Jukkapalmu23
Puuhakas puhuja
Jannn, kävitkö jo siellä aukkarissa vai onks se vast tulossa? Hyvä muisti 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jannn, kävitkö jo siellä aukkarissa vai onks se vast tulossa? Hyvä muisti![]()
meinaan kysyä myös voisko ne aspiriinit auttaa 
Pitäisköhän itsekin ostaa rfsu niin sais joskus ees mukaplussan. Tosin mulla se ois varmaan ihan blanco.
Olen tehnyt näitä muutaman viimeisen puolen vuoden aikana ja ihan selvät negat. Yleensä suosin tuota pregcheckkiä, koska huonoa kuullut tästä. Nyt kuitenkin ihmetyttää tämä tulos ja vielä kaksi peräkkäistä. En silti usko raskautumiseen tai siihen ainakaan, että mitään vielä näkyisi.
Vasta dpo 8 tai 9. Ja viiva haaleni, mutta näkyi kyllä kuivuttuaankin.Mikäs sulla nyt oli dpo? Ja kuivuttuaan viiva siis hävisi kokonaan?
Vasta dpo 8 tai 9. Ja viiva haaleni, mutta näkyi kyllä kuivuttuaankin.
Pitäisköhän itsekin ostaa rfsu niin sais joskus ees mukaplussan. Tosin mulla se ois varmaan ihan blanco.

Hehhehheee, sama. En oo yhteenkään testiin turhaa viivaa saanut. Vitivalkoisia kaikki![]()
Niin, ja milloin ovista luotettavasti tikuttelemaan? Raskaus teki siitäkin plussan ja yritys uudesta raskaudesta alkaa meillä heti. Mielelläni tikuttaisin, koska kierto voinee olla mitä vain nyt alussa.
Täällä valitettavasti edelleen näin selkeää plussaaToki loppu istukka syntyi vasta sunnuntaina, eli enemmän testin tein kontrolliksi kuin vain haaleaa viivaa odottaen. Mitenköhän pian täysin negaa voi parhaimmillaan odottaa?
View attachment 84711

Ei jotenkin huvittaisi alkaa tekemään ovistestejä, kun pelkään että vaan lisää stressiä koko hommasta. Olis rennompaa vaan puuhailla säännöllisesti, mutta mistä sitä sit tietää milloin alkaa pohtimaan mahdollista raskautumista ja raskaustestailua, jos kierron kesto voi olla ihan mitä vaan 
Jospa vaan harrastelette 2-3 pvän välein niin tikuilla ei väliä?:) En osaa tikuissa auttaa![]()

Mulla meni tosi monta viikkoa. Tosin lääkkeellinen keskeytys ei onnistunut ja sain vielä lääkkeet toiseen lääkkeelliseen keskeytykseen 5 viikon vuodon jälkeen ja lopuksi lähetteen kaavintaan. Tuosta lopullisesta keskeytyksestä meni muistaakseni 3-4 viikkoa, kun verikokeen mukaan arvot viimein olivat laskussa. Mulla meni tosi pitkän kaavan mukaan, mutta tuo 3-4 viikkoa on ilmeisesti aika normaali viive, kun verikoe näyttää raskauden keskeytyneen. Testi todennäköisesti kertoo sen jo aiemmin, mut haamu varmaan näkyy aika pitkään. Ja kierto oli sekaisin kauan, joten ovista en varmaan edes tikuttaisi ekassa kierrossa.Täällä valitettavasti edelleen näin selkeää plussaaToki loppu istukka syntyi vasta sunnuntaina, eli enemmän testin tein kontrolliksi kuin vain haaleaa viivaa odottaen. Mitenköhän pian täysin negaa voi parhaimmillaan odottaa?
View attachment 84711
Mulla meni tosi monta viikkoa. Tosin lääkkeellinen keskeytys ei onnistunut ja sain vielä lääkkeet toiseen lääkkeelliseen keskeytykseen 5 viikon vuodon jälkeen ja lopuksi lähetteen kaavintaan. Tuosta lopullisesta keskeytyksestä meni muistaakseni 3-4 viikkoa, kun verikokeen mukaan arvot viimein olivat laskussa. Mulla meni tosi pitkän kaavan mukaan, mutta tuo 3-4 viikkoa on ilmeisesti aika normaali viive, kun verikoe näyttää raskauden keskeytyneen. Testi todennäköisesti kertoo sen jo aiemmin, mut haamu varmaan näkyy aika pitkään. Ja kierto oli sekaisin kauan, joten ovista en varmaan edes tikuttaisi ekassa kierrossa.
Mulla kesti tosi vähän aikaa. Mut mulla taas virtsatesti oli haamua. Verest hitaammin mut niin.. Nopeeta. Yksilöllinen asia. Toivottavasti nopeetaOkei, kiitos kun vastasit :) Neljään viikkoon ohjeistettiin sairaalasta, mutta muistelen, että joillakin mennyt jos vain 2-3 vkoa. Mutta eipä sille minkään itse mahda, miten kauan vie... Sama ovulaation tulon kanssa. Netissä moni kertoo raskautuneensa kovin piankin kaavinnan jälkeen, mutta tuskin foorumeilla kovaan ääneen huutelevat ne, joilla menikin 11kk...