Mielenkiintoista

siis se, että tästä mulla tuli mieleen, että kuinka montaa lasta ihmiset toivois?
Oon aina ajatellut meidät kaksi lapsiseksi perheeksi ja kahdesta ollaan aina puhuttu. Yksikin riittää, se meille sentään on suotu ja on vielä aivan mielettömän huikea pikku tyyppi, vaikka itse sanonkin. Jossain kohtaa tässä kakkosta kuumeillessa oon silti alkanut miettimään myös kolmatta. Voiko kuumeilla kolmatta, kun ei oo edes minkään sortin varmuutta saadaanko toistakaan?
Meillä mies on jo päättänyt seuraavankin tyttären nimen

katsotaan onko sille nimelle koskaan käyttöä. Toivottavasti
Mä olen lähinnä ollu huolissani, että tuleeko koskaan sitä tunnetta että nyt riittää ja meidän perhe on täysi?

Ekan jälkeen oli ihan selvää että haluan lisää ja toinen kun oli vähän alle vuoden, oltiin jo kuumeiltu tovi ja jätettiin ehkäisy pois. Tai oltiin menty tiedostetulla riskillä eli keskeytetyllä se vajaa vuosi synnytyksen jälkeenkin jo.
Tän tokan synnytys oli niin traumaattinen kokemus, sain pahoja komplikaatioita ja menetin hitokseen verta. Pelkäsin tovin et uskallanko enää ikinä synnyttää, mut niin vaan se vauvakuume vei voiton aika piankin ja tosiaan päätettiin kolmatta alkaa yrittämään.
Kun kolme synnytystä oli takana, joista yksikään ei ollu onnistunut ja normaali, niin mietin pitkään että nyt riittää, että enää en uskalla "onneani kokeilla". Ja vuosia menikin tässä välissä, mut niin vaan se katala vauvakuume taas iski ja neljättä on nyt kesästä asti yritetty.
Nimistä. Me ollaan päästy aina hyvin yhteisymmärrykseen ja meillä on sama maku. Esikoisen (pojan) nimen päätin yksin, olen hänen yh. Tokan (tytön) etunimen päätti/keksi mies, minä vaan muokkasin sen sopimaan esikoisen nimeen jättämällä toisen tuplavokaaleista pois. Minä päätin sitten tytön toisen nimen.
Kolmannen (pojan) etunimeksi tuli nimi, josta olin haaveillut jo esikoisen vauva-aikana, että veljeksillä voisi olla nämä nimet ja mies sitten päätti pojan toisen nimen. Ja toki molemmat on aina hyväksyny toistensa ehdotukset näistä toisistakin nimistä.
Kaikilla kolmella on kolmekirjaiminen nimi ja samaa tullaan varmaan jatkamaan myös neljännen kohdalla jos meille sellainen suodaan.
Tytölle on nimi jo kokonaan valmiina, tämäkin pitkälti miehen käsialaa ja tykkään tosi kovasti

:)
Jos poika tulee, niin sit onkin paha paikka..