittelemaan elämäni ekoja ovistestejä. Mun ei pitänyt ryhtyä siihen ollenkaan, mutta näin epämääräisillä kierroilla toivon että saisin siitä edes hieman selvyyttä.
Siihen liittyen pitikin kysyä, että mihin aikaan päivästä testailette ovista ketkä sitä teette? Jossain luki että aamu olis hyvä pitkän pidätyksen takia, ja jossain taas että aamulla ei välttämättä oo hormonitasot vielä kunnolla nousseet