Mulla oli 3vko tyhjennyksestä negatiivinen. Se kai riippuu tyhjennyksestä ja ihmisestä miten hormonit laskee, mun mielestä mun menivät hitaasti... Tsemppiä odotteluun
Tuntuu että liian moni täällä kärsii näistä tyhjennyksistä ja keskenmenoista... harmittaa että näin vaikeeta on tämäkin "luonnollinen" asia. Tänään taas tuli sellainen "epäonnistunut fiilis" kun äitini alkaa kertomaan jostain ala-asteen aikojen kavereiden raskauksista. 'Kiitos äiti, tiedän että haluat että mäkin putkahtaisin noin vain lasta ulos mutta se ei vain ole näin tarkoitettua minulle!'
Tuo Perhearten varhaisultra kätilön tekemänä oli vain n. 80e, mulla tosiaan 2 keskenmenoa myös nyt ja en luota omaan vartaloon yhtään joten varmaan aion pyytää enemmän tarkastuksia, varsinkin alkuraskaudessa jos plussa tulee joskus vielä.
Omanapa: Vietettiin rauhallinen joulu etelässä koko perheen voimin. Tosi hauskaa oli :) Tänään aamupalan/brunssin jälkeen kävin vessalla (numero kakkonen) ja heti tämän jälkeen 1-2min kun pääsin takaisin pöytään, niin alkoi kova alavatsakipu. Sellainen että oli pakko istua ja keinuttaa vartaloa ja hengittää syvään. Kaikki alkoi yhtäkkiä ja googlasin sitten mitä kaikkea minulla oli. Syäövästä akuutteihin kohtutulehduksiin tuli toki esille. Aikaisemmin viikolla oli vatsakipua oikealla, tämä keskellä ja säteili häpyluulle varmaan (tuntui alapäässä). Ei ollut kovin huono olo mutta ei se millään mennyt pois kyllä. Sain joku vahvempi tulehduskipulääke vanhemmilta ja se auttoi noin puolen tunnin jälkeen.
Jäin miettimään kaikkia kauhuskenaarioita, kohtutulehdus, IBS, kohdunulkoinen raskaus/kiinnittyminen. Ovis oli ehkä viikko sitten joten tämä voi olla siiheen viittaavaa. Viimeiset 2 kertaa kiinnittyminen ei ole mitenkään oireillut, joten usko siihen on minimaalista. Jos tämä jatkuu niin lähden lääkäriin toki, mutta tällä hetkellä olo on kuitenkin ihan hyvä. Vähän kinkun jouluturvotusta kuitenkin. Mä mietin silloin jo vakavasti päivystykseen menemistä. Melkein yhtäpaha kipu kuin joku tyhjennysvuoto. Nyt tarkkailen vartaloani ja kipuiluani kuitenkin, silloin aikaisemmin ajattelin että umpilisäke olisi tulehtunut. Ei ole raskaustestejä kotona niin en ole niitäkään jaksanut ottaa. KP 20/28 meneillään nyt.
Katselin mun raskauskierrosta kesältä, silloin ovis oli ollut kp 11-12, plussan haamu näkyi kp 23 ja oireet olivat kp 22 aika selvät. Selkeä digiplussa kp 25. Silti, tämä kierto ja kipu ei ole ollut mitään samankaltaista. Toive raskaudesta tässä kierrossa 5%.