Raskaaksi 2019

Mittasin huvikseen lämmöt, 36,7 näytti. Mut ei voi vetää mitään johtopäätöksiä mihinkää suuntaan kun en oo seurannut lämpöjä ollenkaan nyt ja koko päivän touhunnut, äsken tulin pötköttämään ja aattelin piruuttani mitata:smiley-angelic006 kaikkeen se ihminen sortuukin:grin

Mistä mittasit? Ota suusta aamulla :) mut juu eipä ne mitään kerro. Mikäs dpo nyt? En tiedä miks mut tuntuu et oot jo raskaana, siis luulin hetken et oot ollu jo jonkun aikaa :D ehkäpä nyt tärppi! Millon testaat?

Mistä mittasit? Ota suusta aamulla :) mut juu eipä ne mitään kerro. Mikäs dpo nyt? En tiedä miks mut tuntuu et oot jo raskaana, siis luulin hetken et oot ollu jo jonkun aikaa :D ehkäpä nyt tärppi! Millon testaat?

Kainalosta, mut nyt sit aloin lukee jälkikäteen et suusta tms kantsis ottaa? Pitäskö testata uusiks, on niin tylsääkin:wacky: nyt luultavasti dpo7. Aijaa ihana, mulla on taas itellä niin pessimistinen olo etten oo hetkeen viittinyt ees unelmoida tärpistä. Ens su luultavasti alkaa menkat, oottelen varmaan kiltisti sinne ja jos ei ala nii sit testiä kehiin

Mulla kyllä kainalosta mittaamallakin "näkyi raskaus". Nyt 6+4 ja lämmöt edelleen aamulla 37,2 ja iltaisin 37,5 c :) Mut ehdottomasti aamulla mittaat suusta! Ja nyt oon tipahtanut, et meinasitko milloin testata?

Kainalosta, mut nyt sit aloin lukee jälkikäteen et suusta tms kantsis ottaa? Pitäskö testata uusiks, on niin tylsääkin:wacky: nyt luultavasti dpo7. Aijaa ihana, mulla on taas itellä niin pessimistinen olo etten oo hetkeen viittinyt ees unelmoida tärpistä. Ens su luultavasti alkaa menkat, oottelen varmaan kiltisti sinne ja jos ei ala nii sit testiä kehiin

Ääh miten jaksat oottaa sinne :joyful: ite en malta oottaa sun tulosta :hilarious: mä saan ovisplussan toiv su-ti :rolleyes: siis viikon päästä! Sit ollaanki jo uudessa kodissa :p onneks on muutaki ajateltavaa! ku jaksais vaan talletellakin :) no pitänee uudessa kodissa "kastaa" joka huone...:smug:
Ja joo suusta.. Plussatuulia!! Ehkä testaat aiemmin jos alkaa selkeetä oiretta tulemaan :rolleyes:

Mulla kyllä kainalosta mittaamallakin "näkyi raskaus". Nyt 6+4 ja lämmöt edelleen aamulla 37,2 ja iltaisin 37,5 c :) Mut ehdottomasti aamulla mittaat suusta! Ja nyt oon tipahtanut, et meinasitko milloin testata?

Jeps täytyy mitata aamulla suusta uusiks. Äsken kokeilin uudestaan suun kautta ja tasan 37c. Ja en oikeen itekään tiedä uskallanko testata ennenkun menkat tulee, ketuttaa nii paljon aina nähä se nega. Ens su pitäis alkaa :)

Ääh miten jaksat oottaa sinne :joyful: ite en malta oottaa sun tulosta :hilarious: mä saan ovisplussan toiv su-ti :rolleyes: siis viikon päästä! Sit ollaanki jo uudessa kodissa :p onneks on muutaki ajateltavaa! ku jaksais vaan talletellakin :) no pitänee uudessa kodissa "kastaa" joka huone...:smug:
Ja joo suusta.. Plussatuulia!! Ehkä testaat aiemmin jos alkaa selkeetä oiretta tulemaan :rolleyes:

Mullakin on hirvee asuntokuume, tuntuu etten muuta vapaa-ajallani tee kun selaa tätä foorumia ja asuntoilmotuksia. Ehkä teillä ympäristön muutos ja joulun aika tuo tärpin:winkVoi kun kävisi niin onnellisesti et saatais vielä joulukuussa tärpit kaikki :Heartred
Jeps, ajattelin ehkä et jos alkaa selkeitä oireita olemaan niin testaan, muuten oottelen menkkoja ens su

Mullakin on hirvee asuntokuume, tuntuu etten muuta vapaa-ajallani tee kun selaa tätä foorumia ja asuntoilmotuksia. Ehkä teillä ympäristön muutos ja joulun aika tuo tärpin:winkVoi kun kävisi niin onnellisesti et saatais vielä joulukuussa tärpit kaikki :Heartred
Jeps, ajattelin ehkä et jos alkaa selkeitä oireita olemaan niin testaan, muuten oottelen menkkoja ens su

Mullakin (tai meillä) asuntokuume!!:woot: :woot: ja mäki ootan et testaat:rolleyes: :hilarious:

Toivottavasti saat plussan Jukkapalmu23! :love017 Mie kans aattelin täs kierrossa testata vasta lähempänä menkkojen alkua, ehkä päivää ennen menkkojen ennustettua alkua testaan vasta.

Mul dpo 4 ja jomottanut kaikki päivät vasenta puolta, töiden jälkeen oli pakko mennä lepäämään makuulle. Viimeksi ei ollu tällasta, irrotuspistoksen aiheuttama oviskipu meni ohi nopeammin. Nyt illalla vasta jomotus lakkas.

Keväällä kun yritys alotettiin niin testasin pari testiä per pv, joskus jatkoin sitä testailua vaikka menkat alkoi :facepalm::grin ehkä mulla on jotenkin mennyt vaan maku niihin, teen sit vasta jos olossa jotain muutosta tai menkat selvästi myöhässä. Tsemppiä muuten kaikille:love7 kyllä me vielä plussataan ja saadaan vauvat koko sakki!!

Mitä mieltä? Monivitamiini poretabletit vai erikseen vitamiini ja foolihappo? Vai onko mitään väliä? Poretabletissa foolihappo on 400 kuitenkin.

Mittasin huvikseen lämmöt, 36,7 näytti. Mut ei voi vetää mitään johtopäätöksiä mihinkää suuntaan kun en oo seurannut lämpöjä ollenkaan nyt ja koko päivän touhunnut, äsken tulin pötköttämään ja aattelin piruuttani mitata:smiley-angelic006 kaikkeen se ihminen sortuukin:grin
Itse asiassa mun mittailut alkoi sillon hiukan ennen yritystä ku halusin tietää mitä tapahtuu ja niissä kierrossa kun ovuloin oli dippi oviksen aikaan 34,9 nyt se oli eka 35,2 ja sit ku toka ilmeisesti niin 35,5. Ja normi al mulla on 35,8... Iltapäivällä otetut ennen ovista olleet 36,2 ja 36,4 välillä ja aina samaa aikaa otettu. Nyt oviksen jälkeen heti vaik al oli 36 ni nous iltapäivästä 36,8/36,9 heti joten toi kn hyvä menetelmä kun ottaa aamulla heti ja samoissa olosuhteissa. Eli jos nukun pidempään ja olosuhteet esim huoneen lämpö muuttuu no lämmöt muuttuu mut muuten ollut luotettava. Anovulatorinen kierto on sillee et koko ajan alhainen ja yrittää nousta mut semmosta sahaavaa eli 35,6-35,9 eikä sen ylemmäs nouse. Vaik viime kierrossa ku tuli plus oli sahaava mut silti selkee nousu. Eli ku opetteli ja opin tunteen näinä vuosina mun olot ku estrogeeni huipussa ja laskussa ja ku proge alkaa niin se jo auttaa paljon. Mulla siis oireet selkeästi erit kun ovis tuloilla ja kun se on ohi..

Mitä mieltä? Monivitamiini poretabletit vai erikseen vitamiini ja foolihappo? Vai onko mitään väliä? Poretabletissa foolihappo on 400 kuitenkin.
Minä suosittelen ihan purkista ku poreet on monesti sillee et niis ei oo tarpeeksi kaikkee ja sit on paljon ihme koodei.. Mulla on B-complex käytössä, siinä on kaikki beet ja inositol myös. Sit on iltaprimoöljy tabut joissa lisänä e vitamiini joka luonnollisesti paksuntaa limistä otolliseksi. Tos B-complexis on foolihappo samassa.. Mug mul ei monivitamiinia kyllä ole, voihan yrutysaikana jo ottaa sitä mammavitskua mikä tarkoitettu yritykseen ja eka kolmanteen, siin ei oo A vitamiinia mitä ei raskausaikana suositella liikaa saavan. Itel poreena magnesium ku monesti vetää suonta ja lääkäri suositteli sitä yrutysaikana muutenkin. Enpä hoksinu kysyy et miks..

Viel noihin lämmöt ja eri hormonit juttuun, alkuun ku halusin tietää kehon toiminnan niin kyl lämmöt kerto sen oviksen, mut sit ei voi päätellä loppukierrossa oikeen jos on normit lämmöt niin se ei tarkoita ettet raskaana ole.

Estrogeenihan on hyvänolon hormoni eli ku ovis lähestyy on hyvä fiilis tms ja sit ku ovis tapahtuu ni mulla tulee vähän ahdistunut olo kun hormonit keikauttaa ja romahtaa. Siitä esim oviksen aikainen itkuisuus yms

Progesteroni on rentouttava hormoni ja sen aikana mulla on esim kivunsieto hyvä ja muutenkin sen tuntee. Pms oireet tulee ku laskee noi ja kohdun seinämä alkaa rappeutua ja hormonit tekee laskun taas eli tulee kaikenlaista oiretta kuten se itkuisuus, äreys ja päänsärky. Jotka voi tulla myös kun raskautuu ku uus hormoni alkaa jyllää jos on herkkä hormoneille..

Ite opin nuo tunteen ku kirjasin tunnontarkasti ylös olot ja mietteet ja ku tietty kaava tuli niin siitä sit seurailin. Toki esim jano, reuman paheneminen yms oli mulla hcgn aikaansaamia. Nyt on ihmeen hyvä olo ku yleensä ku proge niin väsyn ja oon jotenki autopilotilla mut nyt on iloinen fiilis ja jaksaa touhuta. Kaikki ei tunne noita mut voi yrittää.. Kesti multakin monta vuotta ja tämä vuosi lopulta yhdistellä nuo.. Mut on noissa perää. Itel on oudon optimistinen olo et pian plussaa for good eli ettei mee kesken. Ihan sama missä vaiheessa tuskinpa nyt mut kuitenkin iski rauhallinen olo et kyl pian...

Täällä ollut viikonloppu matalalentoa ja viestejä oli tullut niin paljon, että en varmastikkaan sisäistänyt puoliakaan.

Eilen tosiaan olin pitkästä aikaa viihteellä. Ihan mahdollista tiineytymistä sen kummemmin ajattelematta kiskaisin sidukan jos toisenkin; lopputulema tais olla jopa kahdeksan tölkkiä. Ehkä pari tupakkaakin tuli polteltua. Aiemmin olikin jo täällä juttua, että porukka yrityksistä huolimatta uskaltaa lähteä viihteelle, joten uskalsin teille kertoa. :) Teki kyllä hyvää, edellisestä "bile-kerrasta" onkin vierähtänyt melkeen viis vuotta. Bileissä ja kekkereissä on tullut pyörittyä,mutta harvemmin otan edes yhtä alkoholiannosta, haluun aina kotiin nukkumaan ja asun sen verran korvessa, ettei tänne juur kyytiä saa, ellei maksa taksia. Ja aina mua odottaa tallihommat aamulla klo 6. :D sekin yks syy miksen lähde ryyppyreissuille vaikken koskaan oo kärsiny kolmenkymmenen ikävuoden aikana krapulasta. :P

Nyt menossa dpo 5-6, voinnissa ei erikoista. Eilen jossai kohtaa oli painetta alavatsalla. Aamulla tein onestepin 10miun testin malttamattomuuksissani ja siinä taas tutunnäköinen viivanpaikka tai jotain... Laitan kuvan tähän ihmeteltäväksi, mutten odota mitään optimistista arviota ennusteista vielä näillä päivillä.

Tässä siis nyt rehellisesti pelkästään pyörimässä ympäri omaa napaa. Onneks on iso vatsa ni on tilaa temmeltää.

Liitteet

• IMG_20191124_215754.jpg
    IMG_20191124_215754.jpg
    13.9 KB · Katsottu: 222
Mä mietin seuraatko mua tahalteen vai (luultavasti) vahingossa? Ja mitä se edes tarkoittaa :grin

Oliko tämä nyt sellanen teksti, että tähän kerätään kaikki käytössäolevat arvioinnit? Kannan korteni kekoon ja minä valitsen arvioinniks ton käytännöllisen :)

Täällä dpo 12 ja pregcheck puhdas nega. Eiköhän tää ollut tässä ja yk5 kohti.

Lueskelin noista oudoista arvioinneista, toivottavasti en ole niitä lähetellyt! Joskus selaillessa saattaa lipsua, mutta olen mielestäni yrittänyt laittaa ne pois. Joku täällä ehdottikin jotain bugia, ehkä ylläpito voisi myös kommentoida.

Voihan se plussaksi viel muuttua, Dpo12 tuntuu monella näkyvän, ei mulla ikinä. Vaikka nytki on periaatteessa Dpo15 ku loppuu tämä proge mutten usko et testis olis Dpo12 mitään..

Edz miten sul tulee noit hailuja useesti? Mä en nää tos niinku viimeks mut mul on näyttö rikki. No, toivottavasti olis plus eikä joku et nousee hcg loppukierrosta turhaan... Eli positiivisuutta kuitenkin!, jos onki joku turha niin käy verikokeissa ja sano et siul nyt monta kierto o tullu haamua ja sit menkat, näin ne aiemmat.

Joku bugi on ku tuli taas arviointi johonki viestiin en tiedä mihin. Aamulämpö oli se 36 kuten joka aamu kun herään normi aikaan ja ku mittaan iltapäivällä on se joku 36,8-37 välissä. Eli proge vaikuttaa ja vaikutti ennen ku aloitin sen kuurin ku ne nous itsekseen ne lämmöt eka. Ja toi on niin pieni nousu mut eihän se nouse ku 0,2 astetta, joillakin asteen

Voihan se plussaksi viel muuttua, Dpo12 tuntuu monella näkyvän, ei mulla ikinä. Vaikka nytki on periaatteessa Dpo15 ku loppuu tämä proge mutten usko et testis olis Dpo12 mitään..

Edz miten sul tulee noit hailuja useesti? Mä en nää tos niinku viimeks mut mul on näyttö rikki. No, toivottavasti olis plus eikä joku et nousee hcg loppukierrosta turhaan... Eli positiivisuutta kuitenkin!, jos onki joku turha niin käy verikokeissa ja sano et siul nyt monta kierto o tullu haamua ja sit menkat, näin ne aiemmat.

Joku bugi on ku tuli taas arviointi johonki viestiin en tiedä mihin. Aamulämpö oli se 36 kuten joka aamu kun herään normi aikaan ja ku mittaan iltapäivällä on se joku 36,8-37 välissä. Eli proge vaikuttaa ja vaikutti ennen ku aloitin sen kuurin ku ne nous itsekseen ne lämmöt eka. Ja toi on niin pieni nousu mut eihän se nouse ku 0,2 astetta, joillakin asteen

En mää tiie itekkä, mut nyt tosi vähä aikaa oviksesta ni paha nyt viel sanoo mitään suuntaa tai toiseen. Ittee vaa lähinnä ärsyttää ja hävettää aina innostuu,ku näkee muka jotain. :sorry:
Jos mulla on silmälaseissa joku viiva vakipaikalla ja se tekeeki sen viivan just tohon kohtaan :D

Neljättä kertaa nyt peräkkäin näyttäis ovis tulevan kp15, eli tänään kp14 aikaisin aamulla O+ :)
Talleteltu on viime yönä ja kaks pienempää ajotti niin hyvin, että molemmat kipitti peräkanaa meiän sänkyyn just kun oltiin valmiita :hilarious:
Jospa huomenna vielä ja sit saa siirtyä piinailemaan taas!

Liitteet

• IMG_20191125_085336.jpg
    IMG_20191125_085336.jpg
    16.1 KB · Katsottu: 198
Takaisin