Jouluplussista oli puhetta, tajusin just että jouluviiko olis 6+ vko jos nyt kävis tärppi. Eli täydellinen viikko keskenmenolle/tuulimunan toteamiselle:
Se olis kyllä melkoisen paska joululahja. Toivotaan nyt ettei niin kävisi

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jouluplussista oli puhetta, tajusin just että jouluviiko olis 6+ vko jos nyt kävis tärppi. Eli täydellinen viikko keskenmenolle/tuulimunan toteamiselle:

Tiina ja Jannn me on puhuttu nimenomaan et Mila olis tytön nimi. Paljastus. Mut se on suora nimi ihme sanasta eli pieni muunnos ja pari kirjainta pois. Milo jos poika. Toivottavasti juonipaljastus ei jinxaa tätä heh

Mulla on vähän sama kuin Jesbellä, en uskalla sanoa ääneen niitä nimiä, mitä olen miettinyt. Tulee joku kirous päälle. Olen joskus, vuosia vuosia sitten, sanonut miehelle minkä nimen haluaisin antaa tytölle, eikä raukka muista sitä. Enkä ole uskaltanut sanoa uudestaan, joten miehen muistikuvien mukaan puhutaan siis Silavasta
Eli meidän toiveissa olevat kaksi seuraavaa lasta ovat Silava ja Salakka![]()
siis se, että tästä mulla tuli mieleen, että kuinka montaa lasta ihmiset toivois?
katsotaan onko sille nimelle koskaan käyttöä. Toivottavasti
Mielenkiintoistasiis se, että tästä mulla tuli mieleen, että kuinka montaa lasta ihmiset toivois?
Oon aina ajatellut meidät kaksi lapsiseksi perheeksi ja kahdesta ollaan aina puhuttu. Yksikin riittää, se meille sentään on suotu ja on vielä aivan mielettömän huikea pikku tyyppi, vaikka itse sanonkin. Jossain kohtaa tässä kakkosta kuumeillessa oon silti alkanut miettimään myös kolmatta. Voiko kuumeilla kolmatta, kun ei oo edes minkään sortin varmuutta saadaanko toistakaan?
Meillä mies on jo päättänyt seuraavankin tyttären nimenkatsotaan onko sille nimelle koskaan käyttöä. Toivottavasti
![]()
Ei aika, ei raha, ei jaksaminen, ei munasolut riitä. 
Milagro on ihme espanjaksi ja jos raskaaksi tuun ja pysyn niin on se ihme. Ja NewMoon jo tuolla hoksi.. En tykkää paljastella ku sit jinxaa,oon taikauskoinen mut etunimii en paljasta eli nämä nimet on kuvastaan ihmettä ja Mija eli lausutaan Miha on minun pikku tyttö spanjaksi niin varmasti tuota mies ja itse käyttäisin. Eli etunimet on erit ja noi olis sit joko kutsuma tai sitten toiset nimet. Kumpi nyt tulee ja vaikka molemmat vaikka itse toki oon huudellut et yhden teen vaan ku se on näin vaikeetaMillä kielellä tarkoittaa Mila ihmettä? Kivaa :)