Raskaaksi 2019

Pitäisköhän itsekin ostaa rfsu niin sais joskus ees mukaplussan. Tosin mulla se ois varmaan ihan blanco.

Olen tehnyt näitä muutaman viimeisen puolen vuoden aikana ja ihan selvät negat. Yleensä suosin tuota pregcheckkiä, koska huonoa kuullut tästä. Nyt kuitenkin ihmetyttää tämä tulos ja vielä kaksi peräkkäistä. En silti usko raskautumiseen tai siihen ainakaan, että mitään vielä näkyisi.

Olen tehnyt näitä muutaman viimeisen puolen vuoden aikana ja ihan selvät negat. Yleensä suosin tuota pregcheckkiä, koska huonoa kuullut tästä. Nyt kuitenkin ihmetyttää tämä tulos ja vielä kaksi peräkkäistä. En silti usko raskautumiseen tai siihen ainakaan, että mitään vielä näkyisi.

Mikäs sulla nyt oli dpo? Ja kuivuttuaan viiva siis hävisi kokonaan?

Tsemppiä TiinuLiinu, sammie ja jesbe! Kyllä teitä nyt koetellaan. :(

Varovaiset onnittelut karoliiinalle! Kyllä siinä jotain näkyy.

Elisa26:n testissä en nää mitään, mut josko vielä tulisi selvä plussa.

Lauantaina ei tallettelut onnistuneet, mutta eilen onnistui. :) Ovista veikkaisin tälle tai huomiselle olojen ja limojen perusteella.

Me vietetään jouluaatto äitini luona. Joulun jälkeen käydään isäni ja miehen vanhempien luona. Voi olla että jos ensi jouluna on vauva ei reissata ihan niin paljoa.

Hyvää joulua kaikille!

Täällä valitettavasti edelleen näin selkeää plussaa :sad001 Toki loppu istukka syntyi vasta sunnuntaina, eli enemmän testin tein kontrolliksi kuin vain haaleaa viivaa odottaen. Mitenköhän pian täysin negaa voi parhaimmillaan odottaa? :bookworm:
IMG_20191224_070655.jpg

Niin, ja milloin ovista luotettavasti tikuttelemaan? Raskaus teki siitäkin plussan ja yritys uudesta raskaudesta alkaa meillä heti. Mielelläni tikuttaisin, koska kierto voinee olla mitä vain nyt alussa.

Niin, ja milloin ovista luotettavasti tikuttelemaan? Raskaus teki siitäkin plussan ja yritys uudesta raskaudesta alkaa meillä heti. Mielelläni tikuttaisin, koska kierto voinee olla mitä vain nyt alussa.

Jospa vaan harrastelette 2-3 pvän välein niin tikuilla ei väliä?:) En osaa tikuissa auttaa :(

Sammie, mulla puhdas nega vasta 28 päivää km- vuodon alusta. Kyllä siinä menee aikaa, kun hormonit on niin korkealla ennen keskenmenoa. Mulla elokuussa todettu kkm ja joulukuussa tein uuden plussan. En kylläkään ole käynyt vielä ultrissa, joten en tiedä, vaiks ois tuulimuna, mutta plussa kutenkin.:banghead:

Täällä valitettavasti edelleen näin selkeää plussaa :sad001 Toki loppu istukka syntyi vasta sunnuntaina, eli enemmän testin tein kontrolliksi kuin vain haaleaa viivaa odottaen. Mitenköhän pian täysin negaa voi parhaimmillaan odottaa? :bookworm:View attachment 84711

Mulla meni raskausviikolla 12 todetusta kkm lääkkeellisestä tyhjennyksestä 5 viikkoa, ennen kuin raskaustesti näytti negaa... Eli valitettavasti siinä voi kestää. Tsemppiä :Heartred

Nyt tosta mun tyhjennyksestä on ylihuomenna 3kk, ja edelleenkään ei oo kroppa ihan toipunut. Kävin 17.12. gynellä, jossa sentään todettiin ovulaation olleen muutamia päiviä aiemmin, ja munasarjat näytti aktiivisilta. Limakalvo ohuehko, 6.3mm, mutta ei ilmeisesti ihan toivoton sekään raskauden kannalta. Olot on olleet sellaiset, että olin jo ihan varma että nyt olisi tärpännyt, mutta nega aikaisen tuloksen testissä (paketin mukaan 90% oikea tulos 5 päivää ennen kuukautisten alkua) tänään aamulla... Jos gynen arvio pitää paikkansa, niin tänään dpo 10, joten ei nyt ihan toivo vielä menetetty, mutta jotenkin oma usko katosi heti testin nähtyäni. Ajatukset oli jo niin siinä, että olisin voinut olla jouluna uudelleen raskaana :Heartred

Kierto on kyllä ihan sekaisin - nyt kiertopäivä 40. Ilman sitä gynekäyntiä olisin ajatellut gynen arvioiman ovulaation aikaan tulleet vuodot vaan tosi lyhyiksi menkoiksi, koska se osui just nätisti kiertopäivään 28. Nyt vaan pohdin, että miten ihmeessä seuraavassa kierrossa osaa arvioida mitään ovulaatioita, jos en tunnista edes ovista menkoista :confused004 Ei jotenkin huvittaisi alkaa tekemään ovistestejä, kun pelkään että vaan lisää stressiä koko hommasta. Olis rennompaa vaan puuhailla säännöllisesti, mutta mistä sitä sit tietää milloin alkaa pohtimaan mahdollista raskautumista ja raskaustestailua, jos kierron kesto voi olla ihan mitä vaan :confused005

Jospa vaan harrastelette 2-3 pvän välein niin tikuilla ei väliä?:) En osaa tikuissa auttaa :sad001

Joo, niin tehdään, kunhan voidaan :) Tämä plussa tuli kierrosta, jossa säännöllisesti kahden päivän välein harrasteltiin. Nyt vielä niukkaa vuotoa ja isompana tekijänä kivut estää yhdynnän :sad001

Ikävä kuulla, että niin pitkään on hormonien lasku ja ihan fyysinen toipuminen vienyt :sad001 Mulla onneksi tammikuun puolivälissä hcg-kontrolli verestä tulossa. Todennäköisyys siihen, että silloin vielä olisi hormoni nousussa on pieni, mutta toki mahdollinen :Heartred

Eipä näkyny nyt lyhyen pidätyksen jälkeen pregcheckissä mitään. :banghead:

Liitteet

• 20191224_110155.jpg
    20191224_110155.jpg
    26.5 KB · Katsottu: 220
Täällä valitettavasti edelleen näin selkeää plussaa :sad001 Toki loppu istukka syntyi vasta sunnuntaina, eli enemmän testin tein kontrolliksi kuin vain haaleaa viivaa odottaen. Mitenköhän pian täysin negaa voi parhaimmillaan odottaa? :bookworm:View attachment 84711
Mulla meni tosi monta viikkoa. Tosin lääkkeellinen keskeytys ei onnistunut ja sain vielä lääkkeet toiseen lääkkeelliseen keskeytykseen 5 viikon vuodon jälkeen ja lopuksi lähetteen kaavintaan. Tuosta lopullisesta keskeytyksestä meni muistaakseni 3-4 viikkoa, kun verikokeen mukaan arvot viimein olivat laskussa. Mulla meni tosi pitkän kaavan mukaan, mutta tuo 3-4 viikkoa on ilmeisesti aika normaali viive, kun verikoe näyttää raskauden keskeytyneen. Testi todennäköisesti kertoo sen jo aiemmin, mut haamu varmaan näkyy aika pitkään. Ja kierto oli sekaisin kauan, joten ovista en varmaan edes tikuttaisi ekassa kierrossa.

Hyvää joulua kaikille täältä ei ainakaan kuukautiset maasta. Ei tullu menkat eikä oo testiä jolla testata. Hölmö olo. Vähän semmonen et mitä.. Herasin ensin yöllä kun tissit oli kasas ja näin seksiunia (tää on vissii toinen kerta ku näen edes) ja häpyluun kohdilla sattu. Vv samaa, tulehdus lähti mut ei mul menkkoja oo. Keltavuoto eli proge mut ei menkat ei. Mitä tää on hitto ku ahdistaa aivan.. No, ehkäpä tässä pidättää illan, haen jostaki muusta apteekista sen testin ku yks on 24h. No, sit pitäisi jo näkyä jos jotaki olis tarttunut mukaan jos ny oli kunnon ovis. Mut tuhruilu ei kuulu mun juttuihin ja ku ei tullu menkat

Toisekseen en näe seksiunia. En vain näe joten se on outo ja nyt aspiriinia joutunut ottaa ku mun raajat puutuu ja se määrätty Suomessa siihen sillee väliaikaisesti mut jos pitkään jatkuu niin lekuriin. Muutenkin meen sinne ku näin unta et mul oli vauva kasvamassa mun oikeassa munasarjas

Mulla meni tosi monta viikkoa. Tosin lääkkeellinen keskeytys ei onnistunut ja sain vielä lääkkeet toiseen lääkkeelliseen keskeytykseen 5 viikon vuodon jälkeen ja lopuksi lähetteen kaavintaan. Tuosta lopullisesta keskeytyksestä meni muistaakseni 3-4 viikkoa, kun verikokeen mukaan arvot viimein olivat laskussa. Mulla meni tosi pitkän kaavan mukaan, mutta tuo 3-4 viikkoa on ilmeisesti aika normaali viive, kun verikoe näyttää raskauden keskeytyneen. Testi todennäköisesti kertoo sen jo aiemmin, mut haamu varmaan näkyy aika pitkään. Ja kierto oli sekaisin kauan, joten ovista en varmaan edes tikuttaisi ekassa kierrossa.

Okei, kiitos kun vastasit :) Neljään viikkoon ohjeistettiin sairaalasta, mutta muistelen, että joillakin mennyt jos vain 2-3 vkoa. Mutta eipä sille minkään itse mahda, miten kauan vie... Sama ovulaation tulon kanssa. Netissä moni kertoo raskautuneensa kovin piankin kaavinnan jälkeen, mutta tuskin foorumeilla kovaan ääneen huutelevat ne, joilla menikin 11kk...

Okei, kiitos kun vastasit :) Neljään viikkoon ohjeistettiin sairaalasta, mutta muistelen, että joillakin mennyt jos vain 2-3 vkoa. Mutta eipä sille minkään itse mahda, miten kauan vie... Sama ovulaation tulon kanssa. Netissä moni kertoo raskautuneensa kovin piankin kaavinnan jälkeen, mutta tuskin foorumeilla kovaan ääneen huutelevat ne, joilla menikin 11kk...
Mulla kesti tosi vähän aikaa. Mut mulla taas virtsatesti oli haamua. Verest hitaammin mut niin.. Nopeeta. Yksilöllinen asia. Toivottavasti nopeeta

Takaisin