Hei mahtavaa kierto(tiputtelu:bag:) kamu

ei muuta kun plussa-aallolle

mä en testannut ovista(aattelin että säästän ne sikakalliit digit sitten hoitoihin) , mutta eilen oli ihan selkeät kivut+vuoto ja pari päivää ennen sitä limailut, ni plussa päivä on sit varmaan ollut tyyliin lauantai. En vielä aloittanut lugejakaan, ajattelin että uhallakin yritän nyt ainakin yhden, mieluiten kaks päivää lykätä sitä. Muutenkin vähän v*tuttaa se touhu. Viimekierrossakin tuikkasin sisääni niitä 60e edestä ihan turhaan:bag:
Jannn, nyt kun ei testaillut, niin sattui ehkä sopivasti niin, että o+ päivä jäi just kertojen väliin. Onhan tässä nää kaikki variaatiot tosin ehditty kokeilla

paljon seksiä, vähän seksiä, joka päivä, joka toinen, joka kolmas u name it
Koirankorva, kyllä sen tietää, uskon kyllä että plussa taas tulee. Nyt sitten sais olla superliimalla pysyvä. Yhdyn myös siihen keskenmeno kommenttiin. Ekasta en yhtään tajunnut, että mulla kävis niin. Nautin täysin rinnoin raskaudesta, joten tiputus nt-ultrassa oli tooodella kova. Toisen raskauden nt:ssä olin niin paskana, että luulin pyörtyväni ja oksentavan ja kuolevani ennen sitä. En olis yhtään halunnut mennä koko toimenpiteeseen, vaikka varhaisultrassa oltiin jo syke ym. Nähty. Mutta tottahan se on, että mitä se etukäteen murehtiminenkaan muka auttaa, ei mitään