Raskaaksi 2019

Jouluplussista oli puhetta, tajusin just että jouluviiko olis 6+ vko jos nyt kävis tärppi. Eli täydellinen viikko keskenmenolle/tuulimunan toteamiselle :blackeye:

Se olis kyllä melkoisen paska joululahja. Toivotaan nyt ettei niin kävisi:Heartbigred

Mulla pitäis olla just jouluna menkat ellei tästä kierrosta nyt tärppää, riippuu ihan et koska mies lähtee työreissulle tornioon et onko siel just sillo ku mul on ovulaatio vai ennen sitä tai sen jälkeen

Kauhea ku tein tietty ne o-testit ja digi ei hymyillyt. Aamul vielä ja jätän pois, ehkäpä ovulaatiotesti oli väärässä vaik yhtä vahva viiva oli sisällä kuin sillon ku hymyili ja hieno viivanpaikka herkässä testissä eli oikeasti vain viivanpaikka eli ei yhtään väriä, näyttää mihin se viiva tulisi. Epäilen et on häikkää edellisen plussan takia tai sit proge ei tehoa kuten pitäisi mut nukuin päiväunet ja itkin tyhmiä juttuja ja ärisin jotaki turhaa. Koiruus kiehnää viekus ihan kohta ärsytykseen asti.. Sitä se alko tehdä heti ku tuli ekat ovislimat. Ja sit huomasin oudon jutun ku farkut kiristi: joku kova muniksesta toiseen ulottuva alue, jotenkin kun hieroo mahaa alaspäin niin se tuntuu, häpyluun yläpuolella ja tosiaan ihan muniksiin.. Turvonnut kohta. Mikä lie. Vähän rupesi ahdistaa ja varailin aikaa gynelle.. Tuli epäselvä olo ja mietin et voiko joku sekoittaa digin ku se on ainut mihin en oo jatkuvasti pcon takii saanu plussaa vaan ihan kun ovis ollut tulossa. Lekuri käski ottaa vikat proget ja tehdä testi kuitenkin ja lopettaa proget ja katsotaan millainen vuoto. Jos ei vuotoa kuulu niin sit ultraan. Holskaa koko ajan vv kermaista muttei yhtään venyvää. Tämä on uutta et noin paljon tulee ja phsuoja mulla tekee tulehdusta nii kiva joo.. Huoh, vissiin alko pms oireet nostaa päätään

Tiina ja Jannn me on puhuttu nimenomaan et Mila olis tytön nimi. Paljastus. Mut se on suora nimi ihme sanasta eli pieni muunnos ja pari kirjainta pois. Milo jos poika. Toivottavasti juonipaljastus ei jinxaa tätä heh

Tiina ja Jannn me on puhuttu nimenomaan et Mila olis tytön nimi. Paljastus. Mut se on suora nimi ihme sanasta eli pieni muunnos ja pari kirjainta pois. Milo jos poika. Toivottavasti juonipaljastus ei jinxaa tätä heh

Kaippa nimiä voi paljastaa :) Tutun tutun lapsi on Mija, lausutaan Miha. Mitäs se tarkoittikaan..tyttöä vai jotain ihan muuta?

Mulla on vähän sama kuin Jesbellä, en uskalla sanoa ääneen niitä nimiä, mitä olen miettinyt. Tulee joku kirous päälle. Olen joskus, vuosia vuosia sitten, sanonut miehelle minkä nimen haluaisin antaa tytölle, eikä raukka muista sitä. Enkä ole uskaltanut sanoa uudestaan, joten miehen muistikuvien mukaan puhutaan siis Silavasta :hilarious:

Eli meidän toiveissa olevat kaksi seuraavaa lasta ovat Silava ja Salakka :rolleyes:

Mulla on vähän sama kuin Jesbellä, en uskalla sanoa ääneen niitä nimiä, mitä olen miettinyt. Tulee joku kirous päälle. Olen joskus, vuosia vuosia sitten, sanonut miehelle minkä nimen haluaisin antaa tytölle, eikä raukka muista sitä. Enkä ole uskaltanut sanoa uudestaan, joten miehen muistikuvien mukaan puhutaan siis Silavasta :hilarious:

Eli meidän toiveissa olevat kaksi seuraavaa lasta ovat Silava ja Salakka :rolleyes:

Mielenkiintoista:happy: siis se, että tästä mulla tuli mieleen, että kuinka montaa lasta ihmiset toivois?

Oon aina ajatellut meidät kaksi lapsiseksi perheeksi ja kahdesta ollaan aina puhuttu. Yksikin riittää, se meille sentään on suotu ja on vielä aivan mielettömän huikea pikku tyyppi, vaikka itse sanonkin. Jossain kohtaa tässä kakkosta kuumeillessa oon silti alkanut miettimään myös kolmatta. Voiko kuumeilla kolmatta, kun ei oo edes minkään sortin varmuutta saadaanko toistakaan? :hilarious:

Meillä mies on jo päättänyt seuraavankin tyttären nimen:hilarious: katsotaan onko sille nimelle koskaan käyttöä. Toivottavasti:Heartred

Kahta yleensä miettinyt, nyt tuntuu et hyvä jos edes yhden sais :)

Mielenkiintoista:happy: siis se, että tästä mulla tuli mieleen, että kuinka montaa lasta ihmiset toivois?

Oon aina ajatellut meidät kaksi lapsiseksi perheeksi ja kahdesta ollaan aina puhuttu. Yksikin riittää, se meille sentään on suotu ja on vielä aivan mielettömän huikea pikku tyyppi, vaikka itse sanonkin. Jossain kohtaa tässä kakkosta kuumeillessa oon silti alkanut miettimään myös kolmatta. Voiko kuumeilla kolmatta, kun ei oo edes minkään sortin varmuutta saadaanko toistakaan? :hilarious:

Meillä mies on jo päättänyt seuraavankin tyttären nimen:hilarious: katsotaan onko sille nimelle koskaan käyttöä. Toivottavasti:Heartred

Vähän samantuntuisia ajatuksia. Että kehtaako edes ääneen sanoa, että toivoisi kolmannenkin lapsen, kun hyvä jos edes sen toisen saa. Olen myös äärettömän onnellinen ja kiitollinen tästä yhdestä, mutta kyllä varmasti pieni haikeus jää, jos enempää ei saada.

Mulla on itselläni kolme siskoa, ja musta nelilapsinenkin perhe on siis vielä ihan normaali. Joskus teininä/nuorena aikuisena sanoin, että voisin ottaa vaikka kuusi lasta, mutta nyt on kyllä realiteetit jo iskeneet kasvoille :hilarious: Ei aika, ei raha, ei jaksaminen, ei munasolut riitä.

Jos tulee sama tilanne eteen kuin nyt, että toinen saa alkunsa IVF:llä eikä pakkasessa ole alkiota, en rehellisesti sanottuna tiedä mitä tehdään. Haluan todellakin sen kolme lasta, ehkä neljäkin, mutta ei meillä ole varallisuutta lähteä yksityiselle. Voimavaratkin voi olla koetuksella, ei ole meille logistisesti mitenkään helppoa, saati sitten se henkinen puoli. Ehkä me sitten vaan ollaan hamaan loppuun asti ilman ehkäisyä ja toivotaan ihmettä :dontknow

Millä kielellä tarkoittaa Mila ihmettä? Kivaa :)
Milagro on ihme espanjaksi ja jos raskaaksi tuun ja pysyn niin on se ihme. Ja NewMoon jo tuolla hoksi.. En tykkää paljastella ku sit jinxaa,oon taikauskoinen mut etunimii en paljasta eli nämä nimet on kuvastaan ihmettä ja Mija eli lausutaan Miha on minun pikku tyttö spanjaksi niin varmasti tuota mies ja itse käyttäisin. Eli etunimet on erit ja noi olis sit joko kutsuma tai sitten toiset nimet. Kumpi nyt tulee ja vaikka molemmat vaikka itse toki oon huudellut et yhden teen vaan ku se on näin vaikeeta

Itel toi pms ketutus lähti ja puhua päätän niin kotona kuin foorumilla vaikka ite oon puhelimessa aspassa koko päivät töissä.. Ja hirmu energinen olo vaik kävi hetken mieli maassa. Outo kierto ku heittää kesken progen hymyy ja 3 kertaa vielä.. Huoh. Sitte toi vv. Reisille. Pelottava on kun mies kokeili tosta häpyluun yläpuolelta ni hän sano et tuntee selvän "kovan" turvonneen alueen jotenki se työntyy en osaa selittää mut sama oli ku olin pidemmällä raskaana ja enemmän oli oikealle se, nyt ihan koko alue vasen ja keskel ja oikea. Ja ku nojailin mahal niin vihlasi. Sit mittasin lämmöt meinas tulla oksennus. Just nää klassiset keltis oireet. Mut tää autuus, mun kaveri ihmetteli ku laitoin sille heti update et noi hymyt ja yms niin se oli kummissaan ku en täällä itke vaan tuumin koko ajan et pian ootan ja ootan loppuun saakka. Kauhean varma olo tuosta et alko pelottaa.

Mulla sisaruksia (ite yksin vanhempieni ainut tuotos mut molemmat tahoillaan myöhemmin ja aiemmin tehnyt) eli 1 isoveli jonka tunnen, pikkuveli ja 2 pikkusiskoa sekä 4 v vanhempi sisarus ilmeisesti poika joka on äitinsä mukana lähtenyt ennen syntymää. Eli en oo ikinä tavannut enkä tiedä kumpi on tai millainen ihminen... Harmi sinänsä

Mä päätin tytön nimen 5v ennenkuin raskauduin. Esikoinen nimettiin sille nimelle :grin Pojalle keksin nimiä raskausaikana. Mulla oli 20 nimeä listassa. Mies karsi listan kolmeen ja päätin lopullisen. Kuopuksen nimen kans tehtiin samoin.

Mä tein nimilistan tytön ja pojan nimistä noin vuosi sitten mistä tykkään. Nyt kuitenkin se lista herättää surua ja epätoivoa jos se silmiin puhelimen muistiinpanoissa osuu. Saanko ikinä nimetä lapsiani? Ajatus saa nytkin kyyneleet silmiin.
Tätä ei varmaan saisi sanoa just koska taikausko, mut haluaisin kolme lasta. Toki realiteetti on se että näyttää ettei se välttämättä toteudu. Ja tietty myös se että mielihän voi sitten muuttua jos sen yhden saa niinku esim. dimou sanoit, et nooot ei sittenkään :woot:

Haluaisin kaksi lasta, ehkä kolmannenkin. Jos tässä kuitenkin hoitoihin edetään, on maksimi lapsiluku saneltu. Meillä ei varmastikaan talous kestäisi yksityiselle hoitoihin lähtemistä siinä tilanteessa, että on ne kaksi lasta jo.

Mulla on yksi pojan nimi ollut ylitse muiden jo vuosia. Tuskailin kauan voiko sen antaa täysin suomenkieliselle lapselle, mutta sekin asia on ratkennut luonnostaan. En ole koskaan kertonut kenellekään tästä nimestä, jotenkin on semmoinen olo, että nimiä ei paljasteta, vaikkei koko lasta oo edes alulla. :grin

Jos me miehen kans lapsi(a) saadaan niin en kyllä tiedä miten päästään yhteisymmärrykseen nimestä :hilarious: ainakaan pojan nimestä. Ei oo tullu viel yhtäkää mikä molemmille kävis:rolleyes:

Takaisin